quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef Rica het volgende:[..]
En je ziet niet het tegenstrijdige van wel erkennen dat ze labiel en emotioneel onvolwassen is en anderzijds in het moreel oordeel dat ineens helemaal aan de kant schuiven?
Het welzijn van moeder en kind zie ik als één trouwens. Dat is nu zelf letterlijk zo.
Ik heb nog nergens gezegd dat ik het niet met jou eens ben of wel Rica?
![]()
Ik ben de verkeerde hoor aan wie je dit vraagt momenteel.
Tegen mij moet je zulk soort dingen nu niet zeggen. Ik ben harstikke zwanger zelf. Natuurlijk hangt het welzijn van een kind af van het welzijn van de moeder (als ik gezond en stress-vrij ben is mijn kind dat hopelijk ook).
Ik heb wel een enorme hekel aan het
gedrag van Tanja, maar dat staat los van het feit dat ze inderdaad behoorlijk wat stress om d'r oren heeft gekregen gister en vannacht. Dat ga ik niet lopen ontkennen. Had ik ook nog niet gedaan, hoor!
Wel vind ik dat ze weinig toont voor het leven van haar aanstaande kind. Jij kan niet ontkennen dat het raar is dat ze zegt 'voor mij is het verpest' (wat ze NU op dit moment letterlijk zegt)
Ze krijgt potdomme een gezonde dochter! Weet je hoeveel mensen daar naar verlangen en dat niet kunnen? Ik zie geen dankbaarheid, niks. Er is niks verpest, er leeft nog steeds een mooi kind in haar buik en daar moet ze blij mee zijn, staat immers volkomen los van wat voor omstandigheid dan ook.
Maar goed, ze zegt nu dat ze gaat.