Meeting topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef mother-mother het volgende:
hotel vol?!![]()
misschien kan ik toch mee![]()
Nouja, ik heb toen the strokes, ambrosia en eh, oh ja die honing lippenbalsem gekochtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:18 schreef Kyara het volgende:
Totdat je 1 ding hebt, dan wil je meteen heel veel......
Nouja ik woon bij Zwolle dus daar zit ook niet echt ergens iets in de buurtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam de 1e keer ook naar buiten met 1 stukje zeep en een potje silky underwear
Daarna nog 3 keer geweest en toen kwam ik met tassen vol naar buiten. Maar ja, heb ook geen Lush in de buurt dus dan moet je wel groot inslaan
Welke heb je geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef mrsj het volgende:
Ik ben een beetje Lush-af
M`n haar wordt vet wanneer ik m`n haar gewassen heb met Lush shampoo..
Nu gebruik ik alleen nog de zeep en wat cremes.
Haaiquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Maerycke het volgende:
Lotje: Ik heb het pakje binnen hoor!Vol met Noriko, Temptation en Angels Delight
Klein feestje in een envelop dus...
Morgen alleen een nieuw bakje scoren, want m'n oude zit vol dus...
Big, Rehab, Reincarnate, The Blonde, Karma Komba Bar en de Soak and Float Bar..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Welke heb je geprobeerd?
De Jumping Juniper maakt echt heel erg goed vetvrij, misschien dat je die kunt proberen. Verder ben ik er achter gekomen dat je je haar ook kunt wassen met douchegels. Ik heb nu al twee keer gewassen met Back for Breakfast en dat bevalt me goed.
]quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is dat nou n wimperrij in je avatar?![]()
Reincarnate heb ik ook, die is inderdaad vrij zacht. Als ik die gebruik moet ik extra vaak wassen, maar daar staat tegenover dat mijn haar zelf minder pluist als het wat vetter is. Ik heb een vette hoofdhuid en droge punten, dus het is altijd een beetje aankloten. Maar Jumping Juniper is echt heel sterk in ieder geval, dus mocht je het ooit nog eens willen proberen met Lush shampoo dan zou ik je die aanraden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef mrsj het volgende:
[..]
Big, Rehab, Reincarnate, The Blonde, Karma Komba Bar en de Soak and Float Bar..
Mischien probeer ik nog eens een andere Lush shampoo.
Ik woon in het Noorden waar geen Lush winkel is..dus enige optie is via internet bestellen.
dure meuk
Ik gebruik nog wel de zeepjes, Conditioners, bodybutters, Lipbalm,
Make Up-verwijderaar, Poeder...
dus ben niet verloren![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]
al sla je me dood
ik denk het wel
ik snap t ook niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef PeRi het volgende:
MM kom je nou wel of niet maandag. Ik snap er niks meer van
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef Kyara het volgende:
Mijn oksel bleef een keer in de ladyshave hangen. Was geen fijne ervaring dus exit ladyshave.
Geen mail gehad. Schreef hij ook wanneer hij het op de post had gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:46 schreef Funnie het volgende:
Kyara, heb je mail gehad? Van die meneer van Ebay?
Ik wel namelijk. Het is onderweg. Hij had server problemen gehad ofzoiets dergelijks.
Geen flauw idee, ineens zat ie vast. Is ook alweer een jaar of 10 geleden hoor. Toen waren die dingen misschien een stuk minder veilig. Maar toch.... ik begin er iig niet meer aan...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:51 schreef PeRi het volgende:
Kyara, hoe deed je dat. Je oksel laten hangen in het apparaat? Stond je te dansen ondertussen ofzo![]()
Ik heb het inmiddels wel verwerkt geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
Het lijkt me iig erg pijnlijk. Toen ik het las, voelde ik het al![]()
![]()
Oh ik bedoel een Lush versie van de Gillette Venus ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:53 schreef Kyara het volgende:
Hoe bevalt de Ambrosia trouwens PeRi? En wat bedoel je als je zegt dat er ook een Lush versie moet komen?
Even afwachten dus. Ik ga een week later op vakantie. Als ik voor die tijd nog niks heb ontvangen dan zal ik iig mijn buren inlichten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef Funnie het volgende:
Im very sorry 4 the delay, i have had problems with my server and not been
able to do anything, your products have beeen posted and will be with u
shortly.
Sorry about the delay and i hope you enjoy your products.
Staat er niet bijMaar hij weet dat ik zaterdag op vakantie ga. Dus ik hoop toch wel VOOR zaterdag
snowcake snik ik wil mijn snow cake. Ik ga nu met laatste stukkie lushen
Enge scheer verhalen. Mesje en scheergel. Daar blijf ik toch maar bij...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef Marloes het volgende:
Ik zoek een creme trouwens, kan iemand me misschien helpen?
Ik wil een lichte creme die makkelijk uit te smeren is en goed intrekt. Ik heb een vrij normale huid, heel soms wat puistjes en soms wat droog. Maar over het algemeen gewoon normaal, en ik wil een creme omdat ik het fijn vind en niet perse omdat m'n huid het nodig heeft zeg maar
Hm jammer, ik heb ook het idee dat alle cremes vrij vettig zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:15 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen flauw idee Marloes. De creme die ik gebruik/ geprobeerd heb waren allemaal vrij vette cremes en voor een gevoelige huid.
Ik vind het ook heel erg dat ik mijn Happy for Sad kwijt raak.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:29 schreef imago het volgende:
Hè wat flauw dat m'n LushVindPost is weggehaald
Maargoed, ehm, dan zo maarIk scheer altijd met Mach3, maar heb wel altijd geïrriteerde oksels, wat ik ook gebruik. Nou heb ik vandeweek Freeze als soort van scheergel gebruikt, en ik heb dus nergens last van! Nou ben ik nog bozer dat de doucheschuimdingen eruit gaan
Twee toppertjes!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Mijn lijst!
- Imperialis
- American Cream
Meer weet ik nog niet.![]()
Mijn zus heeft btw slechte ervaringen met Herbalism en Enzymion. Ze heeft blijkbaar een erg gevoelige huid want ze kreeg van beiden pukkeltjes en uitslag.
Ik heb mask of magnamintyook en hij bevalt erg goed. Lekker fris en tintelent!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Ik heb die mask nog wat makser geroken en betast bij een vriendinDat groene mint masker. Die lijkt me heerlijk!!!! Iemand ervaring mee? Vriendin vond hem zalig (die gaat een lijsjte maken wat ik voor haar mee moet nemen met de meet. Hij komt ook op mijn lijstje denk ik.
Je wil niet weten hoeveel combinaties ik al bedacht heb.quote:
Durf hem niet eens meer te postenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:26 schreef Kyara het volgende:
Ja, Anitra, jouw verzameling mag er ook wezen!
Ja ik heb behoorlijk wat geporbeerd:quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef Kyara het volgende:
Anitra, heb je trouwens nog veel badproducten uitgeprobeerd in Hongarije? Welke en wat vond je er van?
Hier andersom, eerst T'eo, dan een klein laagje Candy Fluff.quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn huidje is ook wel blij met de Aquamarina gisteravond en de Fresh Farmacy vanochtend
Heb trouwens een deotrucje: ik poeder wat Silky Underwear onder m'n oksels en doe daar de deo overheen. Ruik je de deo én de Silky. Oh en het trekt sneller in!
Ik gebruik ook Herbalism en Enzymion en voor mij werkt het perfect hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Mijn lijst!
- Imperialis
- American Cream
Meer weet ik nog niet.![]()
Mijn zus heeft btw slechte ervaringen met Herbalism en Enzymion. Ze heeft blijkbaar een erg gevoelige huid want ze kreeg van beiden pukkeltjes en uitslag.
Ik maak mijn deo blok nu vochtig van te voren en dep nu. Dat scheelt rode gevoelige oksels maar wel een lekker geurtje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:56 schreef imago het volgende:
Ik vind die deo's maar eng! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit oksels had die níét geïrriteerd waren, en als je alle verhalen erover hoort van mensen waarbij de deo's voor vuurrode uitslag zorgt, dan durf ik er niet eens aan te beginnen. En ik hou trouwens ook gewoon van spuitdeo omdat dat fris voelt, van die rollers moet ik bijvoorbeeld ook niet. Maar als Lush spuitdeo's gaat maken zou ik dat best proberen
Enzymion werkt voor mij ook heel goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Herbalism en Enzymion en voor mij werkt het perfect hoor![]()
Ik ga maandag al een grote fles halenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je nieuwe kopen/bestellen. Denk dat dat het beste is hoor![]()
Kijk zo hoort datquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga maandag al een grote fles halen![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Kyara het volgende:
Er werd zojuist een pakje uit Engeland bezorgd. Ik helemaal blij. Zit er een stom autootje in![]()
De nieuwe Hybrid staat hoog op mijn lijstje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze moeten echt eens die geur uit de lush winkel vangen en daar producten van maken..
ohja, er komen nieuwe shampoo bars aan.
1tje die ruikt naar flying fox [! ], maar wel een andere naam krijgt [vergeten] een 2 in 1 bar.
en nog een 2 in 1 bar van hybrid, die naar drop gaat ruiken!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Op E-bay staat een christmas soap stack.
Met Snowcake, Angels Delight én Spice Mountain.
Zal ik?
[afbeelding]
inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef Sanne het volgende:
Die Flying Fox Shampoo die jij bedoelt is Godiva.
Mooie naam, maar ik vind FF niet bijzonder.
Stom autootje? STOM AUTOOTJE??? Dat stomme autootje is nog altijd een Ferrari 512S Codalunga!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Kyara het volgende:
Er werd zojuist een pakje uit Engeland bezorgd. Ik helemaal blij. Zit er een stom autootje in![]()
Oef, die moeten ze deze kerst weer uitbrengenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Op E-bay staat een christmas soap stack.
Met Snowcake, Angels Delight én Spice Mountain.
Zal ik?
[afbeelding]
Ik weet ook wel iemand!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef imago het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel iemand, die ene die ik vorige week had meegesleept naar Amsterdam, maar die heeft een stomme vergadering en wil zich niet eens ziek melden of zeggen dat ze d'r been gebroken heeft ofzo!![]()
je hebt mail terug!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:03 schreef bibi het volgende:
Kyra ik heb je een mailtje gestuurd naar het adres wat in je profiel staat.
donequote:
geloof het ook. hoop dat het heel tijdelijk is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef Kyara het volgende:
Ligt het lush forum er trouwens uit of ligt dat aan mij?
Mijn T'eo wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn Krystal kan niet op tegen dit zweetweer helaas.
Aventura vond het een onding en heeft hem geloof ik geraspt voor in haar gympies.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Kyara het volgende:
hmm, volgens mij is die T'eo de enige deo waar nog geen klachten over geweest zijn...
Volgens mij was in Hongarije de deo erg duurquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er liep vandaag iemand in de Albert Heijn, die had ik bijna vrijwillig voor niets een deo cadeau gedaan.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Aventura vond het een onding en heeft hem geloof ik geraspt voor in haar gympies.
![]()
quote:
De jouwe is er nog niet?quote:
Je hebt gewoon je neus gevolgd in de gang?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef imago het volgende:
Het is tóch binnen
Gevonden tussen het oud papierWaarschijnlijk heeft een huidgenoot de gekreukelde envelop gezien en gedacht "oh afval" zonder erop te letten dat er ook nog wat ín de envelop zat
Maargoed, hij is er dus! En het ruikt zooooooo lekker!!
heb je die huisgenoot al tegen de schenen geschopt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef imago het volgende:
Het is tóch binnen
Gevonden tussen het oud papierWaarschijnlijk heeft een huidgenoot de gekreukelde envelop gezien en gedacht "oh afval" zonder erop te letten dat er ook nog wat ín de envelop zat
Maargoed, hij is er dus! En het ruikt zooooooo lekker!!
Ik geloof het ook MMquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij ben ik de enige die snowcake vies vindt
achjaquote:
Karma is zoooo lekker iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
achja
ik ben wel helemaal verliefd op mijn nieuwe pot karma cream![]()
en mn karma parfum, als ik toch bezig ben
dat klinkt ook stomquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef imago het volgende:
een huidgenoot
ik heb pas candy fluff gekocht, dus ik mag de poeder niet kopen van mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Karma is zoooo lekker idd
Ik heb de Cream ook en ik wil het poeder erbij. Parfum vind ik nu eventjes te prijzig.
Als ik dat zo lees lijkt het me niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef imago het volgende:
[..]
dat klinkt ook stom
Ik vind Snowcake zo heerlijk naar bitterkoekjes en amaretto enzo ruiken![]()
die is wel aardigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees lijkt het me niks
Ook die nieuwe badschuim met chocoladegeur... ieuw
Ik heb hem geroken in de winkel en ik vond het niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die is wel aardig
ruikt naar sinaasappelchocoladekoffie.
maar vind t meer voor de winter, niet voor nu.
W00t!! Hebbenquote:
Sterker nog, ik wist niet eens van het bestaan ervan afquote:
schande!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wist niet eens van het bestaan ervan af![]()
Ik weet hetquote:
Schandequote:
Ik ben ook niet zo'n hele erge meeter hoor, maar mijn Lush-verslaving wint het van m'n angstquote:
ik ga toch liever zelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n hele erge meeter hoor, maar mijn Lush-verslaving wint het van m'n angst
ach, ik smeer anderen ook altijd in, dus dit mag welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook geprobeerd, maar ik vind het een beetje creepy als onbekenden aan me gaan zitten smeren
Bij mij gingen ze ook even Buffy uitproberen. Was ook een beetje overdonderdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook geprobeerd, maar ik vind het een beetje creepy als onbekenden aan me gaan zitten smeren
Ik vind hem ook niet lekker, heb hem toen ook aan Sanne door gegeven en die is nu snowcake verslaafdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij ben ik de enige die snowcake vies vindt
Oeh spannend! Misschien heb ik 'm dan morgen al binnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:05 schreef Funnie het volgende:
Maerijcke, die van jou is vanmiddag op de post gegaan
Ik hoop dat je hem snel hebt!
Ik lees het misschien nog wel in Tsjechië als ik het internet cafe induik.
Djen is bohemian gek en die van haar is bijna op, dus ik wil graag ruilenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he hier een heel klein stukje liggen, maarja, gebruik m wel als handzeep ofzo, zie wel
wel zonde, ik heb heir een groot stuk bohemian, die ik dus ook niet lekkker vind, en dat vind ik dan weer jammer.
tenzij iemand wil ruilen?
wat heb je in de aanbiedingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Djen is bohemian gek en die van haar is bijna op, dus ik wil graag ruilen
Je kan het met een lippenstift kwastje doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind t jammer dat ze alleen lipmbalm in potjes hebben.
ik heb een hekel aan vieze vingers![]()
dus ik gebruik alleen labello
Wil je niet wachten tot maandagavond 10% korting, Leidsestraat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:15 schreef miss-aapiej het volgende:
Morgen ga ik lush inkopen doen : Honey I Washed the Kids, Chocolate Whipstick Lip Balm,Sweet Japanese Girl&H'suan Wen Hua![]()
hmm, kan. maar dan moet ik ook weer meeslepen enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef miss-aapiej het volgende:
[..]
Je kan het met een lippenstift kwastje doen?
Ik ook nietquote:
Waar is dat? Ik bestel het via internet btwquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wil je niet wachten tot maandagavond 10% korting, Leidsestraat?
karma zeep?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik had ze nog over van de vakantie. anders moet je even hier kijken of je wat ziet.
quote:
Het geeft niet hoor, we hebben allemaal onze weaknessesquote:
Dat kan jammer genoeg niet .. Mag niet reizen van me maquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
Amsterdam! Maandag van 18:30 - 20:30! Neem een vriendin mee om te reizen! Lush meeting Topic #4
Ik heb zo'n ronde box en heb er een kwart los in liggen, die andere helft gaat echt niet wegquote:
ik zou nog wel proefjes willen van banana moonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ronde box en heb er een kwart los in liggen, die andere helft gaat echt niet weg![]()
En dan een proefje van iets erbij ofzo? als ik het niet heb dan kan ik maandag een proefje vragen op de meet
Bananamoon krijg ik binnekort van La-Guiri en milky bar heb ik en daar kan wel een stukje vanafquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zou nog wel proefjes willen van banana moon
en milky bar..
kiek moar
dealquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bananamoon krijg ik binnekort van La-Guiri en milky bar heb ik en daar kan wel een stukje vanaf
Dus Kwart Karma, en stukjes bananamoon en milkybar?
Ik had in Hongarije dat de zeepjes gingen zweten
Hier in Nederland heeft alleen Cereology er last van.
Dat is idd niet lekker. Ik heb een speciaal Lush-snij-mesjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef jessie het volgende:
Mijn vaatwasser ruikt naar een combi van rockstar en hiwtk
Ik heb mijn lege bakjes waar t in zat in de vaatwasser gegooit. Had ik beter niet kunnen doen. Ook alle borden enzo ruiken er nu naar. Lekker hoor, maar in combinatie met echt voedsel toch niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb van de week serieus overwogen om bij de lush in haarlem te gaan solliciteren
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:20 schreef jessie het volgende:
Dan solliciteer ik mee xcuz_Me als invalkracht ofzo
O veel reizen voor je werk lijkt me ook niks hoor MM
Den Haag!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezellig
Maar ik geloof dat de eerste plannen voor Den Haag waren![]()
Vanuit R'dam ook nog wel te doen, eventueelquote:
Het zou voor mijn financiele situatie heel wat beter zijn als ze dat níet zouden doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden ze wel nog plannen hebben om heel nederland te bedekken met lush winkels..?
ja, dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het zou voor mijn financiele situatie heel wat beter zijn als ze dat níet zouden doen
Je hebt 'm toch ook?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ruik je dan de hele dag naar karma, met die cream?
ik heb m gisteren pas gekochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch ook?!
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm nog niet gebruikt hebt?![]()
![]()
Dan nogquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan nog
Maar je ruikt het grootste deel van de dag inderdaad naar Karma
Binnenkort ff nieuwe fotorolletjes halen en dan ga ik zo'n kokertje gebruiken om er wat Karma Cream in te stoppen zodat ik die in m'n handtasje kan doen en dus altijd bij me kan hebben voor noodgevallen
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
@Anitra: even een mailtje zou inderdaad wel zo netjes zijn geweest! Maarja, bij zoveel gegadigden zie je het vaker dat bedrijven wat slordig worden helaas...
Je gaat m'n fotokokertje-idee overnemen he?quote:
nee, niet eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je gaat m'n fotokokertje-idee overnemen he?
Enfin, ik ga m'n bed in, dromen over maandagavond![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef PeRi het volgende:
Nog maar een keertje
Ymme, ik wil Arabian Bright wel ruilen tegen een nieuwe HIWTK? En een nieuwe Soft Coeur massagehartje erbij? Zijn beiden ongebruikt, nog in de verpakking.
Oh, had ik niet gelezen.quote:
En en en?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb gesmeerd met karma cream hoor
ja, lekkerquote:
Je mist het poeder nogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, lekker
heb niet de indruk dat de geur de hele dag blijft hangen, maar lekker is t wel
vooral na douchen met karma en karma komba en als finishing touch karma parfum
Ik heb de parfum niet, dus achquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:30 schreef Cheesecake het volgende:
Uuh ik wil zo graag Demon in the Dark of Ooh Lala een keer uitproberen. Of anders Milky Bar of Rock Star...Heb je 1 van die toevallig, Ymme?
Te duur voor dit meisje op 't moment helaasquote:
zeker, zeker weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te duur voor dit meisje op 't moment helaas.
Hmm.. daar kan ik nog wel eens over nadenkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zeker, zeker weten.
ik heb lang getwijfeld.
maar ik ken mezelf, als ik lang twijfel doe ik het uiteindelijk toch wel. dus maar gewoon meegenomen.
je kan ook zo een heel klein flesje kopen..?
ook lekker5 euro.
Ja daar had ik ze ook zien liggen, maar in Amsterdam (nog) niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee?
ik kom alleen maar in haarlem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |