Het geeft niet hoor, we hebben allemaal onze weaknessesquote:
Dat kan jammer genoeg niet .. Mag niet reizen van me maquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
Amsterdam! Maandag van 18:30 - 20:30! Neem een vriendin mee om te reizen! Lush meeting Topic #4
Ik heb zo'n ronde box en heb er een kwart los in liggen, die andere helft gaat echt niet wegquote:
ik zou nog wel proefjes willen van banana moonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ronde box en heb er een kwart los in liggen, die andere helft gaat echt niet weg![]()
En dan een proefje van iets erbij ofzo? als ik het niet heb dan kan ik maandag een proefje vragen op de meet
Bananamoon krijg ik binnekort van La-Guiri en milky bar heb ik en daar kan wel een stukje vanafquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zou nog wel proefjes willen van banana moon
en milky bar..
kiek moar
dealquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bananamoon krijg ik binnekort van La-Guiri en milky bar heb ik en daar kan wel een stukje vanaf
Dus Kwart Karma, en stukjes bananamoon en milkybar?
Ik had in Hongarije dat de zeepjes gingen zweten
Hier in Nederland heeft alleen Cereology er last van.
Dat is idd niet lekker. Ik heb een speciaal Lush-snij-mesjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef jessie het volgende:
Mijn vaatwasser ruikt naar een combi van rockstar en hiwtk
Ik heb mijn lege bakjes waar t in zat in de vaatwasser gegooit. Had ik beter niet kunnen doen. Ook alle borden enzo ruiken er nu naar. Lekker hoor, maar in combinatie met echt voedsel toch niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb van de week serieus overwogen om bij de lush in haarlem te gaan solliciteren
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:20 schreef jessie het volgende:
Dan solliciteer ik mee xcuz_Me als invalkracht ofzo
O veel reizen voor je werk lijkt me ook niks hoor MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |