De nieuwe Hybrid staat hoog op mijn lijstje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze moeten echt eens die geur uit de lush winkel vangen en daar producten van maken..
ohja, er komen nieuwe shampoo bars aan.
1tje die ruikt naar flying fox [! ], maar wel een andere naam krijgt [vergeten] een 2 in 1 bar.
en nog een 2 in 1 bar van hybrid, die naar drop gaat ruiken!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Op E-bay staat een christmas soap stack.
Met Snowcake, Angels Delight én Spice Mountain.
Zal ik?
[afbeelding]
inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef Sanne het volgende:
Die Flying Fox Shampoo die jij bedoelt is Godiva.
Mooie naam, maar ik vind FF niet bijzonder.
Stom autootje? STOM AUTOOTJE??? Dat stomme autootje is nog altijd een Ferrari 512S Codalunga!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Kyara het volgende:
Er werd zojuist een pakje uit Engeland bezorgd. Ik helemaal blij. Zit er een stom autootje in![]()
Oef, die moeten ze deze kerst weer uitbrengenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Op E-bay staat een christmas soap stack.
Met Snowcake, Angels Delight én Spice Mountain.
Zal ik?
[afbeelding]
Ik weet ook wel iemand!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef imago het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel iemand, die ene die ik vorige week had meegesleept naar Amsterdam, maar die heeft een stomme vergadering en wil zich niet eens ziek melden of zeggen dat ze d'r been gebroken heeft ofzo!![]()
je hebt mail terug!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:03 schreef bibi het volgende:
Kyra ik heb je een mailtje gestuurd naar het adres wat in je profiel staat.
donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |