Schandequote:
Ik ben ook niet zo'n hele erge meeter hoor, maar mijn Lush-verslaving wint het van m'n angstquote:
ik ga toch liever zelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n hele erge meeter hoor, maar mijn Lush-verslaving wint het van m'n angst
ach, ik smeer anderen ook altijd in, dus dit mag welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook geprobeerd, maar ik vind het een beetje creepy als onbekenden aan me gaan zitten smeren
Bij mij gingen ze ook even Buffy uitproberen. Was ook een beetje overdonderdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook geprobeerd, maar ik vind het een beetje creepy als onbekenden aan me gaan zitten smeren
Ik vind hem ook niet lekker, heb hem toen ook aan Sanne door gegeven en die is nu snowcake verslaafdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij ben ik de enige die snowcake vies vindt
Oeh spannend! Misschien heb ik 'm dan morgen al binnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:05 schreef Funnie het volgende:
Maerijcke, die van jou is vanmiddag op de post gegaan
Ik hoop dat je hem snel hebt!
Ik lees het misschien nog wel in Tsjechië als ik het internet cafe induik.
Djen is bohemian gek en die van haar is bijna op, dus ik wil graag ruilenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he hier een heel klein stukje liggen, maarja, gebruik m wel als handzeep ofzo, zie wel
wel zonde, ik heb heir een groot stuk bohemian, die ik dus ook niet lekkker vind, en dat vind ik dan weer jammer.
tenzij iemand wil ruilen?
wat heb je in de aanbiedingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Djen is bohemian gek en die van haar is bijna op, dus ik wil graag ruilen
Je kan het met een lippenstift kwastje doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind t jammer dat ze alleen lipmbalm in potjes hebben.
ik heb een hekel aan vieze vingers![]()
dus ik gebruik alleen labello
Wil je niet wachten tot maandagavond 10% korting, Leidsestraat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:15 schreef miss-aapiej het volgende:
Morgen ga ik lush inkopen doen : Honey I Washed the Kids, Chocolate Whipstick Lip Balm,Sweet Japanese Girl&H'suan Wen Hua![]()
hmm, kan. maar dan moet ik ook weer meeslepen enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef miss-aapiej het volgende:
[..]
Je kan het met een lippenstift kwastje doen?
Ik ook nietquote:
Waar is dat? Ik bestel het via internet btwquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wil je niet wachten tot maandagavond 10% korting, Leidsestraat?
karma zeep?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik had ze nog over van de vakantie. anders moet je even hier kijken of je wat ziet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |