Je hebt gewoon je neus gevolgd in de gang?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef imago het volgende:
Het is tóch binnen
Gevonden tussen het oud papierWaarschijnlijk heeft een huidgenoot de gekreukelde envelop gezien en gedacht "oh afval" zonder erop te letten dat er ook nog wat ín de envelop zat
Maargoed, hij is er dus! En het ruikt zooooooo lekker!!
heb je die huisgenoot al tegen de schenen geschopt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef imago het volgende:
Het is tóch binnen
Gevonden tussen het oud papierWaarschijnlijk heeft een huidgenoot de gekreukelde envelop gezien en gedacht "oh afval" zonder erop te letten dat er ook nog wat ín de envelop zat
Maargoed, hij is er dus! En het ruikt zooooooo lekker!!
Ik geloof het ook MMquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij ben ik de enige die snowcake vies vindt
achjaquote:
Karma is zoooo lekker iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
achja
ik ben wel helemaal verliefd op mijn nieuwe pot karma cream![]()
en mn karma parfum, als ik toch bezig ben
dat klinkt ook stomquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef imago het volgende:
een huidgenoot
ik heb pas candy fluff gekocht, dus ik mag de poeder niet kopen van mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Karma is zoooo lekker idd
Ik heb de Cream ook en ik wil het poeder erbij. Parfum vind ik nu eventjes te prijzig.
Als ik dat zo lees lijkt het me niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef imago het volgende:
[..]
dat klinkt ook stom
Ik vind Snowcake zo heerlijk naar bitterkoekjes en amaretto enzo ruiken![]()
die is wel aardigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees lijkt het me niks
Ook die nieuwe badschuim met chocoladegeur... ieuw
Ik heb hem geroken in de winkel en ik vond het niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die is wel aardig
ruikt naar sinaasappelchocoladekoffie.
maar vind t meer voor de winter, niet voor nu.
W00t!! Hebbenquote:
Sterker nog, ik wist niet eens van het bestaan ervan afquote:
schande!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wist niet eens van het bestaan ervan af![]()
Ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |