Meeting topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef mother-mother het volgende:
hotel vol?!![]()
misschien kan ik toch mee![]()
Nouja, ik heb toen the strokes, ambrosia en eh, oh ja die honing lippenbalsem gekochtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:18 schreef Kyara het volgende:
Totdat je 1 ding hebt, dan wil je meteen heel veel......
Nouja ik woon bij Zwolle dus daar zit ook niet echt ergens iets in de buurtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam de 1e keer ook naar buiten met 1 stukje zeep en een potje silky underwear
Daarna nog 3 keer geweest en toen kwam ik met tassen vol naar buiten. Maar ja, heb ook geen Lush in de buurt dus dan moet je wel groot inslaan
Welke heb je geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef mrsj het volgende:
Ik ben een beetje Lush-af
M`n haar wordt vet wanneer ik m`n haar gewassen heb met Lush shampoo..
Nu gebruik ik alleen nog de zeep en wat cremes.
Haaiquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Maerycke het volgende:
Lotje: Ik heb het pakje binnen hoor!Vol met Noriko, Temptation en Angels Delight
Klein feestje in een envelop dus...
Morgen alleen een nieuw bakje scoren, want m'n oude zit vol dus...
Big, Rehab, Reincarnate, The Blonde, Karma Komba Bar en de Soak and Float Bar..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Welke heb je geprobeerd?
De Jumping Juniper maakt echt heel erg goed vetvrij, misschien dat je die kunt proberen. Verder ben ik er achter gekomen dat je je haar ook kunt wassen met douchegels. Ik heb nu al twee keer gewassen met Back for Breakfast en dat bevalt me goed.
]quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is dat nou n wimperrij in je avatar?![]()
Reincarnate heb ik ook, die is inderdaad vrij zacht. Als ik die gebruik moet ik extra vaak wassen, maar daar staat tegenover dat mijn haar zelf minder pluist als het wat vetter is. Ik heb een vette hoofdhuid en droge punten, dus het is altijd een beetje aankloten. Maar Jumping Juniper is echt heel sterk in ieder geval, dus mocht je het ooit nog eens willen proberen met Lush shampoo dan zou ik je die aanraden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef mrsj het volgende:
[..]
Big, Rehab, Reincarnate, The Blonde, Karma Komba Bar en de Soak and Float Bar..
Mischien probeer ik nog eens een andere Lush shampoo.
Ik woon in het Noorden waar geen Lush winkel is..dus enige optie is via internet bestellen.
dure meuk
Ik gebruik nog wel de zeepjes, Conditioners, bodybutters, Lipbalm,
Make Up-verwijderaar, Poeder...
dus ben niet verloren![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]
al sla je me dood
ik denk het wel
ik snap t ook niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef PeRi het volgende:
MM kom je nou wel of niet maandag. Ik snap er niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |