Van de volgende blijf ik afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef Chielus het volgende:
ik heb er nog steeds eentje klaarstaan maar ik ben op de een of andere manier altijd een beetje aan de late kant.
Call me stupid, maareh:....hoezo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
Het ging me dit keer om de titel
Ik vind de titel best toepasselijk op ons namelijk
Nouja, een eurotje of 15 voor een prachtige digipack editie, met beide versies van de film erop, extra's, DTS en engelse subs vind ik toch echt wel een mooi prijsje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Mikkie het volgende:
Maar jouw idee van mooie prijzen is wat anders dan mijn idee ben ik bang
Ik zie dat Eyes Wide Shut ook weer bestelbaar is (was laatst gecancelled in mn order), maar die zit dus niet in de 3v25....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:13 schreef slindenau het volgende:
Na een berichtje naar de FRS gestuurd te hebben over het feit dat 2001: A S O niet in de 3 voor 25 actie zat, zoals alle andere kubrick's, heb ik deze en nog twee andere besteld (ze hebben 'em binnen een dag toegevoegd aan de actie, goeie actie van pear...frs hoor!).
tvp dus
Un Long Dimanche de Fiancailles betekent toch een hele lange verloving?quote:
Haha, wist gaar niet dat dat dat betekende. Ik dacht altijd iets in de trand van: een lange week de huppeldepupquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Un Long Dimanche de Fiancailles betekent toch een hele lange verloving?
Nou wij zijn tot in de eeuwigheid verloofd met dvd's
Ja dat dacht ik dus eerst ook, want dimanche betekent zondag maar in het Frans is dat weer anders als je dimanche in een bepaalde zin gebruiktquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, wist gaar niet dat dat dat betekende. Ik dacht altijd iets in de trand van: een lange week de huppeldepup
Ahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus eerst ook, want dimanche betekent zondag maar in het Frans is dat weer anders als je dimanche in een bepaalde zin gebruikt
Gewoon even mailen. Als 'ie ook 9.99 is zetten ze deze weer in de actie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:17 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Ik zie dat Eyes Wide Shut ook weer bestelbaar is (was laatst gecancelled in mn order), maar die zit dus niet in de 3v25....
Haha, ja, zo dacht ik idd!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus eerst ook, want dimanche betekent zondag maar in het Frans is dat weer anders als je dimanche in een bepaalde zin gebruikt
Het betekent letterlijk: een lange zondag bezigheid, wat in het frans een (beetje ouderwetse) uitdrukking is voor iets dat heel lang duurt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey ik heb 'm ook binnen met idd 17,54 belastingquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:23 schreef pascalheister het volgende:
Eindelijk binnen, wel met 17 euro belast maarja
[afbeelding]
quote:
Uit Japan?
Haha, die Jappen verkopen echt alles he
ook bij Amazon gekocht?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:23 schreef pascalheister het volgende:
Eindelijk binnen, wel met 17 euro belast maarja
[afbeelding]
Vergeet niet te vermelden dat verzenden ook nog eens 65 pond kostquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Timo20 het volgende:
de gast die me deze verkocht heeft, voor de geinteresseerden onder ons, ook nog een Nausicaa of the valley of the winds box voor iets meer dan 70 pond
jup, die krijg je nog welquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ook bij Amazon gekocht?
heb nog steeds geen rekening ontvangen van DHL afkloppen
mag ik die ook ff lenenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef Smots het volgende:
Oh, wat heb ik toch een heerlijke, fantastische, prachtige, fijne mooie en lieve schat van een vriendin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft voor mij uit Spanje meegenomen:
[[url=http://www.fox.es/content/fox_films/10845/images/large_packshot_entre%20copas_.jpg]afbeelding][/url]
In het Spaans heet "Sideways" overigens "Entre Copas". (De dvd is wèl volledig in het Engels)
[[url=http://www.fox.es/content/fox_films/10048/images/intlcms_014403.jpg]afbeelding][/url]
Mar Adentro: 2-disc special edition met DTS (en gelukkig ook Engelse subs)
En als klap op de vuurpijl:
[[url=http://www.fox.es/content/fox_films/10062/images/intlcms_015060.jpg]afbeelding][/url]
Crimen Ferpecto, de nieuwste film van één van mijn favoriete regisseurs Alex de la Iglesia!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, wie weet een goede spaanse winkel? Deze moet ik hebben!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef Smots het volgende:
[[url=http://www.fox.es/content/fox_films/10048/images/intlcms_014403.jpg]afbeelding][/url]
Mar Adentro: 2-disc special edition met DTS (en gelukkig ook Engelse subs)
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
Bourne sublablacy is binnen voor mn papa
Ehm... de dvd's of mijn vriendin?quote:
A-film zal vast wel een 3-disc editie uitbrengen met als derde disc de O.S.T.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Goed, wie weet een goede spaanse winkel? Deze moet ik hebben!!!!
Haha, nope, ik spring nog liever van het balkon dan die editie te kopenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef Smots het volgende:
[..]
A-film zal vast wel een 3-disc editie uitbrengen met als derde disc de O.S.T.
(Maar ik neem aan dat je daar niet naar op zoek bent, Hare)
eBayquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, nope, ik spring nog liever van het balkon dan die editie te kopen
Ik heb al een beetje zitten rondzoeken nu en de dvd is op zich wel te betalen, alleen al die spaanse online shops vragen absurd hoge verzendkosten voor de dvd. Goedkoopste die ik heb gezien is 14 euro![]()
Tja, daar zie ik er eentje staan voor 20 pond buy now en 5 pond verzenden (en dat vind ik wel een beetje duur) en deze:quote:
ik zoek ook nog een goede spaanse shop voor de s.e. van Los lunes al solquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Goed, wie weet een goede spaanse winkel? Deze moet ik hebben!!!!
Voor die prijs heb je een retourtje Barcelona bij easyjet.com en kan je hemdesnoods zelf halen uit Spanjequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Tja, daar zie ik er eentje staan voor 20 pond buy now en 5 pond verzenden (en dat vind ik wel een beetje duur)
Mocht je evt ooit in A'dam komen: volgens mij heeft Cineville 'm liggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zoek ook nog een goede spaanse shop voor de s.e. van Los lunes al sol
Mar Adentro komt hier in NL een 2 disc van uit, zie ook http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=64734
Die cover is niet de editie die ik heb....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Tja, daar zie ik er eentje staan voor 20 pond buy now en 5 pond verzenden (en dat vind ik wel een beetje duur) en deze:
[afbeelding]
Maar die cover zie ik in geen enkele winkel. De rest van de specs klopt wel. Even zijn antwoord op mijn vragen afwachten.
Heb nu trouwens een winkel gevonden die voor 9 euro verzend, totale kosten komen dan op 26, is nog te doen
Ik verwacht niet anders van de la Iglesia.quote:
Ik kan er niks aan doen, maar die vent lijkt op Ernest P. Worrel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Tja, daar zie ik er eentje staan voor 20 pond buy now en 5 pond verzenden (en dat vind ik wel een beetje duur) en deze:
[afbeelding]
Maar die cover zie ik in geen enkele winkel. De rest van de specs klopt wel. Even zijn antwoord op mijn vragen afwachten.
Heb nu trouwens een winkel gevonden die voor 9 euro verzend, totale kosten komen dan op 26, is nog te doen
Wiequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar die vent lijkt op Ernest P. Worrel.
Ja, duh!quote:
Cultschennis! Het alter ego van Jim Varney (http://www.imdb.com/name/nm0001815/), inmiddels overleden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar wie is die worrel die je noemt
mooie prijzen allemaal, ik wou dat we ook zo'n winkels hadden hier in Belgiëquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:45 schreef metalbazzz het volgende:
Ontopic weer. Vandaag 19 (!) items rijker:
[afbeelding]
Slecht en overdreven, maar leuke actie en zo is mijn Taxi trilogy compleet. 3 eurootjes bij goods4you in Tilburg (tweedehands elektronicazaak, zelfde als cash converters)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Allemaal voor 3 euro per stuk bij dezelfde zaak. Verkoper kwam met nieuwe lading aanlopen![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze voor slechts 2 euro per stuk..
[afbeelding]
voor 9,95
Dan nog wat spul van Ro-Disc:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ten slotte van de Bart Smit:
[afbeelding]
15 euro voor zes dvd's met niet de minste films: Windtalkers, Hart's War, The Great Escape, A Bridge Too Far, Battle of Britain, The Devil's Brigade
Ik heb toevallig dezelfde uitgave een paar dagen geleden ook gekocht. Ik zal vanavond of morgen weleens checken hoe het met mijn exemplaar zit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Deze, maar gek genoeg zitten er geen NLse ondertitels bij, terwijl dit wel op de hoes staat en het gewoon de nederlandse uitgave van indies is! Ook de docu op disc 2 is niet ondertiteld. Niet dat het engels me wat uitmaakt, maar cambodiaans wordt me toch een beetje te gortig.
Iemand anders dit ook gehad? Het is de 2disc SE NL.
ook goods4you dus, helemaal in nieuwstaat. Het was wel de enige, dus helaas. Omdat ik eigenlijk gewone dvd-uitgaven verzamel verkoop ik m misschien nog wel zodra ik de gewone versie heb...quote:
Mooie winkels zijn dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
ook goods4you dus, helemaal in nieuwstaat. Het was wel de enige, dus helaas. Omdat ik eigenlijk gewone dvd-uitgaven verzamel verkoop ik m misschien nog wel zodra ik de gewone versie heb...
De R1? De R2fr? De R2nl?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben op zoek naar Un Long Dimanche de Fiancailles![]()
Iemand een (paar) goede site(s)?
Tevens TVP
Ik ben hem gisteren tegengekomen bij de Boudisque in Amsterdam voor 29,95!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zoek ook nog een goede spaanse shop voor de s.e. van Los lunes al sol
Mar Adentro komt hier in NL een 2 disc van uit, zie ook http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=64734
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dezelfde uitgave een paar dagen geleden ook gekocht. Ik zal vanavond of morgen weleens checken hoe het met mijn exemplaar zit.
Hoezo duidelijk ?quote:De Nederlandstalige ondertiteling (wit) is niet uitschakelbaar, is duidelijk en is goed onder in het beeld geplaatst.
Ik heb voor zowel de film als de documentaire ondertiteling die je niet kan uitschakelen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.
[..]
Hoezo duidelijk ?![]()
..heeft jouw versie wel ondertiteling Dizer ?
Komisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor zowel de film als de documentaire ondertiteling die je niet kan uitschakelen!
voor dat geld kan ik hem ook in spanje halenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben hem gisteren tegengekomen bij de Boudisque in Amsterdam voor 29,95!
quote:
Beide adressen even een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik een positieve reactiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:30 schreef kinky_queen het volgende:
bel of mail ze ff, ze kunnen hem wel krijgen
![]()
Misschien bij je lokale videotheek overigens. Ik bedenk me net dat ik daar een tijdje geleden eentje van Eternal Sunshine heb gekocht, evenals big size (geen lullige 80x100quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef FokLex het volgende:
[..]
[..]
Beide adressen even een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik een positieve reactie![]()
Nog meer mensen met tips voor posters van de film: Eternal sunshine of the spotless mind?
Kan ik die poster niet van je overkopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Misschien bij je lokale videotheek overigens. Ik bedenk me net dat ik daar een tijdje geleden eentje van Eternal Sunshine heb gekocht, evenals big size (geen lullige 80x100) posters van The Incredibles, Employee of the Month en Dawn of the Dead. Allemaal voor 0,50 per stuk.
Ze waren niet in perfecte conditie, maar zeker goed genoeg.
Boudisque??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
@hare, die dvd import winkel in de stad is tof
Alleen om te kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Boudisque??![]()
Hoe dat? Door hun absurd hoge prijzen???
Gister heb ik zowaar bij Boudisque Utrecht voor de eerste keer een import zien liggen die goedkoper is dan bij cdwow. Het was die memento 3-disc voor 19,99 lag die daar.quote:
In die bakken in het midden zitten soms leuke aanbiedingen. Niet altijd de beste versie, maar als je een film wilt uitproberen voor je een mooie editie koopt is het erg geschikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Boudisque??![]()
Ik ben er inmiddels achter dat de ondertitels forced zijn, dus niet los te selecteren. Probleem is alleen dat niet alle spelers deze forced subtitles oppikken (dacht altijd dat ze in het beeld ingebrand waren, maar dat is dus ook niet zo). Heb de dvd op verschillende spelers geprobeerd, sommige pikken ze wel, sommige niet. Niks aan te doen dus. Wel knap irritant!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef Durbin het volgende:
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor dat geld kan ik hem ook in spanje halen![]()
Das echt te hoog gewoon, niet leuk. Heel soms zit er wat tussen!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Boudisque??![]()
Die staat bij de Fame voor 17,99quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Gister heb ik zowaar bij Boudisque Utrecht voor de eerste keer een import zien liggen die goedkoper is dan bij cdwow. Het was die memento 3-disc voor 19,99 lag die daar.![]()
20 euroquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel was je voor eminem kwijt dos ?![]()
dat had ik dan weer niet gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat verzenden ook nog eens 65 pond kost
En dan is de veiling nog niet eens afgelopen
(ik ben een wijf he... dus dat verklaard deze post)quote:
Timo, waar heb je deze vandaan? Is toch 1,2 en 3???quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen donderdag al binnen gekregen:
Tja dat heb ik ook met kleine dvdwinkeltjes als cine ville die het grotendeels uit passie doen. Maar Boudisque rekent echt belachelijke prijzen die gaat het dus niet om de passie als wel het geld.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
(bovendien vind ik dat dit soort winkels[boudisque] uit principe gesteund dienen te worden)
Is de Japanse release van alleen T1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, waar heb je deze vandaan? Is toch 1,2 en 3???
Waar en hoe duur?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:32 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb net toevallig Un Long Dimanche de Fiancailles binnengekreken =)
Die heb je bij dvdheaven vandaan neem ik aan? Hoeveel verzendkosten komen erbij bij die 15 dollar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef pascalheister het volgende:
postbode weer aan de deur net, nu met een pakje van dvdheaven![]()
[afbeelding]
Erg mooie box die van Kubrick, goede dvd uitgaves en de box is voorzien van 2 boekjes met wat info over kubrick en de films. En dat voor maar 15 dollar![]()
ja staat toch pakje van dvdheavenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Die heb je bij dvdheaven vandaan neem ik aan? Hoeveel verzendkosten komen erbij bij die 15 dollar?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja staat toch pakje van dvdheaven
9,82 dollar, bij meerdere dingen wordt het in verhouding goedkoper natuurlijk
en wat zit erin?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:45 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Donderdagavond besteld bij dvd.it en vandaag al in huis. Dat is nog eens service.
De 2-disc versie van de film, een setje kaarten en een metaal veertje die je als bedeltje aan een ketting kan doen. En natuurlijk een mooie doos die op een chocolate box lijkt.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Butra het volgende:
[..]
De 2-disc versie van de film, een setje kaarten en een metaal veertje die je als bedeltje aan een ketting kan doen. En natuurlijk een mooie doos die op een chocolate box lijkt.![]()
nee is alleen het eerste deelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, waar heb je deze vandaan? Is toch 1,2 en 3???
Was ook een van mijn favoriete horrorfilms. Ligt voor 5 euro ook bij de Fame in Amsterdam overigens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:59 schreef Croupouque het volgende:
Na een dagje Utrecht:
Eindelijk gevonden, in de oude doos:
[afbeelding]
Jeugdsentiment:
[afbeelding]
Shit, ik heb er maar liefst 6 euro voor betaald....van dat geld had ik wel 2 keer naar de wc kunnen gaan op het station...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Was ook een van mijn favoriete horrorfilms. Ligt voor 5 euro ook bij de Fame in Amsterdam overigens.
Play.com en veel te duur haha. Alleen het was echt super trage bezorging. Toen ik 'm kocht kon ik 'm nergens anders goedkoper vinden, was ie net op dvd. Alleen omdat ie zo traag is bezorgd is ie nu wel volop goedkoper te vinden, maar ja. Ik had 'm gekocht omdat ik niet wilde wachten, omdat ik 'm in de bios had gezien en erg mooi vond. En toen duurde de bezorging een eeuwigheid...quote:
Wat zijn leuke(re) adresjes om de DVD te kopen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Play.com en veel te duur haha. Alleen het was echt super trage bezorging. Toen ik 'm kocht kon ik 'm nergens anders goedkoper vinden, was ie net op dvd. Alleen omdat ie zo traag is bezorgd is ie nu wel volop goedkoper te vinden, maar ja. Ik had 'm gekocht omdat ik niet wilde wachten, omdat ik 'm in de bios had gezien en erg mooi vond. En toen duurde de bezorging een eeuwigheid...![]()
Nou ja.
Mooi hoor, alleen jammer van die grote superbit Lquote:
www.cdwow.net - betaling via overschrijving of rabo-direct betalen mogelijk en goede service en aardig snelle levertijden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zijn leuke(re) adresjes om de DVD te kopen?
Ik heb niet zo'n gigantische ervaring met online DVD's uitzoeken en bestellen, doe het meestal via freerecordshop.nl enzo... maar ja... als het goedkoper en zonder hun kan, graag
Die heb ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Shogo het volgende:
Er zijn wel goedkopere nog, maar daarvoor moet je creditcard hebben.![]()
www.dvdpacific.com schijnt een goede te zijn en dan zijn er ook nog wel koreaanse bedrijven zoals:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heb ik![]()
Moeten het natuurlijk wel een beetje betrouwbare bedrijven zijn he...
waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:28 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen voor 20 euri.
play.com is absoluut mijn favoriet. Ikzelf heb ook een winkeltje. Zie ondertitel voor de link.quote:
Ik heb hem tot nu toe alleen nog maar bij de Fame en bij de MediaMarkt tegengekomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef Durbin het volgende:
Van mijn vriendin gekregen, de Nederlandse uitvoering van Predator 2, die vreemd genoeg best moeilijk vindbaar is..
[afbeelding]
Die van mij komt inderdaad bij de Mediamarkt vandaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem tot nu toe alleen nog maar bij de Fame en bij de MediaMarkt tegengekomen.
Ik had hem bij de Fame vandaag!
Ik bedoel vandaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die van mij komt inderdaad bij de Mediamarkt vandaan.
Die van mij ook, verder heb ik hem welgeteld één keer bij de FRS gezien. Lijkt wel een echte limited edition.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die van mij komt inderdaad bij de Mediamarkt vandaan.
waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:37 schreef kinky_queen het volgende:
Een digipack van Criterion, dat heb ik nog nooit gezien en dit is een double disc set. Erg mooi met een 160 pagina's tellend boek
Gekocht voor een tientje en Ik zou hem gaan verkopen voor 22,50 maar deze blijft lekker hier
![]()
[afbeelding]
gelijk in de verkoop gezet??quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:59 schreef Hare het volgende:
Vandaag is er een hoofdje bij me afgeleverd
Ben je je huidige zat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:59 schreef Hare het volgende:
Vandaag is er een hoofdje bij me afgeleverd
Oooh, wat een mooooiequote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelijk in de verkoop gezet??![]()
Vandaag gehaald bij de MM, omdat ie bij cdwow nog steeds vertraagd is. Wel bijna ¤ 3,- duurder maar goed. Can live with that
[afbeelding]
erg gave uitgave![]()
quote:
Hmm niet de enigste titel die is vertraagd bij cdwow. Maand geleden bestelde ik 'Escape From Alcatraz' en hij geeft nu nog steeds dat mooie blauwe kleurtje aan...quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelijk in de verkoop gezet??![]()
Vandaag gehaald bij de MM, omdat ie bij cdwow nog steeds vertraagd is. Wel bijna ¤ 3,- duurder maar goed. Can live with that
Bij mij ook niet de enige titel: heb op 3 juli Un Long Dimanche De Fiancailles besteld, nu nog steeds op pendingquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:58 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmm niet de enigste titel die is vertraagd bij cdwow. Maand geleden bestelde ik 'Escape From Alcatraz' en hij geeft nu nog steeds dat mooie blauwe kleurtje aan...![]()
weet niet of je erom geeft maar er komt binnenkort een Special Edition uit en een Giftset, in amerika.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
De film die al tijden in mijn top 10 staat maar nog nooit als dvd gekocht. Nu wel. Eindelijk.![]()
Is die S.E. R2NL ? En wanneer komt ie uit?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:14 schreef Motoko het volgende:
[..]
weet niet of je erom geeft maar er komt binnenkort een Special Edition uit en een Giftset, in amerika.
Check skullface.com maar voor een mooie reviewquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Eippie het volgende:
Kan iemand hier vertellen (vast wel) of ie matrix koffer een beetje goed eruit ziet? Wat voor afmetingen heeft ie bv?
alvast bedankt
Is dat me ff klote.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet de enige titel: heb op 3 juli Un Long Dimanche De Fiancailles besteld, nu nog steeds op pending![]()
![]()
Hier staat ie tussen mn collectie, misschien kan je de maten zelf schatten. Hij ziet er iig mooi uitquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Eippie het volgende:
Kan iemand hier vertellen (vast wel) of ie matrix koffer een beetje goed eruit ziet? Wat voor afmetingen heeft ie bv?
alvast bedankt
Ja, ik had het gelezen. Misschien dat ik tegen die tijd één van die twee wel haal.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:14 schreef Motoko het volgende:
[..]
weet niet of je erom geeft maar er komt binnenkort een Special Edition uit en een Giftset, in amerika.
MM?? MediaMarkt?? Hoe kan dat? Is toch import of is het een NL versie? En wat kost ie dan totaal?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding]
erg gave uitgave![]()
Misschien bij een duitse mediamarkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
MM?? MediaMarkt?? Hoe kan dat? Is toch import of is het een NL versie? En wat kost ie dan totaal?
Heb hem namelijk vorige week niet gezien daar
Nou! Waarom woon ik weer bij Amsterdam in de buurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien bij een duitse mediamarkt.![]()
THX! toch maar eentje aanschaffen denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hier staat ie tussen mn collectie, misschien kan je de maten zelf schatten. Hij ziet er iig mooi uit.
En de review: http://www.skullface.com/review04.html
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
MM?? MediaMarkt?? Hoe kan dat? Is toch import of is het een NL versie? En wat kost ie dan totaal?
Heb hem namelijk vorige week niet gezien daar
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien bij een duitse mediamarkt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
OA. een 2disk digipack van Requiem For A Dream
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]klopt. Bij de Media Markt in Herzogenrath, bij Kerkrade. Is van mij bij thuis maar 20 minuutjes rijden
. Hebben ze echt een shitload aan prachtuigaves. OA. een 2disk digipack van Requiem For A Dream
Als het diezelfde uitgave is, dan is 6 euro een erg mooie prijs.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:43 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Ken de film niet.. hoorde er wel het 1 en ander over... en ach... 6 eurootjes. valt absoluut mee nietwaar?
die kosten 4,99 per stuk bij ro-discquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:20 schreef Dada het volgende:
3 voor 25:
Lara Croft: Tomb Raider
[afbeelding]
Gone in 60 Seconds
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef metalbazzz het volgende:
die kosten 4,99 per stuk bij ro-disc![]()
Net effe gekeken. Alleen Lara Croft is 5 euro, Gone in 60 Seconds is gewoon 10 euro. Ben dus goedkoper uit in de 3 voor 25 als je de verzendskosten bij Ro-disc meerekentquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef metalbazzz het volgende:
die kosten 4,99 per stuk bij ro-disc![]()
Het is de uitgave zoals op het plaatje.. komop zeg, ik ga niet voor crappy versiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:49 schreef Durbin het volgende:
[..]
Als het diezelfde uitgave is, dan is 6 euro een erg mooie prijs.![]()
Neenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:26 schreef kinky_queen het volgende:
dan zal je deze ook wel hebben?
[afbeelding]
Moet jij weten natuurlijk. Maar ik was voor dit dingetje 20 euro inclusief kwijt, een stuk goedkoper dan dat ik alles los ga kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Ik vind mijn matrix collectie zonder dat xenos doosje ook al compleet genoeg.
Toet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:39 schreef Butra het volgende:
[..]
Moet jij weten natuurlijk. Maar ik was voor dit dingetje 20 euro inclusief kwijt, een stuk goedkoper dan dat ik alles los ga kopen.
Maarja, je mist dan nog wel een aantal bonus dvd's. De filmcell, de zwart wit foto's, poster en de lobby cards van de mooie CDA box, en de bonus dvd's die nog extra zijn in de Ultimate Edition zitten, plus het beeldje, het boekje en de mooie doos. Niet zo zeuren omdat iemand anders de Ultimate Edition koopt hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Ik vind mijn matrix collectie zonder dat xenos doosje ook al compleet genoeg. Misschien nog een keer de Neo of Trinity buste...maar meer ook niet.
Heb nu:
-Matrix 1: Keepcase, snapper r2uk, digipack met revisited LE
-Matrix 2 + 3: 2 disc keepcase
-Animatrix: dvd + soundtrack cd
-De matrix koffer
Ik ook!quote:
Jij hebt ballenquote:Op zondag 14 augustus 2005 07:46 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Apoclypse Now, wil ik wel seeden als er belangstelling v00r is
Ja! Ik heb de film vrijdag eindelijk gezien. Het begint heel rustig maar het tweede deel van de film is vrij geweldadig. Leuke humor, bizarre situaties en een geweldige soundtrack er onder...quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:51 schreef Strolie75 het volgende:
Die Koreanse film, a bittersweet life, is dat wat?
jawel, is jammer genoeg de echte hoes! Ook aan de binnenkant staan een aantal recensies. Erg jammer, want verder is t een mooie release (2disc digipackquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef Chielus het volgende:
Jammer van die recenties op de voorkant, of is dat alleen op dit plaatje maar niet op de echte hoes?
super, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:00 schreef Hare het volgende:
Als je me een fototoestel geeft doe ik het al te graag, of wacht, ik zal wel wat pics maken met mijn foon, heb je iig een indruk
Ik heb 'm via dvd.nl gekocht zonder sticker, en die kerel vertelde dat-ie de hoes zonder sticker direct via A-Film heeft weten te krijgen. Misschien is dat het proberen waard..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:24 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Hoe zat dat nou eigenlijk met dat stickertje? Eraf halen is niet erg goed voor de hoes, maar je kon ergens een vervangende hoes krijgen?
looking nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:11 schreef Hare het volgende:
Hmm, er is even iets mis met de usb verbinding tussen foon en comp. Check het later nog wel even
Hier iig al de buitenkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Thanx, zal ze eens mailen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:29 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb 'm via dvd.nl gekocht zonder sticker, en die kerel vertelde dat-ie de hoes zonder sticker direct via A-Film heeft weten te krijgen. Misschien is dat het proberen waard..
Trouwens, een Aussie Rules fan?
[jaloersmode]ik wil ook naar Hong Kongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef RAM_ het volgende:
net een week uit Hong Kong met een mooie colletie dvd films voor erg weinig!
Moet je het klepje dat met klitteband vastzit even openmaken, dan glijd 'ie er zo uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef Eippie het volgende:
Schindlers List 2-disc. Beetje irritant verpakking overigens, het gedeelte waar de dvd's zitten zit heel strak in het hoesje en is er bijna niet uit te krijgen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:49 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Moet je het klepje dat met klitteband vastzit even openmaken, dan glijd 'ie er zo uit.![]()
Seizoen 1. Dat staat trouwens wel gewoon leesbaar op de sleve zelf gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef slindenau het volgende:
Seizoen wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |