Toet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:39 schreef Butra het volgende:
[..]
Moet jij weten natuurlijk. Maar ik was voor dit dingetje 20 euro inclusief kwijt, een stuk goedkoper dan dat ik alles los ga kopen.
Maarja, je mist dan nog wel een aantal bonus dvd's. De filmcell, de zwart wit foto's, poster en de lobby cards van de mooie CDA box, en de bonus dvd's die nog extra zijn in de Ultimate Edition zitten, plus het beeldje, het boekje en de mooie doos. Niet zo zeuren omdat iemand anders de Ultimate Edition koopt hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Ik vind mijn matrix collectie zonder dat xenos doosje ook al compleet genoeg. Misschien nog een keer de Neo of Trinity buste...maar meer ook niet.
Heb nu:
-Matrix 1: Keepcase, snapper r2uk, digipack met revisited LE
-Matrix 2 + 3: 2 disc keepcase
-Animatrix: dvd + soundtrack cd
-De matrix koffer
Ik ook!quote:
Jij hebt ballenquote:Op zondag 14 augustus 2005 07:46 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Apoclypse Now, wil ik wel seeden als er belangstelling v00r is
Ja! Ik heb de film vrijdag eindelijk gezien. Het begint heel rustig maar het tweede deel van de film is vrij geweldadig. Leuke humor, bizarre situaties en een geweldige soundtrack er onder...quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:51 schreef Strolie75 het volgende:
Die Koreanse film, a bittersweet life, is dat wat?
jawel, is jammer genoeg de echte hoes! Ook aan de binnenkant staan een aantal recensies. Erg jammer, want verder is t een mooie release (2disc digipackquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef Chielus het volgende:
Jammer van die recenties op de voorkant, of is dat alleen op dit plaatje maar niet op de echte hoes?
super, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:00 schreef Hare het volgende:
Als je me een fototoestel geeft doe ik het al te graag, of wacht, ik zal wel wat pics maken met mijn foon, heb je iig een indruk
Ik heb 'm via dvd.nl gekocht zonder sticker, en die kerel vertelde dat-ie de hoes zonder sticker direct via A-Film heeft weten te krijgen. Misschien is dat het proberen waard..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:24 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Hoe zat dat nou eigenlijk met dat stickertje? Eraf halen is niet erg goed voor de hoes, maar je kon ergens een vervangende hoes krijgen?
looking nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:11 schreef Hare het volgende:
Hmm, er is even iets mis met de usb verbinding tussen foon en comp. Check het later nog wel even
Hier iig al de buitenkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Thanx, zal ze eens mailen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:29 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb 'm via dvd.nl gekocht zonder sticker, en die kerel vertelde dat-ie de hoes zonder sticker direct via A-Film heeft weten te krijgen. Misschien is dat het proberen waard..
Trouwens, een Aussie Rules fan?
[jaloersmode]ik wil ook naar Hong Kongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef RAM_ het volgende:
net een week uit Hong Kong met een mooie colletie dvd films voor erg weinig!
Moet je het klepje dat met klitteband vastzit even openmaken, dan glijd 'ie er zo uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef Eippie het volgende:
Schindlers List 2-disc. Beetje irritant verpakking overigens, het gedeelte waar de dvd's zitten zit heel strak in het hoesje en is er bijna niet uit te krijgen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:49 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Moet je het klepje dat met klitteband vastzit even openmaken, dan glijd 'ie er zo uit.![]()
Seizoen 1. Dat staat trouwens wel gewoon leesbaar op de sleve zelf gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef slindenau het volgende:
Seizoen wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |