Als het diezelfde uitgave is, dan is 6 euro een erg mooie prijs.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:43 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Ken de film niet.. hoorde er wel het 1 en ander over... en ach... 6 eurootjes. valt absoluut mee nietwaar?
die kosten 4,99 per stuk bij ro-discquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:20 schreef Dada het volgende:
3 voor 25:
Lara Croft: Tomb Raider
[afbeelding]
Gone in 60 Seconds
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef metalbazzz het volgende:
die kosten 4,99 per stuk bij ro-disc![]()
Net effe gekeken. Alleen Lara Croft is 5 euro, Gone in 60 Seconds is gewoon 10 euro. Ben dus goedkoper uit in de 3 voor 25 als je de verzendskosten bij Ro-disc meerekentquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef metalbazzz het volgende:
die kosten 4,99 per stuk bij ro-disc![]()
Het is de uitgave zoals op het plaatje.. komop zeg, ik ga niet voor crappy versiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:49 schreef Durbin het volgende:
[..]
Als het diezelfde uitgave is, dan is 6 euro een erg mooie prijs.![]()
Neenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:26 schreef kinky_queen het volgende:
dan zal je deze ook wel hebben?
[afbeelding]
Moet jij weten natuurlijk. Maar ik was voor dit dingetje 20 euro inclusief kwijt, een stuk goedkoper dan dat ik alles los ga kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Ik vind mijn matrix collectie zonder dat xenos doosje ook al compleet genoeg.
Toet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:39 schreef Butra het volgende:
[..]
Moet jij weten natuurlijk. Maar ik was voor dit dingetje 20 euro inclusief kwijt, een stuk goedkoper dan dat ik alles los ga kopen.
Maarja, je mist dan nog wel een aantal bonus dvd's. De filmcell, de zwart wit foto's, poster en de lobby cards van de mooie CDA box, en de bonus dvd's die nog extra zijn in de Ultimate Edition zitten, plus het beeldje, het boekje en de mooie doos. Niet zo zeuren omdat iemand anders de Ultimate Edition koopt hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Ik vind mijn matrix collectie zonder dat xenos doosje ook al compleet genoeg. Misschien nog een keer de Neo of Trinity buste...maar meer ook niet.
Heb nu:
-Matrix 1: Keepcase, snapper r2uk, digipack met revisited LE
-Matrix 2 + 3: 2 disc keepcase
-Animatrix: dvd + soundtrack cd
-De matrix koffer
Ik ook!quote:
Jij hebt ballenquote:Op zondag 14 augustus 2005 07:46 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Apoclypse Now, wil ik wel seeden als er belangstelling v00r is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |