Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dezelfde uitgave een paar dagen geleden ook gekocht. Ik zal vanavond of morgen weleens checken hoe het met mijn exemplaar zit.
Hoezo duidelijk ?quote:De Nederlandstalige ondertiteling (wit) is niet uitschakelbaar, is duidelijk en is goed onder in het beeld geplaatst.
Ik heb voor zowel de film als de documentaire ondertiteling die je niet kan uitschakelen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.
[..]
Hoezo duidelijk ?![]()
..heeft jouw versie wel ondertiteling Dizer ?
Komisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor zowel de film als de documentaire ondertiteling die je niet kan uitschakelen!
voor dat geld kan ik hem ook in spanje halenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben hem gisteren tegengekomen bij de Boudisque in Amsterdam voor 29,95!
quote:
Beide adressen even een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik een positieve reactiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:30 schreef kinky_queen het volgende:
bel of mail ze ff, ze kunnen hem wel krijgen
![]()
Misschien bij je lokale videotheek overigens. Ik bedenk me net dat ik daar een tijdje geleden eentje van Eternal Sunshine heb gekocht, evenals big size (geen lullige 80x100quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef FokLex het volgende:
[..]
[..]
Beide adressen even een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik een positieve reactie![]()
Nog meer mensen met tips voor posters van de film: Eternal sunshine of the spotless mind?
Kan ik die poster niet van je overkopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Misschien bij je lokale videotheek overigens. Ik bedenk me net dat ik daar een tijdje geleden eentje van Eternal Sunshine heb gekocht, evenals big size (geen lullige 80x100) posters van The Incredibles, Employee of the Month en Dawn of the Dead. Allemaal voor 0,50 per stuk.
Ze waren niet in perfecte conditie, maar zeker goed genoeg.
Boudisque??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
@hare, die dvd import winkel in de stad is tof
Alleen om te kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Boudisque??![]()
Hoe dat? Door hun absurd hoge prijzen???
Gister heb ik zowaar bij Boudisque Utrecht voor de eerste keer een import zien liggen die goedkoper is dan bij cdwow. Het was die memento 3-disc voor 19,99 lag die daar.quote:
In die bakken in het midden zitten soms leuke aanbiedingen. Niet altijd de beste versie, maar als je een film wilt uitproberen voor je een mooie editie koopt is het erg geschikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Boudisque??![]()
Hoe dat? Door hun absurd hoge prijzen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |