mooie prijzen allemaal, ik wou dat we ook zo'n winkels hadden hier in Belgiëquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:45 schreef metalbazzz het volgende:
Ontopic weer. Vandaag 19 (!) items rijker:
[afbeelding]
Slecht en overdreven, maar leuke actie en zo is mijn Taxi trilogy compleet. 3 eurootjes bij goods4you in Tilburg (tweedehands elektronicazaak, zelfde als cash converters)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Allemaal voor 3 euro per stuk bij dezelfde zaak. Verkoper kwam met nieuwe lading aanlopen![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze voor slechts 2 euro per stuk..
[afbeelding]
voor 9,95
Dan nog wat spul van Ro-Disc:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ten slotte van de Bart Smit:
[afbeelding]
15 euro voor zes dvd's met niet de minste films: Windtalkers, Hart's War, The Great Escape, A Bridge Too Far, Battle of Britain, The Devil's Brigade
Ik heb toevallig dezelfde uitgave een paar dagen geleden ook gekocht. Ik zal vanavond of morgen weleens checken hoe het met mijn exemplaar zit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Deze, maar gek genoeg zitten er geen NLse ondertitels bij, terwijl dit wel op de hoes staat en het gewoon de nederlandse uitgave van indies is! Ook de docu op disc 2 is niet ondertiteld. Niet dat het engels me wat uitmaakt, maar cambodiaans wordt me toch een beetje te gortig.
Iemand anders dit ook gehad? Het is de 2disc SE NL.
ook goods4you dus, helemaal in nieuwstaat. Het was wel de enige, dus helaas. Omdat ik eigenlijk gewone dvd-uitgaven verzamel verkoop ik m misschien nog wel zodra ik de gewone versie heb...quote:
Mooie winkels zijn dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
ook goods4you dus, helemaal in nieuwstaat. Het was wel de enige, dus helaas. Omdat ik eigenlijk gewone dvd-uitgaven verzamel verkoop ik m misschien nog wel zodra ik de gewone versie heb...
De R1? De R2fr? De R2nl?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben op zoek naar Un Long Dimanche de Fiancailles![]()
Iemand een (paar) goede site(s)?
Tevens TVP
Ik ben hem gisteren tegengekomen bij de Boudisque in Amsterdam voor 29,95!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zoek ook nog een goede spaanse shop voor de s.e. van Los lunes al sol
Mar Adentro komt hier in NL een 2 disc van uit, zie ook http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=64734
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dezelfde uitgave een paar dagen geleden ook gekocht. Ik zal vanavond of morgen weleens checken hoe het met mijn exemplaar zit.
Hoezo duidelijk ?quote:De Nederlandstalige ondertiteling (wit) is niet uitschakelbaar, is duidelijk en is goed onder in het beeld geplaatst.
Ik heb voor zowel de film als de documentaire ondertiteling die je niet kan uitschakelen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.
[..]
Hoezo duidelijk ?![]()
..heeft jouw versie wel ondertiteling Dizer ?
Komisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor zowel de film als de documentaire ondertiteling die je niet kan uitschakelen!
voor dat geld kan ik hem ook in spanje halenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben hem gisteren tegengekomen bij de Boudisque in Amsterdam voor 29,95!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |