quote:
Hmm niet de enigste titel die is vertraagd bij cdwow. Maand geleden bestelde ik 'Escape From Alcatraz' en hij geeft nu nog steeds dat mooie blauwe kleurtje aan...quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelijk in de verkoop gezet??![]()
Vandaag gehaald bij de MM, omdat ie bij cdwow nog steeds vertraagd is. Wel bijna ¤ 3,- duurder maar goed. Can live with that
Bij mij ook niet de enige titel: heb op 3 juli Un Long Dimanche De Fiancailles besteld, nu nog steeds op pendingquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:58 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmm niet de enigste titel die is vertraagd bij cdwow. Maand geleden bestelde ik 'Escape From Alcatraz' en hij geeft nu nog steeds dat mooie blauwe kleurtje aan...![]()
weet niet of je erom geeft maar er komt binnenkort een Special Edition uit en een Giftset, in amerika.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
De film die al tijden in mijn top 10 staat maar nog nooit als dvd gekocht. Nu wel. Eindelijk.![]()
Is die S.E. R2NL ? En wanneer komt ie uit?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:14 schreef Motoko het volgende:
[..]
weet niet of je erom geeft maar er komt binnenkort een Special Edition uit en een Giftset, in amerika.
Check skullface.com maar voor een mooie reviewquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Eippie het volgende:
Kan iemand hier vertellen (vast wel) of ie matrix koffer een beetje goed eruit ziet? Wat voor afmetingen heeft ie bv?
alvast bedankt
Is dat me ff klote.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet de enige titel: heb op 3 juli Un Long Dimanche De Fiancailles besteld, nu nog steeds op pending![]()
![]()
Hier staat ie tussen mn collectie, misschien kan je de maten zelf schatten. Hij ziet er iig mooi uitquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Eippie het volgende:
Kan iemand hier vertellen (vast wel) of ie matrix koffer een beetje goed eruit ziet? Wat voor afmetingen heeft ie bv?
alvast bedankt
Ja, ik had het gelezen. Misschien dat ik tegen die tijd één van die twee wel haal.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:14 schreef Motoko het volgende:
[..]
weet niet of je erom geeft maar er komt binnenkort een Special Edition uit en een Giftset, in amerika.
MM?? MediaMarkt?? Hoe kan dat? Is toch import of is het een NL versie? En wat kost ie dan totaal?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald bij de MM, omdat ie bij cdwow nog steeds vertraagd is. Wel bijna ¤ 3,- duurder maar goed. Can live with that
[afbeelding]
erg gave uitgave![]()
Misschien bij een duitse mediamarkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
MM?? MediaMarkt?? Hoe kan dat? Is toch import of is het een NL versie? En wat kost ie dan totaal?
Heb hem namelijk vorige week niet gezien daar
Nou! Waarom woon ik weer bij Amsterdam in de buurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien bij een duitse mediamarkt.![]()
THX! toch maar eentje aanschaffen denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hier staat ie tussen mn collectie, misschien kan je de maten zelf schatten. Hij ziet er iig mooi uit.
En de review: http://www.skullface.com/review04.html
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
MM?? MediaMarkt?? Hoe kan dat? Is toch import of is het een NL versie? En wat kost ie dan totaal?
Heb hem namelijk vorige week niet gezien daar
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien bij een duitse mediamarkt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
OA. een 2disk digipack van Requiem For A Dream
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]klopt. Bij de Media Markt in Herzogenrath, bij Kerkrade. Is van mij bij thuis maar 20 minuutjes rijden
. Hebben ze echt een shitload aan prachtuigaves. OA. een 2disk digipack van Requiem For A Dream
Als het diezelfde uitgave is, dan is 6 euro een erg mooie prijs.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:43 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Ken de film niet.. hoorde er wel het 1 en ander over... en ach... 6 eurootjes. valt absoluut mee nietwaar?
die kosten 4,99 per stuk bij ro-discquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:20 schreef Dada het volgende:
3 voor 25:
Lara Croft: Tomb Raider
[afbeelding]
Gone in 60 Seconds
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef metalbazzz het volgende:
die kosten 4,99 per stuk bij ro-disc![]()
Net effe gekeken. Alleen Lara Croft is 5 euro, Gone in 60 Seconds is gewoon 10 euro. Ben dus goedkoper uit in de 3 voor 25 als je de verzendskosten bij Ro-disc meerekentquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef metalbazzz het volgende:
die kosten 4,99 per stuk bij ro-disc![]()
Het is de uitgave zoals op het plaatje.. komop zeg, ik ga niet voor crappy versiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:49 schreef Durbin het volgende:
[..]
Als het diezelfde uitgave is, dan is 6 euro een erg mooie prijs.![]()
Neenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:26 schreef kinky_queen het volgende:
dan zal je deze ook wel hebben?
[afbeelding]
Moet jij weten natuurlijk. Maar ik was voor dit dingetje 20 euro inclusief kwijt, een stuk goedkoper dan dat ik alles los ga kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Ik vind mijn matrix collectie zonder dat xenos doosje ook al compleet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |