schetigquote:Op zondag 24 juli 2005 18:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dit is mijn toekomst droom als ik straks een gemiddelde vrouw wordt met een baan van 20 uur en een erg lieve man, die waarschijnlijk om die droom waar te maken kostwinner is.
Volgens mij is het wel een beetje de droom van ieder meisje, een veilig onderkomen zonder zorgen
liedje, van klein orkest geloof ik.quote:
En weer een mail terug.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef Maerycke het volgende:
Mijn zeepjes staan in de op!Shirley, je hebt mail terug! Fijne vakantie Sweetsixteen16!
De OP zag er ook altijd heel mooi uit!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef Sanne het volgende:
Over die OP, ja daar ben ik mee gestopt om hem bij te houden.
Wie het stokje wil overnemen roept maar
Of je plaatst even een tvpquote:Op zondag 24 juli 2005 19:20 schreef PeRi het volgende:
Hallelujah, praise the lord for Lush.
Ik heb 'm nog nooit gebruikt, want ik heb alleen maar een slag in m'n haar en eerder vettig dan droog, maar ik heb hier een doosje met Lush-cadeautjes staan voor een gekruld vriendinnetje, met daarin een flesje Coolaulin! Zal ik eens ff voor je snuffen aan het potje hoe sterk 'ie naar kokos ruikt?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:43 schreef Ripley het volgende:
iemand de coolaulin al eens gebruikt?
Hij klinkt erg geschikt voor mijn haar, dat krullend en vrij droog is. Maar is de cocos lucht erg sterk?
Ik gebruik het, dagelijks. Ik vind de cocos lucht niet te overdreven. Gewoon lekker.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:43 schreef Ripley het volgende:
iemand de coolaulin al eens gebruikt?
Hij klinkt erg geschikt voor mijn haar, dat krullend en vrij droog is. Maar is de cocos lucht erg sterk?
Bij lush versturen ze de pakketen op dinsdag en vrijdag.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:45 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb gisteren een online bestelling gedaan (en meteen dmv. internetbankieren t bedrag overgemaakt), wanneer kan ik het pakketje verwachten?
Als ik het op dezelfde manier bestel, dan heb ik het tot nu toe de zaterdag erna binnenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:45 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb gisteren een online bestelling gedaan (en meteen dmv. internetbankieren t bedrag overgemaakt), wanneer kan ik het pakketje verwachten?
Uuh niet zoveel wegens geldgebrek....ik heb Fresh Farmacy, Herbalism, Irrisistible Bliss + een blikje besteld.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als ik het op dezelfde manier bestel, dan heb ik het tot nu toe de zaterdag erna binnenMaar ik krijg de indruk dat het (misschien door de vakantieperiode) hier en daar wat vertraging oploopt momenteel als ik de reacties zo bekijk.
Wat heb je besteld?
Idd, door de drukte wil het nog wel eens wat langer duren.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als ik het op dezelfde manier bestel, dan heb ik het tot nu toe de zaterdag erna binnenMaar ik krijg de indruk dat het (misschien door de vakantieperiode) hier en daar wat vertraging oploopt momenteel als ik de reacties zo bekijk.
Wat heb je besteld?
Prima lijstje toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:50 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Uuh niet zoveel wegens geldgebrek....ik heb Fresh Farmacy, Herbalism, Irrisistible Bliss + een blikje besteld.
Ikke, en ik vond 'm lekker!!!! Weet niet meer precies hoe de geur te omschrijven, maar ik werd er wel lekker zacht vanquote:Op maandag 25 juli 2005 11:45 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met de Floating Island??
Daar is maar 1 ding tegen te doen hequote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef mother-mother het volgende:
goeie titel , maar tis zo op zo op hier![]()
ja ik kwam idd maar ff niet meer hier, omdat ik dan nog verdrietiger word dat t op isquote:Op maandag 25 juli 2005 11:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar is maar 1 ding tegen te doen he![]()
Lang niet gezien trouwens....
heb je een verlanglijstje ?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik kwam idd maar ff niet meer hier, omdat ik dan nog verdrietiger word dat t op is![]()
![]()
en tis bijna 1 aug![]()
Bij mij is het ook op iddquote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik kwam idd maar ff niet meer hier, omdat ik dan nog verdrietiger word dat t op is![]()
![]()
en tis bijna 1 aug![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij is het ook op idd
Kreeg al klachten van martijn's vader
Ziet er goed uit Skaaiquote:Op maandag 25 juli 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Mijn Lush bakje in de badkamer:
[afbeelding]
Het stukje Banana Moon ligt nu overigens bij PeRi
De rest ligt in mijn kamer in een lade
Dit is juist een leuke winkel om cadeautjes of verwennerij spulletjes voor je vriendin te kopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef gr8w8 het volgende:
Dit is echt geen winkel om wat leuks te kopen voor je dinnetje he. Hoe kan ik nou ooit echt wat uitkiezen, er is gewoon te veel?
En kadobonnen vind ik niet leuk.
Ja, erg hequote:Op maandag 25 juli 2005 12:34 schreef Kyara het volgende:
Dat is een flinke lijst Ymme!
Nee hoor, die van mij stelt het erg op prijsquote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
word jullie huid nou niet horendol van iedere dag weer een ander mixje, geurtje, stofje
je portemonnaie wat minder zo te zienquote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij stelt het erg op prijs![]()
ik heb vaak droge plekjes en zalfjes van de dokter helpen niet maar dream cream weer wel , dus het is vrij natuurlijk spulquote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
word jullie huid nou niet horendol van iedere dag weer een ander mixje, geurtje, stofje
Nee hoor... Anders deed ik het nietquote:Op maandag 25 juli 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
je portemonnaie wat minder zo te zien
Zo in het lijstje lijkt het heel veel, maar in werkelijkheid valt het reuze mee hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me klapt haar mond maar weer zelf even terug bij het zien van Ymmes lijstje
Komt vanzelfquote:Op maandag 25 juli 2005 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik vind het wel veel
En ben heel stiekem ook wel een beetje jaloers
Ik voor mezelf inmiddels een routine qua gezichtsverzorging, en dat is natuurlijk niet anders dan wanneer je van andere verzorgingsproducten altijd een vaste volgorde aanhoudt. Dus daar is niets mis mee volgens mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
Voorlopig niet, nee echt. Anders weet ik dadelijk niet meer waar ik met het spul heen moetquote:Op maandag 25 juli 2005 15:15 schreef lotje11 het volgende:
Uhuh, yeah right ! Geen bestellingen meer, daar geloof ik niks van
Als je nou even had gewacht dan had ik het mee kunnen maandag en het komen afleveren. Duur zo als je alleen dat hebtquote:Op maandag 25 juli 2005 15:29 schreef G-SaS het volgende:
oeee...wat een superlekkere onweerstaanbare musthaves..
Ik had e rnog nooit van gehoord, maar door dit topic ben ik s gaan kijken...hoop dat ie snel in Rotterdam komt te zitten, want ik kon t niet weerstaan..
heb een ultimate shine shampoo bar besteld met gouddeeltjes![]()
PeRi, zou je in dat geval maandag AOBS voor me mee willen nemenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nou even had gewacht dan had ik het mee kunnen maandag en het komen afleveren. Duu zo als je alleen dat hebt
Kom je dan volgende week vrijdag halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
PeRi, zou je in dat geval maandag AOBS voor me mee willen nemen? Dan kom ik het halen samen met de Banana Moon zeep
.
Nee dan zit ik al in Italië... de 5e.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kom je dan volgende week vrijdag halen?
het is ook geen verwijt, hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef imago het volgende:
[..]
Ik voor mezelf inmiddels een routine qua gezichtsverzorging, en dat is natuurlijk niet anders dan wanneer je van andere verzorgingsproducten altijd een vaste volgorde aanhoudt. Dus daar is niets mis mee volgens mij.
Dan blijven de zeep en douchegel en baddingen enzo, maar daarbij kan het toch geen kwaad om dat af te wisselen?
Wanneer kom je dan? De meet is 1 aug, dan kan je ze niet deze vrijdag al ophalenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee dan zit ik al in Italië... de 5e.
Misschien dat de Den Bosch meeting nog wat gaat worden ergens in september of zo. Dan kun je met mij meereizen vanaf Arnhem.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef ymme het volgende:
@Peri, ik zou graag naar de meeting komen, maar zoals al eerder gezegt kom ik niet alleen, met het openbaarvervoer. Dus *snik snik* haal mij er maar van af.
Euuhw... voor de 4e dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wanneer kom je dan? De meet is 1 aug, dan kan je ze niet deze vrijdag al ophalen
Zou geweldig zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 15:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Misschien dat de Den Bosch meeting nog wat gaat worden ergens in september of zo. Dan kun je met mij meereizen vanaf Arnhem.
quote:
Ja ik dacht dat je het wel z.s.m zou willen hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik dacht dat je het over deze week had!! Volgende week een ochtend moet wel lukken denk ik.
Ok! Is goed. Moet je me als het gelukt is om AOBS te bemachtigen, maar ff je rek.nr. geven, dan maak ik het meteen overquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je het wel z.s.m zou willen hebben
Maar volgende week gelden die dagen ook, kijk maar
Je kan het dan ook meenemen als je het komt ophalen toch? Je komt toch volgende week dan AOBS en Banana halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok! Is goed. Moet je me als het gelukt is om AOBS te bemachtigen, maar ff je rek.nr. geven, dan maak ik het meteen over.
Ja dat bedoelde ik ook. Anders moet ik 2x de Erasmus over ploeterenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan het dan ook meenemen als je het komt ophalen toch? Je komt toch volgende week dan AOBS en Banana halen?
Nou, dan kan je toch dan dat geld meenemenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook. Anders moet ik 2x de Erasmus over ploeteren
Oja, is ook goed. Maakt mij niet uitquote:Op maandag 25 juli 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou, dan kan je toch dan dat geld meenemen
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nou even had gewacht dan had ik het mee kunnen maandag en het komen afleveren. Duur zo als je alleen dat hebt
Zo vatte ik het ook niet opquote:
Bij mij in ieder geval nog nietquote:alleen deze producten zijn als ik het zo lees, zwaar geparfumeerd en ik vroeg me af dus als je om de haverklap (hoe ruikt dat eigenlijk?) wisselt van zeepje, of je huid dan niet gaat protesteren na verloop van tijd
Ja de Rotterdamse pakketbezorgers hebben al wel eerder gedemonstreerd erg nauwkeurig te werkenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
Oh bij ons gooien ze het gewon wel bij dat nr naar binnen en dan mogen wij zelf uitzoeken of het de goede naam is of niet en wie het dan wel is![]()
![]()
Jij leest teveel Lidlpockets zeker?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef imago het volgende:
De echte goede (ouderwetse) postbodes weten gewoon wie waar woont en hoeven niet eens naar het huisnummer te kijken als de naam op de envelop staat
Zie ik hier een kans om schaamtevrij mijn lijst(je) te posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo in het lijstje lijkt het heel veel, maar in werkelijkheid valt het reuze mee hoor
Vraag maar eens naar het lijstje van sanneIk denk dat die groter is dan die van mij
![]()
Dat is nog niet de helft van wat ik er besteed heb.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef Maerycke het volgende:
Toen ik m'n laatste wensenlijstje maakte met écht alles erop wat ik wilde hebben was het meer dan 250 euroNu durf ik niet meer naar Lush
Ik heb (als ik alles inclusief Ebay) bij elkaar optel ook al vreselijk veel besteed hoor merk ik tot mijn grote gene...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is nog niet de helft van wat ik er besteed heb.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb (als ik alles inclusief Ebay) bij elkaar optel ook al vreselijk veel besteed hoor merk ik tot mijn grote gene...Ik werd nog gewaarschuwd door Anitra.. als je er eenmaal aan begint, wil je alles! Gelukkig ben ik bijna jarig en mag ik van mezelf losgaan
Je had me gewoon beter moeten waarschuwen jah!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
Ik waarschuw mensen netjes, maar dat helpt niet. Als je er weg van bent dan sla je door
Ik heb ook nog veel op mijn verlanglijstje staan, maar hou het met de meet echt op 45 euro!!
Sorry, zal voortaan zeggen dat ze vooral niet naar Lush moeten gaanquote:Op maandag 25 juli 2005 21:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je had me gewoon beter moeten waarschuwen jah!
Silky underwear toch nogquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Anitra het volgende:
Heel mooi lijstje hoor Sanne.
Ik schrok gister ook toen ik mijn lijst bij had gewerkt
En ik wil nog zoveel
Heb wel mijn lijstje voor de meet klaar:
Karma Komba Bar
Kamra poeder
Karma Kream
AOBS
Cupcake
En het word niet meer!! Hoop ik
Ik kon vandaag niet naar het postkantoor, dat wordt morgen of woensdag! Ik mail je zodra het opgestuurd is!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb ook een snowcake in een rond doosje.. sterker nog.. dat is m'n enige snowcake en hij is zo mooi dat ik tot op de dag van vandaag alleen maar ruik en 'm nog niet gebruikt heb
Komt goed joh! Ik heb jouw pakketje ook nog niet op de bus gedaan (maar er wel wat leuks van gemaakt..quote:Op maandag 25 juli 2005 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet naar het postkantoor, dat wordt morgen of woensdag! Ik mail je zodra het opgestuurd is!
Ja ik ook, ik vind die het lekkerst, ik heb hem nooit gehad maar mijn zus wel. Erg jammer. Misschien komt ie volgend jaar wel weer in de winkel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:26 schreef imago het volgende:
Ik baal dat ik Snowcake niet gekocht heb toen ze em in Amsterdam nog hadden
Ik neem aan dat je mij bedoelt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:41 schreef Kyara het volgende:
Hey, zo makkelijk komt je er niet vanafWelk zeepje heb je?
welkom terug wijfiequote:
Ooh la la is lekker lavendel hèquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt?
Ik heb Ooh lala soap, ruikt Frans
En ik had dus al Ultimate Shine Shampoo bar, die vind ik errug fijn.
Uhuhquote:
Oeh...maak me geeeeeeeek!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Komt goed joh! Ik heb jouw pakketje ook nog niet op de bus gedaan (maar er wel wat leuks van gemaakt..)
Nee, ik ga zo lekker in mn bedje liggen en morgenochtend flink genietenquote:
Mn babyface maar nauwelijks, helemaal vervormdquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
welkom terug wijfie
hebben je spulletjes het overleefd?
Ohja, tis natuurlijk lavendelquote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Oh la la is lekker voor het slapen gaan, daarna insmeren met dream cream, lavender deo en je slaapt voortreffelijk
Ik heb geen BFB maar wel andere lush spullen. Ik werd bijna niet gestoken en mijn vriendin was krentebrood, haar man hadden ze ook behoorlijk te pakken. Mijn vriend ging wel, maar ik had echt het minste last van muggen. Zoals de man van mijn vriendin zei: De muggen houden niet van Lushquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mn babyface maar nauwelijks, helemaal vervormd. Mijn lipbalmpje was nog helemaal in tact.
Verder had ik alleen nog bed for breakfast mee en ik weet niet of het toeval is, maar ik ben niet 1 eer gestoken door een mug en mijn vriendin was helemaal lek
Ja, nog helemaal hard zelfs!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:27 schreef Sanne het volgende:
Jouw lipbalm wel intact?
Hoe is het mogelijk? DIe van Peri en mij zijn allebei gesmolten.
Dat is/gaat me echt te verquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:09 schreef lotje11 het volgende:
Mensen die nog vóor oktober op zoek zijn naar snowcake, doe eens een dagje Maastricht![]()
Ik denk hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:32 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, heb je mijn bestellingsrondje gemist??
Hehe nee hoor, dat hoeft nu ook weer niet. Er ligt hier genoeg om om te maken voor december.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:36 schreef lotje11 het volgende:
Tja, voorlopig ben ik niet van plan naar de lush winkel te gaan......Denk je dat je tot de kerst kunt wachten, of moet ik je een stukje snowcake meenemen mocht ik mezelf per ongeluk niet kunnen bedwingen en toch binnenlopen bij de lush?
Oe ja nou, je hoeft er niet speciaal voor naar toe, maar áls je gaat wil ik wel graag een stuk snowcake ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:41 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga een dezer dagen weer
Dus als er nog snowcake, temptation of anderen dingen zijn die gehaald moeten worden....
in haarlem zijn ze ookniet scheutig ermee, ik moet er altijd zelf om vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:24 schreef lotje11 het volgende:
Morgaine heb je om die samples moeten vragen? want ik vind ze in maastricht spontaan niet echt scheutig met proefjes.....
jep heb er om moeten vragen. T wisselt in Maastricht; soms krijg je zomaar (enkele) royale samples (heb eens 50gr fresh farmacy zomaar gekregen) en soms moet je dr bijna om bedelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:24 schreef lotje11 het volgende:
Morgaine heb je om die samples moeten vragen? want ik vind ze in maastricht spontaan niet echt scheutig met proefjes.....
Heb je de mails gehad? Het wil bij mij nog wel eens voorkomen, dat die niet doorkomt op de een of andere manier, heel vervelendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
jep heb er om moeten vragen. T wisselt in Maastricht; soms krijg je zomaar (enkele) royale samples (heb eens 50gr fresh farmacy zomaar gekregen) en soms moet je dr bijna om bedelen.
ik zal binnenkort dat haarmasker opsturen hoor, ik heb het vrij druk enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je de mails gehad? Het wil bij mij nog wel eens voorkomen, dat die niet doorkomt op de een of andere manier, heel vervelend![]()
Oh, ik was het zelf alweer vergetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zal binnenkort dat haarmasker opsturen hoor, ik heb het vrij druk enzo
maar ik denke r nog wel aan!
Was volgens mij voor mij bedoeltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[.Heb je de mails gehad? Het wil bij mij nog wel eens voorkomen, dat die niet doorkomt op de een of andere manier, heel vervelend .]
ik zal binnenkort dat haarmasker opsturen hoor, ik heb het vrij druk enzo
maar ik denke r nog wel aan!
nee, nee, voor ymme!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Was volgens mij voor mij bedoelt
(en ja ik heb hem gekregen, ga ff rekenen, krijg je zo bericht terug)
Juist niet.. nu wil ik die ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:57 schreef Kyara het volgende:
Die bath melting bars kunnen trouwens ook goed onder de douche volgens de Lush. Dat biedt perspectief
Hou me op de hoogte! Jij zou hem sowieso eerder moeten krijgen dan ik. Als ik ook moet mailen naar ebay dan geef maar een gil!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:03 schreef Funnie het volgende:
mijn snowcake is bijna op, en ik hoor maar niets van die LamL*L kyara. Ik denk dat ik even met Ebay zelf ga mailen. Krijg geen goed gevoel over hem. Ondanks dat zijn feedback wel goed is.
quote:Wel smelten de bath melts vrij snel door het warme water en het is aan te raden om uit uw douchestraal te stappen om de cacao boter even in uw huid te laten trekken.
Die had een vriendin van me gekregen voor haar huwelijk. Bleef iets te lang in de kast liggen en toen was ie beschimmeld....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:45 schreef Maerycke het volgende:
Mijn therapy bar doet er ook wel even over hoor om te smelten. Ik moet 'm best een tijd tussen m'n handen houden voordat ik er wat mee kan. Iemand bekend met de Amazonian trouwens? Die lijkt me ook wel wat..
Mij lijkt die melting marshmellow heerlijk! Ik denk dat ik die voor onder de douche ga proberen. Kan dus op 1 aug op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:57 schreef Kyara het volgende:
Die bath melting bars kunnen trouwens ook goed onder de douche volgens de Lush. Dat biedt perspectief
Ik zou dan ook wel een stukje Snowcake willen...iemand enig idee wat het gaat kosten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:12 schreef imago het volgende:
[..]
Oe ja nou, je hoeft er niet speciaal voor naar toe, maar áls je gaat wil ik wel graag een stuk snowcake ja...
Ja, dat had ik dus ook, maar ik had ook het idee dat het niks deed. En nu welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen scrub sensatie met aquamarina?
vind het juist een fijne zachte reiniger.
lekker spulquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, hier ook traagjes.
Bij de Aquamarina voel ik nu inderdaad het "zacht polijstende zeezout". Hoop dat m'n pukkeltjes nu ook wat wegzakken!
Iemand ervaring met de Fair Trade Foot Lotion trouwens?
Hmz. Ik wil eigenlijk nog voor mn vakantie (de 4e) ff een keer naar Lush... Maar ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lekker spul
ruikt ook lekker fris.
Irritant he! Ik heb dat ook, overal zie je weer dingen voorbij komen die je ook wil hebben en voor je het weet heb je weer een mega verlanglijst (en ik dacht nog wel dat ik zolangzamerhand alles wel had wat ik wilde hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verdorie... nou wil ik de Fair Trade ook.
Ik op 1 september, maar ik ben nog niet afgestudeerdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hier ook geen Lush in de buurt en mijn OV moet ik voor 5 augustus inleveren
oh, dat is wel balenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik op 1 september, maar ik ben nog niet afgestudeerd.
we gaan paar dagen weg , en zouden eigelijk dinsdag weggaan maar is maandag geworden omdat mn man smorgens toch ff langs ziekenhuis moet en hij wilt daarna gelijk wegquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:39 schreef Maerycke het volgende:
Jeetje wat een pech, meiden.Waarom lukt jouw tripje niet, MM?
tsja, dat vind ik dan ook weer zo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Maerycke het volgende:
Handig van die vriendin, van het weer krijg je leuke krullen in je haar.. en je k*t voelen is altijd vervelendBestel gewoon wat online dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |