in haarlem zijn ze ookniet scheutig ermee, ik moet er altijd zelf om vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:24 schreef lotje11 het volgende:
Morgaine heb je om die samples moeten vragen? want ik vind ze in maastricht spontaan niet echt scheutig met proefjes.....
jep heb er om moeten vragen. T wisselt in Maastricht; soms krijg je zomaar (enkele) royale samples (heb eens 50gr fresh farmacy zomaar gekregen) en soms moet je dr bijna om bedelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:24 schreef lotje11 het volgende:
Morgaine heb je om die samples moeten vragen? want ik vind ze in maastricht spontaan niet echt scheutig met proefjes.....
Heb je de mails gehad? Het wil bij mij nog wel eens voorkomen, dat die niet doorkomt op de een of andere manier, heel vervelendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
jep heb er om moeten vragen. T wisselt in Maastricht; soms krijg je zomaar (enkele) royale samples (heb eens 50gr fresh farmacy zomaar gekregen) en soms moet je dr bijna om bedelen.
ik zal binnenkort dat haarmasker opsturen hoor, ik heb het vrij druk enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je de mails gehad? Het wil bij mij nog wel eens voorkomen, dat die niet doorkomt op de een of andere manier, heel vervelend![]()
Oh, ik was het zelf alweer vergetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zal binnenkort dat haarmasker opsturen hoor, ik heb het vrij druk enzo
maar ik denke r nog wel aan!
Was volgens mij voor mij bedoeltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[.Heb je de mails gehad? Het wil bij mij nog wel eens voorkomen, dat die niet doorkomt op de een of andere manier, heel vervelend .]
ik zal binnenkort dat haarmasker opsturen hoor, ik heb het vrij druk enzo
maar ik denke r nog wel aan!
nee, nee, voor ymme!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Was volgens mij voor mij bedoelt
(en ja ik heb hem gekregen, ga ff rekenen, krijg je zo bericht terug)
Juist niet.. nu wil ik die ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:57 schreef Kyara het volgende:
Die bath melting bars kunnen trouwens ook goed onder de douche volgens de Lush. Dat biedt perspectief
Hou me op de hoogte! Jij zou hem sowieso eerder moeten krijgen dan ik. Als ik ook moet mailen naar ebay dan geef maar een gil!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:03 schreef Funnie het volgende:
mijn snowcake is bijna op, en ik hoor maar niets van die LamL*L kyara. Ik denk dat ik even met Ebay zelf ga mailen. Krijg geen goed gevoel over hem. Ondanks dat zijn feedback wel goed is.
quote:Wel smelten de bath melts vrij snel door het warme water en het is aan te raden om uit uw douchestraal te stappen om de cacao boter even in uw huid te laten trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |