Ja, dat had ik dus ook, maar ik had ook het idee dat het niks deed. En nu welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen scrub sensatie met aquamarina?
vind het juist een fijne zachte reiniger.
lekker spulquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, hier ook traagjes.
Bij de Aquamarina voel ik nu inderdaad het "zacht polijstende zeezout". Hoop dat m'n pukkeltjes nu ook wat wegzakken!
Iemand ervaring met de Fair Trade Foot Lotion trouwens?
Hmz. Ik wil eigenlijk nog voor mn vakantie (de 4e) ff een keer naar Lush... Maar ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lekker spul
ruikt ook lekker fris.
Irritant he! Ik heb dat ook, overal zie je weer dingen voorbij komen die je ook wil hebben en voor je het weet heb je weer een mega verlanglijst (en ik dacht nog wel dat ik zolangzamerhand alles wel had wat ik wilde hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verdorie... nou wil ik de Fair Trade ook.
Ik op 1 september, maar ik ben nog niet afgestudeerdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hier ook geen Lush in de buurt en mijn OV moet ik voor 5 augustus inleveren
oh, dat is wel balenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik op 1 september, maar ik ben nog niet afgestudeerd.
we gaan paar dagen weg , en zouden eigelijk dinsdag weggaan maar is maandag geworden omdat mn man smorgens toch ff langs ziekenhuis moet en hij wilt daarna gelijk wegquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:39 schreef Maerycke het volgende:
Jeetje wat een pech, meiden.Waarom lukt jouw tripje niet, MM?
tsja, dat vind ik dan ook weer zo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Maerycke het volgende:
Handig van die vriendin, van het weer krijg je leuke krullen in je haar.. en je k*t voelen is altijd vervelendBestel gewoon wat online dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |