Ik kon vandaag niet naar het postkantoor, dat wordt morgen of woensdag! Ik mail je zodra het opgestuurd is!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb ook een snowcake in een rond doosje.. sterker nog.. dat is m'n enige snowcake en hij is zo mooi dat ik tot op de dag van vandaag alleen maar ruik en 'm nog niet gebruikt heb
Komt goed joh! Ik heb jouw pakketje ook nog niet op de bus gedaan (maar er wel wat leuks van gemaakt..quote:Op maandag 25 juli 2005 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet naar het postkantoor, dat wordt morgen of woensdag! Ik mail je zodra het opgestuurd is!
Ja ik ook, ik vind die het lekkerst, ik heb hem nooit gehad maar mijn zus wel. Erg jammer. Misschien komt ie volgend jaar wel weer in de winkel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:26 schreef imago het volgende:
Ik baal dat ik Snowcake niet gekocht heb toen ze em in Amsterdam nog hadden
Ik neem aan dat je mij bedoelt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:41 schreef Kyara het volgende:
Hey, zo makkelijk komt je er niet vanafWelk zeepje heb je?
welkom terug wijfiequote:
Ooh la la is lekker lavendel hèquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt?
Ik heb Ooh lala soap, ruikt Frans
En ik had dus al Ultimate Shine Shampoo bar, die vind ik errug fijn.
Uhuhquote:
Oeh...maak me geeeeeeeek!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Komt goed joh! Ik heb jouw pakketje ook nog niet op de bus gedaan (maar er wel wat leuks van gemaakt..)
Nee, ik ga zo lekker in mn bedje liggen en morgenochtend flink genietenquote:
Mn babyface maar nauwelijks, helemaal vervormdquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
welkom terug wijfie
hebben je spulletjes het overleefd?
Ohja, tis natuurlijk lavendelquote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Oh la la is lekker voor het slapen gaan, daarna insmeren met dream cream, lavender deo en je slaapt voortreffelijk
Ik heb geen BFB maar wel andere lush spullen. Ik werd bijna niet gestoken en mijn vriendin was krentebrood, haar man hadden ze ook behoorlijk te pakken. Mijn vriend ging wel, maar ik had echt het minste last van muggen. Zoals de man van mijn vriendin zei: De muggen houden niet van Lushquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mn babyface maar nauwelijks, helemaal vervormd. Mijn lipbalmpje was nog helemaal in tact.
Verder had ik alleen nog bed for breakfast mee en ik weet niet of het toeval is, maar ik ben niet 1 eer gestoken door een mug en mijn vriendin was helemaal lek
Ja, nog helemaal hard zelfs!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:27 schreef Sanne het volgende:
Jouw lipbalm wel intact?
Hoe is het mogelijk? DIe van Peri en mij zijn allebei gesmolten.
Dat is/gaat me echt te verquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:09 schreef lotje11 het volgende:
Mensen die nog vóor oktober op zoek zijn naar snowcake, doe eens een dagje Maastricht![]()
Ik denk hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:32 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, heb je mijn bestellingsrondje gemist??
Hehe nee hoor, dat hoeft nu ook weer niet. Er ligt hier genoeg om om te maken voor december.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:36 schreef lotje11 het volgende:
Tja, voorlopig ben ik niet van plan naar de lush winkel te gaan......Denk je dat je tot de kerst kunt wachten, of moet ik je een stukje snowcake meenemen mocht ik mezelf per ongeluk niet kunnen bedwingen en toch binnenlopen bij de lush?
Oe ja nou, je hoeft er niet speciaal voor naar toe, maar áls je gaat wil ik wel graag een stuk snowcake ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:41 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga een dezer dagen weer
Dus als er nog snowcake, temptation of anderen dingen zijn die gehaald moeten worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |