Ik kon vandaag niet naar het postkantoor, dat wordt morgen of woensdag! Ik mail je zodra het opgestuurd is!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb ook een snowcake in een rond doosje.. sterker nog.. dat is m'n enige snowcake en hij is zo mooi dat ik tot op de dag van vandaag alleen maar ruik en 'm nog niet gebruikt heb
Komt goed joh! Ik heb jouw pakketje ook nog niet op de bus gedaan (maar er wel wat leuks van gemaakt..quote:Op maandag 25 juli 2005 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet naar het postkantoor, dat wordt morgen of woensdag! Ik mail je zodra het opgestuurd is!
Ja ik ook, ik vind die het lekkerst, ik heb hem nooit gehad maar mijn zus wel. Erg jammer. Misschien komt ie volgend jaar wel weer in de winkel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:26 schreef imago het volgende:
Ik baal dat ik Snowcake niet gekocht heb toen ze em in Amsterdam nog hadden
Ik neem aan dat je mij bedoelt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:41 schreef Kyara het volgende:
Hey, zo makkelijk komt je er niet vanafWelk zeepje heb je?
welkom terug wijfiequote:
Ooh la la is lekker lavendel hèquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt?
Ik heb Ooh lala soap, ruikt Frans
En ik had dus al Ultimate Shine Shampoo bar, die vind ik errug fijn.
Uhuhquote:
Oeh...maak me geeeeeeeek!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Komt goed joh! Ik heb jouw pakketje ook nog niet op de bus gedaan (maar er wel wat leuks van gemaakt..)
Nee, ik ga zo lekker in mn bedje liggen en morgenochtend flink genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |