Daar is maar 1 ding tegen te doen hequote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef mother-mother het volgende:
goeie titel , maar tis zo op zo op hier![]()
ja ik kwam idd maar ff niet meer hier, omdat ik dan nog verdrietiger word dat t op isquote:Op maandag 25 juli 2005 11:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar is maar 1 ding tegen te doen he![]()
Lang niet gezien trouwens....
heb je een verlanglijstje ?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik kwam idd maar ff niet meer hier, omdat ik dan nog verdrietiger word dat t op is![]()
![]()
en tis bijna 1 aug![]()
Bij mij is het ook op iddquote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik kwam idd maar ff niet meer hier, omdat ik dan nog verdrietiger word dat t op is![]()
![]()
en tis bijna 1 aug![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij is het ook op idd
Kreeg al klachten van martijn's vader
Ziet er goed uit Skaaiquote:Op maandag 25 juli 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Mijn Lush bakje in de badkamer:
[afbeelding]
Het stukje Banana Moon ligt nu overigens bij PeRi
De rest ligt in mijn kamer in een lade
Dit is juist een leuke winkel om cadeautjes of verwennerij spulletjes voor je vriendin te kopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef gr8w8 het volgende:
Dit is echt geen winkel om wat leuks te kopen voor je dinnetje he. Hoe kan ik nou ooit echt wat uitkiezen, er is gewoon te veel?
En kadobonnen vind ik niet leuk.
Ja, erg hequote:Op maandag 25 juli 2005 12:34 schreef Kyara het volgende:
Dat is een flinke lijst Ymme!
Nee hoor, die van mij stelt het erg op prijsquote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
word jullie huid nou niet horendol van iedere dag weer een ander mixje, geurtje, stofje
je portemonnaie wat minder zo te zienquote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij stelt het erg op prijs![]()
ik heb vaak droge plekjes en zalfjes van de dokter helpen niet maar dream cream weer wel , dus het is vrij natuurlijk spulquote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
word jullie huid nou niet horendol van iedere dag weer een ander mixje, geurtje, stofje
Nee hoor... Anders deed ik het nietquote:Op maandag 25 juli 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
je portemonnaie wat minder zo te zien
Zo in het lijstje lijkt het heel veel, maar in werkelijkheid valt het reuze mee hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me klapt haar mond maar weer zelf even terug bij het zien van Ymmes lijstje
Komt vanzelfquote:Op maandag 25 juli 2005 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik vind het wel veel
En ben heel stiekem ook wel een beetje jaloers
Ik voor mezelf inmiddels een routine qua gezichtsverzorging, en dat is natuurlijk niet anders dan wanneer je van andere verzorgingsproducten altijd een vaste volgorde aanhoudt. Dus daar is niets mis mee volgens mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
Voorlopig niet, nee echt. Anders weet ik dadelijk niet meer waar ik met het spul heen moetquote:Op maandag 25 juli 2005 15:15 schreef lotje11 het volgende:
Uhuh, yeah right ! Geen bestellingen meer, daar geloof ik niks van
Als je nou even had gewacht dan had ik het mee kunnen maandag en het komen afleveren. Duur zo als je alleen dat hebtquote:Op maandag 25 juli 2005 15:29 schreef G-SaS het volgende:
oeee...wat een superlekkere onweerstaanbare musthaves..
Ik had e rnog nooit van gehoord, maar door dit topic ben ik s gaan kijken...hoop dat ie snel in Rotterdam komt te zitten, want ik kon t niet weerstaan..
heb een ultimate shine shampoo bar besteld met gouddeeltjes![]()
PeRi, zou je in dat geval maandag AOBS voor me mee willen nemenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nou even had gewacht dan had ik het mee kunnen maandag en het komen afleveren. Duu zo als je alleen dat hebt
Kom je dan volgende week vrijdag halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
PeRi, zou je in dat geval maandag AOBS voor me mee willen nemen? Dan kom ik het halen samen met de Banana Moon zeep
.
Nee dan zit ik al in Italië... de 5e.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kom je dan volgende week vrijdag halen?
het is ook geen verwijt, hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef imago het volgende:
[..]
Ik voor mezelf inmiddels een routine qua gezichtsverzorging, en dat is natuurlijk niet anders dan wanneer je van andere verzorgingsproducten altijd een vaste volgorde aanhoudt. Dus daar is niets mis mee volgens mij.
Dan blijven de zeep en douchegel en baddingen enzo, maar daarbij kan het toch geen kwaad om dat af te wisselen?
Wanneer kom je dan? De meet is 1 aug, dan kan je ze niet deze vrijdag al ophalenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee dan zit ik al in Italië... de 5e.
Misschien dat de Den Bosch meeting nog wat gaat worden ergens in september of zo. Dan kun je met mij meereizen vanaf Arnhem.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef ymme het volgende:
@Peri, ik zou graag naar de meeting komen, maar zoals al eerder gezegt kom ik niet alleen, met het openbaarvervoer. Dus *snik snik* haal mij er maar van af.
Euuhw... voor de 4e dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wanneer kom je dan? De meet is 1 aug, dan kan je ze niet deze vrijdag al ophalen
Zou geweldig zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 15:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Misschien dat de Den Bosch meeting nog wat gaat worden ergens in september of zo. Dan kun je met mij meereizen vanaf Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |