quote:
Ja ik dacht dat je het wel z.s.m zou willen hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik dacht dat je het over deze week had!! Volgende week een ochtend moet wel lukken denk ik.
Ok! Is goed. Moet je me als het gelukt is om AOBS te bemachtigen, maar ff je rek.nr. geven, dan maak ik het meteen overquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je het wel z.s.m zou willen hebben
Maar volgende week gelden die dagen ook, kijk maar
Je kan het dan ook meenemen als je het komt ophalen toch? Je komt toch volgende week dan AOBS en Banana halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok! Is goed. Moet je me als het gelukt is om AOBS te bemachtigen, maar ff je rek.nr. geven, dan maak ik het meteen over.
Ja dat bedoelde ik ook. Anders moet ik 2x de Erasmus over ploeterenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan het dan ook meenemen als je het komt ophalen toch? Je komt toch volgende week dan AOBS en Banana halen?
Nou, dan kan je toch dan dat geld meenemenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook. Anders moet ik 2x de Erasmus over ploeteren
Oja, is ook goed. Maakt mij niet uitquote:Op maandag 25 juli 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou, dan kan je toch dan dat geld meenemen
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nou even had gewacht dan had ik het mee kunnen maandag en het komen afleveren. Duur zo als je alleen dat hebt
Zo vatte ik het ook niet opquote:
Bij mij in ieder geval nog nietquote:alleen deze producten zijn als ik het zo lees, zwaar geparfumeerd en ik vroeg me af dus als je om de haverklap (hoe ruikt dat eigenlijk?) wisselt van zeepje, of je huid dan niet gaat protesteren na verloop van tijd
Ja de Rotterdamse pakketbezorgers hebben al wel eerder gedemonstreerd erg nauwkeurig te werkenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
Oh bij ons gooien ze het gewon wel bij dat nr naar binnen en dan mogen wij zelf uitzoeken of het de goede naam is of niet en wie het dan wel is![]()
![]()
Jij leest teveel Lidlpockets zeker?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef imago het volgende:
De echte goede (ouderwetse) postbodes weten gewoon wie waar woont en hoeven niet eens naar het huisnummer te kijken als de naam op de envelop staat
Zie ik hier een kans om schaamtevrij mijn lijst(je) te posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo in het lijstje lijkt het heel veel, maar in werkelijkheid valt het reuze mee hoor
Vraag maar eens naar het lijstje van sanneIk denk dat die groter is dan die van mij
![]()
Dat is nog niet de helft van wat ik er besteed heb.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef Maerycke het volgende:
Toen ik m'n laatste wensenlijstje maakte met écht alles erop wat ik wilde hebben was het meer dan 250 euroNu durf ik niet meer naar Lush
Ik heb (als ik alles inclusief Ebay) bij elkaar optel ook al vreselijk veel besteed hoor merk ik tot mijn grote gene...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is nog niet de helft van wat ik er besteed heb.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb (als ik alles inclusief Ebay) bij elkaar optel ook al vreselijk veel besteed hoor merk ik tot mijn grote gene...Ik werd nog gewaarschuwd door Anitra.. als je er eenmaal aan begint, wil je alles! Gelukkig ben ik bijna jarig en mag ik van mezelf losgaan
Je had me gewoon beter moeten waarschuwen jah!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
Ik waarschuw mensen netjes, maar dat helpt niet. Als je er weg van bent dan sla je door
Ik heb ook nog veel op mijn verlanglijstje staan, maar hou het met de meet echt op 45 euro!!
Sorry, zal voortaan zeggen dat ze vooral niet naar Lush moeten gaanquote:Op maandag 25 juli 2005 21:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je had me gewoon beter moeten waarschuwen jah!
Silky underwear toch nogquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Anitra het volgende:
Heel mooi lijstje hoor Sanne.
Ik schrok gister ook toen ik mijn lijst bij had gewerkt
En ik wil nog zoveel
Heb wel mijn lijstje voor de meet klaar:
Karma Komba Bar
Kamra poeder
Karma Kream
AOBS
Cupcake
En het word niet meer!! Hoop ik
Forum Opties | |
---|---|