Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef Djekko het volgende:
Hoeveel mensen gaan er eigenlijk naar Rotterdam, van PSV-kant?
hoor je daar uitbundig te juichen?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef Kopstoot het volgende:
Ik in ieder geval!
Wrs zitten we op de VIP tribune haha, ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.
Geen idee, ik juich in ieder geval wel uitbundig!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoor je daar uitbundig te juichen?
of gewoon op je luie kont blijven zitten en wat klappen en rondkijken?
quote:
quote:Hoofdprijs voor Jong PSV
© Pics Unityed / Hazanadar scoort.
Jong PSV heeft maandagavond in Waalwijk beslag weten te leggen op de Amstel Cup voor beloften. Het team van Jong Vitesse werd in de finale met 2-0 verslagen, door doelpunten van Haznadar en Beerens.
De overwinning was niet meer dan verdient, het elftal van Gerald Vanenburg en Ernest Faber was voortdurend in de aanval, creëerde de meeste kansen en kreeg zelf weinig mogelijkheden tegen. Het doelpunt van Admir Haznadar viel na ongeveer een half uur spelen, Roy Beerens scoorde een kwartier na de pauze. Door de overwinning mag het tweede elftal van PSV komend seizoen ook uitkomen in het reguliere Amstel Cup-toernooi.
Doelpunten: Haznadar 1-0; Beerens 2-0.
Opstelling Jong PSV:
Zoetebier, Lamey, Stojanovic, Wuytens, De Roover, Van der Schaaf, Aissati, Dufour, Haznadar (Kawarmala), Beerens (Marcellis) en Goessens.
een transfeer? als t goed is krijgen we er nog 4quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Toch leuk voor Jong PSV, en Vayrynen kan amper meer misgaan zo lijkt het
Loopt eigenlijk wel weer langzaam op rolletjes in de aanloop voor volgend seizoen. Toch voel ik dat er nog wel een transfer in de maak is, het zal me erg benieuwen of Hiddink nog met een verrassing komt.
PSV heeft nu toch ook een samenwerkingsintentie getekend met een Argentijnse club?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
hij neemt nog wat mee uit argentinie
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
PSV heeft nu toch ook een samenwerkingsintentie getekend met een Argentijnse club?
(Boca Juniors?)
jeugdspelersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]PSV krijgt er sowieso 3 op stage deze zomer.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
hij neemt nog wat mee uit argentinie
Mooi toch, dan wordt jong PSV kampioenquote:
Echt waar? Jeetje, vertel eens! Mooi man!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
PSV heeft nu toch ook een samenwerkingsintentie getekend met een Argentijnse club?
(Boca Juniors?)
Bron: PSV netwerkquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat Guus Hiddink het afgelopen weekend maar liefst zeven (jeugd)wedstrijden heeft bekeken in Argentinie. Naast de eerder door ons genoemde clubs zou hij ook Velez Sarsfield en Banfield hebben bekeken. Op de in de Argentijnse pers genoemde namen (zie eerdere berichten) wilde hij niet in gaan. "We hebben tenslotte vrij beperkte middelen. Het doel van de missie is vooral om een beeld te vormen van aankomende jongens. Ik merk dat de reputatie van PSV in Argentinië enorm is. Er is veel waardering voor hetgeen we gepresteerd hebben en bij jonge spelers bestaat een sterke drang om zich in Eindhoven verder te ontwikkelen. Daar moeten we gebruik van maken" aldus Guus Hiddink in het Eindhovens Dagblad vandaag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef rubbereend het volgende:
dan krjigen we binnenkort weer een stortvloed aan namen die aan PSV gelinkt worden net als na de vorige reis van Guus
3-0quote:
quote:
Tevez is al naar een Braziliaanse club gegaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]en uiteindelijk komt er niemand van die namen.
Misschien komt Tevez wel
Die wedstrijd heb je niet gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef du_ke het volgende:
Vandaag voor het eerst beelden gezien van de 2e wedstrijd in de halve finale, verdomme wat kloten.
4 miljoen pond is geen verkeerd bedrag voor Vennegoor aangezien hij nog maar een 1-jarig contract heeft. Dus als ie niet bijtekent mogen ze 'm hebben van mij. Ik hoop dat ie blijft, maar als ze in Engeland met de geldbuidel gaan zwaaien....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:54 schreef Djekko het volgende:
VoH staat maar weer eens in de belangstelling van Spurs.. 4 miljoen pond willen de Spurs geven
Op zijn eigen site staat echter dat hij bij PSV bij kan tekenen voor 1, 2 of 3 jaar.
Ja, ik had hetzelfde, maar ja PSV kan met opgeheven hoofd terugkijken op het afgelopen seizoen. Zondag komt de slagroom op de taartquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:42 schreef ASSpirine het volgende:
Het was leuk om alles nog eens te bekijken
alleen de tranen sprongen weer in de ogen
Zat ergens in pools-duits niemandsland in de treinquote:
Ik heb het overzicht opgenomen met de tv-kaart.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
morgen ga k dus de finale niet kijken, veel te pijnlijk
k had hier thuis al gezegd dat t overzicht wilde opnemen maar t eerste jaar niet zou gaan kijken. vergeet k t alsnog op te nemen
quote:24/5/2005 - PSV zoekt gastgezinnen in regio Eindhoven
(Gepost door RvN)
PSV meldt dat het voor jeugdspelers, meestal Nederlandse jongens in de leeftijd van 15 jaar, op zoek is naar enkele gastgezinnen in de regio Eindhoven. De spelers zullen er meestal zijnvan maandag tot zaterdag. In Eindhoven gaan ze door de week buiten de trainingen om gewoon naar school.
PSV Netwerk
Meer informatie: http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9155
Ik denk dat ik vandaag toch wel ff ga kijken... wil nu ook wel zien hoe het afloopt.. ook al zal het pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
morgen ga k dus de finale niet kijken, veel te pijnlijk
k had hier thuis al gezegd dat t overzicht wilde opnemen maar t eerste jaar niet zou gaan kijken. vergeet k t alsnog op te nemen
volgens mij is Guus ook net pas terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Nog weinig transfernieuws behalve Mika. Ook niet in wandelgangen. Verrassend.
Je vergist je.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Nog weinig transfernieuws behalve Mika. Ook niet in wandelgangen. Verrassend.
doe eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vergist je.Ik kan je zo 10 namen geven waarmee PSV momenteel in verband wordt gebracht.
Waarvan er geen één komt uiteindelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vergist je.Ik kan je zo 10 namen geven waarmee PSV momenteel in verband wordt gebracht.
Fernando Cagoquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
M'n vader komt net binnen met VIP kaartje voor de finale, van een vertegenwoordiger gehad. Ik denk mooi, ga ik mee..... Dus niet... Hij gaat met 3 collega's
Eikel
Opzich is het niet heel erg, ben voor Ajax, maar had het wel een keertje mee willen maken..quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
![]()
Nee geintje, lullig voor je. Ik heb er gelukkig wel!
de smeerlapquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
M'n vader komt net binnen met VIP kaartje voor de finale, van een vertegenwoordiger gehad. Ik denk mooi, ga ik mee..... Dus niet... Hij gaat met 3 collega's
Eikel
als vipquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Eikel
weet je wie ik van die gasten graag zou zien komen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fernando Cago
Willy Rivas
Edouard Cisse
Miguel Cevasco
Rodrigo Palacio
Pablo Zabaleta
Simon Vukcevic
Edgar Barreto
Edixon Perea
Andreas Granqvist
Mariano Pavone
Marcelo Carrusca
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je wie ik van die gasten graag zou zien komen?
Barretoquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:18 schreef fransie102 het volgende:
Simons dus ook in de belangstelling van PSV? Afblijven!
ben je weer bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jeetje, moest ik dit jaar al zoveel nieuwe buitenlandse namen bij psv gaan leren...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fernando Cago
Willy Rivas
Edouard Cisse
Miguel Cevasco
Rodrigo Palacio
Pablo Zabaleta
Simon Vukcevic
Edgar Barreto
Edixon Perea
Andreas Granqvist
Mariano Pavone
Marcelo Carrusca
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.quote:
Ik kijk ook.. maar wat had het mooi geweest als..quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.
Milaan moet winnen, ik verlies liever van de latere winnaar. Milaan trouwens wel lekker snel op voorsprong.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik kijk ook.. maar wat had het mooi geweest als..
Come on Liverpool!
Heb je wel gelijk in, maar met dit voetbal verdienen ze het niet om de cup te winnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Milaan moet winnen, ik verlies liever van de latere winnaar. Milaan trouwens wel lekker snel op voorsprong.
Tja, hoewel het alweer een tijd geleden is, gun ik de supporters van Liverpool helemaal niets, sinds het Heizeldrama. (Van voor mijn tijd zelfs.)quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar met dit voetbal verdienen ze het niet om de cup te winnen
Dat kun je van te voren niet zeggen. En ja het is misschien wel zuur, maar dan hadden we maar meer kansen moeten benutten tegen MIlan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Djekko het volgende:
Zo verschrikkelijk zuurPSV had Liverpool afgemaakt..
nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
kutzooi daar had van Bommel vanavond moeten staan met die cup
verwerking?k zit nog in de frustratie fasequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:02 schreef ASSpirine het volgende:
Laten we er even over zwijgen, het proces van verwerking is nog altijd op gang bij de meesten van ons
lekker in de HCE verhuren die Vonlanthenquote:25/5/2005 - VI: Deze week beslissing over Vonlanthen, Takak en Feher; onderhandelingen met Park stroef
(Gepost door RvN)
De papieren editie van Voetbal International meldt dat de technische staf van PSV deze week beslist over de toekomst van de verhuurde spelers Vonlanthen, Takak en Feher.
Verder meldt het blad dat de onderhandelingen over contractverlenging van Ji-sung Park minder soepel verlopen. Zowel over de lengte van het contract als over het salaris zou geen overeenstemming zijn.
Zoals hij gespeeld heeft, zou ik echt alles op alles zetten... *zucht* gezeur om geld ook altijd ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
onderhandelingen met Park gaan ook nog moeizaam zeg
Idd... hij doet het alleen goed in team verband... (dat zag je wel aan de eerste jaren van Park)quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef Suijk het volgende:
Park moet nu ook niet gaan denken dat hij de nieuwe Zidane is natuurlijk, vooralsnog heeft 'ie alles aan Hiddink te danken...
Ik denk dat hij zo gezagstrouw aan Hiddink is dat het uiteindelijk wel goed komt met die contractsverlenging.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... hij doet het alleen goed in team verband... (dat zag je wel aan de eerste jaren van Park)
Hij zou juist dat hij het ook wel eens bewijzen in een ander team, om te bewijzen dat hij juist niet alleen onder Hiddink goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo gezagstrouw aan Hiddink is dat het uiteindelijk wel goed komt met die contractsverlenging.
Cult weet het weer beter hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Wat een kenners hier boven; Jullie snappen duidelijk niks van Italiaans voetbal.Hij wordt minimaal 12e man en misschien speelt hij Gattuso wel uit de basis.
Gattuso is meer een ballenafpakker its Vogel. Nee, is gewoon een aanschaf van Milan voor de breedte (en er hopelijk een paar knaken aan te verdien later), net zoals die Dhorasoo een paar jaar geleden.......quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Wat een kenners hier boven; Jullie snappen duidelijk niks van Italiaans voetbal.Hij wordt minimaal 12e man en misschien speelt hij Gattuso wel uit de basis.
En dan moet Milaan tegen Feyenoord (ooit een keer als Nederland weer met 3 mee mag doen) en dan scoort Vogel in de 93-ste min .....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie wel kansen voor Vogel daar voor een basisplaats
Dat geloof ik meteen, maar verlengt hij zijn contract ook? Ik denk van niet helaas.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan moet Milaan tegen Feyenoord (ooit een keer als Nederland weer met 3 mee mag doen) en dan scoort Vogel in de 93-ste min .....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:26 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
Maar moet NL dan geen vier ploegen afvaardigen in CL????
Maar wie zegt mij dat Feyenoord minstens bij de eerste drie komt de aankomende seizoenen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]das toch alleen voor nummer 1, 2 en 3 ? in de ranking??
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef BZ het volgende:
[..]
Maar wie zegt mij dat Feyenoord minstens bij de eerste drie komt de aankomende seizoenen.....
quote:ohann Vogel speelt vanaf het aankomende seizoen bij AC Milan. De Zwitsere middenvelder van PSV zal een driejarig contract tekenen bij de Italiaanse club.
"Een fantastische topclub, dit is voor mij een droom," aldus Vogel. Zijn overgang naar Milan heeft Vogel mede te danken aan zijn goede spel in de de Champions League-wedstrijden dit seizoen tussen AC Milan en PSV.
PSV wou graag verder met Vogel, die aan zijn zesde seizoen bij de Eindhovenaren bezig is, maar de international was toe aan een nieuwe uitdaging.
Zo diep zullen ze toch niet zinkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:32 schreef Frutsel het volgende:
Sorry hoor, maar er is geen CLplaats weggelegd voor de nr van de eerste divisie ook niet in 2006, wanneer Feyenoord daar is afgedaald...
haha ook goede middagquote:
Vogel speelt Gattuso uit de basis.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
Samen met Esajas de goals goed zetten, ballen oppompen enzo.
Dan breekt Gattuso de benen van Vogel.quote:
Ik geloof niet dat Gattuso dat leuk vindt en Vogel de volgende ochtend een dode parkiet in zn bed vindt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vogel speelt Gattuso uit de basis.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
Samen met Esajas de goals goed zetten, ballen oppompen enzo.
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Park misschien wel naar Arsenal.
Park wordt o.a. met Arsenal in verband gebracht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.
dan zou dat toch ergens op het internet moeten staan op 1 of andere site lijkt mij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park wordt o.a. met Arsenal in verband gebracht.
Noem nou eens een concrete bron.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park wordt o.a. met Arsenal in verband gebracht.
Het broertje van de bakker waar de vader van Park wel eens komt. Dat begrijp je toch wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan zou dat toch ergens op het internet moeten staan op 1 of andere site lijkt mij?
Stom van me idd,ik ben aan het aftakelenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het broertje van de bakker waar de vader van Park wel eens komt. Dat begrijp je toch wel.
Ach, er is je een reisje naar Istanbul bespaard gebleven, dus dat geld argument gaat niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:49 schreef Bobu het volgende:
Als cultheld iets nooit doet is het één van zijn vage bronnen vermelden, waardoor er vervolgens altijd weer 10 posts volgen met de vraag om een bron waar dan soms met veel moeite gehoor aan wordt gegeven.
Zondag naar de Kuip. Er zal wel weer schande gesproken worden over het treurige aantal supporters onzerzijds. Jammer dat die mensen waarschijnlijk niet weten dat het een kneiterdure, onzinnige kutcombi is, waar velen niet op zitten te wachten. Finales tegen Twente en Sparta waar wel vrij vervoer gold trokken beiden meer dan 10.000 supporters.
Jij kende de Serie A toch niet, zei je ooit?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Hij is zelf altijd de bron, dus hoeft hij het er verder niet over te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:49 schreef Bobu het volgende:
Als cultheld iets nooit doet is het één van zijn vage bronnen vermelden, waardoor er vervolgens altijd weer 10 posts volgen met de vraag om een bron waar dan soms met veel moeite gehoor aan wordt gegeven.
schrok je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.
De Bundesliga. Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij kende de Serie A toch niet, zei je ooit?
Surequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is zelf altijd de bron, dus hoeft hij het er verder niet over te hebben.
Je bent het vast wel met me eens dat die naar Alex moet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
Alex strijdt met Kalou om de titel "talent van het jaar".
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je bent het vast wel met me eens dat die naar Alex moet?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sure dat ik ineens sinds een paar weken 'bronnen' heb
dat incidentele succesje begint naar hun hoofd te stijgenquote:
Mja. Toch lullig dat je door zo'n kontsite zoveel lachers op je hand krijgt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
Inzaghi? Naar PSV? Voetbalzone lult ongetwijfeld
ik denk precies hetzelfde van jou, alleen breng ik het niet in verband met een bepaald opleidingsniveauquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Ik kan niet geloven dat die VMBO-pubertjes van voetbalzone een exclusieve bron hebben; Die ouwehoeren gewoon.
Ik neem gewoon alle geruchten over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik denk precies hetzelfde van jou, alleen breng ik het niet in verband met een bepaald opleidingsniveau
En dat psv in verband is gebracht met Hooijdonk, Kluivert en Koefo heb ik ook gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze melden dat Vennegoor of Hesselink niet goed genoeg bevonden zijn dan ga je wel enorm twijfelen inderdaad.
Ik ook, dus voetbalzone is weer aan het kloten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat psv in verband is gebracht met Hooijdonk, Kluivert en Koefo heb ik ook gemist.
Robert en Vonlanthen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
Feit is wel dat de spits positie niet echt druk bezet is. (Nog?) weinig concurrentie voor Lange Jan.
Het stond net nog op voetbalzone, nu niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Vonlanthen heeft ook in Italie weinig laten zien, t wordt echt tijd dat hij wat van zich laat zien
en waar komt dat gerucht van Inzaghi vandaan, kan t nergens vinden
quote:Sfeerprogramma bij De Kuip[wijzig]
PSV meldt
dat er aan de PSV-zijde van De Kuip een speciaal sfeerprogramma wordt
georganiseerd voor de wedstrijd. Onder andere de SRV Männer (van het
razend populaire KAM-PI-OE-NEN-lied) zullen optreden.
Het programma begint om 14:00 en PSV roept supporters op zo vroeg
mogelijk naar Rotterdam te komen. Volgens de reguliere kaartverkoop is
het overigens niet mogelijk om vanaf het begin al aanwezig te zijn;
mensen die met de auto komen, kunnen op zijn vroegst om 14:00 in
Eindhoven hun kaarten omwisselen en de bussen vertrekken ook pas om
14:00.
Mwoah, volgend jaar staan VoH, Robert en Vonlanthen er als het goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
Feit is wel dat de spits positie niet echt druk bezet is. (Nog?) weinig concurrentie voor Lange Jan.
Even wat zoekwerk verricht:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat we geen oude topics meer kunnen kijken, k had graag nog ff verschillende users gequote uit de PSV topics van een jaartje geleden.
Vennegoor is een zekerheidje, die andere twee hebben me nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 05:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwoah, volgend jaar staan VoH, Robert en Vonlanthen er als het goed is.
Ik zou serieus graag een biertje met je drinken... maar ik ben er zelf niet bij... andere keer misschien ? (volgend jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we nou nog bier drinken zondag, of hoe zit dat????
Zorg maar dat je in Zuid zit Zondag CM, dan komt alles goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Willem 2 heeft ons helaas verhinderd, anders was het nog een mooie dag gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Johan Cruijf schaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Willem 2 heeft ons helaas verhinderd, anders was het nog een mooie dag geworden.
Fuckprijs. Ajax heeft niets gewonnen dit seizoen. Hoort gewoon tussen de bekerwinnaar en landskampioen te gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Johan Cruijf schaal
Dan zit ik denk ik wel tussen het Ajax publiek...
ben ik mee eens.. maar als ik voor ¤ 5,- mee kan vind ik het niet ergquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Fuckprijs. Ajax heeft niets gewonnen dit seizoen. Hoort gewoon tussen de bekerwinnaar en landskampioen te gaan.
Zuid...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zorg maar dat je in Zuid zit Zondag CM, dan komt alles goed
Yep....quote:
Dus PSV1 tegen PSV2?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Fuckprijs. Ajax heeft niets gewonnen dit seizoen. Hoort gewoon tussen de bekerwinnaar en landskampioen te gaan.
Tuurlijk, hadden wij een paar jaar terug ook...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee. Maar snap je dat het een beetje vreemd gevoel is voor Ajaxfans?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, hadden wij een paar jaar terug ook...
Ach, 4 op 6quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, hadden wij een paar jaar terug ook...
DHZ, Oude Haven of Stadhuisplein?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
De Johan Fruitschaal is nog erger dan de Amstelkut inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
die schaal van de supercup is mooi om bitterballen op rond te laten gaan, voor de rest is ie nergens goed voor
Het is dat het 'de beker' is, en die in andere landen begeerd wordt (Engeland) dat hij waarde heeft en het idee dat iedere club er aan mee kan doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Amstelcup heeft nog wel wat. Aardig toernooi.
als we nou eens zouden beginnen met alle clubs vanaf ronde 1 dan was t al een stuk leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Amstelcup heeft nog wel wat. Aardig toernooi.
daar valt en staat de geloofwaardigheid van een nationale beker bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we nou eens zouden beginnen met alle clubs vanaf ronde 1 dan was t al een stuk leuker
Idd. En het poule-systeem moet verdwijnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we nou eens zouden beginnen met alle clubs vanaf ronde 1 dan was t al een stuk leuker
Die is in de AC toch al verdwenenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd. En het poule-systeem moet verdwijnen.
Nou, niet zo goed in ieder geval. Jij volgde alleen de Zuid-Amerikaanse competities.quote:
Op DHZ kom je niet terecht, dus doe maar een van die anderequote:
Kun je zien hoe boeiend ik de AC vindquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is in de AC toch al verdwenenTeminste volgens mij was er dit seizoen geen poulesysteem meer
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je zien hoe boeiend ik de AC vind.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:02 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 580px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 890 * 325 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
de grijze vond k echt lelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dachtn laat ik deze even zien, want niet iedereen heeft het gedownload.
Al vond ik de grijze ook niet slecht
quote:Supporters ontduiken massaal verplichte combiregeling voor bekerfinale
PSV-fans voorspellen ’toestanden’ in de Kuip
Door HANS MATHEEUWSEN
Zaterdag 28 mei 2005 - EINDHOVEN – Er zijn zondag veel meer PSV-supporters in de Rotterdamse Kuip aanwezig bij de bekerfinale Willem II-PSV dan het officiële aantal van vijfduizend. Om de verplichte combiregeling te ontduiken, hebben fans zelf kaartjes geregeld met als gevolg dat ze over het hele stadion zijn verspreid. Zij voorzien daardoor ’toestanden’. De politie in de Maasstad verwacht geen problemen.
Omdat het volgens de KNVB een risicowedstrijd betreft, heeft de Rotterdamse burgemeester Opstelten tot een combiregeling besloten. Dit betekent dat supporters van PSV en Willem II verplicht reizen met de trein, bus of zelfs per auto en in een bepaald vak terechtkomen. Zij kunnen echter pas morgenmiddag om twee uur in Eindhoven en Tilburg beschikken over de kaartjes voor de wedstrijd. De bekerfinale begint om zes uur. Op deze manier hoopt Opstelten te voorkomen dat supportersgroepen zich gaan ophouden in de stad.
PSV-supporters hebben forse kritiek op de gang van zaken. Resultaat is dat al met al minder fans naar Rotterdam afreizen dan de zeventienduizend Willem II-aanhangers. Het totale aantal wordt op circa tienduizend geschat. De PSV-fans voelen niets voor de combiregeling, die de bewegingsvrijheid aanzienlijk beperkt. Daarom heeft de aanhang massaal via andere wegen kaartjes gekocht voor de ’neutrale’ vakken (DD, CC en D) in de Kuip. Ook zijn tickets geworven op de zwarte markt, met als gevolg dat er supporters zitten in de vakken voor sponsors en KNVB-scheidsrechters, onder wie de voetbalbalbond vierduizend kaartjes heeft verspreid.
Omdat ook fans van andere clubs via hun clubkaart of met een kaart voor de wedstrijden van Oranje tickets konden kopen, voorziet de PSV-aanhang zondag in de Kuip ’toestanden’ en ’een grote puinhoop’.
’Voorbereid’
De Rotterdams politie is op alles voorbereid, zegt een woordvoerder in een reactie. „We houden overal rekening mee.“
Volgens de manager Veiligheidszaken bij PSV, F. Wijnveld, is het aantal beschikbare kaarten voor de supporters gebaseerd op de supportersaantallen uit het verleden. De kaartverkoop loopt tot en met vandaag. Hij stelt uitdrukkelijk dat Opstelten de combiregeling heeft geëist. „Ik weet dat fans er anders over denken, maar PSV is echt geen voorstander van zoveel mogelijk combi’s. Dat kost ons alleen maar extra werk.“
Juist vanwege de mix van een combi voor de supporters van PSV en Willem II en de vrije verkoop voor andere voetbalfans in het land noemt Wijnveld de Rotterdamse regeling hypocriet. „Het gaat om twee Brabantse clubs die elkaar niet naar het leven staan. Maar wij moeten moeilijk doen. Maar ja, de burgemeester maakt de dienst uit. Dan kun je nog wel of niet gaan. Maar duidelijk is dat de maatregelen niet juist zijn.“
De PSV-supporters die gebruikmaken van de combiregeling reizen morgenmiddag in vijftig bussen en een duizendtal auto’s naar Rotterdam.
Omdat jullie liggen te rellen tegen Feyenoord moeten wij van Opstelten met een buscombi, wat per persoon ¤20,- meer kost, vind je het gek dat niemand gaatquote:
Is dat het nieuwe uitshirt voor volgend jaar? Ziet er best ok uit, alleen hoop ik wel dat de kleur wat blauwer is in het echt.quote:
Zelfs dit is de schuld van Ajax.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:16 schreef WooZ het volgende:
[..]
Omdat jullie liggen te rellen tegen Feyenoord moeten wij van Opstelten met een buscombi, wat per persoon ¤20,- meer kost, vind je het gek dat niemand gaat![]()
Ontken het dan, relnichtquote:
Bron PSV.nlquote:Rinus Michels Award voor Guus Hiddink
28 mei 2005 17:00
Guus Hiddink is op het Trainerscongres van het CBV gekozen tot beste trainer van het afgelopen seizoen. De PSV-coach kreeg de Rinus Michels Award in het Willem II-stadion in Tilburg uitgereikt.
Hiddink was met Co Adriaanse (AZ) en Peter Bosz (Heracles Almelo) genomineerd. De PSV-coach werd door zijn collega's gekozen tot de beste van het seizoen 2004/05. Het was de tweede keer dat de Rinus Michels Award werd uitgereikt. Vorig seizoen kreeg Adriaanse de prijs.
Ondanks lage verwachtingen presteerde Hiddink bijzonder goed met PSV, dat niet alleen op de Nederlandse velden maar ook op het Europese podium van zich deed spreken. Door de uitreiking vanmiddag was Guus Hiddink iets verlaat op de laatste training van PSV voor de bekerfinale.
vreemd he amstelcup finale in een stad, 2 clubs uit anderen dorpen en dan een combi omdat je 3 supportersgroepen door elkaar hebtquote:
En waarom was er tegen Twente dan helemaal geen combiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vreemd he amstelcup finale in een stad, 2 clubs uit anderen dorpen en dan een combi omdat je 3 supportersgroepen door elkaar hebt
Lang lang geleden bestond het fenomeen combi nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
En waarom was er tegen Twente dan helemaal geen combi
denk het niet, de wedstrijd niet kunnen zien?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:36 schreef ASSpirine het volgende:
ehm, komt er ee nsamenvatting van?
want op studio sport heb ik nog niks gezien
en wat verbreding van de selectie, daar is ook nog wat te winnenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat we 2 goede vervangers krijgen voor Bommel en Vogel en dan het kunstje herhalen
op welke zender was dat eigenlijk?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk het niet, de wedstrijd niet kunnen zien?
SBS maar check morgen ff t sportjournaal rond enenquote:
Reuser is idd een kneus....... maarja veel foutere clubs kun je ook niet op je lijst hebben staan.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:15 schreef Zapper het volgende:
Zo he, lekker dagje gehad, 4 knappe goals gezien én 16.000 Willem II fans die best stil waren
En tering, wat is Martijn Reuser een kneus
Voor ons geld dus voor beide het tegenovergestelde. Wij vinden van Bommel een kneus, eigenlijk zijn beide bikkelaars. Daarnaast hebben wij geen moer van de PSV aanhang gehoord.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reuser is idd een kneus....... maarja veel foutere clubs kun je ook niet op je lijst hebben staan.
Dat de tilburgers stil waren dacht k ook al ja, k hoorde vrijwel alleen maar de PSVers
Heb de wedstrijd op TV nog nagekeken en ik heb om heel eerlijk te zijn vrijwel alleen de PSV aanhang gehoord, en heel sporadisch wat Stillem II aanhang.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Voor ons geld dus voor beide het tegenovergestelde. Wij vinden van Bommel een kneus, eigenlijk zijn beide bikkelaars. Daarnaast hebben wij geen moer van de PSV aanhang gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |