schrok je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.
De Bundesliga. Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij kende de Serie A toch niet, zei je ooit?
Surequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is zelf altijd de bron, dus hoeft hij het er verder niet over te hebben.
Je bent het vast wel met me eens dat die naar Alex moet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
Alex strijdt met Kalou om de titel "talent van het jaar".
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je bent het vast wel met me eens dat die naar Alex moet?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sure dat ik ineens sinds een paar weken 'bronnen' heb
dat incidentele succesje begint naar hun hoofd te stijgenquote:
Mja. Toch lullig dat je door zo'n kontsite zoveel lachers op je hand krijgt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
Inzaghi? Naar PSV? Voetbalzone lult ongetwijfeld
ik denk precies hetzelfde van jou, alleen breng ik het niet in verband met een bepaald opleidingsniveauquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Ik kan niet geloven dat die VMBO-pubertjes van voetbalzone een exclusieve bron hebben; Die ouwehoeren gewoon.
Ik neem gewoon alle geruchten over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik denk precies hetzelfde van jou, alleen breng ik het niet in verband met een bepaald opleidingsniveau
En dat psv in verband is gebracht met Hooijdonk, Kluivert en Koefo heb ik ook gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze melden dat Vennegoor of Hesselink niet goed genoeg bevonden zijn dan ga je wel enorm twijfelen inderdaad.
Ik ook, dus voetbalzone is weer aan het kloten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat psv in verband is gebracht met Hooijdonk, Kluivert en Koefo heb ik ook gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |