Dat kun je van te voren niet zeggen. En ja het is misschien wel zuur, maar dan hadden we maar meer kansen moeten benutten tegen MIlan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Djekko het volgende:
Zo verschrikkelijk zuurPSV had Liverpool afgemaakt..
nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
kutzooi daar had van Bommel vanavond moeten staan met die cup
verwerking?k zit nog in de frustratie fasequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:02 schreef ASSpirine het volgende:
Laten we er even over zwijgen, het proces van verwerking is nog altijd op gang bij de meesten van ons
lekker in de HCE verhuren die Vonlanthenquote:25/5/2005 - VI: Deze week beslissing over Vonlanthen, Takak en Feher; onderhandelingen met Park stroef
(Gepost door RvN)
De papieren editie van Voetbal International meldt dat de technische staf van PSV deze week beslist over de toekomst van de verhuurde spelers Vonlanthen, Takak en Feher.
Verder meldt het blad dat de onderhandelingen over contractverlenging van Ji-sung Park minder soepel verlopen. Zowel over de lengte van het contract als over het salaris zou geen overeenstemming zijn.
Zoals hij gespeeld heeft, zou ik echt alles op alles zetten... *zucht* gezeur om geld ook altijd ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
onderhandelingen met Park gaan ook nog moeizaam zeg
Idd... hij doet het alleen goed in team verband... (dat zag je wel aan de eerste jaren van Park)quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef Suijk het volgende:
Park moet nu ook niet gaan denken dat hij de nieuwe Zidane is natuurlijk, vooralsnog heeft 'ie alles aan Hiddink te danken...
Ik denk dat hij zo gezagstrouw aan Hiddink is dat het uiteindelijk wel goed komt met die contractsverlenging.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... hij doet het alleen goed in team verband... (dat zag je wel aan de eerste jaren van Park)
Hij zou juist dat hij het ook wel eens bewijzen in een ander team, om te bewijzen dat hij juist niet alleen onder Hiddink goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo gezagstrouw aan Hiddink is dat het uiteindelijk wel goed komt met die contractsverlenging.
Cult weet het weer beter hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Wat een kenners hier boven; Jullie snappen duidelijk niks van Italiaans voetbal.Hij wordt minimaal 12e man en misschien speelt hij Gattuso wel uit de basis.
Gattuso is meer een ballenafpakker its Vogel. Nee, is gewoon een aanschaf van Milan voor de breedte (en er hopelijk een paar knaken aan te verdien later), net zoals die Dhorasoo een paar jaar geleden.......quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Wat een kenners hier boven; Jullie snappen duidelijk niks van Italiaans voetbal.Hij wordt minimaal 12e man en misschien speelt hij Gattuso wel uit de basis.
En dan moet Milaan tegen Feyenoord (ooit een keer als Nederland weer met 3 mee mag doen) en dan scoort Vogel in de 93-ste min .....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie wel kansen voor Vogel daar voor een basisplaats
Dat geloof ik meteen, maar verlengt hij zijn contract ook? Ik denk van niet helaas.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan moet Milaan tegen Feyenoord (ooit een keer als Nederland weer met 3 mee mag doen) en dan scoort Vogel in de 93-ste min .....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:26 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
Maar moet NL dan geen vier ploegen afvaardigen in CL????
Maar wie zegt mij dat Feyenoord minstens bij de eerste drie komt de aankomende seizoenen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]das toch alleen voor nummer 1, 2 en 3 ? in de ranking??
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef BZ het volgende:
[..]
Maar wie zegt mij dat Feyenoord minstens bij de eerste drie komt de aankomende seizoenen.....
quote:ohann Vogel speelt vanaf het aankomende seizoen bij AC Milan. De Zwitsere middenvelder van PSV zal een driejarig contract tekenen bij de Italiaanse club.
"Een fantastische topclub, dit is voor mij een droom," aldus Vogel. Zijn overgang naar Milan heeft Vogel mede te danken aan zijn goede spel in de de Champions League-wedstrijden dit seizoen tussen AC Milan en PSV.
PSV wou graag verder met Vogel, die aan zijn zesde seizoen bij de Eindhovenaren bezig is, maar de international was toe aan een nieuwe uitdaging.
Zo diep zullen ze toch niet zinkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:32 schreef Frutsel het volgende:
Sorry hoor, maar er is geen CLplaats weggelegd voor de nr van de eerste divisie ook niet in 2006, wanneer Feyenoord daar is afgedaald...
haha ook goede middagquote:
Vogel speelt Gattuso uit de basis.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
Samen met Esajas de goals goed zetten, ballen oppompen enzo.
Dan breekt Gattuso de benen van Vogel.quote:
Ik geloof niet dat Gattuso dat leuk vindt en Vogel de volgende ochtend een dode parkiet in zn bed vindt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vogel speelt Gattuso uit de basis.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
Samen met Esajas de goals goed zetten, ballen oppompen enzo.
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Park misschien wel naar Arsenal.
Park wordt o.a. met Arsenal in verband gebracht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.
dan zou dat toch ergens op het internet moeten staan op 1 of andere site lijkt mij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park wordt o.a. met Arsenal in verband gebracht.
Noem nou eens een concrete bron.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park wordt o.a. met Arsenal in verband gebracht.
Het broertje van de bakker waar de vader van Park wel eens komt. Dat begrijp je toch wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan zou dat toch ergens op het internet moeten staan op 1 of andere site lijkt mij?
Stom van me idd,ik ben aan het aftakelenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het broertje van de bakker waar de vader van Park wel eens komt. Dat begrijp je toch wel.
Ach, er is je een reisje naar Istanbul bespaard gebleven, dus dat geld argument gaat niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:49 schreef Bobu het volgende:
Als cultheld iets nooit doet is het één van zijn vage bronnen vermelden, waardoor er vervolgens altijd weer 10 posts volgen met de vraag om een bron waar dan soms met veel moeite gehoor aan wordt gegeven.
Zondag naar de Kuip. Er zal wel weer schande gesproken worden over het treurige aantal supporters onzerzijds. Jammer dat die mensen waarschijnlijk niet weten dat het een kneiterdure, onzinnige kutcombi is, waar velen niet op zitten te wachten. Finales tegen Twente en Sparta waar wel vrij vervoer gold trokken beiden meer dan 10.000 supporters.
Jij kende de Serie A toch niet, zei je ooit?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Hij is zelf altijd de bron, dus hoeft hij het er verder niet over te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:49 schreef Bobu het volgende:
Als cultheld iets nooit doet is het één van zijn vage bronnen vermelden, waardoor er vervolgens altijd weer 10 posts volgen met de vraag om een bron waar dan soms met veel moeite gehoor aan wordt gegeven.
schrok je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar haal jij dat vandaan aangezien ik het nog nergens gelezen heb op welke Arsenal site dan ook.
De Bundesliga. Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij kende de Serie A toch niet, zei je ooit?
Surequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is zelf altijd de bron, dus hoeft hij het er verder niet over te hebben.
Je bent het vast wel met me eens dat die naar Alex moet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
Alex strijdt met Kalou om de titel "talent van het jaar".
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je bent het vast wel met me eens dat die naar Alex moet?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sure dat ik ineens sinds een paar weken 'bronnen' heb
dat incidentele succesje begint naar hun hoofd te stijgenquote:
Mja. Toch lullig dat je door zo'n kontsite zoveel lachers op je hand krijgt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
Inzaghi? Naar PSV? Voetbalzone lult ongetwijfeld
ik denk precies hetzelfde van jou, alleen breng ik het niet in verband met een bepaald opleidingsniveauquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Ik kan niet geloven dat die VMBO-pubertjes van voetbalzone een exclusieve bron hebben; Die ouwehoeren gewoon.
Ik neem gewoon alle geruchten over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik denk precies hetzelfde van jou, alleen breng ik het niet in verband met een bepaald opleidingsniveau
En dat psv in verband is gebracht met Hooijdonk, Kluivert en Koefo heb ik ook gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze melden dat Vennegoor of Hesselink niet goed genoeg bevonden zijn dan ga je wel enorm twijfelen inderdaad.
Ik ook, dus voetbalzone is weer aan het kloten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat psv in verband is gebracht met Hooijdonk, Kluivert en Koefo heb ik ook gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |