quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
M'n vader komt net binnen met VIP kaartje voor de finale, van een vertegenwoordiger gehad. Ik denk mooi, ga ik mee..... Dus niet... Hij gaat met 3 collega's
Eikel

Opzich is het niet heel erg, ben voor Ajax, maar had het wel een keertje mee willen maken..quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
![]()
Nee geintje, lullig voor je. Ik heb er gelukkig wel!

de smeerlapquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
M'n vader komt net binnen met VIP kaartje voor de finale, van een vertegenwoordiger gehad. Ik denk mooi, ga ik mee..... Dus niet... Hij gaat met 3 collega's
Eikel

als vipquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Eikel

weet je wie ik van die gasten graag zou zien komen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fernando Cago
Willy Rivas
Edouard Cisse
Miguel Cevasco
Rodrigo Palacio
Pablo Zabaleta
Simon Vukcevic
Edgar Barreto
Edixon Perea
Andreas Granqvist
Mariano Pavone
Marcelo Carrusca

quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je wie ik van die gasten graag zou zien komen?

Barretoquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]

Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:18 schreef fransie102 het volgende:
Simons dus ook in de belangstelling van PSV? Afblijven!

ben je weer bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]

Jeetje, moest ik dit jaar al zoveel nieuwe buitenlandse namen bij psv gaan leren...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fernando Cago
Willy Rivas
Edouard Cisse
Miguel Cevasco
Rodrigo Palacio
Pablo Zabaleta
Simon Vukcevic
Edgar Barreto
Edixon Perea
Andreas Granqvist
Mariano Pavone
Marcelo Carrusca

Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.quote:

Ik kijk ook.. maar wat had het mooi geweest als..quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.

Milaan moet winnen, ik verlies liever van de latere winnaar. Milaan trouwens wel lekker snel op voorsprong.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik kijk ook.. maar wat had het mooi geweest als..
Come on Liverpool!

Heb je wel gelijk in, maar met dit voetbal verdienen ze het niet om de cup te winnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Milaan moet winnen, ik verlies liever van de latere winnaar. Milaan trouwens wel lekker snel op voorsprong.

Tja, hoewel het alweer een tijd geleden is, gun ik de supporters van Liverpool helemaal niets, sinds het Heizeldrama. (Van voor mijn tijd zelfs.)quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar met dit voetbal verdienen ze het niet om de cup te winnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |