Ik denk dat hij zo gezagstrouw aan Hiddink is dat het uiteindelijk wel goed komt met die contractsverlenging.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... hij doet het alleen goed in team verband... (dat zag je wel aan de eerste jaren van Park)

Hij zou juist dat hij het ook wel eens bewijzen in een ander team, om te bewijzen dat hij juist niet alleen onder Hiddink goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo gezagstrouw aan Hiddink is dat het uiteindelijk wel goed komt met die contractsverlenging.

Cult weet het weer beter hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Wat een kenners hier boven; Jullie snappen duidelijk niks van Italiaans voetbal.Hij wordt minimaal 12e man en misschien speelt hij Gattuso wel uit de basis.

Gattuso is meer een ballenafpakker its Vogel. Nee, is gewoon een aanschaf van Milan voor de breedte (en er hopelijk een paar knaken aan te verdien later), net zoals die Dhorasoo een paar jaar geleden.......quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
Wat een kenners hier boven; Jullie snappen duidelijk niks van Italiaans voetbal.Hij wordt minimaal 12e man en misschien speelt hij Gattuso wel uit de basis.

En dan moet Milaan tegen Feyenoord (ooit een keer als Nederland weer met 3 mee mag doen) en dan scoort Vogel in de 93-ste min .....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie wel kansen voor Vogel daar voor een basisplaats

Dat geloof ik meteen, maar verlengt hij zijn contract ook? Ik denk van niet helaas.quote:

quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan moet Milaan tegen Feyenoord (ooit een keer als Nederland weer met 3 mee mag doen) en dan scoort Vogel in de 93-ste min .....![]()

quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:26 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
Maar moet NL dan geen vier ploegen afvaardigen in CL????

Maar wie zegt mij dat Feyenoord minstens bij de eerste drie komt de aankomende seizoenen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]das toch alleen voor nummer 1, 2 en 3 ? in de ranking??

quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef BZ het volgende:
[..]
Maar wie zegt mij dat Feyenoord minstens bij de eerste drie komt de aankomende seizoenen.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |