Jeetje, moest ik dit jaar al zoveel nieuwe buitenlandse namen bij psv gaan leren...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fernando Cago
Willy Rivas
Edouard Cisse
Miguel Cevasco
Rodrigo Palacio
Pablo Zabaleta
Simon Vukcevic
Edgar Barreto
Edixon Perea
Andreas Granqvist
Mariano Pavone
Marcelo Carrusca
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.quote:
Ik kijk ook.. maar wat had het mooi geweest als..quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.
Milaan moet winnen, ik verlies liever van de latere winnaar. Milaan trouwens wel lekker snel op voorsprong.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik kijk ook.. maar wat had het mooi geweest als..
Come on Liverpool!
Heb je wel gelijk in, maar met dit voetbal verdienen ze het niet om de cup te winnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Milaan moet winnen, ik verlies liever van de latere winnaar. Milaan trouwens wel lekker snel op voorsprong.
Tja, hoewel het alweer een tijd geleden is, gun ik de supporters van Liverpool helemaal niets, sinds het Heizeldrama. (Van voor mijn tijd zelfs.)quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar met dit voetbal verdienen ze het niet om de cup te winnen
Dat kun je van te voren niet zeggen. En ja het is misschien wel zuur, maar dan hadden we maar meer kansen moeten benutten tegen MIlan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Djekko het volgende:
Zo verschrikkelijk zuurPSV had Liverpool afgemaakt..
nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige PSV-er die kijkt.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
kutzooi daar had van Bommel vanavond moeten staan met die cup
verwerking?k zit nog in de frustratie fasequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:02 schreef ASSpirine het volgende:
Laten we er even over zwijgen, het proces van verwerking is nog altijd op gang bij de meesten van ons
lekker in de HCE verhuren die Vonlanthenquote:25/5/2005 - VI: Deze week beslissing over Vonlanthen, Takak en Feher; onderhandelingen met Park stroef
(Gepost door RvN)
De papieren editie van Voetbal International meldt dat de technische staf van PSV deze week beslist over de toekomst van de verhuurde spelers Vonlanthen, Takak en Feher.
Verder meldt het blad dat de onderhandelingen over contractverlenging van Ji-sung Park minder soepel verlopen. Zowel over de lengte van het contract als over het salaris zou geen overeenstemming zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |