Robert en Vonlanthen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
Feit is wel dat de spits positie niet echt druk bezet is. (Nog?) weinig concurrentie voor Lange Jan.
Het stond net nog op voetbalzone, nu niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Vonlanthen heeft ook in Italie weinig laten zien, t wordt echt tijd dat hij wat van zich laat zien
en waar komt dat gerucht van Inzaghi vandaan, kan t nergens vinden
quote:Sfeerprogramma bij De Kuip[wijzig]
PSV meldt
dat er aan de PSV-zijde van De Kuip een speciaal sfeerprogramma wordt
georganiseerd voor de wedstrijd. Onder andere de SRV Männer (van het
razend populaire KAM-PI-OE-NEN-lied) zullen optreden.
Het programma begint om 14:00 en PSV roept supporters op zo vroeg
mogelijk naar Rotterdam te komen. Volgens de reguliere kaartverkoop is
het overigens niet mogelijk om vanaf het begin al aanwezig te zijn;
mensen die met de auto komen, kunnen op zijn vroegst om 14:00 in
Eindhoven hun kaarten omwisselen en de bussen vertrekken ook pas om
14:00.
Mwoah, volgend jaar staan VoH, Robert en Vonlanthen er als het goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
Feit is wel dat de spits positie niet echt druk bezet is. (Nog?) weinig concurrentie voor Lange Jan.
Even wat zoekwerk verricht:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat we geen oude topics meer kunnen kijken, k had graag nog ff verschillende users gequote uit de PSV topics van een jaartje geleden.
Vennegoor is een zekerheidje, die andere twee hebben me nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 05:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwoah, volgend jaar staan VoH, Robert en Vonlanthen er als het goed is.
Ik zou serieus graag een biertje met je drinken... maar ik ben er zelf niet bij... andere keer misschien ? (volgend jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we nou nog bier drinken zondag, of hoe zit dat????
Zorg maar dat je in Zuid zit Zondag CM, dan komt alles goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Willem 2 heeft ons helaas verhinderd, anders was het nog een mooie dag gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Johan Cruijf schaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Willem 2 heeft ons helaas verhinderd, anders was het nog een mooie dag geworden.
Fuckprijs. Ajax heeft niets gewonnen dit seizoen. Hoort gewoon tussen de bekerwinnaar en landskampioen te gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Johan Cruijf schaal
Dan zit ik denk ik wel tussen het Ajax publiek...
ben ik mee eens.. maar als ik voor ¤ 5,- mee kan vind ik het niet ergquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Fuckprijs. Ajax heeft niets gewonnen dit seizoen. Hoort gewoon tussen de bekerwinnaar en landskampioen te gaan.
Zuid...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zorg maar dat je in Zuid zit Zondag CM, dan komt alles goed
Yep....quote:
Dus PSV1 tegen PSV2?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Fuckprijs. Ajax heeft niets gewonnen dit seizoen. Hoort gewoon tussen de bekerwinnaar en landskampioen te gaan.
Tuurlijk, hadden wij een paar jaar terug ook...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee. Maar snap je dat het een beetje vreemd gevoel is voor Ajaxfans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |