quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, hadden wij een paar jaar terug ook...
Ach, 4 op 6quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, hadden wij een paar jaar terug ook...
DHZ, Oude Haven of Stadhuisplein?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we nou nog bier drinken zondag, of hoe zit dat????
De Johan Fruitschaal is nog erger dan de Amstelkut inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
die schaal van de supercup is mooi om bitterballen op rond te laten gaan, voor de rest is ie nergens goed voor
Het is dat het 'de beker' is, en die in andere landen begeerd wordt (Engeland) dat hij waarde heeft en het idee dat iedere club er aan mee kan doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Amstelcup heeft nog wel wat. Aardig toernooi.
als we nou eens zouden beginnen met alle clubs vanaf ronde 1 dan was t al een stuk leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Amstelcup heeft nog wel wat. Aardig toernooi.
daar valt en staat de geloofwaardigheid van een nationale beker bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we nou eens zouden beginnen met alle clubs vanaf ronde 1 dan was t al een stuk leuker
Idd. En het poule-systeem moet verdwijnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we nou eens zouden beginnen met alle clubs vanaf ronde 1 dan was t al een stuk leuker
Die is in de AC toch al verdwenenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd. En het poule-systeem moet verdwijnen.
Nou, niet zo goed in ieder geval. Jij volgde alleen de Zuid-Amerikaanse competities.quote:
Op DHZ kom je niet terecht, dus doe maar een van die anderequote:
Kun je zien hoe boeiend ik de AC vindquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is in de AC toch al verdwenenTeminste volgens mij was er dit seizoen geen poulesysteem meer
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je zien hoe boeiend ik de AC vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |