Paar fora lager op de index kom je vanzelf VBL tegen.quote:
Als je het van te voren weet, waarom post je dat soort irritante ongein dan? Je WEET ondertussen toch wel hoe de policy is. Komop Lemmeb, ik weet dat je goed kan discussieren, doe dat dan zonder die strontvervelende ongenuanceerde,generaliserende, opstokende posts.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef Lemmeb het volgende:
M'n posts, wat doe je
roep ik alvast maar
Ja ja is al goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je het van te voren weet, waarom post je dat soort irritante ongein dan? Je WEET ondertussen toch wel hoe de policy is. Komop Lemmeb, ik weet dat je goed kan discussieren, doe dat dan zonder die strontvervelende ongenuanceerde,generaliserende, opstokende posts.
Wat is er met jou aan de hand trouwens, de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Mutant01
Niks, ik ben een maand gebanneerd geweest uit NWS en POLquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand trouwens, de laatste tijd?
Hoezo, waarom zou je dat denken ?quote:Heeft iemand mèt hersens je account gehackt?
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:30 schreef Exominiac het volgende:
Foto's Wilders opgehangen in Rotterdamse straten
God is lief en houden jullie het in de gaten?
Gesloten, TS mag het nog een keer proberen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:15 schreef speedfreak1 het volgende:
Dit topic lijkt mij weinig zinvol. Waar wil ie het over hebben? Voorlopig stelt ie alleen maar een zeer vage vraag.
Ik weet nietsquote:Op donderdag 21 april 2005 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
Grrrr Exomaniac! Misschien dat je een wat uitgebreidere mening/discussiepunt kan plaatsen. (Wat een discussiepunt trouwens)
In topics die over gesloopte moskeen gaan krijg je toch alleen maar van dat soort reacties, dus spaar je de moeite.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Meki het volgende:
heb ik het verknald ?? of de users
Dat is zeker waar. Maar Meki's openingspost was ook niet je-van-het hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 12:58 schreef Posdnous het volgende:
In topics die over gesloopte moskeen gaan krijg je toch alleen maar van dat soort reacties, dus spaar je de moeite.
Niet dat het ertoe doet, maar als ik had gevonden dat jij het had verknald, had ik je niet uitgenodigd een nieuw topic te openen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Meki het volgende:
heb ik het verknald ?? of de users
Of iedereen probeert zich een beetje normaal te gedragen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In topics die over gesloopte moskeen gaan krijg je toch alleen maar van dat soort reacties, dus spaar je de moeite.
laat maar , toch bedankt dat je het vraagtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
Meki, je mag heus wel weer zo'n topic openen hoor, plaats er voortaan wel een bron bij trouwens.
Mja, ik heb niet lopen zieken in dat topic hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of iedereen probeert zich een beetje normaal te gedragen natuurlijk.
En anders ga je je thuis maar afrukken in een hoofddoekje ofzo.
V.
Ik heb geen hippies gezien maar als je onzin post loop je kans dat ze 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef NightH4wk het volgende:
M'n posts verdwijnen op magische wijze, heeft een mod teveel contact gehad met hippies?
Je wilt een punt maken 'over de rug van' dat topic. Dezelfde reden waarom je topics meestal gelijk gesloten worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:15 schreef Meki het volgende:
echt raar he
ik geef alleen een informatie bij die er niet bij staat dan moet ik wegwezen , alleen voor dat ?
oow zo , okequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je wilt een punt maken 'over de rug van' dat topic. Dezelfde reden waarom je topics meestal gelijk gesloten worden.
Omdat het:quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Donner Dagonet, waarom?
Man met dood bedreigt door aankaarten pedofilie.
h) etcquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
g) daarom juist.
j) Willy vandersteenquote:
l) Het is 2005 géén 1984quote:
u)quote:
Ik wachtquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
y) Het is je vergeven ( maar mijn naaktfotosessie krijg JIJ niet meer nu)
Neh, denk dat jij liever iets met dat schaap van Nighth4wk had gedaan .quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
z) wil ik die eigenlijk wel?
* Loedertje heeft vandaag géén mailquote:
Voor wat?quote:
Die eer pas ik naar Dagonet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neh, denk dat jij liever iets met dat schaap van Nighth4wk had gedaan .
Twut.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje heeft vandaag géén mail
(is niet goed voor mijn ontwikkeling las ik net ergens in NWS)
Die verspilt zijn kostbare knoflooksaus niet aan dat soort dingenquote:
quote:
De fotosessie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zullen we een FA vragen of je de mijne ook mag hebben?
Ik verspil mijn knoflooksaus helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die verspilt zijn kostbare knoflooksaus niet aan dat soort dingen
quote:
Loeder is geen mannetje en ik ben meer iemand voor vrouwelijk schoon.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik dacht overigens echt dat Dago en Loeder homo waren gezien dit soort posts: ~~Danny?~~
Tevens was dat ook de basis van mijn vijandigheid richting Dagonet toe.
Hmz, volgens mij is alleen SCH spreading aids hier.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik dacht overigens echt dat Dago en Loeder homo waren gezien dit soort posts: ~~Danny?~~
Tevens was dat ook de basis van mijn vijandigheid richting Dagonet toe.
Dat is nu weer zo'n antwoord waar je veel kanten mee op kanquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik verspil mijn knoflooksaus helemaal niet.
Hallo, houden we het hier nog wel een beetje goedgemutst? Dit soort posts kan je beter achterwege laten?quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij is alleen SCH spreading aids hier.
Hij zegt alleen wat hij denkt, dát mag in NLquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo, houden we het hier nog wel een beetje goedgemutst? Dit soort posts kan je beter achterwege laten?
Ik eet geen andere mensen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is nu weer zo'n antwoord waar je veel kanten mee op kan
a) Je gebruikt het voor het bereiden van gerechten?
b) Die je vervolgens voorschotelde aan anderen?
c) Die je zelf opeet?
d) ....?
..maar je likt er wel aanquote:
De winterdepressies zijn nu wel voorbij.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo, houden we het hier nog wel een beetje goedgemutst? Dit soort posts kan je beter achterwege laten?
Mwach, dan kan ik er wat dingen bij halen die dat weer zouden ontkrachten maar daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij zegt alleen wat hij denkt, dát mag in NL
Dat is héél wat anders.quote:
Als je je pistool maar het holster laatquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, dan kan ik er wat dingen bij halen die dat weer zouden ontkrachten maar daar heb ik geen zin in.
Nog een heleboel nachtjes slapenquote:?
Ik trek m'n pistool niet zo snel tevoorschijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je je pistool maar het holster laat
Met elkaar?quote:Nog een heleboel nachtjes slapen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef Dagonet het volgende:
Ik trek m'n pistool niet zo snel tevoorschijn.
Alleenquote:Met elkaar?!
quote:
quote:Alleengaat zo moeilijk hè?
Ach, bij het uitblijven van een SC-topic.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoi, kan het gebagger over zijn? Dank u.
Nee, niet sticky, 2 stickies is zat. Als het loopt loopt het en blijft het bovenin zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ok, maar maak 'm dan wel sticky.
En dat werkt altijd goed, "ga maar slowchatten in het SC-topic" en dan hoor je ze niet meer omdat ze uren bezig zijn om te zoeken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goed, dan wordt het een topic waar niets in gepost wordt, maar wel naar verwezen tijdens non-discussies.
[NWS-SC #5] Wegens aanhoudende bagger.
Nah, dat topic van jou gewoon trashenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef Loedertje het volgende:
Mergen~!
Loedertje, dat de search niet werkt okay, maar dat je gewoon niet kijkt naar de topics waar gisteren voor het laatst in is gepost is onvergeefelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef Loedertje het volgende:
Mergen~!
Heb je al een gepaste straf in gedachten ?quote:
Laat die tieten maar zien, Loedertjequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je al een gepaste straf in gedachten ?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Voordat je die ooit zult zien heb je een trap in je kruis te pakken Tarak.
Snipperschaapquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:29 schreef NightH4wk het volgende:
e) met schoap
Zodiakk heeft hier imho echt wel een puntje: milagro lijkt net Miss Marple en het topic gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef zodiakk het volgende:
Waarom wordt een volstrekt legitieme post verwijderd in dit topic Familiedrama Zoetermeer [deel 6] ? Het feit dat ik een user als voorbeeld neem om een punt te maken, doet niets af aan wat ik wil zeggen. Die topic-serie is bespottelijk en ik vond dat daar na 6 delen wel wat van gezegd mocht worden. Gaarna zie ik een onderbouwing van de edit tegemoet. Heb dank!
Dat je een user als voorbeeld neemt? Een regelrechte flame bedoel je ws.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef zodiakk het volgende:
Waarom wordt een volstrekt legitieme post verwijderd in dit topic Familiedrama Zoetermeer [deel 6] ? Het feit dat ik een user als voorbeeld neem om een punt te maken, doet niets af aan wat ik wil zeggen. Die topic-serie is bespottelijk en ik vond dat daar na 6 delen wel wat van gezegd mocht worden. Gaarna zie ik een onderbouwing van de edit tegemoet. Heb dank!
Dit is niet de eerste keer dat je zomer ff wat copy paste en dan plaatst. NWS = discussieren over nieuws, als er geen aanzet tot discussie is, dan houdt het gewoon op. Discussieren, daarmee onderscheiden wij onszelf van de FP. Anders hadden we NWS net zo goed kunnen opdoeken, aangezien al het nieuws toch op de FP komt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Kom op nou Mutant, je geeft het topique wel een kans zeg.![]()
Wat heb ik nou met de FP te maken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
Discussieren, daarmee onderscheiden wij onszelf van de FP. Anders hadden we NWS net zo goed kunnen opdoeken, aangezien al het nieuws toch op de FP komt.
Als Milagro het als flame beschouwde pas dán is het een flame, denk ik zo. Als Milagro er niets van zegt dan moet je met je tengels van mijn posts afblijven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef NorthernStar het volgende:
Dat je een user als voorbeeld neemt? Een regelrechte flame bedoel je ws.
Op welke vraag of verzoek reageer je hier eigenlijk? Of moet ik dit opvatten als een onderbouwing van je edit? Het is toch niet bespottelijk als ik meen te moeten verkondigen dat betreffende topic-serie bijna alleen maar sensatiezuchtige speculatie bevat, dat het net lijkt alsof de users een re-run van Dynasty aan het bespreken zijn? Waar komt die stompzinnige drift vandaan om overal lekker over te speculeren en vooral blij te zijn dat het hun niet overkomen is? Want daar gaat het eindelijk toch om? Dat we met z'n allen blij zijn dat we niet in Dynasty zitten en ons geen zorgen hoeven te maken over doodgehakte 'kids' die 100 kilometer in de kofferbak hebben gelegen met hun moeder voordat ze ergens in het veen zijn geschoffeld. Die vrijblijvende toon, dat kleffe warme 'meelevende' geklets... ik hoor de popcorn al springen, de Ben&Jery's staat al stomend van de kou op het salontafeltje. Lekker teletekst bekijken, hopen dat er iets afschuwelijks is gebeurd waarmee die warme solidaire gloed weer over je heen komt die je bestaan weer zin lijkt te geven.quote:Het enige wat bespottelijk is aan dat topic is dat users zoals jij menen te moeten komen verkondigen hoe bespottelijk het wel niet is.
Uitstekend. bij deze dan:quote:Als je ergens problemen mee hebt kun je dat in dit topic melden. :
quote:Tis net een lekkere detective, he milagro! Spannend hoor. En dan dat heerlijke warme surrogaatverdriet erbij, hmmmm, heerlijk. Vergeet je niet je kruiswoordpuzzeltje in te vullen, want volgende week is er weer een ander drama waar je de Jessica Fletcher kan uithangen.
Vragen of die vrouw en kinderen nog opnieuw begraven gaan worden of dat het ondiepe graf wellicht genoeg was? Of de begravenis of crematie ook rechtstreeks op tv komt? Dat soort vragen bedoel je? Of opmerkingen waarbij je anderen voor "douchepoeperd" en dergelijke uitmaakt? Die? Ja hoe haal ik het in mijn hoofd..quote:Op woensdag 27 april 2005 08:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Northernstar, waarom verwijder je non-stop doodnormale berichten/vragen van mij uit het Zoetermeer-topic? Ik weet al enige tijd dat je mij niet ziet zitten, maar je zou in deze je taak als Mod/Admin objectief moeten vervullen
Neen Loedertje, leg mij eens uit wat er te trollen valt in een ernstig topic als het Zoetermeertopic, volgens mij valt er niet te trollen. Ik krijg de indruk dat velen bij het zien van mijn naam al denken van: Bansheeboy? Wat is dat nou voor een nickname, die gaan we spammen.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:08 schreef Loedertje het volgende:
Objectief?
Dat zou dus kunnen betekenen dat je binnen no time een ban aan je broek hebt vanwege trollpostings ..
Me dunkt:quote:Op woensdag 27 april 2005 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen Loedertje, leg mij eens uit wat er te trollen valt in een ernstig topic als het Zoetermeertopic, volgens mij valt er niet te trollen. Ik krijg de indruk dat velen bij het zien van mijn naam al denken van: Bansheeboy? Wat is dat nou voor een nickname, die gaan we spammen.
Heel vaak post ik gewoon 100% waarheiden in de trant van 1+1=2 en dan nog wordt het als een trollpost gezien, raar maar waar
100% waarheden? Net als je "essays" zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vragen of die vrouw en kinderen nog opnieuw begraven gaan worden of dat het ondiepe graf wellicht genoeg was? Of de begravenis of crematie ook rechtstreeks op tv komt? Dat soort vragen bedoel je? Of opmerkingen waarbij je anderen voor "douchepoeperd" en dergelijke uitmaakt? Die?
Ik heb het woord ondiepe helemaal niet gebruikt. Nu loop je mij een beetje belachelijk te maken heb ik de indrukquote:Op woensdag 27 april 2005 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vragen of die vrouw en kinderen nog opnieuw begraven gaan worden of dat het ondiepe graf wellicht genoeg was?
quote:Of de begravenis of crematie ook rechtstreeks op tv komt? Dat soort vragen bedoel je?
Douchepoeperd, dat is maar beeldspraak, daar moet je niet zo zwaar aan tillen. En volgens mij heb ik dat woordje nooit in NWS gebruiktquote:Of opmerkingen waarbij je anderen voor "douchepoeperd" en dergelijke uitmaakt? Die? Ja hoe haal ik het in mijn hoofd..
Sinds ik op Fok! kom, en dat is al bijna 4 jaar lijk ik non-stop in een proeftijd te zittenquote:Je weet dat je nog in je proeftijd zit hè?
Zelfde hierquote:Op woensdag 27 april 2005 08:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds ik op Fok! kom, en dat is al bijna 4 jaar lijk ik non-stop in een proeftijd te zitten
Dit meen je gewoonweg niet, daar ken ik je te goed voorquote:Op woensdag 27 april 2005 08:35 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom kom je eigenlijk in NWS BSB?
Zijn je dagen zo grijs dat jij je moet vermaken door proberen gesprekken van andere users te verstoren? Of is het gewoon een gebrek aan aandacht dat je opvult door hier voortdurend de aandacht op jezelf proberen te vestigen? Of nog iets anders?
Preciesquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef RaisinGirl het volgende:
Oke, ik heb er een probleem mee dat mensen over zoiets aan het speculeren slaan en zichzelf opwerpen als de nieuwe Peter R de Vries alleen maar om hun eigen fascinatie en sensatiezucht te bevredigen. Het is niet netjes naar de nabestaanden toe.
Grapjes mogen er gemaakt worden, tenzij de grapjes voor een hele reeks offtopic reply's zorgt en zodoende de discussie verneukt.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ff een algemene vraag: Mogen er geen grapjes meer gemaakt worden in NWS?
Ach, het maakt niet zoveel uit, zo'n wereldtopic was het toch al niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:02 schreef sp3c het volgende:
Hufterig gedrag in Irak
topic had niet gesloten hoeven worden imo, niet om de reden die aangegeven wordt iig, het topic gaat immers niet over Irak maar over de marechaussee
Als je met 'hij' Mutant bedoelt, wij kunnen niet mergen. Daar moeten wij ook een verzoek voor indienen. We kunnen de vraag dus hooguit doorgeven.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet zoveel uit, zo'n wereldtopic was het toch al niet.
Alleen vind ik het wel jammer dat hij de posts niet even naar het andere topic heeft gekopieerd. Zo is het wel erg makkelijk. Zo verdwijnt het gewoon in de vuinisbak.
ja ik weet het, echt veel boeit het topic me ook niet maar ik wilde alleen ff melden dat ik de reden van het sluiten een beetje vreemd vond.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet zoveel uit, zo'n wereldtopic was het toch al niet.
Alleen vind ik het wel jammer dat hij de posts niet even naar het andere topic heeft gekopieerd. Zo is het wel erg makkelijk. Zo verdwijnt het gewoon in de vuinisbak.
Toch raar. Die discussie heb ik al een eerder met een NWS-mod gevoerd, wellicht was het met jou. Ik weet toch bijna zeker dat de POL-mods wel zelf kunnen mergen, knippen en plakkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je met 'hij' Mutant bedoelt, wij kunnen niet mergen. Daar moeten wij ook een verzoek voor indienen. We kunnen de vraag dus hooguit doorgeven.
Het gaat over de marechaussee inderdaad.....die wangedrag vertoonde in Irak, indirect heeft het dus weldegelijk met Irak te maken. De reden waarom ik hem sloot was ook een signaal aan andere users geven m.b.t. dit soort onderwerpen, ze kunnen gewoon in centraal. Het valt voor de rest inderdaad onder NWS.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:02 schreef sp3c het volgende:
Hufterig gedrag in Irak
topic had niet gesloten hoeven worden imo, niet om de reden die aangegeven wordt iig, het topic gaat immers niet over Irak maar over de marechaussee
dat weet hij welquote:
Iemand uitschelden?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
. blijft kinderachtig.
nee daar ging het mij niet om. het ging mij om het contrast. nu brengt verbal het alsof ik hem uitschold voor josti, terwijl het veel genuanceerder was. maar dat maakt, zoals ik al aangaf niet zo gek veel uit voor mij, wilde het enkel aangeven. daarom zei ik al, na jouw henk van der meijden-achtige post, dat hij dat wel wist. is jouw trieste gevoel ook de reden dat je maar een klein gedeelte van mijn quote post?quote:
Ik post in NWS en niet in R&P volgens mij..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
is jouw trieste gevoel
Om heel eerlijk te zijn quote ik vrijwel nooit gehele postings (alleen dingen die ik weer kan gebruiken om te reageren..)quote:ook de reden dat je maar een klein gedeelte van mijn quote post?
ach...wat maakt het ook allemaal uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik post in NWS en niet in R&P volgens mij..
[..]
Om heel eerlijk te zijn quote ik vrijwel nooit gehele postings (alleen dingen die ik weer kan gebruiken om te reageren..)
Nietsquote:
vond ik ook. "hou je er buiten kok"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niets
Leven is net iets te mooi om je druk te maken om een verwijderde posting .
He komop zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:04 schreef NorthernStar het volgende:
Hi Lemmeb. Hou je het een beetje netje? En de rest ook?
Als je vindt dat je dergelijke dingen maar gewoon moet kunnen zeggen moet je er mee doorgaan Lemmeb!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
He komop zeg. Wat zijn dit voor praktijken?
Ik zeg helemaal niks racistisch ofzo. Ik lach me alleen maar krom om de voorspelbaarheid van dit bericht.
En ik geef aan hoe we het probleem nu eindelijk eens op kunnen lossen, want die 'zachte hand' wil niet echt werken.
Jij werkt die "voorspelbaarheden" zelf in de hand. Als je bij voorbaat al weet dat je je niet in kunt houden, reageer dan gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
He komop zeg. Wat zijn dit voor praktijken?
Ik zeg helemaal niks racistisch ofzo. Ik lach me alleen maar krom om de voorspelbaarheid van dit bericht.
En ik geef aan hoe we het probleem nu eindelijk eens op kunnen lossen, want die 'zachte hand' wil niet echt werken.
Gelukkig heb ik helemaal niets verwijderd tot nu toequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
aha ik vroeg me al af wie er doodnormale berichtjes verwijderde...de aap komt uit de mouw.
Dat zegt Verbal ook altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je vindt dat je dergelijke dingen maar gewoon moet kunnen zeggen moet je er mee doorgaan Lemmeb!
Uiteindelijk ben ik toch niet degene die beslist.
Nee, eigenlijk niet. Ik zie niet in op wat voor manier mijn persoon te koppelen is aan het notoire gebrek aan fatsoen bij bepaalde figuren.quote:Maar... vind je het ook niet een heeeeel klein beetje ironisch dat het topic juist over fatsoensnormen gaat?
Ik werk die voorspelbaarheid in de hand? Op wat voor manier danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij werkt die "voorspelbaarheden" zelf in de hand.
Ik denk ik plaats het even hier om het andere topic in goede banen te leiden. Maar ik vind dat de user in kwestie hier Mutant absoluut te kort doet en hem op denigrerende wijze bejegend. Lijkt me nergens voor nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:32 schreef Kaalhei het volgende:
Zoalshetis, geloof me, ik heb veel respect voor, liefkozen gaat me iets te ver. Maar waarom wordt Mutant01 niet serieus genomen en gerespecteerd terwijl hij echt goed werk verricht. Ik zie hem bijna nooit persoonlijk worden. Is het de pijn dat een Marokkaanse moslimknul een hogere functie heeft? Laten we elkaar op hoogtelijke kanelij waarderen. Alleen zo kunnen we goed gedijen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
voor feedback geldt hetzelfde mutant. maar weet je wat, ik laat je lekker ongenuanceerd doorreutelen op je eigen eilandje van ongepaste macht.
Zoalshetis, mag ik nu geen offtopic reacties meer verwijderen van je? Waarom voel je je toch altijd zo persoonlijk aangevallen als ik offtopic reacties van je verwijder? Ik vroeg je slechts om dat soort zaken ergens anders te bespreken, jij maakt er haast een persoonlijke vete van. Jij poste misschien 2 reacties offtopic, maar die veroorzaakte automatisch een chain van 7 posts.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
voor feedback geldt hetzelfde mutant. maar weet je wat, ik laat je lekker ongenuanceerd doorreutelen op je eigen eilandje van ongepaste macht.
respect voor wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoalshetis, geloof me, ik heb veel respect voor, liefkozen gaat me iets te ver. Maar waarom wordt Mutant01 niet serieus genomen en gerespecteerd terwijl hij echt goed werk verricht. Ik zie hem bijna nooit persoonlijk worden. Is het de pijn dat een Marokkaanse moslimknul een hogere functie heeft? Laten we elkaar op hoogtelijke kanelij waarderen. Alleen zo kunnen we goed gedijen.
Voor alles eigenlijk, maar hoofdzakelijk voor Mutant01quote:
ik beloof je hier op terug te komen, ik moet nu weg. schiet me anders ff aan als ik het dreig te vergeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoalshetis, mag ik nu geen offtopic reacties meer verwijderen van je? Waarom voel je je toch altijd zo persoonlijk aangevallen als ik offtopic reacties van je verwijder? Ik vroeg je slechts om dat soort zaken ergens anders te bespreken, jij maakt er haast een persoonlijke vete van. Jij poste misschien 2 reacties offtopic, maar die veroorzaakte automatisch een chain van 7 posts.
ik doelde op je eerste zin, die is half af.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor alles eigenlijk, maar hoofdzakelijk voor Mutant01
Oh, dat moest zijn:"Ik heb veel respect voor je...."quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik doelde op je eerste zin, die is half af.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik beloof je hier op terug te komen, ik moet nu weg. schiet me anders ff aan als ik het dreig te vergeten.
Alsof de topictitels van Meki topics weleens kloppenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Meki het volgende:
Marokkanen verpesten Westerbork-herdenking deel II
Titel klopt niet
de bron vermeldt geen verpesten
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Alsof de topictitels van Meki topics weleens kloppen![]()
"Scheer" je weg!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja nooit schuld toegeven, een Marokkaans trekje.
Schaam je er maar niet voor hoor![]()
Als jij wordt verwijderd steek ik de vlag uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik helemaal niets verwijderd tot nu toe![]()
Je mag 'm ergens in proppen, goed?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:00 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Als jij wordt verwijderd steek ik de vlag uit.
Welja iedere Marokkanse jongere is een schandknaap van de homoseksuele gemeenschap, bevestig het stereotype maar weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:34 schreef Verbal het volgende:
Je mag 'm ergens in proppen, goed?
Dwars en zonder vaseline.
Als je hulp nodig hebt horen we het wel.
V.
Hoe fout kan je zittenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:39 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Welja iedere Marokkanse jongere is een schandknaap van de homoseksuele gemeenschap, bevestig het stereotype maar weer.![]()
Ssssstquote:
Misschien moet je eens een beeldscherm kopen welke niet zo spiegelt als de huidige, enfin dat zijn de kwesties waar wij in dit leven mee worstelen o oppermachtige mod.quote:Ik bedoel in dit specifieke geval, ik zie geen homoseksuelen én geen Marokkanen, hooguit een harig mormel.
Ik moet me inderdaad scheren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien moet je eens een beeldscherm kopen welke niet zo spiegelt als de huidige, enfin dat zijn de kwesties waar wij in dit leven mee worstelen o oppermachtige mod.![]()
Kan natuurlijk niet, hè,quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een standrechtelijke executie is zeker op zijn plaats in dit geval.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:00 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Als jij wordt verwijderd steek ik de vlag uit.
coolzootje@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
mutant, mag ik ff je email?
Heb je nog geen email@fok.nl?quote:
Hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
mutant, mag ik ff je email?
quote:
De TT, het geblèr, de bron... yadayadayada...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Remkes treed eens af lul! AIVD tapes zijn ONWISBAAR!
Wat is er nu weer mager aan?
Jij beschikt niet over het benodigde referentiekader om dat te kunnen beoordelen.quote:
Mag ik 't dan op m'n intuitie gooien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij beschikt niet over het benodigde referentiekader om dat te kunnen beoordelen.
Dat probeerde ik al maar ze heeft hoofdpijn.quote:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway... pogingen tot persoonlijk worden doe je maar met je opblaaspop.
V.
Zolang het pijn bij je doet, mag je van mij van alles op jezelf gooien.quote:
+2 Grappig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zolang het pijn bij je doet, mag je van mij van alles op jezelf gooien.
V.
Ik zal er even naar kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:28 schreef speedfreak1 het volgende:
Homobashen is voor sommige users weer helemaal da bomb. Vooral aan het eind laten enkele users weer eens een stukje onvervalste homohaat blijken.
sniffff.... vooral aan het eind... over eenzijdig lezen gesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:28 schreef speedfreak1 het volgende:
Homobashen is voor sommige users weer helemaal da bomb. Vooral aan het eind laten enkele users weer eens een stukje onvervalste homohaat blijken.
Tnx Dagonet, en dat meen ik echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Je zin klopt niet, je moet 'meer' en 'reden' omwisselen en er 'geen' tussen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu NS weg is, is er tevens meer reden voor het bestaan van de relkloon DrW. Hij saluut iedereen die zich ernstig geergerd heeft aan zijn soms totaal onzinnige bijdrages.
Je kan er ook gewoon inhoudelijk op in gaan hoor. En er is niks absurds aan mijn uitspraken. Het is allemaal een kwestie van perceptiequote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Homo zwaar mishandeld in Amsterdanm (deel 2)
Mag BSB blijven trollen (oproepen tot flames) met zijn absurde uitspraken?
Dat is appels met peren vergelijken. Ik beledig niet, en dat doen de termen die jij voorschotelt welquote:Mag hij het blijven hebben over 'homoïsten' en 'bruinwerken'?
Houdt dat in dat termen als 'geitenneukers' dan ook in orde zijn?
Waar ben je nou mee bezig? Ik krijg echt de indruk dat je het inhoudelijk niet voor elkaar krijgt mij te weerleggen en dat jij vervolgens deze weg kiestquote:Wanneer in het topic een serieuze discussie gewenst is over het mogelijk voorkomen van deze 'incidenten' etc, dan dienen m.i. dergelijke BSB-trolls te verdwijnen.
Graag gedaan. Onder het mom van ''normen en waarden'' en de hier heersende fatsoensregels leek het me wel gepast inhoudelijk in te gaan op je anti-BSB betoogquote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ik hoef geen antwoord van een clown..
'k Wil antwoord van een blauwe.
Is dit nodig vriend Dennis? Dit is m.i. weinig respectvolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
Maar indirect wel degelijk. Wanneer men gewoon een boek mag verkopen dat oproept om homo's van flatgebouwen te gooien, dan is dat zeer zeker een signaal richting de kutmarokkaantjes.
Goed gelezen, voor kutmarokkanen dien je namelijk ook geen respect te hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit nodig vriend Dennis? Dit is m.i. weinig respectvol
Jij bent er toch ook? En dat is net zo'n ilussie.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:43 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een illusie. Denken dat er op een regenachtige zondagmiddag NWS-mods aanwezig zijn..
Wat mij betreft niet. Ik ga kijken.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Mag BSB blijven trollen (oproepen tot flames) met zijn absurde uitspraken?
Zie bovenquote:Mag hij het blijven hebben over 'homoïsten' en 'bruinwerken'?
Niet als je je volgende vraag serieus meent.quote:Houdt dat in dat termen als 'geitenneukers' dan ook in orde zijn?
Doe niet zo, die duidelijkheid is er allang, en beide kanten op.quote:Wanneer in het topic een serieuze discussie gewenst is over het mogelijk voorkomen van deze 'incidenten' etc, dan dienen m.i. dergelijke BSB-trolls te verdwijnen.[quote]Graag duidelijkheid.
3de topic is geopend : Homo mishandelt in Amsterdam deel IIIquote:Op zondag 8 mei 2005 13:08 schreef Verbal het volgende:
Een derde topic openen is een optie, maar zoals ik in mijn definitieve sluitpost meldde, graag met iets méér dan 'kuthomo's /-marokkanen'.
V.
mmz je had ook wat aan BSB kunnen doen die homohaat predikt en dan het raar vind als anderen vanuit zijn denkbeelden dit toepassen op marocjes.quote:Geen beginnen aan, van beide kanten de stokpaardjes, de onkiese opmerkingen en gezuig. Dit is geen discussie.
Doe maar een derde deel, en ik verzoek de deelnemers met klem te discussiëren. We weten nu dat het ws 'kutmarrokanen' waren en we weten ook dat 'de homo het zelf heeft uitgelokt'.
En nu weer genuanceerd, graag.
V.
Hoewel hij dat op een clowneske manier doet, is hij inderdaad degene die daarmee de discussie weer op de bekende manier naar zich toe trekt. Bijna alle posts in het topic zijn reacties op/tegen BSB. Van een serieuze on-topic discussie komt het daardoor niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef 2drunk2horny het volgende:
toch zit BSB hier berichten te plaatsen die kwetsend en discriminerend jegens de homosexuelen zijn. daarnaast doet hij uitspraken over homo's die behoorlijk discriminerend zijn.
Dat ontken ik nietquote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef 2drunk2horny het volgende:
toch zit BSB hier berichten te plaatsen die kwetsend en discriminerend jegens de homosexuelen zijn. daarnaast doet hij uitspraken over homo's die behoorlijk discriminerend zijn.
Neen. Niemand krijgt wmb 'de schuld', maar het topic staat bol van het gezeik en gezuig naar beide kanten (niet alleen onderling, maar ook naar daders en slachtoffers). Punt.quote:dat er dan keiharde opmerkingen terug worden gemaakt is de schuld van degene die haat kweekt jegens homo's.
De essentie van mijn verhaal is dat de homo's in kwestie provoceerden, kun je me uitleggen waar ik dan discrimineer? Er worden hier telkens dingen over mij beweert die echt niet waar zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef 2drunk2horny het volgende:
Ik kweek geen haat, nogmaals. Ik probeer alleen te schetsen wat het probleem is. Maar we kunnen de discussie beter voortzetten in deel 3:quote:dat er dan keiharde opmerkingen terug worden gemaakt is de schuld van degene die haat kweekt jegens homo's.
Geen zin in. Dan krijgt iedereen van mij de schuld, wat je wilt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je met iedereen een kopje thee gaan drinken.
Moet dit nou? Zit je Verbal hier belachelijk te maken en loop je parallelen te trekken met Cohen. Waarom doe jij zo onrespectvol? Vergeet niet dat de mods/admins vrijwillig zoveel tijd steken in Fok! Dus aub iets meer respectquote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je met iedereen een kopje thee gaan drinken.
En jij bent wmb dicht bij een NWS-ban, als je zo doorgaat.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De essentie van mijn verhaal is dat de homo's in kwestie provoceerden
Te makkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:15 schreef Verbal het volgende:
Geen zin in. Dan krijgt iedereen van mij de schuld.
Het editten van troll-posts (die flames uitlokken), zodat het tot een discussie kan komen.quote:wat je wilt.
Ok Verbal, ik ben bereid je raad op te volgen. Maar ik wil meer opbouwende kritiek. Hoe kan ik datgene verwoorden wat daadwerkelijk mijn mening is zonder dat ik dan dicht tegen een NWS-ban aan komt te zitten ? (bovenstaande is nl. echt mijn mening)quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
En jij bent wmb dicht bij een NWS-ban, als je zo doorgaat.
V.
Wat SCH zegt!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Andere TT graag, nu staat dat er dat de homo anderen heeft mishandeld
ik denk dat hij bang is dat hij dan misschien bepaalde groepen in nederland beledigd.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Te makkelijk.
[..]
Het editten van troll-posts (die flames uitlokken), zodat het tot een discussie kan komen.
Dan moet ik dus een vrij hoog percentage van het topic gaan lopen editten aan beide kanten. Van 'kutmarokkanen' tot 'de homo's roepen het zich over zichzelf af'.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Te makkelijk.
[..]
Het editten van troll-posts (die flames uitlokken), zodat het tot een discussie kan komen.
Ik roep niet op tot haat. Jongens man, ga nou geen dingen verkondigen die verre van de waarheid zijn. Ik probeer enkel de situatie te schetsen. Ik weet zeker dat als ik een kloon zou aanmaken (zoals velen wel doen) en dus onder een andere nick hetzelfde zou zeggen veel mensen er geen problemen mee zouden hebben. Bij het lezen van mijn nickname slaan er veel FoK!kers op holquote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang is dat hij dan misschien bepaalde groepen in nederland beledigd.
het oproepen van haat tegen homo's daarentegen moet kunnen aangezien dat in de koran staat!
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok Verbal, ik ben bereid je raad op te volgen. Maar ik wil meer opbouwende kritiek. Hoe kan ik datgene verwoorden wat daadwerkelijk mijn mening is zonder dat ik dan dicht tegen een NWS-ban aan komt te zitten ? (bovenstaande is nl. echt mijn mening)
Alvast bedankt
Je zou je mening kunnen heroverwegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok Verbal, ik ben bereid je raad op te volgen. Maar ik wil meer opbouwende kritiek. Hoe kan ik datgene verwoorden wat daadwerkelijk mijn mening is zonder dat ik dan dicht tegen een NWS-ban aan komt te zitten ? (bovenstaande is nl. echt mijn mening)
Wat mij betreft hoeven er geen posts van een uur oud ge-edit te worden. Die leest toch niemand meer. Vrij specifiek en duidelijk in het bestaande topic aangeven wat niet kan, en waarom niet. Sturen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef Verbal het volgende:
Dan moet ik dus een vrij hoog percentage van het topic gaan lopen editten aan beide kanten. Van 'kutmarokkanen' tot 'de homo's roepen het zich over zichzelf af'.
Wanneer het modereren in NWS teveel werk is, moet je dat misschien aangeven bij je superieuren.quote:Ik ben verdomme niet van de werkverschaffing.
Zolang de troll posts en persoonlijke aanval posts van de homo MasterPeaseOfShit nooit verwijderd of geedit word.....quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Te makkelijk.
[..]
Moet ik dan hypocriet gaan doen en dingen gaan vinden die ik eigenlijk niet zo vind? Mijn kracht is juist dat ik altijd eerlijk antwoord. Een van mijn sterkste punten is overigens het schetsen van situatiesquote:
Hoezo dan? Ik probeer juist parallelen te trekken, vergelijkingen te maken zeg maar. Het is in deze misschien erg extreem , maar zo probeer ik dan toch mijn punt te makenquote:Homoseksualiteit is een in Nederland geaccepteerde geaardheid. Als je erover wilt discussiëren, doe je dat maar op een andere manier dan het hand in hand lopen van homo's vergelijken met het intolerante geblèr door Marokkanen over Theo van Gogh in een 'volkswijk' in Venray.
Ondanks dat we het niet helemaal eens zijn toch bedankt voor je tijdquote:Erover discussiëren is hier welkom. Trollerig posten niet.
V.
Ja, als dat nog kan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven er geen posts van een uur oud ge-edit te worden. Die leest toch niemand meer. Vrij specifiek en duidelijk in het bestaande topic aangeven wat niet kan, en waarom niet. Sturen.
Ik heb het niet alleen over 'kutmarokkaantjes' Ik heb het over meerdere uitlatingen. Een wat mij betreft TE hoog percentage. Klaar.quote:Is 'kutmarokkaantjes' geen toegestane term voor deze marokkaanse straatjeugd?
Iedereen weet wie ermee bedoeld worden. Niemand die zal denken dat het een term is waarmee de hele Marokkaanse gemeenschap bedoeld wordt.
[insert lik me reet-smiley]quote:Wanneer het modereren in NWS teveel werk is, moet je dat misschien aangeven bij je superieuren.
Dat zijn linke teksten V..quote:
Ik zie het voordeel niet zo van een nieuw topic bóven een waarschuwende verduidelijkende mod-post in het bestaande topic.quote:
Kan de term 'kutmarokkaantjes' wanneer voor iedereen al helder is dat hiermee de groep straatterreur-marokkanen bedoeld wordt? Het is zoveel werk om telkense de volledige omschrijving van die groep te typen...quote:Ik heb het niet alleen over 'kutmarokkaantjes' Ik heb het over meerdere uitlatingen. Een wat mij betreft TE hoog percentage. Klaar.
*in-your-dreams-smiley*.quote:[insert lik me reet-smiley]
Don't give up the day job...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Een van mijn sterkste punten is overigens het schetsen van situaties
Het zijn juist die zwaar misplaatste vergelijkingen die tegen de haren instrijken, voor zover ik kan zien.quote:Hoezo dan? Ik probeer juist parallelen te trekken, vergelijkingen te maken zeg maar. Het is in deze misschien erg extreem , maar zo probeer ik dan toch mijn punt te maken
ywquote:Ondanks dat we het niet helemaal eens zijn toch bedankt voor je tijd
quote:Jij blijft maar vragen om discussie, maar je blijft als een papegaai je onzin herhalen. Provocatie dit, prococatie dat (ook al wordt dat om de 3 posts ontkracht), homo's mogen dit en dat niet (ook al staat helder in de wet van WEL), enzovoorts. Wat wil je nou? Jouw afkeer van homo's is inmiddels duidelijk. En de nuance waar je over praat zou je eerst bij jezelf moeten zoeken.
Bovendien valt jouw manier van discussiëren ook wat te verwijten. Zodra iemand te inhoudelijk op je reageert, negeer je die posts, of je houdt je om de haverklap van de domme (zoals met wat ik net zei, over genegeerde posts. Je zult vast gaan vragen welke posts dat waren). Mateloos irritant om iets uit te leggen, en je dan te zien reageren alsof de uitleg er nooit is geweest.
Je bent als een blinde die beweert dat hij alles kan zien: Eerst een hoop onzin spuien, dan gecorrigeerd worden door anderen, vervolgens dat negeren, en weer doen alsof er niks tegen je in is gebracht.
Het voordeel is dat het enigszins tijd bespaart (tenzij men in FB overdreven assertief op ingebeelde strepen gaat staan).quote:Op zondag 8 mei 2005 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie het voordeel niet zo van een nieuw topic bóven een waarschuwende verduidelijkende mod-post in het bestaande topic.
In die zin kan het wat mij betreft over het algemeen wel. De gretigheid om die term te gebruiken is echter wel opvallend. Maar als je er gelukkig van wordt, be my guest, zij het met mate.quote:Kan de term 'kutmarokkaantjes' wanneer voor iedereen al helder is dat hiermee de groep straatterreur-marokkanen bedoeld wordt? Het is zoveel werk om telkense de volledige omschrijving van die groep te typen...
In my nightmare, sajjebedoelequote:*in-your-dreams-smiley*.
Mja, het heeft zo z'n voor- en nadelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Verbal het volgende:
Het voordeel is dat het enigszins tijd bespaart (tenzij men in FB overdreven assertief op ingebeelde strepen gaat staan).
Okay.quote:In die zin kan het wat mij betreft over het algemeen wel. De gretigheid om die term te gebruiken is echter wel opvallend. Maar als je er gelukkig van wordt, be my guest, zij het met mate.
[disclaimer]
Dit is mijn mening, mijn approach. Als andere mods, admins er anders over denken, so be it. Mocht ik besluiten dat het 'kutmarokkaantjes'-gehalte in een topic te hoog is, te selectief of te rellerig, behoud ik mij het recht voor alsnog te editten.
[/disclaimer]
Eensch.quote:In my nightmare, sajjebedoele
In hoeverre is dit niet trollerig en valt dit wel onder de noemer discussieren ?? Hoe hij hier reageert is echt onzinnig, terwijl we samen hebben afgesproken genuanceerd in discussie te gaanquote:Op zondag 8 mei 2005 14:18 schreef 2drunk2horny het volgende:
wat is jouw maatschappelijk nut eigenlijk BSB?
ach we kunnen ze eigenlijk ook niks kwalijk nemen.
de islamieten zijn gewoon achter in de evolutie en zal nog wel een tijdje duren voordat ze bij zijn.
een goede indicatie wanneer we met ze kunnen discussieren is wanneer ze al dat apenhaar een keer verloren hebben
Nee, het is absoluut niet kwetsen, tis alleen trollerig, maar ik ben blij dat je dat zelf ook in ziet. Nog bedankt voor je mailtje trouwensquote:Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef 2drunk2horny het volgende:
is dit kwetsend dan?
net zo kwetsend als jou mening over homo's
je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 8 mei 2005 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je mailtje trouwens
Het is waarschijnlijk allemaal een beetje te confronterend.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:23 schreef Lemmeb het volgende:
Er staat helemaal geen racisme in dat topic! Tenminste niet in dat deel waarin ik gepost heb.
Ik denk het ookquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk allemaal een beetje te confronterend.
Misschien mijn opmerking over de Gay Pridequote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben eigenlijk in dat topic ook nog geen homofobie tegengekomen?.
Dagonet mag wel eens aankaarten waar er sprake is van homofobie.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben eigenlijk in dat topic ook nog geen homofobie tegengekomen?.
Mja, hooguit.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien mijn opmerking over de Gay PrideMoet kunnen lijkt me, ik hoef niet alles leuk te vinden wat homo's doen.
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldquote:Op zondag 8 mei 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoeveel moeite heeft die omslag gekost, kost het nog steeds in sommige gedeeltes van de christelijke wereld? Niet dat dat af doet aan het feit dat het schandalig is wat hier gebeurt is, dat allerminst.
Je stelt dan ook geen vragen, behalve die drie retorische in je eerste alinea.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht toch zeker wel op onderstaande post nog een reactie te krijgen:
============
[..]
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldDat is mijn probleem toch helemaal niet? Ik kom toch niet vanuit Marokko naar Nederland omdat ik per se hier wil wonen?
Het enige dat ik weet, is dat ik blij ben met en trots ben op wat we op dat vlak met z'n allen hebben bereikt, en dat ik en velen met mij absoluut niet van plan zijn om terug te keren naar de situatie van pakweg 50 jaar geleden. Niet zonder slag of stoot in elk geval.
============
nog niet maar anders gaan we hier gewoon verderquote:Op zondag 8 mei 2005 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
deel IV al in zicht?
Maar een reactie in de trant van "Je hebt weer eens 100% gelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je stelt dan ook geen vragen, behalve die drie retorische in je eerste alinea.
wat een schatje is het toch...quote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
tot die tijd dat het topic weer los gaat hier een leuke filpmje van meki
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
hij heeft iig gevoel voor handel.quote:
"Deze kopen voor 10 euro, op is op"quote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
tot die tijd dat het topic weer los gaat hier een leuke filpmje van meki
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
ik zie dat toch echt heel anders...quote:Op zondag 8 mei 2005 16:38 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
zelfs die gegapte tas met waardeloze troep probeert hij nog te verkopen
Zit geen kwaad bij dat joch. Hij is alleen hartstikke gek.quote:
Kan je fijn met een schone lei beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Nog 8 posts over Meki en 't topic is weer vol.
Inderdaad. Ik ben Meki-fanquote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit geen kwaad bij dat joch. Hij is alleen hartstikke gek.
Aanvinken welke je dr uit wilt hebben en dan op het delete-knopje drukken denk ik zo.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie trouwens nog maar weinig verandering in het topic.
Of gaat dat allemaal ineens, in één keer tijdens één enkele submit ofzo?
Eentje van hem bij NOVAquote:Op zondag 8 mei 2005 16:43 schreef 2drunk2horny het volgende:
welk ander filmpje heb je dan van meki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |