Paar fora lager op de index kom je vanzelf VBL tegen.quote:
Als je het van te voren weet, waarom post je dat soort irritante ongein dan? Je WEET ondertussen toch wel hoe de policy is. Komop Lemmeb, ik weet dat je goed kan discussieren, doe dat dan zonder die strontvervelende ongenuanceerde,generaliserende, opstokende posts.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef Lemmeb het volgende:
M'n posts, wat doe je
roep ik alvast maar
Ja ja is al goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je het van te voren weet, waarom post je dat soort irritante ongein dan? Je WEET ondertussen toch wel hoe de policy is. Komop Lemmeb, ik weet dat je goed kan discussieren, doe dat dan zonder die strontvervelende ongenuanceerde,generaliserende, opstokende posts.
Wat is er met jou aan de hand trouwens, de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Mutant01
Niks, ik ben een maand gebanneerd geweest uit NWS en POLquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand trouwens, de laatste tijd?
Hoezo, waarom zou je dat denken ?quote:Heeft iemand mèt hersens je account gehackt?
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:30 schreef Exominiac het volgende:
Foto's Wilders opgehangen in Rotterdamse straten
God is lief en houden jullie het in de gaten?
Gesloten, TS mag het nog een keer proberen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:15 schreef speedfreak1 het volgende:
Dit topic lijkt mij weinig zinvol. Waar wil ie het over hebben? Voorlopig stelt ie alleen maar een zeer vage vraag.
Ik weet nietsquote:Op donderdag 21 april 2005 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
Grrrr Exomaniac! Misschien dat je een wat uitgebreidere mening/discussiepunt kan plaatsen. (Wat een discussiepunt trouwens)
In topics die over gesloopte moskeen gaan krijg je toch alleen maar van dat soort reacties, dus spaar je de moeite.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Meki het volgende:
heb ik het verknald ?? of de users
Dat is zeker waar. Maar Meki's openingspost was ook niet je-van-het hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 12:58 schreef Posdnous het volgende:
In topics die over gesloopte moskeen gaan krijg je toch alleen maar van dat soort reacties, dus spaar je de moeite.
Niet dat het ertoe doet, maar als ik had gevonden dat jij het had verknald, had ik je niet uitgenodigd een nieuw topic te openen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Meki het volgende:
heb ik het verknald ?? of de users
Of iedereen probeert zich een beetje normaal te gedragen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In topics die over gesloopte moskeen gaan krijg je toch alleen maar van dat soort reacties, dus spaar je de moeite.
laat maar , toch bedankt dat je het vraagtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
Meki, je mag heus wel weer zo'n topic openen hoor, plaats er voortaan wel een bron bij trouwens.
Mja, ik heb niet lopen zieken in dat topic hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of iedereen probeert zich een beetje normaal te gedragen natuurlijk.
En anders ga je je thuis maar afrukken in een hoofddoekje ofzo.
V.
Ik heb geen hippies gezien maar als je onzin post loop je kans dat ze 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef NightH4wk het volgende:
M'n posts verdwijnen op magische wijze, heeft een mod teveel contact gehad met hippies?
Je wilt een punt maken 'over de rug van' dat topic. Dezelfde reden waarom je topics meestal gelijk gesloten worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:15 schreef Meki het volgende:
echt raar he
ik geef alleen een informatie bij die er niet bij staat dan moet ik wegwezen , alleen voor dat ?
oow zo , okequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je wilt een punt maken 'over de rug van' dat topic. Dezelfde reden waarom je topics meestal gelijk gesloten worden.
Omdat het:quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Donner Dagonet, waarom?
Man met dood bedreigt door aankaarten pedofilie.
h) etcquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
g) daarom juist.
j) Willy vandersteenquote:
l) Het is 2005 géén 1984quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |