laat maar , toch bedankt dat je het vraagtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
Meki, je mag heus wel weer zo'n topic openen hoor, plaats er voortaan wel een bron bij trouwens.
Mja, ik heb niet lopen zieken in dat topic hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of iedereen probeert zich een beetje normaal te gedragen natuurlijk.
En anders ga je je thuis maar afrukken in een hoofddoekje ofzo.
V.
Ik heb geen hippies gezien maar als je onzin post loop je kans dat ze 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef NightH4wk het volgende:
M'n posts verdwijnen op magische wijze, heeft een mod teveel contact gehad met hippies?
Je wilt een punt maken 'over de rug van' dat topic. Dezelfde reden waarom je topics meestal gelijk gesloten worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:15 schreef Meki het volgende:
echt raar he
ik geef alleen een informatie bij die er niet bij staat dan moet ik wegwezen , alleen voor dat ?
oow zo , okequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je wilt een punt maken 'over de rug van' dat topic. Dezelfde reden waarom je topics meestal gelijk gesloten worden.
Omdat het:quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Donner Dagonet, waarom?
Man met dood bedreigt door aankaarten pedofilie.
h) etcquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
g) daarom juist.
j) Willy vandersteenquote:
l) Het is 2005 géén 1984quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |