In het laatste heb ik uiteraard mijn twijfels. Gezien het zuiderlijke temperament van die walgelijke muzelmannen.quote:In Zweden zijn spanningen ontstaan bij de moslimgemeenschap, nadat de evangelistische predikant Runar Sogaard de profeet Mohammed een pedofiel noemde. Vooraanstaande moslimgeestelijken roepen Zweedse moslims nu op om niet het recht in eigen hand te nemen.
Tijdens een preek sprak Sogaard over de Mohammed. "Hij was geen god. Hij was een verwarde pedofiel, omdat hij een negenjarig meisje als vrouw had." Soortgelijke uitspraken van een Britse columnist (dat Mohammed op 53-jarige leeftijd Aisha uithuwelijkte) stuitten op protesten van de moslimgemeenschap aldaar.
De politie in Stockholm wil niet zeggen of de predikant om bescherming heeft gevraagd. Een vooraanstaande islamitische geestelijke, Hassan Moussa, riep op om het geweld te schuwen. "Hoewel dit soort uitspraken miljoenen moslims kwetsen, moet het niet leiden tot geweld zoals de moord op Theo van Gogh", zo sprak hij.
De geestelijke zegt te bidden voor Sogaard, die uit naam van de islam is bedreigd. Moussa hoopt dat de Zweedse wet zal leiden tot een veroordeling van de bedreigers. Hij benadrukte nogmaals dat het recht niet in eigen handen moet worden genomen.
De zpelling-nazi's zijn er ook weer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
... bedreigd.... met een "d".....
Denk je dan ook aan die 6 miljoen joden?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Van de Frontpage:
[..]
In het laatste heb ik uiteraard mijn twijfels. Gezien het zuiderlijke temperament van die walgelijke muzelmannen.
Die man heeft mijn volledige steun. Ik zal zondag in de kerk aan hem denken.
Que?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Denk je dan ook aan die 6 miljoen joden?
Heb je twijfels aan de moslimgeestelijke die voor de predikant bidt? Ik vind het een mooi gebaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Van de Frontpage:
[..]
In het laatste heb ik uiteraard mijn twijfels. Gezien het zuiderlijke temperament van die walgelijke muzelmannen.
Neem een voorbeeld aan paus JP2 (zoals de predikant ook had kunnen doen). Hij bad samen met andersgelovigen. Steun beiden.quote:Die man heeft mijn volledige steun. Ik zal zondag in de kerk aan hem denken.
Maar die mensen worden veroordeeld. Bovendien zijn dat geen grondleggers van het Christendom.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
@ shivo: I dig you!
@ DrWolfenstein: Ach dat over pedofilie, die predikant moet maar een dichterbij huis zoeken. De priesters en predikanten van het christenlijke geloof doen het nogsteeds.
Ah ok.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
@MrX1982: We vergeten wel eens een aantal dingen. Er zijn dingen die vroeger als heel normaal werden gezien maar tegenwoordig niet en andersom.
quote:Dr. Muzammil H. Siddiqi, former President of the Islamic Society of North America (ISNA) and Director of the Islamic Society of Orange County, Garden Grove, California, that the age of `Aisha when she married Prophet Muhammad (PBUH) was far from being confirmed.
“Historically, it is not confirmed that she was nine years old when she came in the household of the Prophet. There are various reports from age nine to age 24. Her maturity, knowledge, intelligence, and contributions during the life of the Prophet and afterwards all indicate that she was either an exceptional nine-year-old or must have been older than that.”
http://www.islam-online.n(...)4/22/article06.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |