TU Bouwkunde is een alfa-opleiding manquote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef k_man het volgende:
[..]
En jouw opleiding is wat...?
* k_man is ir. en vindt de telegraaf de naam 'krant' niet waardig.
En bij die bakken die jij bedoeld denk ik aan harige kerels die erin zitten, met teveel brillcream in de haren, en een te grote zonnebril op.quote:Op maandag 25 april 2005 17:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Bij een Mercedes (zo'n oude vierkante) denk ik eerder aan woonwagen milities!
En terecht, MB is onze sponsorquote:Op maandag 25 april 2005 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En bij die bakken die jij bedoeld denk ik aan harige kerels die erin zitten, met teveel brillcream in de haren, en een te grote zonnebril op.
afaik zijn de indie veteranen een stuk beter ontvangen dan diegenen die op de balkan geweest zijn ... en dat zegt watquote:Op maandag 25 april 2005 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
sp3c, klopt als een bus.
Een verhaal gaat zijn eigen leven leiden op deze manier.
Zo kan ik mij nog zeer goed voor de geest halen hoe de media wel niet uitpakte toen NL voor het eerst sinds lange tijd weer een KL infanterie eenheid erop uit stuurde, naar Bosnie, in 1993.
De krantekoppen logen er niet om, alles was lovend.
Totdat het tij zich keerde, en de val van Srebrenica zich aanmeldde. Toen was er een ommeslag in de media kenbaar. Dat zegt weer hoe hypocriet de media kan zijn.
Dit heeft geleid tot diskrediet van militairen die naar dat gebied werden uitgezonden. Dat heb ik aan den lijfe mogen ondervinden.
Toen heb ik een beetje kunnen voelen hoe die Indie-veteranen zich hebben gevoeld toen ze terugkwamen na de oorlog in Indie.
Maar helaas hebben vele of bloemkool in de oren, of dikke lederen oogkleppen op, en een composite armour plaat voor de kop.
Nu wil ik niet zeggen dat ze dan maar met fluwelen handschoentjes moeten worden aangepakt, maar enigzins respect opbrengen zou best wel eens mogen.
De auto van Giuliana Sgrenaquote:Op maandag 25 april 2005 17:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Deze Mercedes reed op een verkeerd moment op de verkeerde plek
Waar of niet waar, het doet er er weinig toe. Je zou toch hopen dat men in den beginne een beetje een positieve kijk op onze aanwezigheid in Irak ventileert. We zitten er nu eenmaal, of je het er nu mee eens bent of niet, laten we er dan het beste van maken. Zeiken kan altijd nog.quote:Op maandag 25 april 2005 17:52 schreef sp3c het volgende:
mjah dat kan allemaal best waar zijn geweest want het waren wel mariniers natuurlijk in het begin, dat zijn een stel idioten
die helikopters kunnen iig niet kapot zijn want die kwamen van de klu
Beantwoord liever de vraag.quote:Op maandag 25 april 2005 17:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
TU Bouwkunde is een alfa-opleiding man![]()
. Da's de titel ir. onwaardig.
Dat is geloof ik een ander topic.quote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef thabit het volgende:
Sommige overheidsuitgaven mogen beschouwd worden als weggegooid geld. Defensie-uitgaven gaan zelfs nog een stapje verder, dat is geld dat beter weggegooid had kunnen worden.
Hij stond op een Russische 2'e hands sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |