De TT, het geblčr, de bron... yadayadayada...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Remkes treed eens af lul! AIVD tapes zijn ONWISBAAR!
Wat is er nu weer mager aan?
Jij beschikt niet over het benodigde referentiekader om dat te kunnen beoordelen.quote:
Mag ik 't dan op m'n intuitie gooien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij beschikt niet over het benodigde referentiekader om dat te kunnen beoordelen.
Dat probeerde ik al maar ze heeft hoofdpijn.quote:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway... pogingen tot persoonlijk worden doe je maar met je opblaaspop.
V.
Zolang het pijn bij je doet, mag je van mij van alles op jezelf gooien.quote:
+2 Grappig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zolang het pijn bij je doet, mag je van mij van alles op jezelf gooien.
V.
Ik zal er even naar kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:28 schreef speedfreak1 het volgende:
Homobashen is voor sommige users weer helemaal da bomb. Vooral aan het eind laten enkele users weer eens een stukje onvervalste homohaat blijken.
sniffff.... vooral aan het eind... over eenzijdig lezen gesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:28 schreef speedfreak1 het volgende:
Homobashen is voor sommige users weer helemaal da bomb. Vooral aan het eind laten enkele users weer eens een stukje onvervalste homohaat blijken.
Tnx Dagonet, en dat meen ik echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Je zin klopt niet, je moet 'meer' en 'reden' omwisselen en er 'geen' tussen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu NS weg is, is er tevens meer reden voor het bestaan van de relkloon DrW. Hij saluut iedereen die zich ernstig geergerd heeft aan zijn soms totaal onzinnige bijdrages.
Je kan er ook gewoon inhoudelijk op in gaan hoor. En er is niks absurds aan mijn uitspraken. Het is allemaal een kwestie van perceptiequote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Homo zwaar mishandeld in Amsterdanm (deel 2)
Mag BSB blijven trollen (oproepen tot flames) met zijn absurde uitspraken?
Dat is appels met peren vergelijken. Ik beledig niet, en dat doen de termen die jij voorschotelt welquote:Mag hij het blijven hebben over 'homoīsten' en 'bruinwerken'?
Houdt dat in dat termen als 'geitenneukers' dan ook in orde zijn?
Waar ben je nou mee bezig? Ik krijg echt de indruk dat je het inhoudelijk niet voor elkaar krijgt mij te weerleggen en dat jij vervolgens deze weg kiestquote:Wanneer in het topic een serieuze discussie gewenst is over het mogelijk voorkomen van deze 'incidenten' etc, dan dienen m.i. dergelijke BSB-trolls te verdwijnen.
Graag gedaan. Onder het mom van ''normen en waarden'' en de hier heersende fatsoensregels leek het me wel gepast inhoudelijk in te gaan op je anti-BSB betoogquote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ik hoef geen antwoord van een clown..
'k Wil antwoord van een blauwe.
Is dit nodig vriend Dennis? Dit is m.i. weinig respectvolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
Maar indirect wel degelijk. Wanneer men gewoon een boek mag verkopen dat oproept om homo's van flatgebouwen te gooien, dan is dat zeer zeker een signaal richting de kutmarokkaantjes.
Goed gelezen, voor kutmarokkanen dien je namelijk ook geen respect te hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit nodig vriend Dennis? Dit is m.i. weinig respectvol
Jij bent er toch ook? En dat is net zo'n ilussie.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:43 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een illusie. Denken dat er op een regenachtige zondagmiddag NWS-mods aanwezig zijn..
Wat mij betreft niet. Ik ga kijken.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Mag BSB blijven trollen (oproepen tot flames) met zijn absurde uitspraken?
Zie bovenquote:Mag hij het blijven hebben over 'homoīsten' en 'bruinwerken'?
Niet als je je volgende vraag serieus meent.quote:Houdt dat in dat termen als 'geitenneukers' dan ook in orde zijn?
Doe niet zo, die duidelijkheid is er allang, en beide kanten op.quote:Wanneer in het topic een serieuze discussie gewenst is over het mogelijk voorkomen van deze 'incidenten' etc, dan dienen m.i. dergelijke BSB-trolls te verdwijnen.[quote]Graag duidelijkheid.
3de topic is geopend : Homo mishandelt in Amsterdam deel IIIquote:Op zondag 8 mei 2005 13:08 schreef Verbal het volgende:
Een derde topic openen is een optie, maar zoals ik in mijn definitieve sluitpost meldde, graag met iets méér dan 'kuthomo's /-marokkanen'.
V.
mmz je had ook wat aan BSB kunnen doen die homohaat predikt en dan het raar vind als anderen vanuit zijn denkbeelden dit toepassen op marocjes.quote:Geen beginnen aan, van beide kanten de stokpaardjes, de onkiese opmerkingen en gezuig. Dit is geen discussie.
Doe maar een derde deel, en ik verzoek de deelnemers met klem te discussiëren. We weten nu dat het ws 'kutmarrokanen' waren en we weten ook dat 'de homo het zelf heeft uitgelokt'.
En nu weer genuanceerd, graag.
V.
Hoewel hij dat op een clowneske manier doet, is hij inderdaad degene die daarmee de discussie weer op de bekende manier naar zich toe trekt. Bijna alle posts in het topic zijn reacties op/tegen BSB. Van een serieuze on-topic discussie komt het daardoor niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef 2drunk2horny het volgende:
toch zit BSB hier berichten te plaatsen die kwetsend en discriminerend jegens de homosexuelen zijn. daarnaast doet hij uitspraken over homo's die behoorlijk discriminerend zijn.
Dat ontken ik nietquote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef 2drunk2horny het volgende:
toch zit BSB hier berichten te plaatsen die kwetsend en discriminerend jegens de homosexuelen zijn. daarnaast doet hij uitspraken over homo's die behoorlijk discriminerend zijn.
Neen. Niemand krijgt wmb 'de schuld', maar het topic staat bol van het gezeik en gezuig naar beide kanten (niet alleen onderling, maar ook naar daders en slachtoffers). Punt.quote:dat er dan keiharde opmerkingen terug worden gemaakt is de schuld van degene die haat kweekt jegens homo's.
De essentie van mijn verhaal is dat de homo's in kwestie provoceerden, kun je me uitleggen waar ik dan discrimineer? Er worden hier telkens dingen over mij beweert die echt niet waar zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef 2drunk2horny het volgende:
Ik kweek geen haat, nogmaals. Ik probeer alleen te schetsen wat het probleem is. Maar we kunnen de discussie beter voortzetten in deel 3:quote:dat er dan keiharde opmerkingen terug worden gemaakt is de schuld van degene die haat kweekt jegens homo's.
Geen zin in. Dan krijgt iedereen van mij de schuld, wat je wilt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je met iedereen een kopje thee gaan drinken.
Moet dit nou? Zit je Verbal hier belachelijk te maken en loop je parallelen te trekken met Cohen. Waarom doe jij zo onrespectvol? Vergeet niet dat de mods/admins vrijwillig zoveel tijd steken in Fok! Dus aub iets meer respectquote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je met iedereen een kopje thee gaan drinken.
En jij bent wmb dicht bij een NWS-ban, als je zo doorgaat.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De essentie van mijn verhaal is dat de homo's in kwestie provoceerden
Te makkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:15 schreef Verbal het volgende:
Geen zin in. Dan krijgt iedereen van mij de schuld.
Het editten van troll-posts (die flames uitlokken), zodat het tot een discussie kan komen.quote:wat je wilt.
Ok Verbal, ik ben bereid je raad op te volgen. Maar ik wil meer opbouwende kritiek. Hoe kan ik datgene verwoorden wat daadwerkelijk mijn mening is zonder dat ik dan dicht tegen een NWS-ban aan komt te zitten ? (bovenstaande is nl. echt mijn mening)quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
En jij bent wmb dicht bij een NWS-ban, als je zo doorgaat.
V.
Wat SCH zegt!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Andere TT graag, nu staat dat er dat de homo anderen heeft mishandeld
ik denk dat hij bang is dat hij dan misschien bepaalde groepen in nederland beledigd.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Te makkelijk.
[..]
Het editten van troll-posts (die flames uitlokken), zodat het tot een discussie kan komen.
Dan moet ik dus een vrij hoog percentage van het topic gaan lopen editten aan beide kanten. Van 'kutmarokkanen' tot 'de homo's roepen het zich over zichzelf af'.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Te makkelijk.
[..]
Het editten van troll-posts (die flames uitlokken), zodat het tot een discussie kan komen.
Ik roep niet op tot haat. Jongens man, ga nou geen dingen verkondigen die verre van de waarheid zijn. Ik probeer enkel de situatie te schetsen. Ik weet zeker dat als ik een kloon zou aanmaken (zoals velen wel doen) en dus onder een andere nick hetzelfde zou zeggen veel mensen er geen problemen mee zouden hebben. Bij het lezen van mijn nickname slaan er veel FoK!kers op holquote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang is dat hij dan misschien bepaalde groepen in nederland beledigd.
het oproepen van haat tegen homo's daarentegen moet kunnen aangezien dat in de koran staat!
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok Verbal, ik ben bereid je raad op te volgen. Maar ik wil meer opbouwende kritiek. Hoe kan ik datgene verwoorden wat daadwerkelijk mijn mening is zonder dat ik dan dicht tegen een NWS-ban aan komt te zitten ? (bovenstaande is nl. echt mijn mening)
Alvast bedankt
Je zou je mening kunnen heroverwegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok Verbal, ik ben bereid je raad op te volgen. Maar ik wil meer opbouwende kritiek. Hoe kan ik datgene verwoorden wat daadwerkelijk mijn mening is zonder dat ik dan dicht tegen een NWS-ban aan komt te zitten ? (bovenstaande is nl. echt mijn mening)
Wat mij betreft hoeven er geen posts van een uur oud ge-edit te worden. Die leest toch niemand meer. Vrij specifiek en duidelijk in het bestaande topic aangeven wat niet kan, en waarom niet. Sturen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef Verbal het volgende:
Dan moet ik dus een vrij hoog percentage van het topic gaan lopen editten aan beide kanten. Van 'kutmarokkanen' tot 'de homo's roepen het zich over zichzelf af'.
Wanneer het modereren in NWS teveel werk is, moet je dat misschien aangeven bij je superieuren.quote:Ik ben verdomme niet van de werkverschaffing.
Zolang de troll posts en persoonlijke aanval posts van de homo MasterPeaseOfShit nooit verwijderd of geedit word.....quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Te makkelijk.
[..]
Moet ik dan hypocriet gaan doen en dingen gaan vinden die ik eigenlijk niet zo vind? Mijn kracht is juist dat ik altijd eerlijk antwoord. Een van mijn sterkste punten is overigens het schetsen van situatiesquote:
Hoezo dan? Ik probeer juist parallelen te trekken, vergelijkingen te maken zeg maar. Het is in deze misschien erg extreem , maar zo probeer ik dan toch mijn punt te makenquote:Homoseksualiteit is een in Nederland geaccepteerde geaardheid. Als je erover wilt discussiëren, doe je dat maar op een andere manier dan het hand in hand lopen van homo's vergelijken met het intolerante geblčr door Marokkanen over Theo van Gogh in een 'volkswijk' in Venray.
Ondanks dat we het niet helemaal eens zijn toch bedankt voor je tijdquote:Erover discussiëren is hier welkom. Trollerig posten niet.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |