Belachelijke redenatie. Het is weer de schuld van de autochtonen, zij zijn niet lief voor die arme Marokkaantjes en die frustraties worden dan weer op homo's afgereageerd. Stoute racistische Nederlanders.quote:'Mishandeling homoactivist door etnische spanningen'
De mishandeling van een Amerikaanse homoactivist op 30 april in Amsterdam heeft te maken met etnische spanningen in de Nederlandse samenleving. Dat stelt de internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) in een reactie op het incident.
Het slachtoffer, journalist/uitgever Chris Crain, beschreef de hoofddader als een man met "Marokkaanse trekken". Ook zou hij met een zwaar accent hebben gesproken.
Volgens de directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, is de mishandeling niet alleen te wijten aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims.
Verder stelt Long dat er nog buitengewoon veel racisme voorkomt in de Nederlandse samenleving. "Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden", aldus de HRW-directeur op Amerikaanse websites.
Als je goed leest zie je dat het Marokkanen zijn die (weer) het bashen hebben gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
En gaan we het hebben over het incident, of gaan we marokkanen bashen en de islam belachelijk maken zoals de laatste paar pagina''s van deel 1? Anders kan er net zo goed een slotje op.
En zelfkritiek is heel okeequote:"Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden",
Ik geloof dat het sinds mijn vertrek uit Nederland alleen nog maar achteruit gegaan is in Amsterdam. Ow sorry.... wat achtergrond informatie : Ik bleef niet steken in een gat genaamd Veghel ik ging nog ergens heen.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
In Amsterdam valt genoeg te beleven, denk niet dat jij daar vanuit de VS iets over kan oordelen
Getuigen misschien? Die weten het verschil donders goed. En een turk/griek die zie ik dit soort dingen nou niet zo snel doen.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, ik blijf het knap vinden dat de amerikaan er stellig van overtuigd is dat het Marokkanen waren. De gemiddelde amerikaan kan het verschil tussen een marokkaan, turk, griek of egyptenaar niet uit elkaar.
[..]
En zelfkritiek is heel okee
Ach, openlijk een keppeltje dragen kan in sommige buurten van Amsterdam ook al niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:54 schreef Vampier het volgende:
Maargoed... geen gay parade meer.... en openlijk homo zijn is ook alweer ongedaan gemaakt.
ik voel me niet geprovoceerd door homosexuelen die hand in hand lopen. Kutmarokkaantjes blijkbaar wel, zal wel door een combinatie van middeleeuwse denkbeelden en onzekerheid over hun eigen sexualiteit komen. Dat, en het feit dat het leuk is om mensen in elkaar te trappen. Stel ratten.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
doe eens normaal manquote:Op zondag 8 mei 2005 11:31 schreef Vampier het volgende:
elke mohamedaan met een geit over straat... dat zal die homo's leren!
lekker, zelfs nu nog beledig je alle homo's.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
"Amerikanen, doe maar rustig, alles wat jullie denken is maar schijn."quote:Op zondag 8 mei 2005 11:42 schreef dancemacabre het volgende:
Imago is vooral schijn, vergis je niet.
Voor zover de bewering dat het om een incident gaat.quote:Homo's steeds banger in binnenstad
Steeds meer homo's voelen zich niet meer veilig in de binnenstad. Belangenvereniging COC zegt dit in reactie op de mishandeling op Koninginnedag van de homoactivist Chris Crain in de Leidsestraat.
Volgens het COC durven homo's niet meer hand in hand in de binnenstad te lopen uit angst voor agressie. In maart meldde de vereniging al een toename van geweld tegen homo's in de buitenwijken.
De politie kan niet zeggen of geweld tegen homo's vaker voorkomt. Bij de aangiftes wordt niet altijd de seksuele geaardheid van het slachtoffer geregistreerd.
dat is pure discriminatie!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
Eén van de zegeningen van de multiculturele samenleving..
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
als iedereen zijn bek ff dicht houd dan komt BSB er ook nooit achter dat mensen en schapen zich onderling niet kunnen voortplantenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:56 schreef dewd het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer. Vertel me aub dat je geen kinderen kunt krijgen.
idd, mijn sarcasme daarentegen is beterquote:Op zondag 8 mei 2005 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel wanneer je een kromme definitie van het woord 'discriminatie' hebt.
Hoe jij of ik ons voelen omtrent dergelijk handelen is irrelevant. De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is als homo-isten zich in de openbare ruimte wederkeren tot sensual stuff (en eventueel bruinwerk-stages). Dat is geen kwestie van "ik vind'', dat zijn de feiten. Zoals het ook een feit is dat het niet veilig is voor Moslima's om met een mooie hoefddoek op door de wijken van Venray te dwarrelenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik voel me niet geprovoceerd door homosexuelen die hand in hand lopen.
Ik vind dit zo grappigquote:Kutmarokkaantjes blijkbaar wel, zal wel door een combinatie van middeleeuwse denkbeelden en onzekerheid over hun eigen sexualiteit komen. Dat, en het feit dat het leuk is om mensen in elkaar te trappen. Stel ratten.
En in welk opzicht moet het ons interesseren wat de Amerikanen van ons vinden?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:41 schreef kanaiken het volgende:
En er was al een rel over ons imago in amerika, komt dit er nog eens lekker bij
euh volgens mij is sexuele geaardheid een grondwettelijk recht. homosexualiteit is ook door het overgrote deel van het nederlandse volk geaccepteerd. alleen domme boeren, streng gelovigen en moslim-tuig hebben er problemen mee. jouw vriendjes daarentegen gaan een stukje verder en slaan homo's in elkaar!quote:Op zondag 8 mei 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe jij of ik ons voelen omtrent dergelijk handelen is irrelevant. De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is als homo-isten zich in de openbare ruimte wederkeren tot sensual stuff (en eventueel bruinwerk-stages). Dat is geen kwestie van "ik vind'', dat zijn de feiten. Zoals het ook een feit is dat het niet veilig is voor Moslima's om met een mooie hoefddoek op door de wijken van Venray te dwarrelen
[..]
Ik vind dit zo grappigDit ''argument'' begon als een geintje, maar iedereen is elkaar gaan napraten en men denkt ineens dat dit als echt argument gebruikt kan worden
en in welk opzicht moeten wij als nederlanders en het nederlandse recht ons aantrekken van de achterlijke denkbeelden van een stel moslims?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in welk opzicht moet het ons interesseren wat de Amerikanen van ons vinden?
voornamelijk in die "streken" waar de meerderheid allochtoon (= noord-afrikaans) is.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
. De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is...
Nee, dat is niet provocerend. Een aantal barbaren aan wie de beschaving voorbij is gegaan vatten dat op als excuus om hun ongeciviliseerde behoeften te botvieren. Door homoseksueel "gedrag" als provocerend te bestempelen leg je de schuld bijj de homo's en dat is pertinent onjuist.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is als homo-isten zich in de openbare ruimte wederkeren tot sensual stuff (en eventueel bruinwerk-stages).
En de allochtonen dienen zich aan te passen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:24 schreef attila het volgende:
voornamelijk in die "streken" waar de meerderheid allochtoon (= noord-afrikaans) is.
Dat moet je je wel aantrekken. Vergeet niet dat we hier een Multi-culturele samenleving hebben en dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepterenquote:Op zondag 8 mei 2005 12:19 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
en in welk opzicht moeten wij als nederlanders en het nederlandse recht ons aantrekken van de achterlijke denkbeelden van een stel moslims?
Die vind ik leuk, alleen kan ik niet geloven dat je dit oprecht meentquote:liever met 10 bush figuren in het cafe dan 1 BSB
'k Zou niet weten waarom we lasten moeten accepteren. Lasten moet je bestrijden.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepteren
Welke lusten?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je je wel aantrekken. Vergeet niet dat we hier een Multi-culturele samenleving hebben en dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepteren
[..]
Die vind ik leuk, alleen kan ik niet geloven dat je dit oprecht meent
Je spreekt jezelf tegen man, die smerige marokkaantjes moeten dat toch ook doen. Ze komen hier toch voor onze prachtige cultuur en niet om zich te verrijken door hun hand op te houden.. Ohw wacht.....quote:Op zondag 8 mei 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je je wel aantrekken. Vergeet niet dat we hier een Multi-culturele samenleving hebben en dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepteren
Ik vind homo's vallen onder noemer lasten, moeten we die ook maar gaan bestrijden? Ik denk het niet, we moeten gewoon netjes samenleven en rekening met elkaar houden. Dus geen homo-entertainingen en sensual stuff in de openbare ruimte en geen fietsen stelen door de Marokkaanse jongeren (raar voorbeeld, maar ik kan niet altijd met goede voorbeelden op de proppen komen)quote:Op zondag 8 mei 2005 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zou niet weten waarom we lasten moeten accepteren. Lasten moet je bestrijden.
Of er mee leren leven. En ik denk dat dit meer rendement oplevert dan de hetze die jij nu voertquote:Van kutmarokkaantjes en intolerante meningen binnen de islam dienen we ons met kracht te ontdoen.
Er zijn er zoveel. Ik zal eens opsommen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |