abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 08:55:05 #1
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26818269
Deel 1: Homo zwaar mishandeld op koninginnendag
quote:
'Mishandeling homoactivist door etnische spanningen'

De mishandeling van een Amerikaanse homoactivist op 30 april in Amsterdam heeft te maken met etnische spanningen in de Nederlandse samenleving. Dat stelt de internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) in een reactie op het incident.

Het slachtoffer, journalist/uitgever Chris Crain, beschreef de hoofddader als een man met "Marokkaanse trekken". Ook zou hij met een zwaar accent hebben gesproken.

Volgens de directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, is de mishandeling niet alleen te wijten aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims.

Verder stelt Long dat er nog buitengewoon veel racisme voorkomt in de Nederlandse samenleving. "Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden", aldus de HRW-directeur op Amerikaanse websites.
Belachelijke redenatie. Het is weer de schuld van de autochtonen, zij zijn niet lief voor die arme Marokkaantjes en die frustraties worden dan weer op homo's afgereageerd. Stoute racistische Nederlanders.

Al lijkt die incident (naja, incident) wel een behoorlijk staartje te gaan krijgen als zelfs internationale organisaties zich ermee gaan bemoeien, misschien gaat Cohen eindelijk eens hard optreden als hij het gaat voelen waar het echt pijn doet, in het portomonee wanneer toeristen wegblijven.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_26818285
moet hij maar geen homo zijn!!
  zondag 8 mei 2005 @ 08:59:59 #3
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_26818290

Ter illustratie

Ik moet zeggen dat die Amerikaan niet echt de plank volledig mis slaat, maar wel terug valt in links geneuzel wat de grootste groep de schuld geeft. Echter ben ik wel van mening dat Cohen nu eens moet denken aan de economie van zijn stad en niet aan de boel bij elkaar houden.... zijn opmerkingen over die wapenbeurs waren een goed voorbeeld van zijn denkwijze. Vooral blijven censoren Cohentje...
Free people own guns! Slaves do not!
pi_26818294
Stel je toch eens voor dat er een niet-blanke voor een probleem eindverantwoordelijk zou zijn.
pi_26818320
Tja, dat gaat de stad weer vele miljoenen euro!s kosten.
  zondag 8 mei 2005 @ 09:15:46 #6
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_26818387
Eerst verloor Amsterdam al zijn 'hot topic status' omdat Amsterdam zo nodig een aantal grote tenten moest sluiten.... bovendien waren er ook teveel vechtpartijen van inderdaad... 'onze grote vrienden' Amsterdam is terug gebracht tot een saai dorp waar geen zak te beleven valt imho.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:28:26 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26818982
In Amsterdam valt genoeg te beleven, denk niet dat jij daar vanuit de VS iets over kan oordelen

En gaan we het hebben over het incident, of gaan we marokkanen bashen en de islam belachelijk maken zoals de laatste paar pagina''s van deel 1? Anders kan er net zo goed een slotje op.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:29:28 #8
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26818991
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
En gaan we het hebben over het incident, of gaan we marokkanen bashen en de islam belachelijk maken zoals de laatste paar pagina''s van deel 1? Anders kan er net zo goed een slotje op.
Als je goed leest zie je dat het Marokkanen zijn die (weer) het bashen hebben gedaan.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:34:55 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26819057
Maargoed, ik blijf het knap vinden dat de amerikaan er stellig van overtuigd is dat het Marokkanen waren. De gemiddelde amerikaan kan het verschil tussen een marokkaan, turk, griek of egyptenaar niet uit elkaar.
quote:
"Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden",
En zelfkritiek is heel okee
  zondag 8 mei 2005 @ 10:51:18 #10
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_26819263
de statestieken spreken voor zich Timmy
  zondag 8 mei 2005 @ 10:54:08 #11
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_26819297
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
In Amsterdam valt genoeg te beleven, denk niet dat jij daar vanuit de VS iets over kan oordelen
Ik geloof dat het sinds mijn vertrek uit Nederland alleen nog maar achteruit gegaan is in Amsterdam. Ow sorry.... wat achtergrond informatie : Ik bleef niet steken in een gat genaamd Veghel ik ging nog ergens heen.

Maargoed... geen gay parade meer.... en openlijk homo zijn is ook alweer ongedaan gemaakt.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:03:12 #12
38549 dewd
100% pure
pi_26819403
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, ik blijf het knap vinden dat de amerikaan er stellig van overtuigd is dat het Marokkanen waren. De gemiddelde amerikaan kan het verschil tussen een marokkaan, turk, griek of egyptenaar niet uit elkaar.
[..]

En zelfkritiek is heel okee
Getuigen misschien? Die weten het verschil donders goed. En een turk/griek die zie ik dit soort dingen nou niet zo snel doen.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:06:00 #13
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26819450
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:54 schreef Vampier het volgende:
Maargoed... geen gay parade meer.... en openlijk homo zijn is ook alweer ongedaan gemaakt.
Ach, openlijk een keppeltje dragen kan in sommige buurten van Amsterdam ook al niet meer.
pi_26819543
Toch leuk die geimporteerde tollerantie..
eeeh
  zondag 8 mei 2005 @ 11:22:08 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26819678
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar

Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 mei 2005 @ 11:24:48 #16
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26819720
Vervelen sommigen zich zodanig dat elke gelegenheid goed is om anderen in elkaar te kicken,
blijkbaar is de miste verbale opmerking, aanleiding tot groepsmishandeling,
Wat drijft die lui toch?
Gelukkig neemt de pliesie de zaak ernstig.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:25:11 #17
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26819730
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
ik voel me niet geprovoceerd door homosexuelen die hand in hand lopen. Kutmarokkaantjes blijkbaar wel, zal wel door een combinatie van middeleeuwse denkbeelden en onzekerheid over hun eigen sexualiteit komen. Dat, en het feit dat het leuk is om mensen in elkaar te trappen. Stel ratten.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:27:39 #18
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26819777
Aha, aanpassen is boodschap, trouwens dat handje vasthouden zie vooral in de Arabische wereld, maar ja je ziet dan ook geen enkele vrouw opstraat.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:31:45 #19
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_26819862
elke mohamedaan met een geit over straat... dat zal die homo's leren!
pi_26819882
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:31 schreef Vampier het volgende:
elke mohamedaan met een geit over straat... dat zal die homo's leren!
doe eens normaal man
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 8 mei 2005 @ 11:33:49 #21
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26819905
quote:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar

lekker, zelfs nu nog beledig je alle homo's.

even voor de duidelijkheid. als ik als kerel met mijn meid hand in hand loop mag dat wel?
als ik ergens op een mooie zomerse dag lekker in een park lig te kleffen mag dat ook?

als homo's dat doen is dat provoceren? die 2 homo's liepen gewoon hand in hand met elkaar?
ik vind zoeits eerder schattig dan provocerend...
van thuiswonende studenten word niemand geil
  zondag 8 mei 2005 @ 11:35:42 #22
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26819938
Hulde aan de vorige Marrokaanse koning.
Deze wijze man zijn woorden moeten dringend opgevolg worden.
pi_26819941
Hoezo mag dat? BSB zet zeker niet de norm, al denkt hij misschien van wel.
eeeh
  zondag 8 mei 2005 @ 11:41:03 #24
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26820032
Ondertussen gaat de import van verse Riffertjes lekker verder, en begint allles weer opnieuw.
Het laatste fenomeen is dat we moeten aanpassen opdat we deze groepjes hun denkbeeld en levensvisie niet verstoren.
Tollerant zijn dus.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:41:48 #25
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_26820045
En er was al een rel over ons imago in amerika, komt dit er nog eens lekker bij
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  zondag 8 mei 2005 @ 11:42:58 #26
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26820062
Imago is vooral schijn, vergis je niet.
pi_26820145
Direct kun je er weinig aan doen. Je kunt moeilijk preventief camera's op elke straathoek plaatsen.

Maar indirect wel degelijk. Wanneer men gewoon een boek mag verkopen dat oproept om homo's van flatgebouwen te gooien, dan is dat zeer zeker een signaal richting de kutmarokkaantjes.

Al te goed is buurmans gek.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:49:15 #28
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_26820160
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:42 schreef dancemacabre het volgende:
Imago is vooral schijn, vergis je niet.
"Amerikanen, doe maar rustig, alles wat jullie denken is maar schijn."
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  zondag 8 mei 2005 @ 11:51:18 #29
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26820187
quote:
Homo's steeds banger in binnenstad

Steeds meer homo's voelen zich niet meer veilig in de binnenstad. Belangenvereniging COC zegt dit in reactie op de mishandeling op Koninginnedag van de homoactivist Chris Crain in de Leidsestraat.

Volgens het COC durven homo's niet meer hand in hand in de binnenstad te lopen uit angst voor agressie. In maart meldde de vereniging al een toename van geweld tegen homo's in de buitenwijken.

De politie kan niet zeggen of geweld tegen homo's vaker voorkomt. Bij de aangiftes wordt niet altijd de seksuele geaardheid van het slachtoffer geregistreerd.
Voor zover de bewering dat het om een incident gaat.
pi_26820250
Eén van de zegeningen van de multiculturele samenleving. .
  zondag 8 mei 2005 @ 11:55:26 #31
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26820266
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
Eén van de zegeningen van de multiculturele samenleving. .
dat is pure discriminatie!
  zondag 8 mei 2005 @ 11:56:50 #32
38549 dewd
100% pure
pi_26820298
quote:

Wat een vergelijking weer. Vertel me aub dat je geen kinderen kunt krijgen.
pi_26820403
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:55 schreef 2drunk2horny het volgende:

dat is pure discriminatie!
Wel wanneer je een kromme definitie van het woord 'discriminatie' hebt.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:01:23 #34
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26820414
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:56 schreef dewd het volgende:

[..]

Wat een vergelijking weer. Vertel me aub dat je geen kinderen kunt krijgen.
als iedereen zijn bek ff dicht houd dan komt BSB er ook nooit achter dat mensen en schapen zich onderling niet kunnen voortplanten
  zondag 8 mei 2005 @ 12:02:06 #35
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26820423
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wel wanneer je een kromme definitie van het woord 'discriminatie' hebt.
idd, mijn sarcasme daarentegen is beter
pi_26820575
Absurd natuurlijk dat zoiets is gebeurd
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 8 mei 2005 @ 12:10:51 #37
13462 BansheeBoy
pi_26820646
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

ik voel me niet geprovoceerd door homosexuelen die hand in hand lopen.
Hoe jij of ik ons voelen omtrent dergelijk handelen is irrelevant. De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is als homo-isten zich in de openbare ruimte wederkeren tot sensual stuff (en eventueel bruinwerk-stages). Dat is geen kwestie van "ik vind'', dat zijn de feiten. Zoals het ook een feit is dat het niet veilig is voor Moslima's om met een mooie hoefddoek op door de wijken van Venray te dwarrelen
quote:
Kutmarokkaantjes blijkbaar wel, zal wel door een combinatie van middeleeuwse denkbeelden en onzekerheid over hun eigen sexualiteit komen. Dat, en het feit dat het leuk is om mensen in elkaar te trappen. Stel ratten.
Ik vind dit zo grappig Dit ''argument'' begon als een geintje, maar iedereen is elkaar gaan napraten en men denkt ineens dat dit als echt argument gebruikt kan worden

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:13:57 #38
13462 BansheeBoy
pi_26820724
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:41 schreef kanaiken het volgende:
En er was al een rel over ons imago in amerika, komt dit er nog eens lekker bij
En in welk opzicht moet het ons interesseren wat de Amerikanen van ons vinden?

zondag 8 mei 2005 @ 12:18:21 #39
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26820861
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe jij of ik ons voelen omtrent dergelijk handelen is irrelevant. De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is als homo-isten zich in de openbare ruimte wederkeren tot sensual stuff (en eventueel bruinwerk-stages). Dat is geen kwestie van "ik vind'', dat zijn de feiten. Zoals het ook een feit is dat het niet veilig is voor Moslima's om met een mooie hoefddoek op door de wijken van Venray te dwarrelen
[..]

Ik vind dit zo grappig Dit ''argument'' begon als een geintje, maar iedereen is elkaar gaan napraten en men denkt ineens dat dit als echt argument gebruikt kan worden

euh volgens mij is sexuele geaardheid een grondwettelijk recht. homosexualiteit is ook door het overgrote deel van het nederlandse volk geaccepteerd. alleen domme boeren, streng gelovigen en moslim-tuig hebben er problemen mee. jouw vriendjes daarentegen gaan een stukje verder en slaan homo's in elkaar!

ik heb trouwens nog nooit homo's in het openbaar elkaar in de kont zien neuken. heterostelletjes daarentegen wel vaak gezien. misschien niet netjes en onzedelijk maar tja, ik zit er niet zo mee als bijvoorbeeld kleine kinderen dit niet zien.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:19:31 #40
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26820890
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En in welk opzicht moet het ons interesseren wat de Amerikanen van ons vinden?

en in welk opzicht moeten wij als nederlanders en het nederlandse recht ons aantrekken van de achterlijke denkbeelden van een stel moslims?

liever met 10 bush figuren in het cafe dan 1 BSB
  zondag 8 mei 2005 @ 12:24:02 #41
103866 attila
st.anger
pi_26821025
quote:

[..]

. De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is...
voornamelijk in die "streken" waar de meerderheid allochtoon (= noord-afrikaans) is.
pi_26821046
quote:

[..]

De feiten zijn, en de OP bevestigd dat, dat het in diverse streken van het land provocerend is als homo-isten zich in de openbare ruimte wederkeren tot sensual stuff (en eventueel bruinwerk-stages).
Nee, dat is niet provocerend. Een aantal barbaren aan wie de beschaving voorbij is gegaan vatten dat op als excuus om hun ongeciviliseerde behoeften te botvieren. Door homoseksueel "gedrag" als provocerend te bestempelen leg je de schuld bijj de homo's en dat is pertinent onjuist.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_26821048
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:24 schreef attila het volgende:

voornamelijk in die "streken" waar de meerderheid allochtoon (= noord-afrikaans) is.
En de allochtonen dienen zich aan te passen.

Dat is duidelijk. Alleen hoe krijg je dat voor elkaar?
  zondag 8 mei 2005 @ 12:26:42 #44
13462 BansheeBoy
pi_26821082
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:19 schreef 2drunk2horny het volgende:

[..]

en in welk opzicht moeten wij als nederlanders en het nederlandse recht ons aantrekken van de achterlijke denkbeelden van een stel moslims?
Dat moet je je wel aantrekken. Vergeet niet dat we hier een Multi-culturele samenleving hebben en dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepteren
quote:
liever met 10 bush figuren in het cafe dan 1 BSB
Die vind ik leuk, alleen kan ik niet geloven dat je dit oprecht meent

pi_26821151
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepteren
'k Zou niet weten waarom we lasten moeten accepteren. Lasten moet je bestrijden.

Van kutmarokkaantjes en intolerante meningen binnen de islam dienen we ons met kracht te ontdoen.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:30:31 #46
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26821178
quote:

[..]

Dat moet je je wel aantrekken. Vergeet niet dat we hier een Multi-culturele samenleving hebben en dat we niet alleen de lusten maar ook de lasten moeten accepteren
[..]

Die vind ik leuk, alleen kan ik niet geloven dat je dit oprecht meent

Welke lusten?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 mei 2005 @ 12:31:50 #47
38549 dewd
100% pure
pi_26821211
quote:

[..]

Je spreekt jezelf tegen man, die smerige marokkaantjes moeten dat toch ook doen. Ze komen hier toch voor onze prachtige cultuur en niet om zich te verrijken door hun hand op te houden.. Ohw wacht.....
pi_26821212
In plaats van te reageren op de clown Bansheeboy, zouden we het beter kunnen hebben over mogelijke oplossingen voor deze 'incidenten', en de gevolgen die het zou kunnen hebben voor Amsterdam/Nederland.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:32:25 #49
13462 BansheeBoy
pi_26821225
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Zou niet weten waarom we lasten moeten accepteren. Lasten moet je bestrijden.
Ik vind homo's vallen onder noemer lasten, moeten we die ook maar gaan bestrijden? Ik denk het niet, we moeten gewoon netjes samenleven en rekening met elkaar houden. Dus geen homo-entertainingen en sensual stuff in de openbare ruimte en geen fietsen stelen door de Marokkaanse jongeren (raar voorbeeld, maar ik kan niet altijd met goede voorbeelden op de proppen komen)
quote:
Van kutmarokkaantjes en intolerante meningen binnen de islam dienen we ons met kracht te ontdoen.
Of er mee leren leven. En ik denk dat dit meer rendement oplevert dan de hetze die jij nu voert

zondag 8 mei 2005 @ 12:35:44 #50
13462 BansheeBoy
pi_26821313
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:30 schreef Knarf het volgende:

[..]

Welke lusten?
Er zijn er zoveel. Ik zal eens opsommen:

- Turkse pizza's
- etc.
- Goedkope islamitische slagerijen
- Samensmelting van culturen dankzij huwen Moslims met naar de Islam bekeerde Christenen of andersgelovigen
- Veel van de 1ste generatie Moslims hebben geholpen met de opbouwen van het toen in verval geraakte Nederland

Ik vind het ondankbaar als we dit allemaal niet erkennen

zondag 8 mei 2005 @ 12:35:49 #51
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26821318
je hebt het juist dat we een multi-culturele samenleving zijn.
alleen ga jij ervan uit dat dat betekend dat die multi-culti uit moslims en nederlanders bestaat.

we hebben hier echter allerlei verschillende culturen in nederland maar zijn het steeds bepaalde groepen moslims die onze samenleving ondermijnen. jullie zijn als gasten naar ons land gehaald en we zijn zo netjes geweest om jullie toendertijd op te nemen in de samenleving en jullie te helpen. nu word onze samenleving met onze waarden en normen om zeep geholpen door een stel fundamentalistische idioten. zelfs gematigde moslims willen al weg uit nederland door dat geikel van jullie.

het zijn onze homo's, een stukje trots van nederland aangezien wij het meest tolerante land WAREN inzake homosexualiteit. dus gewoon je bek houden en die mensen met rust laten of je verhuisd maar weer naar iran waar dat soort terroristische praktijken van je normaal zijn
pi_26821380
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik vind homo's vallen onder noemer lasten
Ja, da's jouw middeleeuwse geest. Verlicht jezelf eens.
quote:
we moeten gewoon netjes samenleven en rekening met elkaar houden.
Holle woorden die je intolerante denkwijze maskeren.
quote:
Dus geen homo-entertainingen en sensual stuff in de openbare ruimte
Dat is wél toegestaan volgens de wet.
quote:
en geen fietsen stelen door de Marokkaanse jongeren
Dat is niét toegestaan volgens de wet.
quote:
Of er mee leren leven. En ik denk dat dit meer rendement oplevert dan de hetze die jij nu voert.
'k Zou niet weten waarom we moeten leren leven met homofobie, intolerantie, en straatterreur.
Dat is laf.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:38:30 #53
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26821386
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
jullie zijn als gasten naar ons land gehaald en we zijn zo netjes geweest om jullie toendertijd op te nemen in de samenleving en jullie te helpen
Correctie: als vrijwillge arbeidskracht op basis van een tijdelijke verblijfsvergunning en tijdelijke arbeidsovereenkomst gekomen. Na druk van de vakbonden en het kabinet Den Uyl mocht gezinshereniging plaatsvinden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 8 mei 2005 @ 12:40:02 #54
13462 BansheeBoy
pi_26821416
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:35 schreef 2drunk2horny het volgende:

het zijn onze homo's, een stukje trots van nederland aangezien wij het meest tolerante land WAREN inzake homosexualiteit.
Dit is absoluut nonsens. Wat valt er trots te zijn op een geaardheid van iemand??? Het levert je helemaal niks op. Dus gaarne even toelichten
quote:
dus gewoon je bek houden en die mensen met rust laten of je verhuisd maar weer naar iran waar dat soort terroristische praktijken van je normaal zijn
Dit is een wel hele rare manier van discussieren. Deze manier van discussieren betrap ik steeds meer Fok!kers op: "Oh, je bent het niet eens met onze partnerruil-taferelen of met onze naaktstranden? Ok, rot dan maar op naar Marokkije/Rifgebergte." Op zo'n manier praten levert niets op. We kunnen beter constuctief proberen te blijven

zondag 8 mei 2005 @ 12:42:24 #55
38549 dewd
100% pure
pi_26821463
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind homo's vallen onder noemer lasten, moeten we die ook maar gaan bestrijden? Ik denk het niet, we moeten gewoon netjes samenleven en rekening met elkaar houden. Dus geen homo-entertainingen en sensual stuff in de openbare ruimte en geen fietsen stelen door de Marokkaanse jongeren (raar voorbeeld, maar ik kan niet altijd met goede voorbeelden op de proppen komen)
Ik moet je eerste goede voorbeeld nog zien, over welk onderwerp dan ook.
pi_26821470
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

Dit is absoluut nonsens. Wat valt er trots te zijn op een geaardheid van iemand??? Het levert je helemaal niks op. Dus gaarne even toelichten
Trots zijn op de tolerantie en de individuele vrijheden.
quote:
"Oh, je bent het niet eens met onze partnerruil-taferelen of met onze naaktstranden? Ok, rot dan maar op naar Marokkije/Rifgebergte." Op zo'n manier praten levert niets op.
Jawel. "Hou je aan de Nederlandse wet, en anders rot je maar op."
Prima redenatie.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:44:09 #57
103866 attila
st.anger
pi_26821496
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]
Je geaardheid is een onderdeel van "jezelf", daar kies je niet voor want het is biologisch bepaald. Als je trots wilt zijn op jezelf moet je dus ook trots zijn op je geaardheid. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld religie, wat iets is waar je voor kiest (of toe komt wegens (sterke) beinvloeding/zwakke geestgesteldheid).
  zondag 8 mei 2005 @ 12:44:09 #58
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26821498
dat noem jij lusten? welk voordeel hebben die dan. das voer voor jullie groepering en als je een turkse pizza introduceerd geeft je dat niet het recht om homo's te killen.

helpen opbouwen met het in verval geraakt nederland?
euhm, het was zo goed in nederland toen dat nederlanders geen zin hadden om bij de vuilophaaldienst te werken of riolen schoon te maken. toen hebben we die mensen helaas hierheen gehaaldd voor GASTarbeid.

waarom mogen homo's in het openbaar niet handje vasthouden, zoenen, knuffelen etc netzoals heteropaartjes doen? ik stoor me er echt niet aan hoor, wie wel? waar staat in de wet: hetero's mogen knuffelen in het openbaar maar homo's niet?

ikzelf komend uit een boerengat vond homo's ook een beetje vreemd aangezien het niet veel voorkwam. als je echter gewoon eens een biertje gaat drinken in een homotent zie je dat het echt doodnormale gezellige mensen zijn waar je gewoon gezellig een biertje mee kunt drinken. en als je geluk hebt zie je een paar mooie lesbo's zoenen en das heel lekker onder het genot van een glas bier. enigste nadeel van homotenten is dat het soms te gezellig is en je weer met je zatte kloten naar buiten komt stuiteren.

moraal van het verhaal, ga eens bier drinken in een homotent en leer die mensen kennen!
pi_26821546
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:44 schreef 2drunk2horny het volgende:

ikzelf komend uit een boerengat vond homo's ook een beetje vreemd aangezien het niet veel voorkwam. als je echter gewoon eens een biertje gaat drinken in een homotent zie je dat het echt doodnormale gezellige mensen zijn waar je gewoon gezellig een biertje mee kunt drinken. en als je geluk hebt zie je een paar mooie lesbo's zoenen en das heel lekker onder het genot van een glas bier. enigste nadeel van homotenten is dat het soms te gezellig is en je weer met je zatte kloten naar buiten komt stuiteren.

moraal van het verhaal, ga eens bier drinken in een homotent en leer die mensen kennen!
Jij snapt het! .
pi_26821548
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
In plaats van te reageren op de clown Bansheeboy, zouden we het beter kunnen hebben over mogelijke oplossingen voor deze 'incidenten', en de gevolgen die het zou kunnen hebben voor Amsterdam/Nederland.
Ik vind het ontzettend treurig dat het COC een flinke tijd als een organisatie werd beschouwd die haar taak min of meer vervuld had en daarmee overbodig dreigde te raken, nu naar alle waarschijnlijkheid weer hard nodig zal zijn.

Meer onderzoek lijkt me nodig en snel ook. Zodat je bij de bron aanpakt waar het fout zit. Maar als de geaardheid niet mee wordt genomen in aangiftes krijg je dus geen duidelijk beeld ook al is wel duidelijk dat het probleem steeds groter wordt. En in je tolerantie intolerantie tolereren is een fout die nog te vaak gemaakt wordt, dus dat boek waarin staat dat homo's met hun hoofd naar beneden dienen te worden geworpen vanaf het hoogste gebouw gewoon toestaan in de verkoop in een hele foute moskee waar de burgemeester vrolijk thee gaat drinken, daarmee ben ik bang dat je een heel verkeerd signaal afgeeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')