abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 12:35:49 #51
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26821318
je hebt het juist dat we een multi-culturele samenleving zijn.
alleen ga jij ervan uit dat dat betekend dat die multi-culti uit moslims en nederlanders bestaat.

we hebben hier echter allerlei verschillende culturen in nederland maar zijn het steeds bepaalde groepen moslims die onze samenleving ondermijnen. jullie zijn als gasten naar ons land gehaald en we zijn zo netjes geweest om jullie toendertijd op te nemen in de samenleving en jullie te helpen. nu word onze samenleving met onze waarden en normen om zeep geholpen door een stel fundamentalistische idioten. zelfs gematigde moslims willen al weg uit nederland door dat geikel van jullie.

het zijn onze homo's, een stukje trots van nederland aangezien wij het meest tolerante land WAREN inzake homosexualiteit. dus gewoon je bek houden en die mensen met rust laten of je verhuisd maar weer naar iran waar dat soort terroristische praktijken van je normaal zijn
van thuiswonende studenten word niemand geil
pi_26821380
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik vind homo's vallen onder noemer lasten
Ja, da's jouw middeleeuwse geest. Verlicht jezelf eens.
quote:
we moeten gewoon netjes samenleven en rekening met elkaar houden.
Holle woorden die je intolerante denkwijze maskeren.
quote:
Dus geen homo-entertainingen en sensual stuff in de openbare ruimte
Dat is wél toegestaan volgens de wet.
quote:
en geen fietsen stelen door de Marokkaanse jongeren
Dat is niét toegestaan volgens de wet.
quote:
Of er mee leren leven. En ik denk dat dit meer rendement oplevert dan de hetze die jij nu voert.
'k Zou niet weten waarom we moeten leren leven met homofobie, intolerantie, en straatterreur.
Dat is laf.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:38:30 #53
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26821386
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
jullie zijn als gasten naar ons land gehaald en we zijn zo netjes geweest om jullie toendertijd op te nemen in de samenleving en jullie te helpen
Correctie: als vrijwillge arbeidskracht op basis van een tijdelijke verblijfsvergunning en tijdelijke arbeidsovereenkomst gekomen. Na druk van de vakbonden en het kabinet Den Uyl mocht gezinshereniging plaatsvinden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 8 mei 2005 @ 12:40:02 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26821416
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:35 schreef 2drunk2horny het volgende:

het zijn onze homo's, een stukje trots van nederland aangezien wij het meest tolerante land WAREN inzake homosexualiteit.
Dit is absoluut nonsens. Wat valt er trots te zijn op een geaardheid van iemand??? Het levert je helemaal niks op. Dus gaarne even toelichten
quote:
dus gewoon je bek houden en die mensen met rust laten of je verhuisd maar weer naar iran waar dat soort terroristische praktijken van je normaal zijn
Dit is een wel hele rare manier van discussieren. Deze manier van discussieren betrap ik steeds meer Fok!kers op: "Oh, je bent het niet eens met onze partnerruil-taferelen of met onze naaktstranden? Ok, rot dan maar op naar Marokkije/Rifgebergte." Op zo'n manier praten levert niets op. We kunnen beter constuctief proberen te blijven

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 mei 2005 @ 12:42:24 #55
38549 dewd
100% pure
pi_26821463
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind homo's vallen onder noemer lasten, moeten we die ook maar gaan bestrijden? Ik denk het niet, we moeten gewoon netjes samenleven en rekening met elkaar houden. Dus geen homo-entertainingen en sensual stuff in de openbare ruimte en geen fietsen stelen door de Marokkaanse jongeren (raar voorbeeld, maar ik kan niet altijd met goede voorbeelden op de proppen komen)
Ik moet je eerste goede voorbeeld nog zien, over welk onderwerp dan ook.
pi_26821470
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

Dit is absoluut nonsens. Wat valt er trots te zijn op een geaardheid van iemand??? Het levert je helemaal niks op. Dus gaarne even toelichten
Trots zijn op de tolerantie en de individuele vrijheden.
quote:
"Oh, je bent het niet eens met onze partnerruil-taferelen of met onze naaktstranden? Ok, rot dan maar op naar Marokkije/Rifgebergte." Op zo'n manier praten levert niets op.
Jawel. "Hou je aan de Nederlandse wet, en anders rot je maar op."
Prima redenatie.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:44:09 #57
103866 attila
st.anger
pi_26821496
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]
Je geaardheid is een onderdeel van "jezelf", daar kies je niet voor want het is biologisch bepaald. Als je trots wilt zijn op jezelf moet je dus ook trots zijn op je geaardheid. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld religie, wat iets is waar je voor kiest (of toe komt wegens (sterke) beinvloeding/zwakke geestgesteldheid).
  zondag 8 mei 2005 @ 12:44:09 #58
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26821498
dat noem jij lusten? welk voordeel hebben die dan. das voer voor jullie groepering en als je een turkse pizza introduceerd geeft je dat niet het recht om homo's te killen.

helpen opbouwen met het in verval geraakt nederland?
euhm, het was zo goed in nederland toen dat nederlanders geen zin hadden om bij de vuilophaaldienst te werken of riolen schoon te maken. toen hebben we die mensen helaas hierheen gehaaldd voor GASTarbeid.

waarom mogen homo's in het openbaar niet handje vasthouden, zoenen, knuffelen etc netzoals heteropaartjes doen? ik stoor me er echt niet aan hoor, wie wel? waar staat in de wet: hetero's mogen knuffelen in het openbaar maar homo's niet?

ikzelf komend uit een boerengat vond homo's ook een beetje vreemd aangezien het niet veel voorkwam. als je echter gewoon eens een biertje gaat drinken in een homotent zie je dat het echt doodnormale gezellige mensen zijn waar je gewoon gezellig een biertje mee kunt drinken. en als je geluk hebt zie je een paar mooie lesbo's zoenen en das heel lekker onder het genot van een glas bier. enigste nadeel van homotenten is dat het soms te gezellig is en je weer met je zatte kloten naar buiten komt stuiteren.

moraal van het verhaal, ga eens bier drinken in een homotent en leer die mensen kennen!
pi_26821546
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:44 schreef 2drunk2horny het volgende:

ikzelf komend uit een boerengat vond homo's ook een beetje vreemd aangezien het niet veel voorkwam. als je echter gewoon eens een biertje gaat drinken in een homotent zie je dat het echt doodnormale gezellige mensen zijn waar je gewoon gezellig een biertje mee kunt drinken. en als je geluk hebt zie je een paar mooie lesbo's zoenen en das heel lekker onder het genot van een glas bier. enigste nadeel van homotenten is dat het soms te gezellig is en je weer met je zatte kloten naar buiten komt stuiteren.

moraal van het verhaal, ga eens bier drinken in een homotent en leer die mensen kennen!
Jij snapt het! .
pi_26821548
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
In plaats van te reageren op de clown Bansheeboy, zouden we het beter kunnen hebben over mogelijke oplossingen voor deze 'incidenten', en de gevolgen die het zou kunnen hebben voor Amsterdam/Nederland.
Ik vind het ontzettend treurig dat het COC een flinke tijd als een organisatie werd beschouwd die haar taak min of meer vervuld had en daarmee overbodig dreigde te raken, nu naar alle waarschijnlijkheid weer hard nodig zal zijn.

Meer onderzoek lijkt me nodig en snel ook. Zodat je bij de bron aanpakt waar het fout zit. Maar als de geaardheid niet mee wordt genomen in aangiftes krijg je dus geen duidelijk beeld ook al is wel duidelijk dat het probleem steeds groter wordt. En in je tolerantie intolerantie tolereren is een fout die nog te vaak gemaakt wordt, dus dat boek waarin staat dat homo's met hun hoofd naar beneden dienen te worden geworpen vanaf het hoogste gebouw gewoon toestaan in de verkoop in een hele foute moskee waar de burgemeester vrolijk thee gaat drinken, daarmee ben ik bang dat je een heel verkeerd signaal afgeeft.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:46:52 #61
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26821553
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Trots zijn op de tolerantie en de individuele vrijheden.
exact!
de meeste nederlanders vinden geloof iets achterlijks waaruit veel ellende voortvloeit. zullen we nu maar geloof gaan verbieden. gaan we morgen direct kerken en moskeen platbranden.
pi_26821636
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:46 schreef Saleheim het volgende:

En in je tolerantie intolerantie tolereren is een fout die nog te vaak gemaakt wordt, dus dat boek waarin staat dat homo's met hun hoofd naar beneden dienen te worden geworpen vanaf het hoogste gebouw gewoon toestaan in de verkoop in een hele foute moskee waar de burgemeester vrolijk thee gaat drinken, daarmee ben ik bang dat je een heel verkeerd signaal afgeeft.
Dat is het jammere van de Nederlandse politiek.
Al te goed is buurmans gek.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:52:56 #63
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26821693
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:46 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Ik vind het ontzettend treurig dat het COC een flinke tijd als een organisatie werd beschouwd die haar taak min of meer vervuld had en daarmee overbodig dreigde te raken, nu naar alle waarschijnlijkheid weer hard nodig zal zijn.

Meer onderzoek lijkt me nodig en snel ook. Zodat je bij de bron aanpakt waar het fout zit. Maar als de geaardheid niet mee wordt genomen in aangiftes krijg je dus geen duidelijk beeld ook al is wel duidelijk dat het probleem steeds groter wordt. En in je tolerantie intolerantie tolereren is een fout die nog te vaak gemaakt wordt, dus dat boek waarin staat dat homo's met hun hoofd naar beneden dienen te worden geworpen vanaf het hoogste gebouw gewoon toestaan in de verkoop in een hele foute moskee waar de burgemeester vrolijk thee gaat drinken, daarmee ben ik bang dat je een heel verkeerd signaal afgeeft.
ik word soms ook beroerd van dat pro-homo gedoe. vanuit mijn optiek snap ik niet waarom je zo expliciet een belangenvereniging voor je sexuele geaardheid nodig hebt. maar ja als je dit soort berichten lees dan snap ik wel dat zoits weer nodig is. alleen denk ik niet dat een vereniging van homosexuelen hiertegen moet optreden maar de staat. zijn hebben de macht om dit soort discriminatie en geweld aan te pakken. en daarnaast voelde het soms beledigend als het coc het weer over intolerantie jegens homosexuelen had. het merendeel van de bevolking kan het geen flikker schelen wat je ligt te palen alleen een stel idioten maakt er een probleem van en met die groep wens ik dus niet geasocieerd te worden!
pi_26821935
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:52 schreef 2drunk2horny het volgende:

[..]

ik word soms ook beroerd van dat pro-homo gedoe. vanuit mijn optiek snap ik niet waarom je zo expliciet een belangenvereniging voor je sexuele geaardheid nodig hebt. maar ja als je dit soort berichten lees dan snap ik wel dat zoits weer nodig is. alleen denk ik niet dat een vereniging van homosexuelen hiertegen moet optreden maar de staat. zijn hebben de macht om dit soort discriminatie en geweld aan te pakken. en daarnaast voelde het soms beledigend als het coc het weer over intolerantie jegens homosexuelen had. het merendeel van de bevolking kan het geen flikker schelen wat je ligt te palen alleen een stel idioten maakt er een probleem van en met die groep wens ik dus niet geasocieerd te worden!
Ik vond dus ook dat het COC niet echt meer nodig was, maar het lijkt dat het klimaat dermate verandert dat ik die mening niet meer heb. Ik ben dus blij dat er nog zoiets is als het COC, we kunnen ze nog hard nodig hebben. Het COC zet zich overigens niet af tegen een heterosexuele maatschappij, zoals ik de indruk heb dat veel mensen dat zo zien. Het is een belangenvereniging zoals zoveel andere.

Ben het met je eens dat de staat de veiligheid moet waarborgen maar je kunt dit soort problemen nooit uitsluiten. Om die reden vind ik het wel erg belangrijk om precies boven tafel te krijgen wat de bron van de toename van de homohaat is en vooral dat daarbij heilige huisjes niet ontzien worden.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:03:23 #65
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_26821940
Opruimslotje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:07:01 #66
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_26822035
Geen beginnen aan, van beide kanten de stokpaardjes, de onkiese opmerkingen en gezuig. Dit is geen discussie.

Doe maar een derde deel, en ik verzoek de deelnemers met klem te discussiëren. We weten nu dat het ws 'kutmarrokanen' waren en we weten ook dat 'de homo het zelf heeft uitgelokt'.

En nu weer genuanceerd, graag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')