Is het niet een wat voorbarige conclusie aan de hand van 1 incident?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef HarigeKerel het volgende:
En we waren toch zo'n tolerant landje? erg jammer dat het nu zo aan het worden is.
Juist de homo toeristen zijn fijne toeristen en een goede bron van inkomsten en dan krijgen we dit![]()
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523quote:I was walking through central Amsterdam with my boyfriend back to our hotel. People were still milling about on the sidewalks from Friday night's revelry. We were only blocks from the most popular gay areas; and we were holding hands.
As we passed two men standing on the side of the street, one of them deliberately spat on us, mainly hitting me in the face. Without saying a word, we stood our ground. We stopped, turned around, and asked why. The man, who looked in his 20s, had Moroccan features and spoke with a heavy accent, murmured something about "fucking fags."
Within seconds, the two somehow turned into seven — and five of them were ganging up on me, probably because at 6-foot-7 I'm a good bit bigger than my boyfriend. It seemed like every direction I turned, I got another punch to the face, and when they kicked me to the ground, time seemed to stop. My heart still races as I write about it now. It felt like the situation had spiraled completely out of my control.
Then just as quickly as it began, it was over. I was standing up on my own, and our attackers were fleeing. There had been dozens of people on the streetcorner, but none of them had acted or even yelled anything. My boyfriend had escaped his attackers and had come to my aid, and that finally convinced the others to run.
Oh er is in KLB ook een topic hierover zie ik net.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan we in elk subforum een topic hierover wijden?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:37 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Oh er is in KLB ook een topic hierover zie ik net.
Wel typisch dat jij als Marokkaan meteen de kant van dit soort onmensen kiest, typisch dat dan weer wel.
Dat ze tuig als jij ook maar een mod op fok laten zijn is een schande.
Als je er geen bent dan zou je voor een Marokkaan kunnen doorgaan met je opvattingen.quote:
We WAREN en tolerant land, of misschien een onverschillig land.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
En we waren toch zo'n tolerant landje? erg jammer dat het nu zo aan het worden is.
Juist de homo toeristen zijn fijne toeristen en een goede bron van inkomsten en dan krijgen we dit![]()
Ken ik je ergens van? Of jij mij?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als je er geen bent dan zou je voor een Marokkaan kunnen doorgaan met je opvattingen.
Tuig van de richel.
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:32 schreef HarigeKerel het volgende:
De aangevallen persoon in eigen woorden over het incident.
[..]
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523
Doe eens even normaal a.u.b.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als je er geen bent dan zou je voor een Marokkaan kunnen doorgaan met je opvattingen.
Tuig van de richel.
Dat vond ik ook een beetje raar, maar misschien heeft hij dat weer van de Nederlandse omstanders te horen gekregen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.
Of fok geeft een gestoord figuur een mod status, is dat normaal?quote:
wat een homo!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef Zwartkijken het volgende:
"zijn vriend kon ontkomen"
Wat een mietje, die vriend.
Het spijt me zeer maar iemand die in Amsterdam of in een andere beetje grote stad, weet een Turk prima van een Marokkaan te onderscheiden. We wonen niet allemaal in een boerengat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |