abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26775998
Ik ben het eens met BSB. Het gaat wel degelijk om hetzelfde idee. In sommige omgevingen heb je je aan te passen. Dat lijkt mij heel normaal.

En Dennis, ik kom straks terug op jouw reactie, want je hebt het weer volledig bij het verkeerde einde zie ik. En om alvast een tipje van de sluier te doen oplichten: de RKK zal alleen maar groter worden en machtiger worden.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:07:13 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26776001
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:56 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Geschift mannetje. 2 mensen houden van elkaar en dat is provocerend? Die mensen doen helemaal niemand kwaad, itt Hitler.
Hoe weet je dat ze van elkaar houden? Dat is slechts een aanname van je om je gelijk te bewijzen. In de veronderstelling dat ze toch van elkaar hielden, ze kunnen toch ook thuis van elkaar houden? het hoeft toch niet zo openlijk en zo latent?
quote:
Echt onvoorstelbaar, die logica van jou. Hoe reageer jij als iemand zegt dat bvb hoofddoekjes dragen provocerend is?
Dat zou onzinnig zijn. Dat is zo belachelijk, ik zou daar niet eens op ingaan

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26776010
Echte homoseksuelen houden niet van elkaar. Ze vormen in feite nooit koppeltjes. Het gaat ze alleen maar om de losbandige seks, om de provocatie als waren het nog pubers met groeiende pikkies.
pi_26776035
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:

Het is misschien een extreem voorbeeld, maar het is zo wel duidelijk wat ik bedoel. Als je weet dat er in bepaalde wijken in Amsterdam homo's of Bernard Isaaks niet welkom zijn
"I was walking through central Amsterdam with my boyfriend back to our hotel. People were still milling about on the sidewalks from Friday night's revelry. We were only blocks from the most popular gay areas; and we were holding hands."

Dan nog, het mag niet zo zijn dat er no-go areas zijn, waar een stel kut-marokkanen de dienst uitmaken. En hand-in-hand-lopen kan nóóit een provocatie zijn. Wanneer je zoiets als provocatie en aanstootgevend ervaart, dan ben je ziek in je hoofd.
quote:
is het niet echt verstandig om daar hand in hand je "liefde" ten toon te spreiden, anders ben je gewoon puur aan het provoceren. Ik hoef niet eens moeite te doen om gelijk te krijgen, de post van Dennis Moore bewijst mijn gelijk toch gewoon ?
Wanneer jij zoiets ervaart als provocatie, ben je ziek in je hoofd.
pi_26776071
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef FuifDuif het volgende:

Echte homoseksuelen houden niet van elkaar. Ze vormen in feite nooit koppeltjes. Het gaat ze alleen maar om de losbandige seks, om de provocatie als waren het nog pubers met groeiende pikkies.
Grote flauwekul.

Ik ken vele voorbeelden van 'koppeltjes' die wél van elkaar houden, en al jaren samen zijn.

Je weet echt niet waarover je praat. .
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:11:56 #156
13462 BansheeBoy
pi_26776086
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer jij zoiets ervaart als provocatie, ben je ziek in je hoofd.
Wat is dit nou voor een rare manier van discussieren? Omdat ik het niet met je eens ben ben ik maar gelijk "ziek in mijn hoofd" Lekker respectvol, kom op zeg. Ik probeer toch enigzins voorbeelden te geven en vergelijkingen te trekken die toch wel opgaan hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_26776110
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:

Wat is dit nou voor een rare manier van discussieren? Omdat ik het niet met je eens ben ben ik maar gelijk "ziek in mijn hoofd"
Nee, wanneer je hand-in-hand-lopen ervaart als provoceren dat ook nog eens mishandeling rechtvaardigt, dán ben je ziek in je hoofd.

Wel wat beter lezen he? .
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:14:10 #158
13462 BansheeBoy
pi_26776133
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]Ik ken vele voorbeelden van 'koppeltjes' die wél van elkaar houden, en al jaren samen zijn.
Dit is een uitzondering die de regel bevestigd, je zegt zelf al "die wél van elkaar houden"
quote:
Je weet echt niet waarover je praat. .
Niet met je eens. Je kunt wel degelijk lezen dat zijn visie deels op het geloof is gebasseerd. Dat valt alleen maar aan te moedigen, dat doe ik zelf nl. ook, en dat is al een argument op zich

vrijdag 6 mei 2005 @ 13:16:35 #159
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26776197
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een uitzondering die de regel bevestigd, je zegt zelf al "die wél van elkaar houden"
oh je bedoelt net als Moslims, waarbij de meerderheid extremistische criminele geitenneukers zijn, en er slechts een handjevol zijn die dat niet zijn, en dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:19:09 #160
13462 BansheeBoy
pi_26776251
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, wanneer je hand-in-hand-lopen ervaart als provoceren dat ook nog eens mishandeling rechtvaardigt, dán ben je ziek in je hoofd.
Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks) is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie. Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wetten
quote:
Wel wat beter lezen he? .
Ik heb niet echt het idee dat ik dit niet deed, maar toch bedankt voor je opbouwende kritiek

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 06-05-2005 13:21:04 (Milkshake ff geroerd) ]
pi_26776272
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, taalkundig gezien is het woord 'wél' bedoeld om met nadruk een ontkenning tegen te spreken, de ontkenning van FuifDuif dat homo's nooit van elkaar houden. Het woord is niet bedoeld om een uitzondering op de regel aan te geven.

Beter lezen.
quote:
Niet met je eens. Je kunt wel degelijk lezen dat zijn visie deels op het geloof is gebasseerd. Dat valt alleen maar aan te moedigen, dat doe ik zelf nl. ook, en dat is al een argument op zich
Wanneer een mening op geloof gebaseerd is, is dat inderdaad een argument dat het absurde van die mening aannemelijk maakt. Zeker wanneer de mening dat homo's niet van elkaar kunnen houden, gebaseerd zou zijn op een geloof.

Ik zeg heel nadrukkelijk 'zou zijn', aangezien de stelling dat homo's niet van elkaar kunnen houden, in ieder geval niet uit de Bijbel is af te leiden, en dus zal voortkomen uit een verwrongen geest.
pi_26776346
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:

Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie.
Wanneer jij je überhaupt kan indenken dat hand-in-hand-lopen op welke locatie dan ook zo provocerend kan zijn dat het mishandeling rechtvaardigt, dan stel ik dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent. .
quote:
Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wetten
De normen en waarden in het centrum van Amsterdam bedoel je? Een plek waarvan altijd gedacht werd dat deze tolerant was naar andere uitingen van liefde? Totdat die smerige kut-marokkaantjes de boel gingen verpesten?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:27:41 #163
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_26776429
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze van elkaar houden? Dat is slechts een aanname van je om je gelijk te bewijzen. In de veronderstelling dat ze toch van elkaar hielden, ze kunnen toch ook thuis van elkaar houden? het hoeft toch niet zo openlijk en zo latent?
[..]

Aanname om m'n gelijk te bewijzen? Of ze van elkaar houden of niet, ze mogen nog steeds gewoon hand in hand lopen. Bovendien vind ik het al zo dom om dingen goed te praten met "hij provoceerde me". Slaan mag niet, met of zonder provocatie. Daar valt niks tegenin te brengen. Als je zo wordt geprovoceerd, moet je daar maar over gaan klagen ergens, maar niet slaan en dan nog zeggen dat het zo hoort.

Nieuw woordje geleerd (latent)? Leer het dan gelijk goed te gebruiken. Latent betekent niet "heel erg".

Onzinnig, he? Dat is precies wat ik bedoel. Zo belachelijk om geprovoceerd te raken door 2 mannen die elkaars hand vast hebben.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:04:11 #164
71306 Modwire
Ik rijd
pi_26777246
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:27 schreef Blood_Money het volgende:

[..]
Nieuw woordje geleerd (latent)? Leer het dan gelijk goed te gebruiken. Latent betekent niet "heel erg".
Ach, neem het hem niet kwalijk. BSB is graag een beetje "wels".
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En waarom is dat dan minder provocerend dan hand in hand lopen? Behalve dan dat hett vanuit jouw verwrongen wereldbeeld 'zo hoort'.
quote:
Ik ben het eens met BSB. Het gaat wel degelijk om hetzelfde idee. In sommige omgevingen heb je je aan te passen. Dat lijkt mij heel normaal.
Het lijkt mij niet normaal om te verwachten dat mensen zich precies gedragen zoals jij dat wilt, op straffe van een pak slaag.
quote:
En Dennis, ik kom straks terug op jouw reactie, want je hebt het weer volledig bij het verkeerde einde zie ik. En om alvast een tipje van de sluier te doen oplichten: de RKK zal alleen maar groter worden en machtiger worden.
Terug naar de middeleeuwen...
Power perceived is power achieved.
pi_26777441
quote:

Wanneer het economisch beter gaat, zal de ontkerkelijking toenemen.
Wanneer het economisch minder gaat, zal de groei plaatsvinden bij moslims en protestanten.

Either way, de Roomskatholieke kerk verliest. En de leden ervan zullen qua leeftijd steeds dichter in de buurt komen bij dat van de gemiddelde paus.

.
pi_26778851
DennisMoore, hoe verklaar je dan die massale groepen jeugd die rouwden om hun papa Johannie Paulie II? Dat gaf toch wel aan dat buiten de grenzen van ons niets betekenende landje de RKK veel meer betekenis heeft. Over een klein wereldje gesproken... kijk eens wat verder dan Nederland .
pi_26778885
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef Modwire het volgende:
Het lijkt mij niet normaal om te verwachten dat mensen zich precies gedragen zoals jij dat wilt, op straffe van een pak slaag.
Tuurlijk wel, ik tolereer toch ook niet dat mensen zich in mijn huis misdragen?
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef Modwire het volgende:
Terug naar de middeleeuwen...
Kan niet wachten .
pi_26778971
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:12 schreef FuifDuif het volgende:
Kan niet wachten .
Je bent ouderwets, conservatief, strenggelovig.
Klopt dat?
pi_26779127
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef FuifDuif het volgende:

DennisMoore, hoe verklaar je dan die massale groepen jeugd die rouwden om hun papa Johannie Paulie II? Dat gaf toch wel aan dat buiten de grenzen van ons niets betekenende landje de RKK veel meer betekenis heeft. Over een klein wereldje gesproken... kijk eens wat verder dan Nederland .
Neuh, dat massale rouwen is hip.
Deed men bij Andre Hazes en bij Pim Fortuyn ook. .
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:44:39 #170
71306 Modwire
Ik rijd
pi_26779739
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:12 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, ik tolereer toch ook niet dat mensen zich in mijn huis misdragen?
Volgens mij vond dit op straat plaats.
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:13:19 #171
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_26781864
quote:

[..]

Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks) is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie. Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wetten
[..]
En daarom moeten ze door mensen op straat in elkaar geslagen worden...? Waar staat dat ook alweer in het wetboek, bsb? Ben het even vergeten.
Dat hele provocatie-gezeik waarmee je mishandeling goed praat slaat echt nergens op. Het is waar dat een handeling op 1 plek als provocerend gezien kan worden, terwijl dat elders niet zo is, maar hier in Nederland mogen mensen niet daarvoor gestraft worden met een pak slaag. Ga anders in dat respectabele SA wonen. Kun je fijn iedereen slaan wiens gedrag je afkeurt.

En oh ja, ik moet de eerste mens nog zien die wordt veroordeeld voor het zich niet houden aan natuurwetten. Bwahaha.

Homo's die hand in hand over straat lopen, overtreden geen enkele wet door dat te doen. Dus hebben ze genoeg respect voor je normen etc. Jij vindt dat dat niet mag, maar jij maakt de wetten hier niet. Ze doen niks fout, dus krijgen ze geen straf.
pi_26782208
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is misschien een extreem voorbeeld, maar het is zo wel duidelijk wat ik bedoel. Als je weet dat er in bepaalde wijken in Amsterdam homo's of Bernard Isaaks niet welkom zijn is het niet echt verstandig om daar hand in hand je "liefde" ten toon te spreiden, anders ben je gewoon puur aan het provoceren. Ik hoef niet eens moeite te doen om gelijk te krijgen, de post van Dennis Moore bewijst mijn gelijk toch gewoon ?

Wat een onzin, het is idd misschien niet verstandig, maar dat jij dat als provoceren ziet, zegt meer iets over jou achtergrond vanuit een achterlijk geloof, kortom je bent het wandelende voorbeeld van 40 jaar foute integratie politiek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_26782228
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
Als er gratis te vreten valt in de kerk zie je die roomse papen ook altijd gelijk opdraven.
pi_26782365
quote:

[..]

[..]

Ik heb niet echt het idee dat ik dit niet deed, maar toch bedankt voor je opbouwende kritiek

Je gaat er altijd maar vanuit dat homos latent zijn, voorlopig zie ik geen rijen homos bij de Sociale Dienst staan, dit in tegenstelling tot jou geiteneukers volk. Kortom voordat je mensen latent noemt, kijk eens naar je eigen zootje. En zoals zovaak gezegt, niet aanpassen betekent oprotten, ik als amsterdammer ga me zeker niet aanpassen aan een stelletje zandnegers. Maar goed, de manier waarop jullie je op dit moment manifesteren roept jullie eigen ondergang over je af, dus ga vooral zo door.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:44:14 #175
13462 BansheeBoy
pi_26782541
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat een onzin, het is idd misschien niet verstandig, maar dat jij dat als provoceren ziet, zegt meer iets over jou achtergrond vanuit een achterlijk geloof, kortom je bent het wandelende voorbeeld van 40 jaar foute integratie politiek.
Niet verstandig is volgens mij in dit geval synoniem aan provocatie. Ik geloof dat je dat ook wel doorhebt. Maar Raptorix, we kennen elkaar nu zolang, het respect is wederzijds, dat meen ik, maar ga aub niet op de man spelen, dat doen al te veel mensen, wij moeten maar het goede voorbeeld geven. Dat jij dan toevallig een andere geaardheid hebt gekozen is in principe niet relevant

vrijdag 6 mei 2005 @ 17:48:14 #176
13462 BansheeBoy
pi_26782630
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je gaat er altijd maar vanuit dat homos latent zijn, voorlopig zie ik geen rijen homos bij de Sociale Dienst staan, dit in tegenstelling tot jou geiteneukers volk.
Ik zie niet in waarom het nodig is om er nu een andere bevolkingsgroep bij te halen, we hebben het over homo's, blijf bij je leest schoenmaker
quote:
Maar goed, de manier waarop jullie je op dit moment manifesteren roept jullie eigen ondergang over je af, dus ga vooral zo door.
Dus in het kader van Marokkaanse/Islamitische zelfdestructie spoor jij hen aan om door te gaan met "verkeerd" gedrag ? Wat heb je daar nu aan? Op zowel de korte als de lange termijn?

vrijdag 6 mei 2005 @ 17:53:25 #177
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26782719
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_26784178
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Hoezo, zolang jan en allemaan hier dingen roept dat homoseksualiteit een geestesziekten is, of het over vieze flikkers hebben behoud ik mij ook het recht voor dit soort termen te bezigen.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:32:13 #179
13462 BansheeBoy
pi_26785167
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoezo, zolang jan en allemaan hier dingen roept dat homoseksualiteit een geestesziekten is, of het over vieze flikkers hebben behoud ik mij ook het recht voor dit soort termen te bezigen.
Maar ik maak me daar helemaal niet schuldig aan, sterker nog, ik respecteer je, ik heb je hoog zitten. Waarom dan toch beledigingen toestoppen daar waar ze niet renderen ?

pi_26785884
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door NorthernStar op 06-05-2005 20:00:10 ]
pi_26785940
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:54 schreef FuifDuif het volgende:
-
1. dat woord is beledigend
2. het is een mening.
Gaarne dat woord hier niet meer gebruiken. Alvast bedankt.
PS. Dat geld ook voor die andere beledingen mbt geiten enz.

[ Bericht 9% gewijzigd door NorthernStar op 06-05-2005 20:00:17 ]
pi_26786186
Oke, sorry . Ik zal mijn eindconclusie geven op een sociale manier. Ik persoonlijk ben geen voorstander van homohuwelijken .
pi_26786295
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, sorry . Ik zal mijn eindconclusie geven op een sociale manier. Ik persoonlijk ben geen voorstander van homohuwelijken .
Ik persoonlijk ben van mening dat je een achterlijke randdebiel bent.
pi_26786855
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

bent een zielige nerd.
haha get a life man, ga eens naar een gayclub en laat je nemen
pi_26787759
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef Chayim het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ben van mening dat je een achterlijke randdebiel bent.
Goh wat toevallig dat mijn persoonlijke mening ook een soort afkeer van jou bevat .
pi_26788089
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:03 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Goh wat toevallig dat mijn persoonlijke mening ook een soort afkeer van jou bevat .
pi_26788161
ik snap hem wel
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:18:53 #188
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26788162
Opruimslot, even normaal doen is blijkbaar teveel gevraagd
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')