Hoe weet je dat ze van elkaar houden? Dat is slechts een aanname van je om je gelijk te bewijzen. In de veronderstelling dat ze toch van elkaar hielden, ze kunnen toch ook thuis van elkaar houden? het hoeft toch niet zo openlijk en zo latent?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:56 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Geschift mannetje. 2 mensen houden van elkaar en dat is provocerend? Die mensen doen helemaal niemand kwaad, itt Hitler.
Dat zou onzinnig zijn. Dat is zo belachelijk, ik zou daar niet eens op ingaanquote:Echt onvoorstelbaar, die logica van jou. Hoe reageer jij als iemand zegt dat bvb hoofddoekjes dragen provocerend is?
"I was walking through central Amsterdam with my boyfriend back to our hotel. People were still milling about on the sidewalks from Friday night's revelry. We were only blocks from the most popular gay areas; and we were holding hands."quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is misschien een extreem voorbeeld, maar het is zo wel duidelijk wat ik bedoel. Als je weet dat er in bepaalde wijken in Amsterdam homo's of Bernard Isaaks niet welkom zijn
Wanneer jij zoiets ervaart als provocatie, ben je ziek in je hoofd.quote:is het niet echt verstandig om daar hand in hand je "liefde" ten toon te spreiden, anders ben je gewoon puur aan het provoceren. Ik hoef niet eens moeite te doen om gelijk te krijgen, de post van Dennis Moore bewijst mijn gelijk toch gewoon ?
Grote flauwekul.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef FuifDuif het volgende:
Echte homoseksuelen houden niet van elkaar. Ze vormen in feite nooit koppeltjes. Het gaat ze alleen maar om de losbandige seks, om de provocatie als waren het nog pubers met groeiende pikkies.
Wat is dit nou voor een rare manier van discussieren? Omdat ik het niet met je eens ben ben ik maar gelijk "ziek in mijn hoofd"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer jij zoiets ervaart als provocatie, ben je ziek in je hoofd.
Nee, wanneer je hand-in-hand-lopen ervaart als provoceren dat ook nog eens mishandeling rechtvaardigt, dán ben je ziek in je hoofd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dit nou voor een rare manier van discussieren? Omdat ik het niet met je eens ben ben ik maar gelijk "ziek in mijn hoofd"
Dit is een uitzondering die de regel bevestigd, je zegt zelf al "die wél van elkaar houden"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]Ik ken vele voorbeelden van 'koppeltjes' die wél van elkaar houden, en al jaren samen zijn.
Niet met je eens. Je kunt wel degelijk lezen dat zijn visie deels op het geloof is gebasseerd. Dat valt alleen maar aan te moedigen, dat doe ik zelf nl. ook, en dat is al een argument op zichquote:Je weet echt niet waarover je praat..
oh je bedoelt net als Moslims, waarbij de meerderheid extremistische criminele geitenneukers zijn, en er slechts een handjevol zijn die dat niet zijn, en dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een uitzondering die de regel bevestigd, je zegt zelf al "die wél van elkaar houden"
Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks) is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie. Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wettenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, wanneer je hand-in-hand-lopen ervaart als provoceren dat ook nog eens mishandeling rechtvaardigt, dán ben je ziek in je hoofd.
Ik heb niet echt het idee dat ik dit niet deed, maar toch bedankt voor je opbouwende kritiekquote:Wel wat beter lezen he?.
Nee, taalkundig gezien is het woord 'wél' bedoeld om met nadruk een ontkenning tegen te spreken, de ontkenning van FuifDuif dat homo's nooit van elkaar houden. Het woord is niet bedoeld om een uitzondering op de regel aan te geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een uitzondering die de regel bevestigd, je zegt zelf al "die wél van elkaar houden"
Wanneer een mening op geloof gebaseerd is, is dat inderdaad een argument dat het absurde van die mening aannemelijk maakt. Zeker wanneer de mening dat homo's niet van elkaar kunnen houden, gebaseerd zou zijn op een geloof.quote:Niet met je eens. Je kunt wel degelijk lezen dat zijn visie deels op het geloof is gebasseerd. Dat valt alleen maar aan te moedigen, dat doe ik zelf nl. ook, en dat is al een argument op zich
Wanneer jij je überhaupt kan indenken dat hand-in-hand-lopen op welke locatie dan ook zo provocerend kan zijn dat het mishandeling rechtvaardigt, dan stel ik dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie.
De normen en waarden in het centrum van Amsterdam bedoel je? Een plek waarvan altijd gedacht werd dat deze tolerant was naar andere uitingen van liefde? Totdat die smerige kut-marokkaantjes de boel gingen verpesten?quote:Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wetten
Aanname om m'n gelijk te bewijzen? Of ze van elkaar houden of niet, ze mogen nog steeds gewoon hand in hand lopen. Bovendien vind ik het al zo dom om dingen goed te praten met "hij provoceerde me". Slaan mag niet, met of zonder provocatie. Daar valt niks tegenin te brengen. Als je zo wordt geprovoceerd, moet je daar maar over gaan klagen ergens, maar niet slaan en dan nog zeggen dat het zo hoort.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze van elkaar houden? Dat is slechts een aanname van je om je gelijk te bewijzen. In de veronderstelling dat ze toch van elkaar hielden, ze kunnen toch ook thuis van elkaar houden? het hoeft toch niet zo openlijk en zo latent?
[..]
Dat zou onzinnig zijn. Dat is zo belachelijk, ik zou daar niet eens op ingaan
Ach, neem het hem niet kwalijk. BSB is graag een beetje "wels".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:27 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Nieuw woordje geleerd (latent)? Leer het dan gelijk goed te gebruiken. Latent betekent niet "heel erg".
En waarom is dat dan minder provocerend dan hand in hand lopen? Behalve dan dat hett vanuit jouw verwrongen wereldbeeld 'zo hoort'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zou onzinnig zijn. Dat is zo belachelijk, ik zou daar niet eens op ingaan
Het lijkt mij niet normaal om te verwachten dat mensen zich precies gedragen zoals jij dat wilt, op straffe van een pak slaag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben het eens met BSB. Het gaat wel degelijk om hetzelfde idee. In sommige omgevingen heb je je aan te passen. Dat lijkt mij heel normaal.
Terug naar de middeleeuwen...quote:En Dennis, ik kom straks terug op jouw reactie, want je hebt het weer volledig bij het verkeerde einde zie ik. En om alvast een tipje van de sluier te doen oplichten: de RKK zal alleen maar groter worden en machtiger worden.
Wanneer het economisch beter gaat, zal de ontkerkelijking toenemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef FuifDuif het volgende:
En Dennis, ik kom straks terug op jouw reactie, want je hebt het weer volledig bij het verkeerde einde zie ik. En om alvast een tipje van de sluier te doen oplichten: de RKK zal alleen maar groter worden en machtiger worden.
Tuurlijk wel, ik tolereer toch ook niet dat mensen zich in mijn huis misdragen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef Modwire het volgende:
Het lijkt mij niet normaal om te verwachten dat mensen zich precies gedragen zoals jij dat wilt, op straffe van een pak slaag.
Kan niet wachtenquote:
Neuh, dat massale rouwen is hip.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
DennisMoore, hoe verklaar je dan die massale groepen jeugd die rouwden om hun papa Johannie Paulie II? Dat gaf toch wel aan dat buiten de grenzen van ons niets betekenende landje de RKK veel meer betekenis heeft. Over een klein wereldje gesproken... kijk eens wat verder dan Nederland.
Volgens mij vond dit op straat plaats.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik tolereer toch ook niet dat mensen zich in mijn huis misdragen?
En daarom moeten ze door mensen op straat in elkaar geslagen worden...? Waar staat dat ook alweer in het wetboek, bsb? Ben het even vergeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks) is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie. Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wetten
[..]
Wat een onzin, het is idd misschien niet verstandig, maar dat jij dat als provoceren ziet, zegt meer iets over jou achtergrond vanuit een achterlijk geloof, kortom je bent het wandelende voorbeeld van 40 jaar foute integratie politiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is misschien een extreem voorbeeld, maar het is zo wel duidelijk wat ik bedoel. Als je weet dat er in bepaalde wijken in Amsterdam homo's of Bernard Isaaks niet welkom zijn is het niet echt verstandig om daar hand in hand je "liefde" ten toon te spreiden, anders ben je gewoon puur aan het provoceren. Ik hoef niet eens moeite te doen om gelijk te krijgen, de post van Dennis Moore bewijst mijn gelijk toch gewoon ?
Als er gratis te vreten valt in de kerk zie je die roomse papen ook altijd gelijk opdraven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
DennisMoore, hoe verklaar je dan die massale groepen jeugd die rouwden om hun papa Johannie Paulie II? Dat gaf toch wel aan dat buiten de grenzen van ons niets betekenende landje de RKK veel meer betekenis heeft. Over een klein wereldje gesproken... kijk eens wat verder dan Nederland.
Je gaat er altijd maar vanuit dat homos latent zijn, voorlopig zie ik geen rijen homos bij de Sociale Dienst staan, dit in tegenstelling tot jou geiteneukers volk. Kortom voordat je mensen latent noemt, kijk eens naar je eigen zootje. En zoals zovaak gezegt, niet aanpassen betekent oprotten, ik als amsterdammer ga me zeker niet aanpassen aan een stelletje zandnegers. Maar goed, de manier waarop jullie je op dit moment manifesteren roept jullie eigen ondergang over je af, dus ga vooral zo door.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, het hangt ervanaf waar deze homo-isten dergelijke praktijken bezigen, met jouw theorie zouden ze dit zelfs ongestraft kunnen doen in het respectabele Saoedie-Arabië. M.a.w.: je kunt niet overal alles maken. Het sensueel handelen van (evetueel latente) homo-isten (of Bernard Isaaks) is op zich ook niet overal provocerend, hangt dus af van de lokatie. Ik durf het zelfs om te draaien, die homo-isten hebben met hun handelen aangetoond geen respect te hebben voor de lokale "normen en waarden" en de daar heersende (natuur)wetten
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ik dit niet deed, maar toch bedankt voor je opbouwende kritiek
Niet verstandig is volgens mij in dit geval synoniem aan provocatie. Ik geloof dat je dat ook wel doorhebt. Maar Raptorix, we kennen elkaar nu zolang, het respect is wederzijds, dat meen ik, maar ga aub niet op de man spelen, dat doen al te veel mensen, wij moeten maar het goede voorbeeld geven. Dat jij dan toevallig een andere geaardheid hebt gekozen is in principe niet relevantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is idd misschien niet verstandig, maar dat jij dat als provoceren ziet, zegt meer iets over jou achtergrond vanuit een achterlijk geloof, kortom je bent het wandelende voorbeeld van 40 jaar foute integratie politiek.
Ik zie niet in waarom het nodig is om er nu een andere bevolkingsgroep bij te halen, we hebben het over homo's, blijf bij je leest schoenmakerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat er altijd maar vanuit dat homos latent zijn, voorlopig zie ik geen rijen homos bij de Sociale Dienst staan, dit in tegenstelling tot jou geiteneukers volk.
Dus in het kader van Marokkaanse/Islamitische zelfdestructie spoor jij hen aan om door te gaan met "verkeerd" gedrag ? Wat heb je daar nu aan? Op zowel de korte als de lange termijn?quote:Maar goed, de manier waarop jullie je op dit moment manifesteren roept jullie eigen ondergang over je af, dus ga vooral zo door.
Hoezo, zolang jan en allemaan hier dingen roept dat homoseksualiteit een geestesziekten is, of het over vieze flikkers hebben behoud ik mij ook het recht voor dit soort termen te bezigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Maar ik maak me daar helemaal niet schuldig aan, sterker nog, ik respecteer je, ik heb je hoog zitten. Waarom dan toch beledigingen toestoppen daar waar ze niet renderen ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoezo, zolang jan en allemaan hier dingen roept dat homoseksualiteit een geestesziekten is, of het over vieze flikkers hebben behoud ik mij ook het recht voor dit soort termen te bezigen.
1. dat woord is beledigendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:54 schreef FuifDuif het volgende:
-
Ik persoonlijk ben van mening dat je een achterlijke randdebiel bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, sorry. Ik zal mijn eindconclusie geven op een sociale manier. Ik persoonlijk ben geen voorstander van homohuwelijken
.
Goh wat toevallig dat mijn persoonlijke mening ook een soort afkeer van jou bevatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef Chayim het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben van mening dat je een achterlijke randdebiel bent.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goh wat toevallig dat mijn persoonlijke mening ook een soort afkeer van jou bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |