Ik zie niet in waarom het nodig is om er nu een andere bevolkingsgroep bij te halen, we hebben het over homo's, blijf bij je leest schoenmakerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat er altijd maar vanuit dat homos latent zijn, voorlopig zie ik geen rijen homos bij de Sociale Dienst staan, dit in tegenstelling tot jou geiteneukers volk.
Dus in het kader van Marokkaanse/Islamitische zelfdestructie spoor jij hen aan om door te gaan met "verkeerd" gedrag ? Wat heb je daar nu aan? Op zowel de korte als de lange termijn?quote:Maar goed, de manier waarop jullie je op dit moment manifesteren roept jullie eigen ondergang over je af, dus ga vooral zo door.
Hoezo, zolang jan en allemaan hier dingen roept dat homoseksualiteit een geestesziekten is, of het over vieze flikkers hebben behoud ik mij ook het recht voor dit soort termen te bezigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Maar ik maak me daar helemaal niet schuldig aan, sterker nog, ik respecteer je, ik heb je hoog zitten. Waarom dan toch beledigingen toestoppen daar waar ze niet renderen ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoezo, zolang jan en allemaan hier dingen roept dat homoseksualiteit een geestesziekten is, of het over vieze flikkers hebben behoud ik mij ook het recht voor dit soort termen te bezigen.
1. dat woord is beledigendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:54 schreef FuifDuif het volgende:
-
Ik persoonlijk ben van mening dat je een achterlijke randdebiel bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, sorry. Ik zal mijn eindconclusie geven op een sociale manier. Ik persoonlijk ben geen voorstander van homohuwelijken
.
Goh wat toevallig dat mijn persoonlijke mening ook een soort afkeer van jou bevatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef Chayim het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben van mening dat je een achterlijke randdebiel bent.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goh wat toevallig dat mijn persoonlijke mening ook een soort afkeer van jou bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |