Hier weer verder. En nu gaarne wel genuanceerd zoals Verbal aangeeft...quote:Geen beginnen aan, van beide kanten de stokpaardjes, de onkiese opmerkingen en gezuig. Dit is geen discussie.
Doe maar een derde deel, en ik verzoek de deelnemers met klem te discussiëren. We weten nu dat het ws 'kutmarrokanen' waren en we weten ook dat 'de homo het zelf heeft uitgelokt'.
En nu weer genuanceerd, graag.
V.
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Andere TT graag, nu staat dat er dat de homo anderen heeft mishandeld
Dat snap ik dus ook niet, al die omstanders die niets deden en bleven staan of doorliepen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef SCH het volgende:
Jammer ook dat omstanders niet in staat zijn geweest, in te grijpen. Dat moet voor de slachtoffers extra pijnlijk zijn geweest.
Jij dus ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier weer verder. En nu gaarne wel genuanceerd zoals Verbal aangeeft...
Dat is ook moeilijk voor ons te bepalen omdat we er niet bij waren en het zal wel heel snel gegaan zijn maar dan nog ben ik benieuwd of de politie is gebeld en of omstanders signalementen hebben doorgegeven of iets hebben gedaan om de daders te volgen etc.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, al die omstanders die niets deden en bleven staan of doorliepen.
Persoonlijk vind ik het beiden provocerend. Ik vind dat stelletjes (man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw, Marokkaan/geit (quote:Op zondag 8 mei 2005 13:15 schreef 2drunk2horny het volgende:
@ BSB
jantje en sophietje lopen hand in hand door het park. jantje kust sophietje omdat hij haar een geweldige meid vind waar hij totaal verliefd op is.
jan en hans lopen hand in hand door het park. jan kust hans omdat hij hem een geweldige kerel vind waar hij totaal verliefd op is.
waarom is de bovenste dan niet provocerend en de onderste wel?
En omdat zij het niet zien zitten is het logisch dat homo's in elkaar worden getremdquote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk voor ons te bepalen omdat we er niet bij waren en het zal wel heel snel gegaan zijn maar dan nog ben ik benieuwd of de politie is gebeld en of omstanders signalementen hebben doorgegeven of iets hebben gedaan om de daders te volgen etc.
En wat is dan het probleem. Ik zie roze joggingbroeken ook niet zo zitten maar ga ik die mensen dan in elkaar slaan? Moeten roze joggingbroeken uit het straatbeeld verdwijnen?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten![]()
parasietenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:29 schreef dancemacabre het volgende:
'de homo het zelf heeft uitgelokt'.
??????????????????????
Wat is de maatschappelijke relevantie van 'de moslim' in ons moeizaam opgebouwd Westers samenlevingsmodel?
Wat betreft de omstaanders, heb ik ook eens verzocht, dat resulteert in een onwaarschijnlijke samenscholing van broedertjes die zich allen tekort gedaan voelen niettegenstaande ze zich verplaatsen in erg mooie grote Duitse sedans of blitse scooters.
En toch maar diezelfde maatschappij afbreken die hen zoveel op een zilveren schaaltje aanbied, waaronder vrijheid.
één woord: nestbevuilers.
Het lijkt mij sowieso handig dat iemand met zo'n tekst in zijn sig zich onthoud van discussies die draaien om rascisme of discriminatie in welke vorm dan ook!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het beiden provocerend. Ik vind dat stelletjes (man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw, Marokkaan/geit () hun liefde beter thuis kunnen bezegelen. Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten
![]()
Neen Verbal, het is niet logisch, maar het valt te verwachten. Kijk, ik ben het er ook absoluut niet mee eens als doodnormale mensen in elkaar worden geslagen, maar het zou mooi zijn als de ''slachtoffers in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minderquote:Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
En omdat zij het niet zien zitten is het logisch dat homo's in elkaar worden getremd
Kolder.
V.
zonet zei je nog dat homo's het zelf hadden uitgelokt door hand in hand te lopen en dat ze dat maar beter niet kunnen doen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het beiden provocerend. Ik vind dat stelletjes (man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw, Marokkaan/geit () hun liefde beter thuis kunnen bezegelen. Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten
![]()
bij zichzelf ten rade gaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen Verbal, het is niet logisch, maar het valt te verwachten. Kijk, ik ben het er ook absoluut niet mee eens als doodnormale mensen in elkaar worden geslagen, maar het zou mooi zijn als de ''slachtoffers in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minder
Jij blijft maar vragen om discussie, maar je blijft als een papegaai je onzin herhalen. Provocatie dit, prococatie dat (ook al wordt dat om de 3 posts ontkracht), homo's mogen dit en dat niet (ook al staat helder in de wet van WEL), enzovoorts. Wat wil je nou? Jouw afkeer van homo's is inmiddels duidelijk. En de nuance waar je over praat zou je eerst bij jezelf moeten zoeken.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier weer verder. En nu gaarne wel genuanceerd zoals Verbal aangeeft...
Sterker nog: als je BSB een beetje volgt, weet je dat hij eigenlijk bedoelt: homo's moeten helemaal geen homo willen zijn, sterker nog: ze zijn het ook niet maar ze doen alsof ze het zijn. Enz.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
bij zichzelf ten rade gaan.
leg eens concreet uit!
homo's moeten maar niet hand in hand gaan lopen omdat ze dan marocjes provoceren en in elkaar geslagen kunnen worden![]()
Dan moeten ze lekker binnen blijven als ze het niet zien zitten, het is toch godverdomme te gek voor woorden dat je niet eens meer hand in hand kan lopen, ik betrapte me zelf laatst ook op dat ik dit niet meer doe, ik heb op deze manier al 3 keer ruzie gehad met marokaanse jeugd, waarvan het 1 keer bijna op knokken is afgelopen. Het hele probleem van een groot deel van de marokaanse jeugd is dat ze als een soort halve moraalridders willen optreden. Ze doen zelf alles wat god verboden heeft maar als ze homos zien vinden ze dat te zondig voor woorden en moeten ze er op reageren.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |