Belachelijke redenatie. Het is weer de schuld van de autochtonen, zij zijn niet lief voor die arme Marokkaantjes en die frustraties worden dan weer op homo's afgereageerd. Stoute racistische Nederlanders.quote:'Mishandeling homoactivist door etnische spanningen'
De mishandeling van een Amerikaanse homoactivist op 30 april in Amsterdam heeft te maken met etnische spanningen in de Nederlandse samenleving. Dat stelt de internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) in een reactie op het incident.
Het slachtoffer, journalist/uitgever Chris Crain, beschreef de hoofddader als een man met "Marokkaanse trekken". Ook zou hij met een zwaar accent hebben gesproken.
Volgens de directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, is de mishandeling niet alleen te wijten aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims.
Verder stelt Long dat er nog buitengewoon veel racisme voorkomt in de Nederlandse samenleving. "Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden", aldus de HRW-directeur op Amerikaanse websites.
Als je goed leest zie je dat het Marokkanen zijn die (weer) het bashen hebben gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
En gaan we het hebben over het incident, of gaan we marokkanen bashen en de islam belachelijk maken zoals de laatste paar pagina''s van deel 1? Anders kan er net zo goed een slotje op.
En zelfkritiek is heel okeequote:"Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden",
Ik geloof dat het sinds mijn vertrek uit Nederland alleen nog maar achteruit gegaan is in Amsterdam. Ow sorry.... wat achtergrond informatie : Ik bleef niet steken in een gat genaamd Veghel ik ging nog ergens heen.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
In Amsterdam valt genoeg te beleven, denk niet dat jij daar vanuit de VS iets over kan oordelen
Getuigen misschien? Die weten het verschil donders goed. En een turk/griek die zie ik dit soort dingen nou niet zo snel doen.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, ik blijf het knap vinden dat de amerikaan er stellig van overtuigd is dat het Marokkanen waren. De gemiddelde amerikaan kan het verschil tussen een marokkaan, turk, griek of egyptenaar niet uit elkaar.
[..]
En zelfkritiek is heel okee
Ach, openlijk een keppeltje dragen kan in sommige buurten van Amsterdam ook al niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:54 schreef Vampier het volgende:
Maargoed... geen gay parade meer.... en openlijk homo zijn is ook alweer ongedaan gemaakt.
ik voel me niet geprovoceerd door homosexuelen die hand in hand lopen. Kutmarokkaantjes blijkbaar wel, zal wel door een combinatie van middeleeuwse denkbeelden en onzekerheid over hun eigen sexualiteit komen. Dat, en het feit dat het leuk is om mensen in elkaar te trappen. Stel ratten.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
doe eens normaal manquote:Op zondag 8 mei 2005 11:31 schreef Vampier het volgende:
elke mohamedaan met een geit over straat... dat zal die homo's leren!
lekker, zelfs nu nog beledig je alle homo's.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |