Ja, als dat nog kan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven er geen posts van een uur oud ge-edit te worden. Die leest toch niemand meer. Vrij specifiek en duidelijk in het bestaande topic aangeven wat niet kan, en waarom niet. Sturen.
Ik heb het niet alleen over 'kutmarokkaantjes' Ik heb het over meerdere uitlatingen. Een wat mij betreft TE hoog percentage. Klaar.quote:Is 'kutmarokkaantjes' geen toegestane term voor deze marokkaanse straatjeugd?
Iedereen weet wie ermee bedoeld worden. Niemand die zal denken dat het een term is waarmee de hele Marokkaanse gemeenschap bedoeld wordt.
[insert lik me reet-smiley]quote:Wanneer het modereren in NWS teveel werk is, moet je dat misschien aangeven bij je superieuren.
Dat zijn linke teksten V..quote:
Ik zie het voordeel niet zo van een nieuw topic bóven een waarschuwende verduidelijkende mod-post in het bestaande topic.quote:
Kan de term 'kutmarokkaantjes' wanneer voor iedereen al helder is dat hiermee de groep straatterreur-marokkanen bedoeld wordt? Het is zoveel werk om telkense de volledige omschrijving van die groep te typen...quote:Ik heb het niet alleen over 'kutmarokkaantjes' Ik heb het over meerdere uitlatingen. Een wat mij betreft TE hoog percentage. Klaar.
*in-your-dreams-smiley*.quote:[insert lik me reet-smiley]
Don't give up the day job...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Een van mijn sterkste punten is overigens het schetsen van situaties
Het zijn juist die zwaar misplaatste vergelijkingen die tegen de haren instrijken, voor zover ik kan zien.quote:Hoezo dan? Ik probeer juist parallelen te trekken, vergelijkingen te maken zeg maar. Het is in deze misschien erg extreem , maar zo probeer ik dan toch mijn punt te maken
ywquote:Ondanks dat we het niet helemaal eens zijn toch bedankt voor je tijd
quote:Jij blijft maar vragen om discussie, maar je blijft als een papegaai je onzin herhalen. Provocatie dit, prococatie dat (ook al wordt dat om de 3 posts ontkracht), homo's mogen dit en dat niet (ook al staat helder in de wet van WEL), enzovoorts. Wat wil je nou? Jouw afkeer van homo's is inmiddels duidelijk. En de nuance waar je over praat zou je eerst bij jezelf moeten zoeken.
Bovendien valt jouw manier van discussiëren ook wat te verwijten. Zodra iemand te inhoudelijk op je reageert, negeer je die posts, of je houdt je om de haverklap van de domme (zoals met wat ik net zei, over genegeerde posts. Je zult vast gaan vragen welke posts dat waren). Mateloos irritant om iets uit te leggen, en je dan te zien reageren alsof de uitleg er nooit is geweest.
Je bent als een blinde die beweert dat hij alles kan zien: Eerst een hoop onzin spuien, dan gecorrigeerd worden door anderen, vervolgens dat negeren, en weer doen alsof er niks tegen je in is gebracht.
Het voordeel is dat het enigszins tijd bespaart (tenzij men in FB overdreven assertief op ingebeelde strepen gaat staan).quote:Op zondag 8 mei 2005 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie het voordeel niet zo van een nieuw topic bóven een waarschuwende verduidelijkende mod-post in het bestaande topic.
In die zin kan het wat mij betreft over het algemeen wel. De gretigheid om die term te gebruiken is echter wel opvallend. Maar als je er gelukkig van wordt, be my guest, zij het met mate.quote:Kan de term 'kutmarokkaantjes' wanneer voor iedereen al helder is dat hiermee de groep straatterreur-marokkanen bedoeld wordt? Het is zoveel werk om telkense de volledige omschrijving van die groep te typen...
In my nightmare, sajjebedoelequote:*in-your-dreams-smiley*.
Mja, het heeft zo z'n voor- en nadelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Verbal het volgende:
Het voordeel is dat het enigszins tijd bespaart (tenzij men in FB overdreven assertief op ingebeelde strepen gaat staan).
Okay.quote:In die zin kan het wat mij betreft over het algemeen wel. De gretigheid om die term te gebruiken is echter wel opvallend. Maar als je er gelukkig van wordt, be my guest, zij het met mate.
[disclaimer]
Dit is mijn mening, mijn approach. Als andere mods, admins er anders over denken, so be it. Mocht ik besluiten dat het 'kutmarokkaantjes'-gehalte in een topic te hoog is, te selectief of te rellerig, behoud ik mij het recht voor alsnog te editten.
[/disclaimer]
Eensch.quote:In my nightmare, sajjebedoele
In hoeverre is dit niet trollerig en valt dit wel onder de noemer discussieren ?? Hoe hij hier reageert is echt onzinnig, terwijl we samen hebben afgesproken genuanceerd in discussie te gaanquote:Op zondag 8 mei 2005 14:18 schreef 2drunk2horny het volgende:
wat is jouw maatschappelijk nut eigenlijk BSB?
ach we kunnen ze eigenlijk ook niks kwalijk nemen.
de islamieten zijn gewoon achter in de evolutie en zal nog wel een tijdje duren voordat ze bij zijn.
een goede indicatie wanneer we met ze kunnen discussieren is wanneer ze al dat apenhaar een keer verloren hebben
Nee, het is absoluut niet kwetsen, tis alleen trollerig, maar ik ben blij dat je dat zelf ook in ziet. Nog bedankt voor je mailtje trouwensquote:Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef 2drunk2horny het volgende:
is dit kwetsend dan?
net zo kwetsend als jou mening over homo's
je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 8 mei 2005 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je mailtje trouwens
Het is waarschijnlijk allemaal een beetje te confronterend.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:23 schreef Lemmeb het volgende:
Er staat helemaal geen racisme in dat topic! Tenminste niet in dat deel waarin ik gepost heb.
Ik denk het ookquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk allemaal een beetje te confronterend.
Misschien mijn opmerking over de Gay Pridequote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben eigenlijk in dat topic ook nog geen homofobie tegengekomen?.
Dagonet mag wel eens aankaarten waar er sprake is van homofobie.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben eigenlijk in dat topic ook nog geen homofobie tegengekomen?.
Mja, hooguit.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien mijn opmerking over de Gay PrideMoet kunnen lijkt me, ik hoef niet alles leuk te vinden wat homo's doen.
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldquote:Op zondag 8 mei 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoeveel moeite heeft die omslag gekost, kost het nog steeds in sommige gedeeltes van de christelijke wereld? Niet dat dat af doet aan het feit dat het schandalig is wat hier gebeurt is, dat allerminst.
Je stelt dan ook geen vragen, behalve die drie retorische in je eerste alinea.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht toch zeker wel op onderstaande post nog een reactie te krijgen:
============
[..]
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldDat is mijn probleem toch helemaal niet? Ik kom toch niet vanuit Marokko naar Nederland omdat ik per se hier wil wonen?
Het enige dat ik weet, is dat ik blij ben met en trots ben op wat we op dat vlak met z'n allen hebben bereikt, en dat ik en velen met mij absoluut niet van plan zijn om terug te keren naar de situatie van pakweg 50 jaar geleden. Niet zonder slag of stoot in elk geval.
============
nog niet maar anders gaan we hier gewoon verderquote:Op zondag 8 mei 2005 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
deel IV al in zicht?
Maar een reactie in de trant van "Je hebt weer eens 100% gelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je stelt dan ook geen vragen, behalve die drie retorische in je eerste alinea.
wat een schatje is het toch...quote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
tot die tijd dat het topic weer los gaat hier een leuke filpmje van meki
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
hij heeft iig gevoel voor handel.quote:
"Deze kopen voor 10 euro, op is op"quote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
tot die tijd dat het topic weer los gaat hier een leuke filpmje van meki
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
ik zie dat toch echt heel anders...quote:Op zondag 8 mei 2005 16:38 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
zelfs die gegapte tas met waardeloze troep probeert hij nog te verkopen
Zit geen kwaad bij dat joch. Hij is alleen hartstikke gek.quote:
Kan je fijn met een schone lei beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Nog 8 posts over Meki en 't topic is weer vol.
Inderdaad. Ik ben Meki-fanquote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit geen kwaad bij dat joch. Hij is alleen hartstikke gek.
Aanvinken welke je dr uit wilt hebben en dan op het delete-knopje drukken denk ik zo.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie trouwens nog maar weinig verandering in het topic.
Of gaat dat allemaal ineens, in één keer tijdens één enkele submit ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |