Grapje..mind the PI.quote:
Maar jij durft dat dus nu eigenlijk niet? Van de gekken toch eigenlijk.quote:
Zoenende mannen kijk ik ook niet meer van op. Bekkende mannen ook niet, tenminste niet in het uitgaansleven. Maar op het perron wel, da's gewoon irritant inderdaad, ook bij hetero's.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar jij durft dat dus nu eigenlijk niet? Van de gekken toch eigenlijk.
Vreemd, ik kijk er toch echt niet van op wanneer ik twee mannen elkaar gedag zie zeggen.
Behalve als ze uitgebreid gaan lopen bekken recht in mn gezicht, maar dat is van hetero's even irritant.
Niet zonder van te voren de situatie in te schatten, kijken wie er nog meer op het terron staan, en daarna met een rood hoofd weg te lopen, denkend dat iedereen me nakijkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:35 schreef NiNi het volgende:
Eensch.quote:Behalve als ze uitgebreid gaan lopen bekken recht in mn gezicht, maar dat is van hetero's even irritant.
Dat is het hele punt.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:35 schreef NiNi het volgende:
Goh joh. Maar is dat dan angst of onzekerheid?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zonder van te voren de situatie in te schatten, kijken wie er nog meer op het terron staan, en daarna met een rood hoofd weg te lopen, denkend dat iedereen me nakijkt..
Ligt het probleem misschien toch ook een beetje bij jezelf.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zonder van te voren de situatie in te schatten, kijken wie er nog meer op het terron staan, en daarna met een rood hoofd weg te lopen, denkend dat iedereen me nakijkt..
Wie zwijgt stemt toe?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldDat is mijn probleem toch helemaal niet? Ik kom toch niet vanuit Marokko naar Nederland omdat ik per se hier wil wonen?
Het enige dat ik weet, is dat ik blij ben met en trots ben op wat we op dat vlak met z'n allen hebben bereikt, en dat ik en velen met mij absoluut niet van plan zijn om terug te keren naar de situatie van pakweg 50 jaar geleden. Niet zonder slag of stoot in elk geval.
En zo gaat Europa beetje bij beetje kapot aan culturen die hier niet thuishoren.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:10 schreef attila het volgende:
[Ook Zweden heeft last van agressieve zandsprinkhanen]
Geen zin om uitgescholden/nagekeken te worden, in the picture te staan.quote:
Hulde aan je hele post, maar dit stukje in het bijzonder!quote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
Die kut-Marokkanen zijn bovenal een produkt van de Marokkaanse gemeenschap. Maar die hele Marokkaanse gemeenschap blijft net doen of het hun probleem niet is. Alsof het niet zou liggen aan belabberde opvoeding, aan het achterlijke geloof dat mannen boven vrouwen plaatst, en aan de algemene onbereidheid de handen uit de mouwen te steken. Men kan alleen maar verongelijkt zitten janken dat men 'gediscrimineerd' wordt door al die 'racisten'.
Zoals we racistische Lonsdalers en kut-Marokkanen op vakantie naar Auschwitz respectievelijk Westerbork sturen, zouden we homofoben een gratis avondje darkroom kunnen aanbiedenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:44 schreef PJORourke het volgende:
Nog iemand ideeen voor constructief holbewonersbeleid?
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
Geen zin om uitgescholden/nagekeken te worden, in the picture te staan.
In de praktijk valt dat natuurlijk meestal wel mee.
M'goed, het blijft altijd 'spannend'.
Hmmm lekkerquote:Op zondag 8 mei 2005 17:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hulde aan je hele post, maar dit stukje in het bijzonder!
Hehe, daar istie dan, die veer in je reet.![]()
Hmmm... het hep wel wat...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
Zoals we racistische Lonsdalers en kut-Marokkanen op vakantie naar Auschwitz respectievelijk Westerbork sturen, zouden we homofoben een gratis avondje darkroom kunnen aanbieden.
Dan wel graag in een hardcore-bareback-leertent.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
Zoals we racistische Lonsdalers en kut-Marokkanen op vakantie naar Auschwitz respectievelijk Westerbork sturen, zouden we homofoben een gratis avondje darkroom kunnen aanbieden.
Misschien als je ons nog een keer bedazzled met zo'n mooi stukje proza.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm lekker
Heb je wellicht nog meer voor me in petto?
Dat dienstplichtgedeelte vind ik wel wat inzitten, als verkapte heropvoeding.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon weer dienstplicht invoeren, en solidariteit, teamwork en discipline er in rammen, vervolgen kan iedereen die deze opleiding heeft gedaan optreden als een soort permanente agent ingezet worden, eventueel bewapend, moet je zien hoe snel criminaliteit dan af neemt.
Dat is een beetje overdreven hoor. 20 jaar geleden durfde ik ook niet zoenend op het perron afscheid te nemen of hand in hand te lopen op straat. De situatie is niet zo heel erg veel veranderd behalve dat er nu meer incidenten met Marokkaanse jongeren zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:39 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is het hele punt.
20 jaar geleden kon dat nog wel zonder problemen.
Nu ik dit zeg is vind ik dat ook raar. 20 jaar geleden...
Nee hoor, ik ben ook met andere dingen bezigquote:
Tijd voor BSB.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:58 schreef NiNi het volgende:
Maar goed, de discussie houdt wel een beetje op zo, iedereen is het inmiddels met elkaar eens hier...
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:03 schreef mineo39-76 het volgende:
Wanneer denken jullie is het misgegaan? Begin jaren '90 was het nog rustig in ons landje...
Correctie, in de jaren '90 werden de problemen nog succesvol verzwegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:03 schreef mineo39-76 het volgende:
Wanneer denken jullie is het misgegaan? Begin jaren '90 was het nog rustig in ons landje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |