abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 13:10:53 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26822118
quote:
Geen beginnen aan, van beide kanten de stokpaardjes, de onkiese opmerkingen en gezuig. Dit is geen discussie.

Doe maar een derde deel, en ik verzoek de deelnemers met klem te discussiëren. We weten nu dat het ws 'kutmarrokanen' waren en we weten ook dat 'de homo het zelf heeft uitgelokt'.

En nu weer genuanceerd, graag.

V.

Hier weer verder. En nu gaarne wel genuanceerd zoals Verbal aangeeft...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26822162
waar waren we...
oh ja homos hebben niet de grondwettelijke vrijheid om hand in hand te lopen of te zoenen in het openbaar waar hetero's dat kennenlijk wel hebben.
van thuiswonende studenten word niemand geil
pi_26822164
Andere TT graag, nu staat dat er dat de homo anderen heeft mishandeld
  zondag 8 mei 2005 @ 13:14:43 #4
13462 BansheeBoy
pi_26822209
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Andere TT graag, nu staat dat er dat de homo anderen heeft mishandeld
Je hebt nog gelijk ook. Maar iederene weet wat ik bedoel toch ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_26822226
Is het toestaan van boekjes die tot haat oproepen, een signaal aan de marokkaanse jeugd dat homo's inderdaad untermenschen zijn?
pi_26822238
@ BSB

jantje en sophietje lopen hand in hand door het park. jantje kust sophietje omdat hij haar een geweldige meid vind waar hij totaal verliefd op is.

jan en hans lopen hand in hand door het park. jan kust hans omdat hij hem een geweldige kerel vind waar hij totaal verliefd op is.

waarom is de bovenste dan niet provocerend en de onderste wel?
pi_26822288
Dit soort stompzinnige geweld is erg triest, dat mensen worden aangevallen omdat ze hand in hand lopen past in onze huidige samenleving waarin mensen meer dan ooit worden bekeken op uiterlijke kenmerken als kleding, gedrag en kleur.

Jammer ook dat omstanders niet in staat zijn geweest, in te grijpen. Dat moet voor de slachtoffers extra pijnlijk zijn geweest.
pi_26822322
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef SCH het volgende:

Jammer ook dat omstanders niet in staat zijn geweest, in te grijpen. Dat moet voor de slachtoffers extra pijnlijk zijn geweest.
Dat snap ik dus ook niet, al die omstanders die niets deden en bleven staan of doorliepen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:20:49 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_26822344
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij dus ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_26822397
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet, al die omstanders die niets deden en bleven staan of doorliepen.
Dat is ook moeilijk voor ons te bepalen omdat we er niet bij waren en het zal wel heel snel gegaan zijn maar dan nog ben ik benieuwd of de politie is gebeld en of omstanders signalementen hebben doorgegeven of iets hebben gedaan om de daders te volgen etc.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:26:46 #11
13462 BansheeBoy
pi_26822473
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:15 schreef 2drunk2horny het volgende:
@ BSB

jantje en sophietje lopen hand in hand door het park. jantje kust sophietje omdat hij haar een geweldige meid vind waar hij totaal verliefd op is.

jan en hans lopen hand in hand door het park. jan kust hans omdat hij hem een geweldige kerel vind waar hij totaal verliefd op is.

waarom is de bovenste dan niet provocerend en de onderste wel?
Persoonlijk vind ik het beiden provocerend. Ik vind dat stelletjes (man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw, Marokkaan/geit ( ) hun liefde beter thuis kunnen bezegelen. Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten

zondag 8 mei 2005 @ 13:28:03 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_26822503
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten
En omdat zij het niet zien zitten is het logisch dat homo's in elkaar worden getremd

Kolder.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_26822517
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is ook moeilijk voor ons te bepalen omdat we er niet bij waren en het zal wel heel snel gegaan zijn maar dan nog ben ik benieuwd of de politie is gebeld en of omstanders signalementen hebben doorgegeven of iets hebben gedaan om de daders te volgen etc.
Vraag ik me ook af.
pi_26822531
quote:
Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten
En wat is dan het probleem. Ik zie roze joggingbroeken ook niet zo zitten maar ga ik die mensen dan in elkaar slaan? Moeten roze joggingbroeken uit het straatbeeld verdwijnen?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:29:38 #15
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26822551
'de homo het zelf heeft uitgelokt'.

??????????????????????

Wat is de maatschappelijke relevantie van 'de moslim' in ons moeizaam opgebouwd Westers samenlevingsmodel?

Wat betreft de omstaanders, heb ik ook eens verzocht, dat resulteert in een onwaarschijnlijke samenscholing van broedertjes die zich allen tekort gedaan voelen niettegenstaande ze zich verplaatsen in erg mooie grote Duitse sedans of blitse scooters.
En toch maar diezelfde maatschappij afbreken die hen zoveel op een zilveren schaaltje aanbied, waaronder vrijheid.

één woord: nestbevuilers.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:30:54 #16
84341 alsem
ja toch
pi_26822587
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:29 schreef dancemacabre het volgende:
'de homo het zelf heeft uitgelokt'.

??????????????????????

Wat is de maatschappelijke relevantie van 'de moslim' in ons moeizaam opgebouwd Westers samenlevingsmodel?

Wat betreft de omstaanders, heb ik ook eens verzocht, dat resulteert in een onwaarschijnlijke samenscholing van broedertjes die zich allen tekort gedaan voelen niettegenstaande ze zich verplaatsen in erg mooie grote Duitse sedans of blitse scooters.
En toch maar diezelfde maatschappij afbreken die hen zoveel op een zilveren schaaltje aanbied, waaronder vrijheid.

één woord: nestbevuilers.
parasieten
  zondag 8 mei 2005 @ 13:31:04 #17
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_26822593
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik het beiden provocerend. Ik vind dat stelletjes (man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw, Marokkaan/geit ( ) hun liefde beter thuis kunnen bezegelen. Maar het gaat hier niet om mij, maar om de Marokkaanse jongeren die dit niet zien zitten

Het lijkt mij sowieso handig dat iemand met zo'n tekst in zijn sig zich onthoud van discussies die draaien om rascisme of discriminatie in welke vorm dan ook!
Lang leve mij! *O*
pi_26822601
Eigenlijk moeten we allemaal hand in hand gaan lopen in Amsterdam (of andere stad/dorp). Gewoon, gezellig!
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:33:40 #19
13462 BansheeBoy
pi_26822650
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

En omdat zij het niet zien zitten is het logisch dat homo's in elkaar worden getremd

Kolder.

V.
Neen Verbal, het is niet logisch, maar het valt te verwachten. Kijk, ik ben het er ook absoluut niet mee eens als doodnormale mensen in elkaar worden geslagen, maar het zou mooi zijn als de ''slachtoffers in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minder

zondag 8 mei 2005 @ 13:33:52 #20
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26822657
quote:

[..]

zonet zei je nog dat homo's het zelf hadden uitgelokt door hand in hand te lopen en dat ze dat maar beter niet kunnen doen.
nu mogen ook hetero's niet meer hand in hand lopen omdat JIJ dat provocerend vind.
je hebt wel facistische trekjes he
  zondag 8 mei 2005 @ 13:35:07 #21
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26822689
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen Verbal, het is niet logisch, maar het valt te verwachten. Kijk, ik ben het er ook absoluut niet mee eens als doodnormale mensen in elkaar worden geslagen, maar het zou mooi zijn als de ''slachtoffers in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minder

bij zichzelf ten rade gaan.
leg eens concreet uit!
homo's moeten maar niet hand in hand gaan lopen omdat ze dan marocjes provoceren en in elkaar geslagen kunnen worden
  zondag 8 mei 2005 @ 13:35:31 #22
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_26822703
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij blijft maar vragen om discussie, maar je blijft als een papegaai je onzin herhalen. Provocatie dit, prococatie dat (ook al wordt dat om de 3 posts ontkracht), homo's mogen dit en dat niet (ook al staat helder in de wet van WEL), enzovoorts. Wat wil je nou? Jouw afkeer van homo's is inmiddels duidelijk. En de nuance waar je over praat zou je eerst bij jezelf moeten zoeken.
Bovendien valt jouw manier van discussiëren ook wat te verwijten. Zodra iemand te inhoudelijk op je reageert, negeer je die posts, of je houdt je om de haverklap van de domme (zoals met wat ik net zei, over genegeerde posts. Je zult vast gaan vragen welke posts dat waren). Mateloos irritant om iets uit te leggen, en je dan te zien reageren alsof de uitleg er nooit is geweest.
Je bent als een blinde die beweert dat hij alles kan zien: Eerst een hoop onzin spuien, dan gecorrigeerd worden door anderen, vervolgens dat negeren, en weer doen alsof er niks tegen je in is gebracht.

Nog één laatste keer: Bij provocatie is het niet degene die provoceert die een probleem heeft. Maar juist degene die zich laat provoceren. En jij blijft gewoon goedkeuren dat een paar homo's die hand in hand lopen ergens, in elkaar worden geslagen daarvoor (dat iemand daar aanstoot aan neemt is 1 ding, maar hij mag dat niet gaan slaan. punt). En dit feit WIL gewoon niet tot jouw doordringen. Snap je dan echt niet dat het fout is dat iemand die zich aan de regels houdt (DE regels, niet JOU regels) mishandeld wordt?
Multiculti is leuk, maar ik ga me niet aanpassen aan tuig dat denkt dat ze iemand zomaar even in elkaar mogen trappen, alleen maar omdat ze zijn gedrag afkeuren. Je moet gewoon ophouden over procovatie, want die gasten zijn gewoon fout als ze gaan slaan. VALT NIET RECHT TE LULLEN. Wanneer begrijp jij dat eens?

Maar goed, eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jouw ethiek en verstand zich verder zullen ontwikkelen dan wat ze nu zijn. Wat mij verbaast is dat je nauwelijks naar anderen luistert, en toch serieus denkt dat je gelijk hebt. Onbegrijpelijk hoe iemand zichzelf zo volledig voor gek weet te houden. (werkelijk. lukt niet. zal wel een paradox zijn)
Ik verwacht dat je niet eens op mijn post zal reageren.
pi_26822725
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef 2drunk2horny het volgende:

[..]

leg eens concreet uit!
homo's moeten maar niet hand in hand gaan lopen omdat ze dan marocjes provoceren en in elkaar geslagen kunnen worden
Sterker nog: als je BSB een beetje volgt, weet je dat hij eigenlijk bedoelt: homo's moeten helemaal geen homo willen zijn, sterker nog: ze zijn het ook niet maar ze doen alsof ze het zijn. Enz.

Ik heb in dit topic alweer 1 x op BSB gereageerd en dat was alweer 1 x teveel. Misschien moeten we de discussie niet rond hem organiseren hier.
pi_26822730
"En meisjes met te korte rokjes kunnen gewoon verwachten dat ze verkracht worden."
pi_26822754
quote:

[..]

Dan moeten ze lekker binnen blijven als ze het niet zien zitten, het is toch godverdomme te gek voor woorden dat je niet eens meer hand in hand kan lopen, ik betrapte me zelf laatst ook op dat ik dit niet meer doe, ik heb op deze manier al 3 keer ruzie gehad met marokaanse jeugd, waarvan het 1 keer bijna op knokken is afgelopen. Het hele probleem van een groot deel van de marokaanse jeugd is dat ze als een soort halve moraalridders willen optreden. Ze doen zelf alles wat god verboden heeft maar als ze homos zien vinden ze dat te zondig voor woorden en moeten ze er op reageren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_26822758
quote:

[..]

Jij ziet een uiting van liefde en genegenheid als legitimatie voor geweld. Dan ben je ver heen en ik vraag me dan werkelijk af of je de essentie van je eigen godsdienst snapt. Zelfs El Moumni riep op dat homo's met rust dienden te worden gelaten.
pi_26822768
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef SCH het volgende:
Dit soort stompzinnige geweld is erg triest, dat mensen worden aangevallen omdat ze hand in hand lopen past in onze huidige samenleving waarin mensen meer dan ooit worden bekeken op uiterlijke kenmerken als kleding, gedrag en kleur.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je op je gedrag wordt aangekeken
Power perceived is power achieved.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:38:52 #28
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26822782
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:36 schreef DennisMoore het volgende:
"En meisjes met te korte rokjes kunnen gewoon verwachten dat ze verkracht worden."
dus dat moeten we ook gaan verbieden.
tering zeg, dan smaakt mijn biertje in de zomer op het terras veel minder als opeens alle dames in burka gaan lopen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:39:33 #29
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_26822799
@ BSB In je sig roep je op om de oorlog tegen de islam te stoppen. In dezelfde sig roep je op om Israel te boycotten. M.A.W. je bent ook gewoon een rascist. Je staat alleen aan de andere kant van de streep. Het lijkt me beter dat die marocjes eesrt eens bij zichzelf te rade gaan. Onder het mom van zelf kritiek. Niet meer, niets minder...
Lang leve mij! *O*
pi_26822814
Ik loop ook niet hand in hand omdat het altijd reacties oproept hier in de stad, van zowel tokkie-achtigen als van sommige allochtonen. Je valt wat uit de toon dus je krijgt nou eenmaal blikken, dat moet je voor lief nemen, net als iemand die in een rolstoel zeg maar

Maar echt verbaal en fysiek geweld is natuurlijk vele grenzen te ver.

Gelukkig vind ik het nogal ongemakkelijk lopen, dat hand in hand en mis het niet zo erg.
pi_26822819
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:38 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Jij ziet een uiting van liefde en genegenheid als legitimatie voor geweld. Dan ben je ver heen en ik vraag me dan werkelijk af of je de essentie van je eigen godsdienst snapt. Zelfs El Moumni riep op dat homo's met rust dienden te worden gelaten.
Geeft ook gelijk een duidelijk beeld van hoe sommige van dit soort jongens gehersenspoeld worden door pseudo imams. Ik heb verschillende vrienden die overtuigt moslim zijn, en die schamen zich ook duidelijk voor dit soort lui.
pi_26822834
raptorix, wil je met mij hand in hand lopen?
pi_26822836
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Omstanders kunnen kiezen tussen of ingrijpen of niets doen... Ingrijpen levert een veroordeling op of een mes tussen de ribben... dan is de keuze zo gemaakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26822848
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geeft ook gelijk een duidelijk beeld van hoe sommige van dit soort jongens gehersenspoeld worden door pseudo imams. Ik heb verschillende vrienden die overtuigt moslim zijn, en die schamen zich ook duidelijk voor dit soort lui.
Het heeft ook niet zoveel met de islam te maken. Veel meer met leeftijd en groepsgedrag.
pi_26822861
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik loop ook niet hand in hand omdat het altijd reacties oproept hier in de stad, van zowel tokkie-achtigen als van sommige allochtonen. Je valt wat uit de toon dus je krijgt nou eenmaal blikken, dat moet je voor lief nemen, net als iemand die in een rolstoel zeg maar

Maar echt verbaal en fysiek geweld is natuurlijk vele grenzen te ver.

Gelukkig vind ik het nogal ongemakkelijk lopen, dat hand in hand en mis het niet zo erg.
Ook als je niet hand in hand loopt heb ik al diverse keren problemen gehad. Gelukkig kan ik me meestal beheersen want ik heb geen zin in problemen, ik ben iemand die nogal aardig door het lint kan gaan, en als ik wel iemand (half) dood sla kan ik me nog gaan verdedigen ook bij mijnheer Cohen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:42:16 #36
13462 BansheeBoy
pi_26822871
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:38 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Jij ziet een uiting van liefde en genegenheid als legitimatie voor geweld.
Neen, ik vind zelden dat geweld legitiem is. Ik probeer enkel uit te leggen dat er diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving rondlopen waar ook rekening mee gehouden moet worden, er zijn groepen die hier dus aanstoot aan nemen, ik ben er ook 1 van. Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
quote:
Dan ben je ver heen en ik vraag me dan werkelijk af of je de essentie van je eigen godsdienst snapt. Zelfs El Moumni riep op dat homo's met rust dienden te worden gelaten.
Dat roep ik ook op hoor.

Is er nou echt niemand die mij begrijpt?

zondag 8 mei 2005 @ 13:42:38 #37
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_26822877
quote:

[..]

Nou zeg?!?!
Er zijn toch doodgewone mensen in elkaar geslagen?
Waarom moeten die doodgewone mensen die doodgewoon handje-in-handje liepen bij zichzelf te rade gaan?

Laat maar ... wij doodgewone mensen moet begrip hebben voor die kutmarrokaantjes ja ... die hoeven niet bij zichzelf te rade te gaan ... nieuwe uitleg van het begrip 'vrijheid' in nederland schijnbaar anno 2005. Vrijheid is synoniem aan niet openlijk dingen doen waar een Koranist met een fundamentalistische uitleg zich aan zou kunnen storen ...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26822882
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
raptorix, wil je met mij hand in hand lopen?
Met jou wel hoor
Me lange haren zijn er trouwens af
  zondag 8 mei 2005 @ 13:42:45 #39
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26822883
@ BSB

stel een stel homo's krijgt het idee om maar eens een paar lesjes kickboxen te doen.
op een mooie zomerse dag gaan ze hand in hand lopen in amsterdam.
elk marocje die een verkeerde blik geeft of ze beledigd aanvalt slaan ze het ziekenhuis in.

dat moet dan ook weer kunnen vind je niet...
pi_26822907
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
Nuff said
  zondag 8 mei 2005 @ 13:44:14 #41
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26822920
Totaal onbegrijpelijk dat dit maar blijft duren, stel dat iemand een oplossing vindt vvor dit samenlevingsprobleem, hoeveel jaren gaan er dan nog overheen, weer een genratie of drie, deze generatie heeft zichzelf afgeschreven, ondanks alle inzet en ondersteuning.
Koning Hassan II had de oplossing, maar ja daar had niemand oren naar.
Wat mis ik die wijze man.
pi_26822927
quote:

[..]

Die ken ik dus ook. Het overgrote deel van de moslims zal dit geweld ook afkeuren maar je blijft helaas een groep houden (zoals BSB) die de essentie van zijn godsdienst niet snapt en daarom geweld legitimeert. Tegen die intolerantie mag je niet tolerant zijn.
pi_26822932
quote:

diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving rondlopen waar ook rekening mee gehouden moet worden
Nee hoor, wanneer hun 'mening' tegen de wet ingaat, dien je daar geen rekening mee te houden.
quote:
Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
Wat doe je wel? Ze uitschelden, naroepen, vies aankijken?
pi_26822954
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef Roquefort het volgende:

[..]
Vrijheid is synoniem aan niet openlijk dingen doen waar een Koranist met een fundamentalistische uitleg zich aan zou kunnen storen ...
Het moet toch niet gekker worden
WIl je nu gaan zeggen dat ik geen dingen mag doen waar een Koranist zich aan kan storen??????
  zondag 8 mei 2005 @ 13:45:40 #45
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_26822958
quote:

..
Dat roep ik ook op hoor.

Kusje voor Bansheeboy
pi_26822961
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef dancemacabre het volgende:

Koning Hassan II had de oplossing, maar ja daar had niemand oren naar.
Herhaal eens?
pi_26822974
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Die ken ik dus ook. Het overgrote deel van de moslims zal dit geweld ook afkeuren maar je blijft helaas een groep houden (zoals BSB) die de essentie van zijn godsdienst niet snapt en daarom geweld legitimeert. Tegen die intolerantie mag je niet tolerant zijn.
Ook veel autochtonen zijn natuurlijk niet zo tolerant. Het is echt niet zo dat als er geen Marokkaan meer in Nederland zou zijn, dit probleem verdwenen zou zijn.
pi_26822976
quote:

[..]

Neen, ik vind zelden dat geweld legitiem is. Ik probeer enkel uit te leggen dat er diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving rondlopen waar ook rekening mee gehouden moet worden, er zijn groepen die hier dus aanstoot aan nemen, ik ben er ook 1 van. Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
[..]

Dat roep ik ook op hoor.

Hehe we zijn er. Inderdaad, geen geweld. Meer valt er eigenlijk niet te zeggen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:47:10 #49
13462 BansheeBoy
pi_26822998
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee hoor, wanneer hun 'mening' tegen de wet ingaat, dien je daar geen rekening mee te houden.
[..]
Is het tegen de wet om homo-taferelen vies te vinden ??? Ik denk het niet hoor
quote:
Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet. Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."

pi_26823015
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook veel autochtonen zijn natuurlijk niet zo tolerant. Het is echt niet zo dat als er geen Marokkaan meer in Nederland zou zijn, dit probleem verdwenen zou zijn.
Nee ben ik met je eens. Maar het is wel zo dat het gevoel van onveiligheid toeneemt. Ik zou toch wel graag willen weten wat daar de reden van is, laat wat dat betreft de onderste steen maar boven komen.
pi_26823017
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef DennisMoore het volgende:
Dat is nou eenmaal part of the game, vervelend maar toch een stuk minder erg dan fysiek geweld.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:47:51 #52
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_26823020
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het moet toch niet gekker worden
WIl je nu gaan zeggen dat ik geen dingen mag doen waar een Koranist zich aan kan storen??????
Weleens van sarcasme of ironie gehoord?
Dat bedoel ik juist, piemel, natuurlijk is dat de omgekeerde wereld.
Onzin dat iemand niet hand in hand zou mogen lopen omdat een bekrompen bevolkingsgroep zich daaraan zou storen! Ben ik nu duidelijk genoeg voor je?
pi_26823039
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Weleens van sarcasme of ironie gehoord?
Dat bedoel ik juist, piemel, natuurlijk is dat de omgekeerde wereld.
Onzin dat iemand niet hand in hand zou mogen lopen omdat een bekrompen bevolkingsgroep zich daaraan zou storen! Ben ik nu duidelijk genoeg voor je?
De kapper heeft met zijn haren ook een deel van zijn hersenen weggeknipt
pi_26823044
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:

Het ligt er maar net aan hoe je dat 'vies vinden' tot uitdrukking brengt.
quote:
Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet.
Hou het daarbij.
pi_26823056
quote:

[..]

[..]

Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet. Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."

Zo snap ik niet wat iemand in de islam ziet. Maar dat weerhoudt mij niet om zo iemand in haar of zijn waarde te laten. Kortom, we zijn het eens.
pi_26823078
quote:
Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."
Als je doelt op anale seks: minder als 50 procent van de homos heeft ooit anale seks gehad, terwijl rond de 70% van de heteros dit 1 of meerdere keren heeft gedaan. Kortom dit staat los van homos/heteros.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:50:51 #57
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_26823092
quote:

[..]

Denk je werkelijk dat deze jongens naar een moskee gaan?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:50:53 #58
103866 attila
st.anger
pi_26823094
quote:

[..]

Ik probeer enkel uit te leggen dat er diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving ......
er zijn groepen die hier dus aanstoot aan nemen, ik ben er ook 1 van.
Ik heb een hekel aan hoofdoeken. maar toch sla ik niemand in elkaar die deze draagt. het is namelijk het recht van deze persoon om zich te kleden zoals zij wilt. Zo hebben homofielen het recht om ongestoord hand-in-hand met elkaar te lopen. ongeacht wat jij en ik er van vinden. en als dit teveel is voor een bepaalde deel van onze bevolkng moeten deze lieden worden aangepakt, niet de homofielen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:51:38 #59
13462 BansheeBoy
pi_26823109
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je doelt op anale seks: minder als 50 procent van de homos heeft ooit anale seks gehad, terwijl rond de 70% van de heteros dit 1 of meerdere keren heeft gedaan. Kortom dit staat los van homos/heteros.
Huh ??? Wat voor keuzes hebben ze nog meer dan? Zo blijft er niet veel voor ze over

pi_26823120
'k Ben benieuwd wat BSB's oplossing zou zijn om zijn cultuurgenoten te overtuigen van zijn houding: niet slaan, niet schelden, niet vies aankijken, maar slechts denken.

Ga je wel eens met je cultuurgenoten in discussie om ze te overtuigen van de juistheid van jouw houding, BSB?
pi_26823128
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huh ??? Wat voor keuzes hebben ze nog meer dan? Zo blijft er niet veel voor ze over

Wil je het echt weten????? Zeg het maar
pi_26823129
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef Monus het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat deze jongens naar een moskee gaan?
Nou ja, je hebt verschillende groepen, of ze nou wel of niet gaan, je merkt duidelijk dat hun kennis over het geloof nogal matig is, en dat ze zich richten op verkeerde interpretaties.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:52:58 #63
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26823150
quote:

[..]

[..]

euhm is het niet zo dat veel moslim meisjes die maagd moeten blijven wel in hun kont worden geneukt? een vriend van me date daarom juist moslim meisjes om eens lekker anaal te kunnen.

mmm, pijpen, tussen de tieten en in het kontje bij een meid is dan ook onnatuurlijk? zoenen ook?
dus je mag je pik alleen in een kut steken met het doel om een meid zwanger te maken? rukken ook onnatuurlijk?

geen wonder dat die moslim meisjes tegenwoordig liever een hollandse knul hebben
pi_26823159
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt verschillende groepen, of ze nou wel of niet gaan, je merkt duidelijk dat hun kennis over het geloof nogal matig is, en dat ze zich richten op verkeerde interpretaties.
Het heeft niet zoveel met het geloof te maken rap, het heeft te maken met groepsgedrag, leeftijd, machoisme etc.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:53:38 #65
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823166
Wijlen Hassan II, was voorstander om jeugdige veelplegers terug te halen naar het land van afkomst, zodat ze aan de lijve ondervonden wat een geluk ze op het spel zetten met hun onaangepast gedrag.
Een verblijf in een Marokkaanse cel is nou eenmaal geen pretje, geen tv,pc,gamebox,waardigheid, voldoende te eten,hygiëne,hasjies,bezoek,verlof,herscholing,begeleiding,enz.......
pi_26823231
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef dancemacabre het volgende:

Wijlen Hassan II, was voorstander om jeugdige veelplegers terug te halen naar het land van afkomst, zodat ze aan de lijve ondervonden wat een geluk ze op het spel zetten met hun onaangepast gedrag.
Een verblijf in een Marokkaanse cel is nou eenmaal geen pretje, geen tv,pc,gamebox,waardigheid, voldoende te eten,hygiëne,hasjies,bezoek,verlof,herscholing,begeleiding,enz.......
Och, laten we de kutmarokkaantjes eerst maar eens echt aanpakken met de mogelijkheden die we daartoe in NL al hebben.

Daarnaast ben ik een voorstander van de Lubbers-kampen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:58:07 #67
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823282
Worden die mogelijkheden dan niet weggelachen door de doelgroep?

Niet dat ik iemand ook maar zulk een barbaars regime toewens, zelfs geen veelpleger.
pi_26823305
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Och, laten we de kutmarokkaantjes eerst maar eens echt aanpakken met de mogelijkheden die we daartoe in NL al hebben.

Daarnaast ben ik een voorstander van de Lubbers-kampen.
Gewoon weer dienstplicht invoeren, en solidariteit, teamwork en discipline er in rammen, vervolgen kan iedereen die deze opleiding heeft gedaan optreden als een soort permanente agent ingezet worden, eventueel bewapend, moet je zien hoe snel criminaliteit dan af neemt.
pi_26823331
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef dancemacabre het volgende:

Niet dat ik iemand ook maar zulk een barbaars regime toewens, zelfs geen veelpleger.
Mee eens, hard straffen heeft geen preventieve werking, preventieve acties zijn vele malen doeltreffender.
pi_26823334
quote:

Denk niet dat de huidige wettelijke mogelijkheden al echt geprobeerd zijn.
Niet onder leiding van Cohen in ieder geval. Die gaat thee-drinken, en zet een legertje hulpverleners en projectgroepjes in.
quote:
Er zou een enorme preventieve werking vanuit gaan.
In Nederland wordt er nog maar zelden een brood gestolen.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:00:40 #71
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26823349
quote:

zij zijn toch zo tegen de nederlandse samenleving en de vrijheden ervan?
kunnen ze weer terug naar het thuisland waar alles beter is.
hasan 2 zal misschien homosexualiteit ook niet goed hebben gekeurd maar hij respecteerde dus wel andere landen/samenlevingen die dat wel doen ...
  zondag 8 mei 2005 @ 14:04:47 #72
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_26823453
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon weer dienstplicht invoeren, en solidariteit, teamwork en discipline er in rammen, vervolgen kan iedereen die deze opleiding heeft gedaan optreden als een soort permanente agent ingezet worden, eventueel bewapend, moet je zien hoe snel criminaliteit dan af neemt.
Zal eerst de minds van de rechters radicaal moeten veranderen, als je twee/drie jaar van alles kan uitvreten meerdere malen er voor opgepakt bent en dan een dienstverlening van 150 uur krijgt zal niet erg veel indruk maken. Voor de meenste van die gasten zijn de uren die ze in een politie cel moeten doorbrengen hun grootste straf.
pi_26823463
quote:

'Meer blauw op straat', och, 'k weet niet of dat dé oplossing is.

Het huidige blauw weet vaak prima wie de raddraaiers zijn. Het ontbreekt echter aan wilkracht en mogelijkheden om ze daadwerkelijk aan te pakken. En wanneer een agent een keer het lef heeft om er eentje op te pakken, wordt hij daarin nauwelijks ondersteund door zijn superieuren, en wordt betreffende raddraaier weer losgelaten met redenen 'gebrek aan bewijs', of 'geen celruimte beschikbaar'.

Zo zou je ook verwachten dat bij de vele rellen/vechtpartijen (Hoog Catherijne, bioscopen tijdens Suikerfeest, etc) gewoon tientallen mensen in ME-busjes afgevoerd zouden worden. Nee, slechts enkele individuen worden gearresteerd.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:06:02 #74
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823479
Hassan II was wel souvereine leider van Marokko, maar had helaas weinig invloed in de Rif, waar de meeste broedertjes uit afstammen en nog steeds massaal toestromen door toedoen van een lakse wetgeving en handhaving.
pi_26823535
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'Meer blauw op straat', och, 'k weet niet of dat dé oplossing is.

Het huidige blauw weet vaak prima wie de raddraaiers zijn. Het ontbreekt echter aan wilkracht en mogelijkheden om ze daadwerkelijk aan te pakken. En wanneer een agent een keer het lef heeft om er eentje op te pakken, wordt hij daarin nauwelijks ondersteund door zijn superieuren, en wordt betreffende raddraaier weer losgelaten met redenen 'gebrek aan bewijs', of 'geen celruimte beschikbaar'.

Zo zou je ook verwachten dat bij de vele rellen/vechtpartijen (Hoog Catherijne, bioscopen tijdens Suikerfeest, etc) gewoon tientallen mensen in ME-busjes afgevoerd zouden worden. Nee, slechts enkele individuen worden gearresteerd.
Ja dat zal ook moeten veranderen, maar in dezelfde lijn zou je dus bijvoorbeeld ook juristen kunnen opleiden tijdens sociale dienstplicht om dit soort mensen te verdedigen dan wel te veroordelen, kortom deze mensen kunnen prima opgeleid worden tot rechters die bevoegt zijn om lagere straffen (bijvoorbeeld als politierechter) op te leggen.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:08:12 #76
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823547
de uren die ze in een politie cel moeten doorbrengen hun grootste straf.

Juist.
pi_26823577
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:07 schreef raptorix het volgende:

Ja dat zal ook moeten veranderen, maar in dezelfde lijn zou je dus bijvoorbeeld ook juristen kunnen opleiden tijdens sociale dienstplicht om dit soort mensen te verdedigen dan wel te veroordelen, kortom deze mensen kunnen prima opgeleid worden tot rechters die bevoegt zijn om lagere straffen (bijvoorbeeld als politierechter) op te leggen.
Er mag heel wat meer geld naar justitie.
En bij het politie-kader mogen wel eens wat banen geschrapt worden.
pi_26823682
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Er mag heel wat meer geld naar justitie.
En bij het politie-kader mogen wel eens wat banen geschrapt worden.
Kortom het leger gebruiken voor binnenlandse kwesties en de Amerikanen lief blijven aankijken voor het buitenlandse gedoe.
pi_26823727
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:14 schreef raptorix het volgende:

Kortom het leger gebruiken voor binnenlandse kwesties en de Amerikanen lief blijven aankijken voor het buitenlandse gedoe.
'k Vind niet dat dat tot de taken van het leger behoort.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:16:49 #80
13462 BansheeBoy
pi_26823735
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben benieuwd wat BSB's oplossing zou zijn om zijn cultuurgenoten te overtuigen van zijn houding: niet slaan, niet schelden, niet vies aankijken, maar slechts denken.
Ik ben daar niet de aangewezen persoon voor. Hier word ik al te pas en te onpas onjuist bejegend, laat staan door hitsige Marokkanen in real life
quote:
Ga je wel eens met je cultuurgenoten in discussie om ze te overtuigen van de juistheid van jouw houding, BSB?
Nee nooit. Ik heb geen X-Box

zondag 8 mei 2005 @ 14:18:42 #81
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26823786
--normaal doen is teveel gevraagd?--

[ Bericht 82% gewijzigd door Dagonet op 08-05-2005 15:49:48 ]
pi_26823844
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik ben daar niet de aangewezen persoon voor. Hier word ik al te pas en te onpas onjuist bejegend, laat staan door hitsige Marokkanen in real life
Wat zou de oplossing zijn om hen te overtuigen van jouw houding?
pi_26823861
Nederland is een raar land geworden. Tot voor kort was potenrammen nog iets typisch rechts, van blanke conservatieven die het licht nog niet hadden gezien.

Tegenwoordig zijn het nog steeds conservatieven die aan potenrammen doen, maar ze zijn inmiddels niet meer (uitsluitend) blank, dus ook niet meer (uitsluitend) rechts. Zowel rechts als links heeft er problemen mee deze nieuwe conservatieven te plaatsen, dat blijkt wel uit topics als deze.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:29:23 #84
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_26824026
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef Soul79 het volgende:
Nederland is een raar land geworden. Tot voor kort was potenrammen nog iets typisch rechts, van blanke conservatieven die het licht nog niet hadden gezien.
Potenrammen was een sport dat typisch was voor blanke homos die het licht nog niet hadden gezien.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:37:33 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26824238
Waarom moeten hier verdomme 4(!) topics aan worden gewijd

Het is toch heel simpel. Een Amerikaanse toerist is fysiek mishandeld in Amsterdam. Het gaat hier om een homo, en de daders waren Marokkanen. Marokkanen die dit soort dingen flikken noemen we kut-Marokkanen, en daar hebben we er helaas een heleboel van in Nederland.

Ook die zielige kereltjes op dit forum die dit soort zaken proberen goed te praten door te beweren dat 'deze vuile homo het zelf heeft uitgelokt', zijn net zo goed kut-Marokkanen. En daar dient men niet mee in discussie te gaan, die dient men meteen te permbannen.

Wat is daar nou zo moeilijk aan
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26824286
Wat zou volgens jou een oplossing IRL zijn, Lemmeb?
  zondag 8 mei 2005 @ 14:41:28 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26824340
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ook een ban (opsluiten)?
pi_26824381
En wél boekjes verbieden die oproepen om homo's van flatgebouwen te gooien.
pi_26824483
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
En wél boekjes verbieden die oproepen om homo's van flatgebouwen te gooien.
En cameratoezicht in moskees, net als in metrostations.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:59:20 #90
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26824793
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb het zo gehad met al dat softe gedoe waar het de aanpak van deze figuren betreft. Het schiet allemaal voor geen meter op. Stop met al die nonsens van 10 hulpverleners per kut-Marokkaan, integratietrajecten, gesubsidieerde taal- en versiercursussen, het subsidiëren en regelen van VMBO-stageplaatsen voor dit tuig dat vanwege een te grote bek toch geen stageplek kan vasthouden, de zogenaamde 'buddy's' voor individuele kut-Marokkaantjes (politieagenten met tijd teveel, blijkbaar), tolereren van al die achterlijke nonsens zoals hoofddoeken en burka's in publieke functies, thee in de moskee, en al die andere flauwekul die de belastingbetaler alleen maar veel geld kost, maar helemaal nul komma niks oplevert.

In plaats daarvan moeten we dit soort klootzakjes daadwerkelijk hard aanpakken, oppakken, 'van de trap af laten vallen', en oplsuiten in een isoleercel. Ja, knak die opgeblazen egootjes maar eens flink in tweeën. Laat ze voor mijn part een maandje of drie verpieteren op water en brood, en geef ze vervolgens de keus: verplichte tewerkstelling als aspergesteker (met bewapende opzichters, zodat er geen één kan ontsnappen), of ontneming van de Nederlandse nationaliteit en een door de ouders betaald ticket naar de Westelijke Sahara.

En we moeten die hele Marokkaanse gemeenschap duidelijk maken dat de maat vol is wat dit soort zaken betreft. Dat men zich heel rap moet gaan aanpassen, of dat er anders veel ergere dingen gaan gebeuren. Dat er dan Marokkaanse moskeeën worden afgebroken, Marokkaans-islamtisiche schooltjes worden opgeheven, uitkeringen worden ingetrokken en mensen worden uitgezet met voor mijn part onbekende bestemming. Maw dat deze hele gemeenschap dan massaal uitgekotst gaat worden.

Die kut-Marokkanen zijn bovenal een produkt van de Marokkaanse gemeenschap. Maar die hele Marokkaanse gemeenschap blijft net doen of het hun probleem niet is. Alsof het niet zou liggen aan belabberde opvoeding, aan het achterlijke geloof dat mannen boven vrouwen plaatst, en aan de algemene onbereidheid de handen uit de mouwen te steken. Men kan alleen maar verongelijkt zitten janken dat men 'gediscrimineerd' wordt door al die 'racisten'.

Gisteren was er ook weer zo'n kereltje op televisie bij de NMO. De manier waarop hij de Marokkaanse loverboys openlijk verdedigde, en de bijval die hij daarin kreeg van sommigen, doet mij vermoeden dat er veel meer mis is binnen die hele Marokkaanse gemeenschap, dan wij ooit kunnen vermoeden. We hebben een gigantisch Paard van Troje binnengehaald.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:13:04 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26825198
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:

Ik heb het zo gehad met al dat softe gedoe waar het de aanpak van deze figuren betreft. Het schiet allemaal voor geen meter op. Stop met al die nonsens van 10 hulpverleners per kut-Marokkaan, integratietrajecten, gesubsidieerde taal- en versiercursussen, het subsidiëren en regelen van VMBO-stageplaatsen voor dit tuig dat vanwege een te grote bek toch geen stageplek kan vasthouden, de zogenaamde 'buddy's' voor individuele kut-Marokkaantjes (politieagenten met tijd teveel, blijkbaar), tolereren van al die achterlijke nonsens zoals hoofddoeken en burka's in publieke functies, thee in de moskee, en al die andere flauwekul die de belastingbetaler alleen maar veel geld kost, maar helemaal nul komma niks oplevert.

In plaats daarvan moeten we dit soort klootzakjes daadwerkelijk hard aanpakken, oppakken, 'van de trap af laten vallen', en oplsuiten in een isoleercel. Ja, knak die opgeblazen egootjes maar eens flink in tweeën. Laat ze voor mijn part een maandje of drie verpieteren op water en brood, en geef ze vervolgens de keus: verplichte tewerkstelling als aspergesteker (met bewapende opzichters, zodat er geen één kan ontsnappen), of ontneming van de Nederlandse nationaliteit en een door de ouders betaald ticket naar de Westelijke Sahara.

En we moeten die hele Marokkaanse gemeenschap duidelijk maken dat de maat vol is wat dit soort zaken betreft. Dat men zich heel rap moet gaan aanpassen, of dat er anders veel ergere dingen gaan gebeuren. Dat er dan Marokkaanse moskeeën worden afgebroken, Marokkaans-islamtisiche schooltjes worden opgeheven, uitkeringen worden ingetrokken en mensen worden uitgezet met voor mijn part onbekende bestemming. Maw dat deze hele gemeenschap dan massaal uitgekotst gaat worden.

Die kut-Marokkanen zijn bovenal een produkt van de Marokkaanse gemeenschap. Maar die hele Marokkaanse gemeenschap blijft net doen of het hun probleem niet is. Alsof het niet zou liggen aan belabberde opvoeding, aan het achterlijke geloof dat mannen boven vrouwen plaatst, en aan de algemene onbereidheid de handen uit de mouwen te steken. Men kan alleen maar verongelijkt zitten janken dat men 'gediscrimineerd' wordt door al die 'racisten'.

Gisteren was er ook weer zo'n kereltje op televisie bij de NMO. De manier waarop hij de Marokkaanse loverboys openlijk verdedigde, en de bijval die hij daarin kreeg van sommigen, doet mij vermoeden dat er veel meer mis is binnen die hele Marokkaanse gemeenschap, dan wij ooit kunnen vermoeden. We hebben een gigantisch Paard van Troje binnengehaald.

Mag ik de Beierse aanpak suggereren? Een soort two-strikes-out die geldt voor het hele gezin. Eerste keer, waarschuwing, plus vervolging, uiteraard. Tweede keer, uitzetting van de hele familie. In Beieren gedraagt men zich.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 8 mei 2005 @ 15:14:46 #92
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  zondag 8 mei 2005 @ 15:21:33 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825408
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mag ik de Beierse aanpak suggereren? Een soort two-strikes-out die geldt voor het hele gezin. Eerste keer, waarschuwing, plus vervolging, uiteraard. Tweede keer, uitzetting van de hele familie. In Beieren gedraagt men zich.
In Bayern, daar weet men wel raad met tuig .

Het is jammer dat het zo moet. We hadden het immers ooit zo gezellig met elkaar in ons links-liberale kikkerlandje, het meest vrije land ter wereld, waar alles mocht en alles kon, elke freak welkom was en gerespecteerd werd, en waar iedereen min of meer tevreden was. Maar bepaalde figuren weten deze vrijheid niet te waarderen, en leven blijkbaar liever in een door angst en onderdrukking geregeerde islamitische heilstaat. Laten we deze heilstaat dan op kleine schaal creëren voor diegenen die zich daardoor aangesproken voelen, als intrument om hen buiten onze vrije maatschappij te plaatsen en toch nog van enig nut te laten zijn.
pi_26825480
Hoe zouden we kunnen komen tot de Beierse aanpak?

Moet dat van partijen in DenHaag komen? Wat zou een gekozen burgemeester voor invloed hebben?
  zondag 8 mei 2005 @ 15:24:34 #95
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26825486
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Lemmeb het volgende:
In Bayern, daar weet men wel raad met tuig .

Het is jammer dat het zo moet. We hadden het immers ooit zo gezellig met elkaar in ons links-liberale kikkerlandje, het meest vrije land ter wereld, waar alles mocht en alles kon, elke freak welkom was en gerespecteerd werd, en waar iedereen min of meer tevreden was. Maar bepaalde figuren weten deze vrijheid niet te waarderen, en leven blijkbaar liever in een door angst en onderdrukking geregeerde islamitische heilstaat. Laten we deze heilstaat dan op kleine schaal creëren voor diegenen die zich daardoor aangesproken voelen, als intrument om hen buiten onze vrije maatschappij te plaatsen en toch nog van enig nut te laten zijn.
Ik vind het met 16 miljoen sowieso een beetje te gezellig aan het worden. Mag best in geselecteerd worden.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:26:26 #96
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26825522
doen ze dat echt in beieren? heb je nog een bron.
ziet er uit als een mooie plek om later te gaan wonen als ze hier in nederland zo blijven doorknoeien
  zondag 8 mei 2005 @ 15:27:19 #97
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825550
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind het met 16 miljoen sowieso een beetje te gezellig aan het worden. Mag best in geselecteerd worden.
Wat mij betreft selectie achteraf. Jij crimineel en dubbele nationaliteit? Jij oprotten .

En neem dat tuig van die familie van je maar mee. Allemaal op eigen kosten uiteraard, we zijn toch zeker Sinterklaas niet .
  zondag 8 mei 2005 @ 15:27:46 #98
103866 attila
st.anger
pi_26825560
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bedoel je nu gezin of familie? Dat zijn twee verschillend dingen. Ik ben het overigens wel met de Beierse aanpak eens en ik snap niet dat het wel zo kan in Beieren en niet bij ons.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:28:42 #99
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825584
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:26 schreef 2drunk2horny het volgende:
ziet er uit als een mooie plek om later te gaan wonen als ze hier in nederland zo blijven doorknoeien
Beieren, Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland, Lapland, Bloemendaal en Drenthe. Dat zijn een beetje de plekken in Europa waar je als blanke nog prettig kunt vertoeven.
pi_26825606
Vandaag was de NMO-uitzending ook weer hetzelfde (klaagzang)liedje. Een jurk met hoedje vertelde hoe onheus de Marokkaanse jeugd bejegend en gedicrimineerd wordt en dat het logisch is dat ze hun frustratisch AFREAGEREN. Was waarschijnlijk weer zo!n pseudo-iman.
pi_26825612
En nu wat haalbaarder oplossingen? .
  zondag 8 mei 2005 @ 15:30:54 #102
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825646
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:29 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Vandaag was de NMO-uitzending ook weer hetzelfde (klaagzang)liedje. Een jurk met hoedje vertelde hoe onheus de Marokkaanse jeugd bejegend en gedicrimineerd wordt en dat het logisch is dat ze hun frustratisch AFREAGEREN. Was waarschijnlijk weer zo!n pseudo-iman.
Het is verd*mme elke keer hetzelfde liedje. Als je maar vaak genoeg roept dat je als gemeenschap gedisjkrimineerd wordt, dan gaat men het vanzelf geloven ook.

Ik zeg: meteen opdoeken die omroep. Om te beginnen.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:31:01 #103
103866 attila
st.anger
pi_26825649
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:28 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Beieren, Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland, Lapland, Bloemendaal en Drenthe. Dat zijn een beetje de plekken in Europa waar je als blanke nog prettig kunt vertoeven.
je vergeet IJsland, Shetland eilanden, Spitsbergen en de Faroereilanden. Maar serieus, hebben ze in landen als Zweden en Noorwegen ook problemen met allochtonen?
  zondag 8 mei 2005 @ 15:33:32 #104
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825715
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
LOL

Pappen en nathouden, kopjes thee in de moskee, en blikken hulpverleners opentrekken. Veel verder kom je nu eenmaal niet in ons door het Linkse Politiek-correcte gedachtengoed geïndoctrineerde landje, denk ik zo.

Bayern is een ontzettend rechts deel van Duitsland, dat kun je nog het meest vergelijken met conservatieve delen van de VS, maar absoluut niet met Nederland. Werken en je mond houden is daar het motto.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:34:17 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825736
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef attila het volgende:

[..]

je vergeet IJsland, Shetland eilanden, Spitsbergen en de Faroereilanden. Maar serieus, hebben ze in landen als Zweden en Noorwegen ook problemen met allochtonen?
Ja, volgens mij wel, vooral in Zweden. Met moslims.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:37:46 #106
93744 Finder_elf_towns
pi_26825824
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef attila het volgende:

[..]

Je dacht toch niet echt dat die woestijnrakkers ergens welkom waren?
  zondag 8 mei 2005 @ 15:39:24 #107
93744 Finder_elf_towns
pi_26825865
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Klopt, een tijd geleden verwoestte een zweedse autochtone menigte een moskee. De brandweer werd tegengehouden terwijl die haathut afbrandde.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:41:50 #108
103866 attila
st.anger
pi_26825937
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

zo, ik dacht dat in het ultralinkse, megasociale Zweden zowat alles mocht. ken je nagaan als je zelfs daar al woede opwekt. een deel van noordafrikanen is er echt nog niet rijp voor om in een open, tolerante, vrije maatschappij te leven blijkt wel.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:43:13 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825981
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
haathut
  zondag 8 mei 2005 @ 15:46:17 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26826070
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:26 schreef 2drunk2horny het volgende:
Stond een paar jaar geleden een heel huilie verhaal over in de Volkskrant (waar anders). Koerdische jongen had gejat, hele gezin van 16 man moest het land uit.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:49:36 #111
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26826169
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:33 schreef Lemmeb het volgende:
Bayern is een ontzettend rechts deel van Duitsland, dat kun je nog het meest vergelijken met conservatieve delen van de VS, maar absoluut niet met Nederland. Werken en je mond houden is daar het motto.
Het zijn best wel hedonisten hoor, mensen van Wein, Weib und Gesang. Maar ze houden niet van bullshit en geknuffel. Kom niet aanzetten met het woord "trauma" in Beieren.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:49:38 #112
93744 Finder_elf_towns
pi_26826171
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nooit van die term gehoord? We gaan overigens wel offtopic.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:50:37 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26826195
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is er onhaalbaar aan? In Beieren werkt het duidelijk.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:51:36 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826221
Een search naar "haathut" op google levert trouwens erg interessante ende vermaeckelijke links op. Zo wist ik niet dat er speciaal voor Hirsi Ali een weblog is gemaakt .
  zondag 8 mei 2005 @ 15:52:01 #115
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26826239
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Het peil daalt.
Inderdaad. 2drunk2horny & finder, kap eens met die toon.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:54:31 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826302
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het zijn best wel hedonisten hoor, mensen van Wein, Weib und Gesang. Maar ze houden niet van bullshit en geknuffel. Kom niet aanzetten met het woord "trauma" in Beieren.
Tuurlijk, van een feestje houden ze wel. Maar de mentaliteit is heel anders dan in het tegenwoordige Nederland. Gewoon hard werken, geen gezeik, en daar mag je na gedane arbeid ook best de verboden vruchten van plukken. Hier in Nederland heeft bijvoorbeeld iedereen 'recht' op vakantie .
  zondag 8 mei 2005 @ 15:57:10 #117
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26826370
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:49 schreef PJORourke het volgende:
Het zijn best wel hedonisten hoor, mensen van Wein, Weib und Gesang.
München.
Heerlijke stad, aardige mensen ook.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  zondag 8 mei 2005 @ 15:59:32 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826438
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nooit van die term gehoord? We gaan overigens wel offtopic.
Meer dan offtopic valt er toch ook helemaal niet te melden over dit onderwerp?

Het is gewoon het zoveelste geval van mishandeling door kut-Marokkanen. Nu gaat het toevallig om een kleffe homo, morgen gaat het om je oma.

Of wil je het over haat jegens homo's hebben? Integendeel tot wat SCH constant beweert, was deze uitwas van intolerantie ooit bijna uitgebannen in het weten des landes, zeker in Amsterdam. Maarja, dan komen we uiteindelijk toch weer bij die kut-Marokkanen uit .

Oplossingen willen we horen, geen gelul.
pi_26826478
Kun je in Beieren als homo wel hand-in-hand over straat?
pi_26826481
quote:

[..]

maar het zou mooi zijn als de ''daders in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minder
  zondag 8 mei 2005 @ 16:02:07 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826519
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je in Beieren als homo wel hand-in-hand over straat?
Nee ook niet. Zeer scherp opgemerkt .

Magoed, zou je daar ook maar een moment rouwig om zijn als je daar naartoe zou verhuizen? Dat is de vraag.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:03:51 #122
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26826558
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
Oplossingen willen we horen, geen gelul.
Wat vaker naar deze man luisteren:

Minister van binnenlandse zaken van Beieren, law-and-order-man van CDU/CSU.
pi_26826589
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef 2drunk2horny het volgende:
de meeste moslims keuren homosexualiteit af en dus de grondwet.
als BSB al een gematigde moslim is kun je nagaan hoe moeilijk het is door met praten die mensen tot rede te brengen.

gewoon keihard aanpakken en die beierse aanpak klinkt uitermate goed!
de meeste christens ook en de joden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_26826610
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef 2drunk2horny het volgende:

[..]

leg eens concreet uit!
...en zo blijven we aan de gang; homo's mogen niet hand in hand lopen, want dan worden ze door de marojes inelkaar gehengst, Nederlandse meisjes mogen zich niet sexy kleden in de zomer, want dan zijn het hoeren die door marocjes verkracht mogen worden, je mag een groepje agressieve marocjes niet aankijken, anders komen ze op je af met het in hun bek bestorven: "Wat moet je nou, joh?!!", mijn vrouw mag niet langs een "zwarte" school lopen want dan wordt ze "kankerhoer" genoemd, mijn buurvrouw die haar hond uitlaat idem dito....de marojjes van alle generaties moeten verplcht worden (alsnog) een inburgeringscursus te volgen die ze met succes dienen af te ronden, anders zouden ze gewoon een enkele reis Riffgebergte moeten krijgen, want daar komen al die straatcriminelen vandaan. En de regering en de pers moeten een ophouden dit soort zaken "incidenten" te noemen; een incident is iets dat niet vaak voorkomt; agressieve uitingen van marocjes tegenover autochtone Nederlanders komen zo langzamerhand dagelijks voor.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:06:50 #125
13554 Jernau.Morat.Gurgeh
Great Dictator.
pi_26826648
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Magoed, zou je daar ook maar een moment rouwig om zijn als je daar naartoe zou verhuizen? Dat is de vraag.
Door blanke ariers in elkaar gemept worden is natuurlijk veel leuker dan door vermeende allochtonen.

Ja, echt een reden om te verhuizen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:07:05 #126
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826657
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Meki het volgende:

[..]

de meeste christens ook en de joden
Maar die tolereren het, en trekken er geen boksbeugel voor aan.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:07:17 #127
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26826662
quote:

Je wordt wel met rust gelaten. Niet door buren lastig gevallen.
pi_26826674
quote:

Idealiter wil ik in de praktijk exact hetzelfde kunnen, mogen en durven als hetero's.

Bij het afscheid nemen op het perron niet eerst rondkijken of er mensen aanwezig zijn die misschien aanstoot nemen aan een afscheidszoen/-knuffel, en vervolgens met een rood hoofd weglopen met het idee dat je door iedereen wordt nagekeken...

.
pi_26826677
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Het peil daalt.
Al een tijdje. Plotseling zijn alle moslims weer schuldig.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:09:00 #130
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26826717
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:07 schreef Saleheim het volgende:
Waar staat dat dan?
  zondag 8 mei 2005 @ 16:09:15 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826728
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Door blanke ariers in elkaar gemept worden is natuurlijk veel leuker dan door vermeende allochtonen.

Ja, echt een reden om te verhuizen .
Voor mij als hetero met bijna perfect arisch uiterlijk wel . Ik ben die kut-Marokkanen meer dan zat, en dat ik me ook niet meer hoef te ergeren aan de Gay Pride en ander homofiel geneuzel is alleen maar mooi megenomen.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:10:32 #132
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826776
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:07 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Wat een bullshit .

Ik heb geen enkele moeite met bijvoorbeeld de Turkse of Iraanse gemeenschap. Daar zitten ook genoeg rotte appels tussen, maar die vallen mij (of m'n oma) tenminste niet lastig.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:10:33 #133
103866 attila
st.anger
pi_26826777
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Klopt, een tijd geleden verwoestte een zweedse autochtone menigte een moskee. De brandweer werd tegengehouden terwijl die haathut afbrandde.
inderdaad. van http://www.foxnews.com/story/0,2933,139614,00.html

Swedes Reach Muslim Breaking Point

MALMO, Sweden — Swedish authorities in the southern city of Malmo have been busy with a sudden influx of Muslim immigrants — 90 percent of whom are unemployed and many who are angry and taking it out on the country that took them in.

"If we park our car it will be damaged — so we have to go very often in two vehicles, one just to protect the other vehicle," said Rolf Landgren, a Malmo police officer.

Fear of violence has changed the way police, firemen and emergency workers do their jobs.

There are some neighborhoods Swedish ambulance drivers will not go to without a police escort. Angry crowds have threatened them, telling them which patient to take and which ones to leave behind.

Because Sweden has some of the most liberal asylum laws in Europe, one quarter of Malmo's 250,000 population is now Muslim, changing the face and the idea of what it means to be Swedish. Asylum seekers may bring spouses, brothers and grandparents with them. Civil servants say the city is swamped.

"You have 1,000 students in a Swedish school. How many are Swedes? Two," said Lars Birgersson, principal of the Rosengrad School.

Students arrive at age 10 or 12 from countries like Iraq, Iran and Lebanon with no knowledge of Swedish; some have never been to school at all and many classes require interpreters.

Still, more than half won't graduate.

"They are not a part of Swedish society, so to speak. It is difficult for them to get inside society," said Torsten Elofsson of the Malmo Police Department.

However, they are the most rapidly growing segment of Swedish society — outsiders who are already inside, posing a challenge to legendary Swedish tolerance that has now been stretched to the breaking point.

Malmo's main mosque was recently set ablaze by arsonists. When firefighters arrived on the scene, they were attacked by stone throwers.

zondag 8 mei 2005 @ 16:10:45 #134
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26826783
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef Meki het volgende:

[..]

iemand die aanslagen goedkeurt mag doorgaan met posten ?
ik vraag toch ook om een bron.
die gasten zullen wel wat geflikt hebben wat niet door de beugel kon aangezien zweden zeer gastvrije mensen zijn.

misschien hebben ze wel in de moskee gezegd dat je homos met de kop omlaag van het dak moet gooien en dat sommigen ook meteen overgingen om homo's in elkaar te slaan
  zondag 8 mei 2005 @ 16:11:23 #135
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26826804
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar die tolereren het, en trekken er geen boksbeugel voor aan.
En hoeveel moeite heeft die omslag gekost, kost het nog steeds in sommige gedeeltes van de christelijke wereld? Niet dat dat af doet aan het feit dat het schandalig is wat hier gebeurt is, dat allerminst.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_26826808
Moslims.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:14:35 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26826912
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:10 schreef attila het volgende:

[..]

MALMO, Sweden — Swedish authorities in the southern city of Malmo have been busy with a sudden influx of Muslim immigrants — 90 percent of whom are unemployed and many who are angry and taking it out on the country that took them in.

"If we park our car it will be damaged — so we have to go very often in two vehicles, one just to protect the other vehicle," said Rolf Landgren, a Malmo police officer.

Fear of violence has changed the way police, firemen and emergency workers do their jobs.

There are some neighborhoods Swedish ambulance drivers will not go to without a police escort. Angry crowds have threatened them, telling them which patient to take and which ones to leave behind.

Because Sweden has some of the most liberal asylum laws in Europe, one quarter of Malmo's 250,000 population is now Muslim, changing the face and the idea of what it means to be Swedish. Asylum seekers may bring spouses, brothers and grandparents with them. Civil servants say the city is swamped.

"You have 1,000 students in a Swedish school. How many are Swedes? Two," said Lars Birgersson, principal of the Rosengrad School.

Students arrive at age 10 or 12 from countries like Iraq, Iran and Lebanon with no knowledge of Swedish; some have never been to school at all and many classes require interpreters.

Still, more than half won't graduate.

"They are not a part of Swedish society, so to speak. It is difficult for them to get inside society," said Torsten Elofsson of the Malmo Police Department.

However, they are the most rapidly growing segment of Swedish society — outsiders who are already inside, posing a challenge to legendary Swedish tolerance that has now been stretched to the breaking point.

Malmo's main mosque was recently set ablaze by arsonists. When firefighters arrived on the scene, they were attacked by stone throwers.
Toen ik op de link klikte kreeg ik
quote:
ADS BY GOOGLE
Meet Tens of Thousands of Muslim Singles for Love and Friendship.
www.MuslimFriendship.com
als begeleidende reclame .
  zondag 8 mei 2005 @ 16:15:20 #138
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26826939
quote:

[..]

knip
tja ik zie zeer veel gelijkenis met de nederlandse situatie. was het niet zo dat ook al in belgie bepaalde wijken onbetreedbaar waren voor niet moslims en dat zelfs agenten er opzettelijk werden vermoord!

tja links nederland wil het probleem niet onder ogen zien en de moslim gemeenschap blijft het als incidenten afdoen...

tja ze moeten gewoon iemand als philip de winter hier een paar jaartjes aan de macht hebben. probleem weg ...
pi_26826948
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:05 schreef luked45 het volgende:

[..]

...en zo blijven we aan de gang; homo's mogen niet hand in hand lopen, want dan worden ze door de marojes inelkaar gehengst, Nederlandse meisjes mogen zich niet sexy kleden in de zomer, want dan zijn het hoeren die door marocjes verkracht mogen worden, je mag een groepje agressieve marocjes niet aankijken, anders komen ze op je af met het in hun bek bestorven: "Wat moet je nou, joh?!!", mijn vrouw mag niet langs een "zwarte" school lopen want dan wordt ze "kankerhoer" genoemd, mijn buurvrouw die haar hond uitlaat idem dito....de marojjes van alle generaties moeten verplcht worden (alsnog) een inburgeringscursus te volgen die ze met succes dienen af te ronden, anders zouden ze gewoon een enkele reis Riffgebergte moeten krijgen, want daar komen al die straatcriminelen vandaan. En de regering en de pers moeten een ophouden dit soort zaken "incidenten" te noemen; een incident is iets dat niet vaak voorkomt; agressieve uitingen van marocjes tegenover autochtone Nederlanders komen zo langzamerhand dagelijks voor.
Juist ! Een verplichte inburgeringscursus en bij weigering of het niet behalen van de inburgeringstest enkele reis riffgebergte !
  zondag 8 mei 2005 @ 16:15:36 #140
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26826953
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:10 schreef 2drunk2horny het volgende:

[..]

ik vraag toch ook om een bron.
die gasten zullen wel wat geflikt hebben wat niet door de beugel kon aangezien zweden zeer gastvrije mensen zijn.
Mits blank.
pi_26826970
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Voor mij als hetero met bijna perfect arisch uiterlijk wel . Ik ben die kut-Marokkanen meer dan zat, en dat ik me ook niet meer hoef te ergeren aan de Gay Pride en ander homofiel geneuzel is alleen maar mooi megenomen.
jah alleen het geweld van Marokkanen ben je zat je weet niet wat er gebeurd is
en het geweld van Nederlanders etc. ben je die ook zat ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:18:01 #142
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26827025
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En hoeveel moeite heeft die omslag gekost, kost het nog steeds in sommige gedeeltes van de christelijke wereld? Niet dat dat af doet aan het feit dat het schandalig is wat hier gebeurt is, dat allerminst.
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereld Dat is mijn probleem toch helemaal niet? Ik kom toch niet vanuit Marokko naar Nederland omdat ik per se hier wil wonen?

Het enige dat ik weet, is dat ik blij ben met en trots ben op wat we op dat vlak met z'n allen hebben bereikt, en dat ik en velen met mij absoluut niet van plan zijn om terug te keren naar de situatie van pakweg 50 jaar geleden. Niet zonder slag of stoot in elk geval.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:19:18 #143
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26827057
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef Meki het volgende:
het geweld van Nederlanders etc. ben je die ook zat ?
Welke Nederlanders?
Of bedoel je die kut-Marokkanen met een Nederlands paspoort?
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  zondag 8 mei 2005 @ 16:19:23 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26827061
Zooo, ietsjes opgeschoond, minder dan ik op eerste gezicht vreesde.

[ Bericht 80% gewijzigd door Dagonet op 08-05-2005 17:21:45 ]
  zondag 8 mei 2005 @ 17:23:32 #145
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26828649
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mits blank.
Daar lees ik:
Some immigrants themselves find that attitude easy to understand. "Back in my country we also prefer to give jobs to our own people," said Adem, an Ethiopian given political asylum in Sweden 10 years ago. "That's not racism, it's human nature."

People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:25:45 #146
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26828708
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:19 schreef Dagonet het volgende:
Zooo, ietsjes opgeschoond, minder dan ik op eerste gezicht vreesde.
Hulde voor je uiterst progressieve opschoning .
pi_26828748
Ik wil dus gewoon op een trein-perron een vriend gedag kunnen zoenen.

.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:30:17 #148
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26828842
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:27 schreef DennisMoore het volgende:

.
Zo willen we allemaal wel iets onmogelijks.

En Riframmer [ ], waarom zouden de mods hier een voorstel over moeten hebben?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_26828870
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:30 schreef NiNi het volgende:

Zo willen we allemaal wel iets onmogelijks.
Waarom zou dat onmogelijk zijn?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:32:24 #150
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26828905
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:27 schreef DennisMoore het volgende:

.
Dan is Bayern dus zeker niks voor je. Maar Denemarken wellicht wel .

Of gewoon lekker hier blijven, maar dan is er wel werk aan de winkel.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:32:37 #151
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26828915
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Grapje..mind the PI.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:35:05 #152
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26828977
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar jij durft dat dus nu eigenlijk niet? Van de gekken toch eigenlijk.
Vreemd, ik kijk er toch echt niet van op wanneer ik twee mannen elkaar gedag zie zeggen.
Behalve als ze uitgebreid gaan lopen bekken recht in mn gezicht, maar dat is van hetero's even irritant.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:37:02 #153
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26829026
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:35 schreef NiNi het volgende:

[..]

Vreemd, ik kijk er toch echt niet van op wanneer ik twee mannen elkaar gedag zie zeggen.
Behalve als ze uitgebreid gaan lopen bekken recht in mn gezicht, maar dat is van hetero's even irritant.
Zoenende mannen kijk ik ook niet meer van op. Bekkende mannen ook niet, tenminste niet in het uitgaansleven. Maar op het perron wel, da's gewoon irritant inderdaad, ook bij hetero's.
pi_26829046
quote:

Niet zonder van te voren de situatie in te schatten, kijken wie er nog meer op het terron staan, en daarna met een rood hoofd weg te lopen, denkend dat iedereen me nakijkt. .
quote:
Eensch.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:39:20 #155
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26829072
quote:
Dat is het hele punt.
20 jaar geleden kon dat nog wel zonder problemen.
Nu ik dit zeg is vind ik dat ook raar. 20 jaar geleden...
  zondag 8 mei 2005 @ 17:42:02 #156
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829140
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Niet zonder van te voren de situatie in te schatten, kijken wie er nog meer op het terron staan, en daarna met een rood hoofd weg te lopen, denkend dat iedereen me nakijkt. .
Goh joh. Maar is dat dan angst of onzekerheid?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:42:10 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26829146
quote:

[..]

Ligt het probleem misschien toch ook een beetje bij jezelf.

Normaal zou ik je de tip hebben gegeven om wat meer naar het westen te verhuizen, naar Amsterdam ofzo. Maar tegenwoordig
  zondag 8 mei 2005 @ 17:44:07 #158
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26829190
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereld Dat is mijn probleem toch helemaal niet? Ik kom toch niet vanuit Marokko naar Nederland omdat ik per se hier wil wonen?

Het enige dat ik weet, is dat ik blij ben met en trots ben op wat we op dat vlak met z'n allen hebben bereikt, en dat ik en velen met mij absoluut niet van plan zijn om terug te keren naar de situatie van pakweg 50 jaar geleden. Niet zonder slag of stoot in elk geval.
Wie zwijgt stemt toe?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:44:51 #159
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26829203
Nog iemand ideeen voor constructief holbewonersbeleid?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:44:57 #160
61927 DaveM
uitgefokt
pi_26829206
quote:
[Ook Zweden heeft last van agressieve zandsprinkhanen]
En zo gaat Europa beetje bij beetje kapot aan culturen die hier niet thuishoren.
Soms verlang je naar vroegere tijden...
pi_26829208
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:42 schreef NiNi het volgende:

Goh joh. Maar is dat dan angst of onzekerheid?
Geen zin om uitgescholden/nagekeken te worden, in the picture te staan.
In de praktijk valt dat natuurlijk meestal wel mee.
M'goed, het blijft altijd 'spannend'.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:47:03 #162
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829242
quote:
Hulde aan je hele post, maar dit stukje in het bijzonder!

Hehe, daar istie dan, die veer in je reet.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:47:50 #163
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26829257
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:44 schreef PJORourke het volgende:
Nog iemand ideeen voor constructief holbewonersbeleid?
Zoals we racistische Lonsdalers en kut-Marokkanen op vakantie naar Auschwitz respectievelijk Westerbork sturen, zouden we homofoben een gratis avondje darkroom kunnen aanbieden .
pi_26829275
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:45 schreef DennisMoore het volgende:

Geen zin om uitgescholden/nagekeken te worden, in the picture te staan.
In de praktijk valt dat natuurlijk meestal wel mee.
M'goed, het blijft altijd 'spannend'.

Maarja, dat het in de praktijk wel zou meevallen, zeker in het centrum van Amsterdam, dat dacht deze meneer natuurlijk ook, toen hij hand-in-hand met zijn vriend over straat wandelde op Koninginnedag.

http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?start=5/2/05&end=5/9/05#523
  zondag 8 mei 2005 @ 17:50:22 #165
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26829317
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:47 schreef NiNi het volgende:

[..]

Hulde aan je hele post, maar dit stukje in het bijzonder!

Hehe, daar istie dan, die veer in je reet.
Hmmm lekker

Heb je wellicht nog meer voor me in petto?
  zondag 8 mei 2005 @ 17:52:42 #166
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26829378
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
Zoals we racistische Lonsdalers en kut-Marokkanen op vakantie naar Auschwitz respectievelijk Westerbork sturen, zouden we homofoben een gratis avondje darkroom kunnen aanbieden .
Hmmm... het hep wel wat...
  zondag 8 mei 2005 @ 17:54:59 #167
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26829424
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
Dan wel graag in een hardcore-bareback-leertent.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:58:58 #168
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829513
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hmmm lekker

Heb je wellicht nog meer voor me in petto?
Misschien als je ons nog een keer bedazzled met zo'n mooi stukje proza.

Maar goed, de discussie houdt wel een beetje op zo, iedereen is het inmiddels met elkaar eens hier...
  zondag 8 mei 2005 @ 18:01:04 #169
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26829559
Overigens, ik lees voor de verandering eens terug en dan valt mijjn oog op het volgende:
quote:

[..]

Dat dienstplichtgedeelte vind ik wel wat inzitten, als verkapte heropvoeding.

Probleem is alleen dat dat nog wel 30 jaar zou kunnen duren eer dat zoiets er doorheen is. We hebben de dienstplicht immers nog maar nèt (voor Nederlandse ambtelijke begrippen dan ) afgeschaft!
pi_26829568
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:39 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Dat is het hele punt.
20 jaar geleden kon dat nog wel zonder problemen.
Nu ik dit zeg is vind ik dat ook raar. 20 jaar geleden...
Dat is een beetje overdreven hoor. 20 jaar geleden durfde ik ook niet zoenend op het perron afscheid te nemen of hand in hand te lopen op straat. De situatie is niet zo heel erg veel veranderd behalve dat er nu meer incidenten met Marokkaanse jongeren zijn.

Zoals Lemmeb al zegt: veel van dat gedrag hangt ook van je zelf af. Je valt als homo nou eenmaal op als je hand in hand loopt of elkaar zoent in het openbaar - omdat je tot de minderheid bent en mensen het niet gewend zijn. Daar kun je heel moeilijk over doen maar zo werkt het. Ik kijk ook wat eerder op van twee mannen die hand in hand lopen of van een jong iemand die in een liggende rolstoel op de winkelpromenade rondrijdt etc. etc. Dat is heel menselijk.

Ik kan er niet zo goed tegen dus loop ik niet hand in hand. Voor de rest is het probleem een algemeen probleem en is het illussie om te doen alsof alles koek en ei is als er geen enkele Marokkaan meer in Nederland zou rondlopen. Het aantal incidenten zou minder zijn maar absoluut niet gemarginaliseerd.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:01:41 #171
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26829574
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:44 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wie zwijgt stemt toe?
Nee hoor, ik ben ook met andere dingen bezig

En gelijk heb je, in dat soort dingen heb ik ook geen behoefte om naar het niveau van 50 jaar geleden te gaan, het was alleen een indicatie dat je niet kan en mag verwachten dat een nieuweling meteen volledig aangepast is. De intolerantie om er dan maar op los te rammen is belachelijk en mag wat mij betreft een stuk zwaarder bestraft worden (zoals zoveel dingen in dit land) maar ik ben dus ook van mening dat een zekere aanpassingsperiode wel te verwachten is.

Je kan niet zeggen "en dit is ons land, dit heb je maar te accepteren" als sommige dingen daarvan diep tegen iemands overtuigingen ingaan. Ja, je kan het wel zeggen, je moet het ook wel zeggen, maar zoiets gebeurt niet binnen een dag of zelfs een jaar.

Zolang ze maar met hun fikken van andere mensen en hun spullen afblijven.
pi_26829585
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:58 schreef NiNi het volgende:

Maar goed, de discussie houdt wel een beetje op zo, iedereen is het inmiddels met elkaar eens hier...
Tijd voor BSB. .
pi_26829617
Wat ik me afvraag is, wanneer is het precies misgegaan?
Ik zelf denk dat het rond 11 september 2001 is begonnen... (In ieder geval de toename én problemen in Nederland)

Afkloppen; ik heb nog nooit problemen gehad maar dat zal er ook wel aan liggen
dat ik niet meer in het centrum woon en nauwelijks uitga.

Wanneer denken jullie is het misgegaan? Begin jaren '90 was het nog rustig in ons landje...
pi_26829642
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:03 schreef mineo39-76 het volgende:
Wanneer denken jullie is het misgegaan? Begin jaren '90 was het nog rustig in ons landje...
Potenrammen is echt van alle tijden hoor.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:05:53 #175
93744 Finder_elf_towns
pi_26829668
quote:
Correctie, in de jaren '90 werden de problemen nog succesvol verzwegen.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:08:15 #176
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829717
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:01 schreef Dagonet het volgende:

maar ik ben dus ook van mening dat een zekere aanpassingsperiode wel te verwachten is.
Een aanpassingsperiode van, let's say, drie generaties?
pi_26829723
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:04 schreef SCH het volgende:

Potenrammen is echt van alle tijden hoor.
Dat is waar, maar niet tot nauwelijks in een stad als Amsterdam!
Ik kwam er begin jaren '90 erg veel en heb er ook staan vrijen in het openbaar hoor!
  zondag 8 mei 2005 @ 18:10:13 #178
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26829774
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef mineo39-76 het volgende:
heb er ook staan vrijen in het openbaar hoor!
Ik knap er ook niet van op als hetero's dat voor mijn neus doen.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:10:15 #179
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829775
quote:

Wel neeee. Toen werden er alleen geen nationaliteiten vermeld in de krant bij incidenten.

Waar het wel precies mis is gegaan weet ik ook niet. Wel dat 9/11 zeker van grote invloed is geweest.
pi_26829777
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar niet tot nauwelijks in een stad als Amsterdam!
Ik kwam er begin jaren '90 erg veel en heb er ook staan vrijen in het openbaar hoor!
En toch werden er toen ook homo's in elkaar geslagen. Je kunt nu ook nog heel goed staan vrijen in Amsterdam zonder dat je iets overkomt. Het is natuurlijk niet zo dat je continu en overal gevaar loopt.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:10:43 #181
111497 Strix--Nebulosa
outright picker
pi_26829783
Oei
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
  zondag 8 mei 2005 @ 18:10:58 #182
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26829795
quote:
De softe jaren 70 en het afbraakbeleid van alles wat maar een beetje naar autoriteit riekte. 'U' werd een vies woord, iedereen werd 'jij' en 'jou', Henk en Miep. Leraren, politie, niemand had meer iets in te brengen op last van de geitenwollensokken brigade.
pi_26829821
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef NiNi het volgende:

Een aanpassingsperiode van, let's say, drie generaties?
Voor een complete samenleving ja.

Maar voor een individu? Iemand kan toch mákkelijk een andere mening hebben dan zijn ouders?
  zondag 8 mei 2005 @ 18:13:18 #184
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829845
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Voor een complete samenleving ja.

Maar voor een individu? Iemand kan toch mákkelijk een andere mening hebben dan zijn ouders?
Ik wilde eigenlijk aangeven dat we zo langzamerhand wel bij die derde generatie zitten en de problemen groter zijn dan ooit..
pi_26829854
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:13 schreef NiNi het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk aangeven dat we zo langzamerhand wel bij die derde generatie zitten en de problemen groter zijn dan ooit..
Wat ga je er aan doen?
pi_26829863
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:13 schreef NiNi het volgende:

Dat sowieso.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:15:37 #187
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26829899
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:13 schreef SCH het volgende:
Wat ga je er aan doen?
Wat gaan zíj eraan doen?
pi_26829911
Nogmaals, wat zal de invloed zijn van een gekozen burgemeester straks (in grote steden)?

Zal waarschijnlijk een positief effect hebben op de bestrijding van straatcriminaliteit en straatterreur.
pi_26829916
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:15 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Wat gaan zíj eraan doen?
Verkeerde attitude natuurlijk. Alleen maar wijzen naar anderen.
pi_26829934
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Nogmaals, wat zal de invloed zijn van een gekozen burgemeester straks (in grote steden)?

Zal waarschijnlijk een positief effect hebben op de bestrijding van straatcriminaliteit en straatterreur.
Amsterdam krijgt dezelfde burgemeester als dat ze nu hebben en dat zal inderdaad een positieve invloed hebben op de stad.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:18:16 #191
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26829956
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ga je er aan doen?
Wat Lemmeb zei.

Trouwens voor Nederlandse begrippen ben ik al erg vooruitstrevend door het probleem uberhaupt te erkennen.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:18:51 #192
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26829967
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
Okay.
Bij kop en kont pakken en in de bak flikkeren. Daarna de nederlandse nationaliteit afnemen en het land uit.
pi_26829969
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:18 schreef NiNi het volgende:

[..]

Wat Lemmeb zei.
En dan in je eigen woorden? Wat ga jij aan de toekomst van Nederland doen?
pi_26829987
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:18 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Okay.
Bij kop en kont pakken en in de bak flikkeren. Daarna de nederlandse nationaliteit afnemen en het land uit flikkeren.
Heb je zo'n hekel aan jezelf. Kijk eens naar je eigen gedrag man. Allochtonen leren van autochtonen hoe ze een hekel aan homo's moeten hebben, misschien ben jij daar wel 1 van.

Het is zo ontzettend 2002 om alle pijlen op autochtonen te richten.
pi_26829988
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef SCH het volgende:

Maar zijn "zij" nu niet weer eens aan zet? Je kunt nu niet echt zeggen dat er uit "hun" hoek veel (positieve) geluiden komen...
  zondag 8 mei 2005 @ 18:20:50 #196
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26830000
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben ook met andere dingen bezig

En gelijk heb je, in dat soort dingen heb ik ook geen behoefte om naar het niveau van 50 jaar geleden te gaan, het was alleen een indicatie dat je niet kan en mag verwachten dat een nieuweling meteen volledig aangepast is. De intolerantie om er dan maar op los te rammen is belachelijk en mag wat mij betreft een stuk zwaarder bestraft worden (zoals zoveel dingen in dit land) maar ik ben dus ook van mening dat een zekere aanpassingsperiode wel te verwachten is.

Je kan niet zeggen "en dit is ons land, dit heb je maar te accepteren" als sommige dingen daarvan diep tegen iemands overtuigingen ingaan. Ja, je kan het wel zeggen, je moet het ook wel zeggen, maar zoiets gebeurt niet binnen een dag of zelfs een jaar.

Zolang ze maar met hun fikken van andere mensen en hun spullen afblijven.
Je hebt natuurlijk compleet gelijk dat aanpassen tijd kost, en dat dat niet van de ene op de andere dag gaat. Maar hoeveel tijd moet het dan nog kosten? Hoeveel geduld moeten we nog hebben? Want ik denk dat bij heel veel mensen het geduld zolangzamerhand ècht een beetje op begint te raken, sterker nog: al op is.

We hebben het hier over 2de en soms 3de generatie Marokkanen, wier familie in sommige gevallen al meer dan 30 jaar in Nederland verblijft. Het minste wat je toch kunt verwachten, is dat men in zo'n geval de handjes thuishoudt en de mond preventief spoelt.
pi_26830024
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:20 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Maar zijn "zij" nu niet weer eens aan zet? Je kunt nu niet echt zeggen dat er uit "hun" hoek veel (positieve) geluiden komen...
Ik denk niet in zij en wij. Homodiscriminatie is van alle culturen en alle gezindten. De cultuur waar ik zelf uit kom, daar is het net zo erg, nog steeds. De wat zwaarde christelijke traditie dus.

Alleen worden nu de pijlen 1 kant op gericht zodat het net lijkt alsof autochtonen ineens geen problemen met homo's hebben. Dat gebeurt wel meer tegenwoordig. Ik vind dat homo's zich niet op die manier moeten laten gebruiken om een andere minderheid te stigmatiseren.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:27:03 #198
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26830130
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:18 schreef SCH het volgende:

[..]

En dan in je eigen woorden? Wat ga jij aan de toekomst van Nederland doen?
Advocaat van de duivel-pakje gevonden in de kast?

Natuurlijk wil ik ook dat al die softe sector-crap stopt, keihard straffen en bij dubbele nationaliteit de Nederlandse afpakken. De don't mess with us-attitude.
Maar uiteraard kan ik daar niet voor zorgen, he. Zelfs niet als ik zelf de politiek in ga, mocht je daarmee komen aandragen.

In het dienstplicht terug idee van raptorix kan ik me trouwens ook vinden. Naast het rammen op discipline, respect ed. lijkt het me erg goed voor het kweken van wederzijds begrip en vertrouwen.
pi_26830159
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:27 schreef NiNi het volgende:

[..]

Natuurlijk wil ik ook dat al die softe sector-crap stopt, keihard straffen en bij dubbele nationaliteit de Nederlandse afpakken. De don't mess with us-attitude.
Maar uiteraard kan ik daar niet voor zorgen, he. Zelfs niet als ik zelf de politiek in ga, mocht je daarmee komen aandragen.

In het dienstplicht terug idee van raptorix kan ik me trouwens ook vinden. Naast het rammen op discipline, respect ed. lijkt het me erg goed voor het kweken van wederzijds begrip en vertrouwen.
Je hebt alleen commentaar op anderen maar kan niet verzinnen wat je eigen bijdrage is en wat je zelf gaat veranderen en hoe je eigen gedrag zult zijn.

Dat is dus tekenend voor de schreeuwers in het huidige Nederland. Het ligt allemaal aan anderen en zelf doen ze niks fout. Dat is volgens mij de kern van het probleem.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:29:09 #200
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26830166
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:20 schreef SCH het volgende:

Allochtonen leren van autochtonen hoe ze een hekel aan homo's moeten hebben,
Wat is dit voor onzin?
pi_26830188
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:29 schreef NiNi het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin?
Jij denkt dat het alleen allochtonen zijn die problemen hebben met homoseksualiteit???
pi_26830219
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef SCH het volgende:

Ik denk niet in zij en wij. Homodiscriminatie is van alle culturen en alle gezindten. De cultuur waar ik zelf uit kom, daar is het net zo erg, nog steeds. De wat zwaarde christelijke traditie dus.

Alleen worden nu de pijlen 1 kant op gericht zodat het net lijkt alsof autochtonen ineens geen problemen met homo's hebben. Dat gebeurt wel meer tegenwoordig. Ik vind dat homo's zich niet op die manier moeten laten gebruiken om een andere minderheid te stigmatiseren.
Daarom gebruikte ik ook aanhalingstekens

Ik kom uit de katholieke hoek en "trap" al jaren tegen heilige huisjes aan.
Ik heb me laten uitschrijven uit de rk kerk en ga regelmatig discussies aan met rk geestelijken. Verder zie ik het als mijn plicht als er vanuit Rome weer eens een anti-homo scheet gelaten wordt dit aan te kaarten cq te melden op verschillende (internationale) fora.

In mijn uitingen over moslims ben ik altijd vrij rustig geweest (tenzij zo'n type als BansjeeBoy weer eens onzin zit uit te kramen).
pi_26830220
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:27 schreef NiNi het volgende:

.
quote:
Mja, inderdaad. Je kan als normale burger niet veel meer doen dan stemmen op de juiste politieke partij, evt donateur worden van een bepaalde vereniging... En straks stemmen op de burgemeesters-kandidaat die zijn beloften waar kan maken.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:32:33 #204
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26830230
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt alleen commentaar op anderen maar kan niet verzinnen wat je eigen bijdrage is en wat je zelf gaat veranderen en hoe je eigen gedrag zult zijn.

Dat is dus tekenend voor de schreeuwers in het huidige Nederland. Het ligt allemaal aan anderen en zelf doen ze niks fout. Dat is volgens mij de kern van het probleem.
Ik heb niets te veranderen. Ik ben niet degene die problemen veroorzaakt.
Over de zaken omdraaien gesproken zeg!
pi_26830242
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:32 schreef NiNi het volgende:

Dat zijn we nu wel gewend van betreffende user. .
Gewoon maar niet op reageren.
pi_26830245
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:32 schreef NiNi het volgende:

[..]

Ik heb niets te veranderen. Ik ben niet degene die problemen veroorzaakt.
Nuff said.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:33:49 #207
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26830263
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Jij denkt dat het alleen allochtonen zijn die problemen hebben met homoseksualiteit???
Hallo, we hebben het hier niet over mensen die door een christelijke gemeenschap uitgestoten worden. Het gaat hier ook niet over allochtonen. Het gaat hier over kut-Marokkanen. Je weet wel, die etters die rovend, plunderend, geweldplegend en bedreigend door het land trekken.
pi_26830269
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat zijn we nu wel gewend van betreffende user. .
Gewoon maar niet op reageren.
Sterk hoor!!! Zonde van je post man, die had je kunnen gebruiken om weer op Marokkanen te schijten, je grote hobby, al jaren hier.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:35:17 #209
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26830289
Och jezus, toch niet het zoveelste deel DM vs. SCH hè?
pi_26830307
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Je weet wel, die etters die rovend, plunderend, geweldplegend en bedreigend door het land trekken.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:36:01 #211
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26830308
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Absoluut niet.
Maar durven beweren dat allochtonen een hekel aan homo's zouden hebben omdat ze dat hebben geleerd van autochtonen..dat is toch wel kolder van de bovenste plank.

De eventuele haat is natuurlijk gebaseerd op de Bijbel of de Koran, niet op het leren van elkaar.
pi_26830318
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee liever niet zeg.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:36:39 #213
93744 Finder_elf_towns
pi_26830327
quote:
Sit back and enjoy
  zondag 8 mei 2005 @ 18:39:00 #214
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26830373
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap prima dat jij je als homo niet voor het karretje wil laten spannen van '(extreem-)rechts', waar waarschijnlijk bijna net zoveel haat jegens homo's voorkomt als onder Marokkanen.

Maar, het gaat ook niet alleen om die homohaat. Dat is slechts één onderdeeltje van die hele golf van intolerantie. Wel een opvallend onderdeel natuurlijk, Nederland is nu eenmaal 'trots' op zijn homo's en hun verworvenheden.

Natuurlijk zijn er door alle lagen van de bevolking mensen die een hekel hebben aan homo's. Natuurlijk worden homo's soms gediscrimineerd, ook door autochtone werkgevers. Maar in het westen was dat allemaal redelijk ingedamd en gemarginaliseerd. Van openlijk geweld tegen homo's, enkel en alleen vanwege geaardheid, hoorde je nog maar zelden. Dat was ineens 'schokkend' nieuws, waar dat voorheen algemeen aanvaard was.

Wat je nu ziet, is een zeer sterk groeiende groep Marokkanen (en andere moslims, die dit gedrag in potentie makkelijk over zouden kunnen nemen) in de grote steden. Als jij in die grote steden niet terugwil naar de situatie van voor de oorlog, toen homoseksualiteit en korte rokjes nog door de meerderheid verwerpelijk en onbespreekbaar gevonden werden, zal er toch wat moeten veranderen.
pi_26830375
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:36 schreef NiNi het volgende:
De eventuele haat is natuurlijk gebaseerd op de Bijbel of de Koran, niet op het leren van elkaar.
Ook niet zozeer. Homohaat is onder heel veel groepen te vinden, niet alleen bij christenen en moslims. Heel veel mensen kunnen niet goed met homoseksualiteit uit de voeten. Is ook prima trouwens, dat hoeft ook helemaal niet.

Waar het echt misgaat is bij de groepen die rotzooi gaan trappen en die zijn van alle kleur en alle achtergrond. Vergeet niet dat homogeweld veel erger is geweest dan nu. Vroeger werd er vaak een theorie neergelegd tussen de dader en vermeende verdrongen homogevoelens. Nu zijn die theorieen er ook nog, het is een soort gekwetst machismo.

Vergeet niet dat er onder Marokkanen net zoveel homo's zijn als onder andere bevolkingsgroepen.
pi_26830411
quote:

Zeik niet.
  Trouwste user 2022 zondag 8 mei 2005 @ 18:41:10 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_26830419
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:39 schreef SCH het volgende:

Vergeet niet dat er onder Marokkanen net zoveel homo's zijn als onder andere bevolkingsgroepen.
Alleen die zie je niet.Die mogen niet naar buiten van hun macho partner

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26830440
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik snap prima dat jij je als homo niet voor het karretje wil laten spannen van '(extreem-)rechts', waar waarschijnlijk bijna net zoveel haat jegens homo's voorkomt als onder Marokkanen.
Ik denk dat de anti-homogevoelen overal ongeveer even groot zijn maar dat het vaak onbekend maakt onbemind is. In veel allochtone kringen is er minder openheid, ook bij bijvoorbeeld hindoestaanse surinamers. Maar als ze hier een kopje koffie komen drinken en zien hoe we leven, is er niks aan de hand.
quote:
Maar, het gaat ook niet alleen om die homohaat.
Daar gaat dit topic toch over?
quote:
Wel een opvallend onderdeel natuurlijk, Nederland is nu eenmaal 'trots' op zijn homo's en hun verworvenheden.
Dat heb ik altijd nogal overdreven gevonden. De gemiddelde Nederlander is helemaal niet zo tolerant.
quote:
Natuurlijk zijn er door alle lagen van de bevolking mensen die een hekel hebben aan homo's. Natuurlijk worden homo's soms gediscrimineerd, ook door autochtone werkgevers. Maar in het westen was dat allemaal redelijk ingedamd en gemarginaliseerd. Van openlijk geweld tegen homo's, enkel en alleen vanwege geaardheid, hoorde je nog maar zelden. Dat was ineens 'schokkend' nieuws, waar dat voorheen algemeen aanvaard was.

Wat je nu ziet, is een zeer sterk groeiende groep Marokkanen (en andere moslims, die dit gedrag in potentie makkelijk over zouden kunnen nemen) in de grote steden. Als jij in die grote steden niet terugwil naar de situatie van voor de oorlog, toen homoseksualiteit en korte rokjes nog door de meerderheid verwerpelijk en onbespreekbaar gevonden werden, zal er toch wat moeten veranderen.
Ik snap je punt maar ik vind dat je enorm overdrijft en een paar incidenten inzet om een punt te maken.
pi_26830474
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:

Alleen die zie je niet.Die mogen niet naar buiten van hun macho partner

LOL
  zondag 8 mei 2005 @ 18:47:08 #220
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26830569
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
Wat wil jij dan dat wij, rechtse schreeuwers, 'anders' gaan doen? Dat wij ons aanpassen aan hun standaarden, zodat we tegen minder conflicten aanlopen? Ik mag toch heel erg hopen dat je dat niet bedoelt.

Of wil je dat wij ons massaal gaan inzetten voor de gemeenschap? Met z'n allen er op uit trekken om de moeilijke jongeren op de hoek van de straat een steuntje in de rug te geven? Man, ik ben een stotterende natuurkundige , de wereld analyseren en modelleren is mijn vak, ik heb geen verstand van softe zaken.

Ik weet alleen dat een overdaad aan softheid niet werkt. Soms moeten mensen het deksel op de neus krijgen om tot nieuwe inzichten te komen.
pi_26830742
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat wil jij dan dat wij, rechtse schreeuwers, 'anders' gaan doen? Dat wij ons aanpassen aan hun standaarden, zodat we tegen minder conflicten aanlopen? Ik mag toch heel erg hopen dat je dat niet bedoelt.
Het lijkt mij goed dat iedereen kritisch kijkt naar zijn eigen rol in de maatschappij en naar zijn eigen bijdrage aan de samenleving. Ik heb het idee dat er de laatste jaren iets te gemakkelijk naar anderen wordt gewezen en het eigen aandeel vergeten word. Ik had het niet over rechtse schreeuwerds, ook over linkse goedzakken of apatische allochtonen etc. Als het zo gemakkelijk zou zijn dat bijna alle problemen in dit land te herleiden zijn tot een groep Marokkaanse jongeren, dan zou het fantastisch gaan in dit land.
quote:
Of wil je dat wij ons massaal gaan inzetten voor de gemeenschap? Met z'n allen er op uit trekken om de moeilijke jongeren op de hoek van de straat een steuntje in de rug te geven? Man, ik ben een stotterende natuurkundige , de wereld analyseren en modelleren is mijn vak, ik heb geen verstand van softe zaken.
Stotterend?
Als je geen verstand hebt van softe zaken dan moet je er misschien ook iets minder gemakkelijk een oordeel op loslaten.
Verder den ik dat het geschreeuw en gewijs van tegenwoordig eerder averechts werkt.
En tot slot: alles wat jij soft noemt, hoeft dat helemaal niet te zijn. Voor veel van die oproerkraaiers is een zogenaamde softe benadering vele malen lastiger dan een harde. Het is dus maar wat je soft noemt.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:58:20 #222
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26830830
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat de anti-homogevoelen overal ongeveer even groot zijn maar dat het vaak onbekend maakt onbemind is. In veel allochtone kringen is er minder openheid, ook bij bijvoorbeeld hindoestaanse surinamers. Maar als ze hier een kopje koffie komen drinken en zien hoe we leven, is er niks aan de hand.
Ik zie mogelijkheden .

PJORourke, waar ben je?
quote:
Daar gaat dit topic toch over?
Jawel, maar je kunt dit topic imo niet los zien van andere 'incidenten'.
quote:
Dat heb ik altijd nogal overdreven gevonden. De gemiddelde Nederlander is helemaal niet zo tolerant.
Ach kom op zeg. Homohaat onder de gemiddelde Nederlander is toch vooral iets van die seniele ouwe opa die z'n kleinzoon niet meer accepteert sinds deze uit de kast kwam.

Ik kom uit een zeer conservatieve, katholieke familie, maar de enige die moeilijk deed toen mijn oom onlangs z'n gezin (vrouw + 3 kinderen) in duigen liet vallen toen hij uit de kast kwam, was opa lief van 85 ofzo. De rest vond het natuurlijk heel erg vervelend allemaal, maar geen onvertogen woord over de plotseling veranderd lekende geaardheid.
quote:
Ik snap je punt maar ik vind dat je enorm overdrijft en een paar incidenten inzet om een punt te maken.
Ik weet dat je dat vindt. Maar hoe zou ik eea anders duidelijk moeten maken als ik die incidenten niet als ingang mag gebruiken?

Kijk, tuurlijk, het valt nu allemaal nog best mee. Maar het duurt niet heel erg lang meer of moslims maken de meerderheid uit in de grote steden. Niet dat die op dit moment allemaal kwaad in de zin hebben. Maar het brengt wel een zeker risico met zich mee, als fundamentalistische factoren de overhand beginnen te krijgen.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:02:10 #223
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26830913
Misschien wil SCH even uiteenzetten wat zijn bijdrage in deze problematiek is geweest?
Of zijn rol in de maatschappij?

Wellicht dat dat de rechtste schreeuwers er nog iets van op kunnen pikken.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:13:31 #224
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26831151
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt mij goed dat iedereen kritisch kijkt naar zijn eigen rol in de maatschappij en naar zijn eigen bijdrage aan de samenleving. Ik heb het idee dat er de laatste jaren iets te gemakkelijk naar anderen wordt gewezen en het eigen aandeel vergeten word. Ik had het niet over rechtse schreeuwerds, ook over linkse goedzakken of apatische allochtonen etc. Als het zo gemakkelijk zou zijn dat bijna alle problemen in dit land te herleiden zijn tot een groep Marokkaanse jongeren, dan zou het fantastisch gaan in dit land.
Maar ik doe helemaal niks verkeerd. Ik ben niemand tot last, en val niemand lastig, ga gewoon elke dag vroeg naar m'n werk, respecteer elk geloof (tenzij dat geloof mij of mijn respectabele vrienden niet respecteert) en uit dat respect ook in gesprekken met gelovigen, betaal netjes belasting, heb geen strafblad (en da's niet omdat ik zo slim ben om nooit gepakt te worden), heb (behalve op dit forum) nooit slaande ruzie (wel meningsverschillen), ga af en toe godsgruwelijk decadent uit (maar dat moet kunnen denk ik dan), woon niet in een asociaal groot huis (integendeel ), heb uit allerlei overwegingen géén auto, maak een praatje met alle buren (als ze me tenminste verstaan), en doe gewoon m'n ding.
quote:
Stotterend?
Alleen in het begin tijdens presentaties
quote:
Als je geen verstand hebt van softe zaken dan moet je er misschien ook iets minder gemakkelijk een oordeel op loslaten.
Ik geloof best dat de softe aanpak voor mensen die geholpen willen worden en inzien dat er wat moet veranderen in veel gevallen heel goed kan werken. Magoed, daar ga je al.
quote:
Verder den ik dat het geschreeuw en gewijs van tegenwoordig eerder averechts werkt.
Maar wat is je alternatief dan? De schuld op je nemen, willens en wetens? Of maar gewoon je mond houden en hopen op betere tijden?
quote:
En tot slot: alles wat jij soft noemt, hoeft dat helemaal niet te zijn. Voor veel van die oproerkraaiers is een zogenaamde softe benadering vele malen lastiger dan een harde. Het is dus maar wat je soft noemt.
Niet alleen is het verdomd lastig die types überhaupt te benaderen. Het helpt ook gewoon niet, of veel te langzaam.

Bovendien wordt het allemaal te kostbaar als het in dit tempo door blijft gaan. Dat gaat af van de zorg voor andere mensen, die het veel harder nodig hebben en er veel dankbaarder mee omgaan.
pi_26833251
'Mishandeling homoactivist door etnische spanningen'

De mishandeling van een Amerikaanse homoactivist op 30 april in Amsterdam heeft te maken met etnische spanningen in de Nederlandse samenleving. Dat stelt de internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) in een reactie op het incident.

Het slachtoffer, journalist/uitgever Chris Crain, beschreef de hoofddader als een man met "Marokkaanse trekken". Ook zou hij met een zwaar accent hebben gesproken.

Volgens de directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, is de mishandeling niet alleen te wijten aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims.

Verder stelt Long dat er nog buitengewoon veel racisme voorkomt in de Nederlandse samenleving. "Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden", aldus de HRW-directeur op Amerikaanse websites.

07 mei 2005
Bron: De Telegraaf

Het gebeuren krijgt behoorlijk wat aandacht in het buitenland...
pi_26833323
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef mineo39-76 het volgende:

omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden
.
pi_26833353
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:02 schreef NiNi het volgende:
Misschien wil SCH even uiteenzetten wat zijn bijdrage in deze problematiek is geweest?
Ik ben jarenlang actief geweest binnen diverse homo-organisaties.
quote:
Of zijn rol in de maatschappij?
Je tactiek is om wedervragen te stellen? Maar goed, ik zet me wel in voor de maatschappij inderdaad, via mijn werk en via vrijwilligerswerk en de manier waarop ik met mensen omga. Ik waak voor de polarisatie en het grote schreeuwen dat nu gaande is maar probeer altijd in gesprek te blijven. En ik probeer mensen die het wat minder getroffen hebben te helpen.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:24:38 #228
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26833374
quote:
Mooi, dat lijkt me wel op z'n plaats.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:29:31 #229
93744 Finder_elf_towns
pi_26833567
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.
Had je überhaupt een andere conclusie verwacht van HRW dan?
  zondag 8 mei 2005 @ 20:32:10 #230
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26833681
quote:
'Mishandeling homoactivist door etnische spanningen'

De mishandeling van een Amerikaanse homoactivist op 30 april in Amsterdam heeft te maken met etnische spanningen in de Nederlandse samenleving. Dat stelt de internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) in een reactie op het incident.

Het slachtoffer, journalist/uitgever Chris Crain, beschreef de hoofddader als een man met "Marokkaanse trekken". Ook zou hij met een zwaar accent hebben gesproken.

Volgens de directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, is de mishandeling niet alleen te wijten aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims.

Verder stelt Long dat er nog buitengewoon veel racisme voorkomt in de Nederlandse samenleving. "Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden", aldus de HRW-directeur op Amerikaanse websites.

07 mei 2005
Bron: De Telegraaf

De link doet het niet

Achja, 'ondervinden' betekent 'ervaren'. Dat men zich onrechtvaardig behandeld, gediscrimineerd voelt, dat weten we zolangzamerhand wel. Da's niks nieuws.

De vraag is of die onrechtvaardige behandeling dusdanig vaak voorkomt, dat het dergelijke 'wraakacties' zou rechtvaardigen. Persoonlijk denk ik dat het allemaal wel meevalt met die onrechtvaardige behandeling. Als VMBO-dropout met een strafblad kom je nu eenmaal niet ver in deze samenleving .
  zondag 8 mei 2005 @ 20:36:15 #231
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26833820
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Lemmeb het volgende:
Als VMBO-dropout met een strafblad kom je nu eenmaal niet ver in deze samenleving .
Vooral niet als je raison d'etre bling-bling en BMW heet.
pi_26833933
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

De link doet het niet

Achja, 'ondervinden' betekent 'ervaren'. Dat men zich onrechtvaardig behandeld, gediscrimineerd voelt, dat weten we zolangzamerhand wel. Da's niks nieuws.

De vraag is of die onrechtvaardige behandeling dusdanig vaak voorkomt, dat het dergelijke 'wraakacties' zou rechtvaardigen. Persoonlijk denk ik dat het allemaal wel meevalt met die onrechtvaardige behandeling. Als VMBO-dropout met een strafblad kom je nu eenmaal niet ver in deze samenleving .
Ik zie het verband ook niet zo direct maar jij en anderen bagatellisseren het meteen wel weer heel erg. Maar laat ik daar maar niet op in gaan want dat is allemaal weer zo soft en dat mag niet.

Het valt me wel op dat sommige users totaal geen argumenten hebben en als pavlovjes reageren op zo'n HRW. Jij Lemmeb, doet tenminste nog een poging iets zinnigs te zeggen

Ik denk dat het niet meevalt met het racsime in onze samenleving maar ik vind de term 'wraak' niet zo gelukkig gekozen en volgens mij werkt het ook niet zo.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:57:47 #233
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26834559
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben jarenlang actief geweest binnen diverse homo-organisaties.
Ja, jij bent dan ook zelf homo. Dat is een beetje als of ik zeg dat ik lid ben van een vrouwenorganisatie en dan denk dat ik iets doe om de standpunten van de Marokkanen ten aanzien van de Westere hoer te veranderen.
quote:
Je tactiek is om wedervragen te stellen? Maar goed, ik zet me wel in voor de maatschappij inderdaad, via mijn werk en via vrijwilligerswerk en de manier waarop ik met mensen omga. Ik waak voor de polarisatie en het grote schreeuwen dat nu gaande is maar probeer altijd in gesprek te blijven. En ik probeer mensen die het wat minder getroffen hebben te helpen.
Tactiek, tactiek..in dit geval vroeg het me echt af omdat je zo'n hoge pet op hebt van zelf iets bijdragen ipv slechts iets roepen.
Maar goed liever iets schreeuwen dan in zoveel zinnen iets te schrijven en feitelijk nog niets te zeggen.
pi_26834657
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef NiNi het volgende:

Maar goed liever iets schreeuwen dan in zoveel zinnen iets te schrijven en feitelijk nog niets te zeggen.
.
pi_26834798
Wat ik ook als groot punt zie is dat er weinig homos weerbaarheid tonen, als ze aangevallen worden laten ze zich zonder slag of stoot in elkaar meppen, ik ben met mijn 188/103 niet zo een makkelijk slachtoffer, integendeel ik ben meestal de initiator als ik beledigt wordt

Ik zou dan ook alle homos die zich niet kunnen verweren een cursus krav maga aanbevelen: http://www.kravmaga.com/
pi_26834892
Of een lekker potje olieworstelen

zondag 8 mei 2005 @ 21:07:55 #237
93744 Finder_elf_towns
pi_26834929
Wraak is natuurlijk veel te kort door de bocht. HRW maakt zich daarmee schuldig aan een ongekende simplificatie van een ingewikkeld probleem (het beeld van HRW in het kort: homo neergeslagen door zielige en/of gefrustreerde Marokkanen, die tevens geheel onterecht het slachtoffer zijn van racisme). Ik vraag me ook af waarom een organisatie die zich hoofdzakelijk bezig houd met mensenrechten en vervolging zich bemoeid met een, niet op zichzelf staand, incident en op datzelfde moment een beladen politiek standpunt inneemt.

Ik kan uit het Telegraaf berichtje ook niet halen (maar dat is een typische eigenschap van de Telegraaf) of HRW überhaupt een duidelijk beeld heeft van de toestand in NL en de hoofdzakelijke oorzaken kent (11 sept. 2001 en de daaropvolgende radicalisering van moslims, de moord op Theo van Gogh) van de huidige houding van de autochtone bevolking naar de bekende allochtone bevolking toe in Nederland.

Ik denk van niet. Uiteraard is er ook nog een kans dat ze het niet willen weten, maar zo’n conclusie gaat mij op dit moment te ver.
pi_26834946
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:04 schreef raptorix het volgende:

Wat ik ook als groot punt zie is dat er weinig homos weerbaarheid tonen, als ze aangevallen worden laten ze zich zonder slag of stoot in elkaar meppen, ik ben met mijn 188/103 niet zo een makkelijk slachtoffer, integendeel ik ben meestal de initiator als ik beledigt wordt

Ik zou dan ook alle homos die zich niet kunnen verweren een cursus krav maga aanbevelen: http://www.kravmaga.com/
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523

En hij is 6-foot-7. Da's toch best groot.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:09:10 #239
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26834974
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:04 schreef raptorix het volgende:

Mij vallen ze überhaupt al niet aan. Ik ben te breed en intimiderend .
  zondag 8 mei 2005 @ 21:10:29 #240
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26835020
Idd, vorm een knokploeg.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:12:59 #241
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26835119
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Mij vallen ze überhaupt al niet aan. Ik ben te breed en intimiderend .
En homo?
pi_26835214
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523

En hij is 6-foot-7. Da's toch best groot.
Das waar, maar in dat soort situtaties heb je toch een beetje ervaring nodig. Bijvoorbeeld door de situatie in te kunnen schatten. Soms maak je meer kans om gelijk tot fysieke actie over te gaan, soms is het handig om gelijk een zaak binnen te rennen. Het gaat er ten alle tijden om dat je niet je hoofd verliest en de juiste keuze maakt. Vechten tegen 7 man is meestal een hachelijke zaak. Daarnaast, dien je in dit soort situaties getraint te zijn om zelfs een aanval van 7 man af te slaan door de meest vitale delen van je lichaam af te schermen.
pi_26835283
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:10 schreef PJORourke het volgende:
Idd, vorm een knokploeg.
Ik vrees dat dit alleen maar meer agressie uitlogt, daarnaast mag je in nederland als knokploeg niet serieus gewapend zijn, kortom wanneer iemand met echt wapens tegenover je komt heb je zowiezo een probleem. Overigens valt het me op dat dit soort lui bijvorbeeld in amsterdam de reguliersdwarsstraat niet durft in te komen, er staan daar genoeg lui om die gasten weg te schoppen, maar ze gaan lekker laf staan te wachten in de leidse dwarssstraat.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:20:31 #244
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26835374
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef raptorix het volgende:
Ik vrees dat dit alleen maar meer agressie uitlogt, daarnaast mag je in nederland als knokploeg niet serieus gewapend zijn, kortom wanneer iemand met echt wapens tegenover je komt heb je zowiezo een probleem. Overigens valt het me op dat dit soort lui bijvorbeeld in amsterdam de reguliersdwarsstraat niet durft in te komen, er staan daar genoeg lui om die gasten weg te schoppen, maar ze gaan lekker laf staan te wachten in de leidse dwarssstraat.
Het si in NL de enige manier om politieke aandacht te krijgen: het recht in eigen handen nemen. Gewoon met gummiknuppels of zo.
pi_26835404
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het si in NL de enige manier om politieke aandacht te krijgen: het recht in eigen handen nemen. Gewoon met gummiknuppels of zo.
Ook dit soort wapens vallen onder de wapenwet.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:23:15 #246
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26835470
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef NiNi het volgende:

[..]

En homo?
Nee, maar dat maakt weinig uit hoor voor dat tuig bij mij in de straat.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:25:11 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26835529
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef raptorix het volgende:
Ook dit soort wapens vallen onder de wapenwet.
Wat zijn we toch een soft landje. Geen terminators hiero.
pi_26835543
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef raptorix het volgende:

maar ze gaan lekker laf staan te wachten in de leidse dwarssstraat.
Serieus? .
pi_26835623
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Serieus? .
Jup staan ze mensen half af te persen: heey, ik krijg nog 100 euro van je, ik: is je mondje een beetje zacht
  zondag 8 mei 2005 @ 21:29:56 #250
93744 Finder_elf_towns
pi_26835696
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat zijn we toch een soft landje. Geen terminators hiero.
De politie heeft een verregaande geweldsmonopolie. Soms verbaas ik mij erover dat je bestek en ander eetgerei zonder vergunning mag bezitten.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:30:58 #251
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26835739
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De politie heeft een verregaande geweldsmonopolie. Soms verbaas ik mij erover dat je bestek en ander eetgerei zonder vergunning mag bezitten.
Dat je zonder vergunning nog naar de Gamma mag...
  zondag 8 mei 2005 @ 21:47:20 #252
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26836260
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jup staan ze mensen half af te persen: heey, ik krijg nog 100 euro van je, ik: is je mondje een beetje zacht
LOL
pi_26837201
Het op de man spelen mag nu wel afgelopen zijn kinders. Voor vragen m.b.t deze mededeling verwijs ik u naar feedback.

[ Bericht 35% gewijzigd door Mutant01 op 08-05-2005 22:30:12 ]
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 8 mei 2005 @ 22:44:38 #254
13462 BansheeBoy
pi_26838268
Jongens, ik ben er weer

zondag 8 mei 2005 @ 22:51:15 #255
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26838514
quote:

[..]

Mietje
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26838567
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef Tarak het volgende:

Mietje
I'm sensitive. .
  zondag 8 mei 2005 @ 22:52:37 #257
94405 Tarak
pi_26838575
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:20 schreef SCH het volgende:

[..]
Allochtonen leren van autochtonen hoe ze een hekel aan homo's moeten hebben, misschien ben jij daar wel 1 van.
Wat een onzin.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 8 mei 2005 @ 22:54:21 #258
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26838635
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Been there, done that..
  zondag 8 mei 2005 @ 22:55:22 #259
13462 BansheeBoy
pi_26838676
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

I'm sensitive. .
DennisMoore, even een inhoudelijke vraag: Ben jij homo ?

zondag 8 mei 2005 @ 22:56:01 #260
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26838701
Die opmerking van SCH was inderdaad wel de meest intelligente zin uit het hele topic .
pi_26838768
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, hoezo?
  zondag 8 mei 2005 @ 23:00:16 #262
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26838841
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inhoudelijk? Wat voegt het verder toe aan de discussie?

zondag 8 mei 2005 @ 23:03:17 #263
13462 BansheeBoy
pi_26838936
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:

[..]

Inhoudelijk? Wat voegt het verder toe aan de discussie?

Ik wilde even checken of hij redeneert vanuit zijn eigen klankkleur

pi_26838978
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:

Zoals jij redeneert vanuit je marokkaanse gedachtengoed bedoel je? .
  zondag 8 mei 2005 @ 23:06:23 #265
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26839045
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Net als jij bedoel je?

pi_26839080
[offtopic] NiNi, trouwen? . [/offtopic]
  zondag 8 mei 2005 @ 23:10:23 #267
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26839164
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[offtopic] NiNi, trouwen? . [/offtopic]
Jaaa.

Zo, steek die klankkleur maar in je zak, BSB.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:12:34 #268
95415 Bullpit
hangoudere
pi_26839235
quote:

[..]

ik heb het hele topic niet doorgelezen maar dit sprong er uit
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:15:38 #269
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26839335
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar op de één of andere manier vond ik dit een heel leuk topique. Het deed de tijden van Pim weer een beetje herleven, lekker scherp, en dan heb ik het naar m'n zin.

En het overloze, soms onbegrijpelijke gewauwel van sjun en lucida heb ik in elk geval niet eens gemist .
  zondag 8 mei 2005 @ 23:25:21 #270
13462 BansheeBoy
pi_26839654
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar op de één of andere manier vond ik dit een heel leuk topique. Het deed de tijden van Pim weer een beetje herleven, lekker scherp, en dan heb ik het naar m'n zin.
Het is fijn voor je dat je het naar je zin hebt, maar de interesse voor het Fortuynisme is dalende, getuige de geringe belangstelling voor zijn herdenking op 6 mei en dat stemt me tevreden

zondag 8 mei 2005 @ 23:32:34 #271
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26839857
quote:
Soms op, soms over het randje. Zoals het hoort.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:33:08 #272
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26839874
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is fijn voor je dat je het naar je zin hebt, maar de interesse voor het Fortuynisme is dalende, getuige de geringe belangstelling voor zijn herdenking op 6 mei en dat stemt me tevreden

Het gaat me ook niet om Pim, maar om het romantische gevoel dat ik erbij krijg.
pi_26839946
quote:

sjun en lucida heb ik in elk geval niet eens gemist .
.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:36:49 #274
13462 BansheeBoy
pi_26839968
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:32 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Soms op, soms over het randje. Zoals het hoort.
Als ik dat doe ben ik aan het trollen

zondag 8 mei 2005 @ 23:38:22 #275
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26840020
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:35 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.
Jij wel? Hun ingewikkelde posts vertragen de discussie alleen maar. Daar kan ik slecht tegen, dan word ik alleen maar vervelender.
pi_26840053
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:38 schreef Lemmeb het volgende:

Jij wel? Hun ingewikkelde posts vertragen de discussie alleen maar. Daar kan ik slecht tegen, dan word ik alleen maar vervelender.
Ja, taaljuweeltjes. Heerlijk wollig, maar voor de goede verstaander zeker met inhoud.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:42:35 #277
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26840148
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, taaljuweeltjes. Heerlijk wollig, maar voor de goede verstaander zeker met inhoud.
Oh zeker wel.

Maar moet je je voorstellen dat politici zo praatten . Waarom denk je dat Bush praat als een boer?

Volgens mij schieten ze regelmatig hun doel voorbij met hun taaljuweeltjes.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:43:35 #278
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26840173
Maar wat is mis er met je standpunt in heldere bewoordingen uiteen zetten?

Dan bereik je iedereen tenminste.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:46:01 #279
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26840251
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:42 schreef Lemmeb het volgende:

Waarom denk je dat Bush praat als een boer?
Omdat hij niet anders kan?
  zondag 8 mei 2005 @ 23:48:07 #280
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26840322
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef NiNi het volgende:
Maar wat is mis er met je standpunt in heldere bewoordingen uiteen zetten?
Bedoel je daar de stijl van lucida en sjun mee? Want die vind ik meestal verre van helder.

Typisch alfa-taalgebruik voor gevorderden, wat zij tentoonspreiden. Zie je in de ambtenarij en bij juristen ook veel.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:49:53 #281
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26840375
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef Lemmeb het volgende:
Bedoel je daar de stijl van lucida en sjun mee? Want die vind ik meestal verre van helder.

Typisch alfa-taalgebruik voor gevorderden, wat zij tentoonspreiden. Zie je in de ambtenarij en bij juristen ook veel.
Ach, die zijn nu vast de fora van de PvdA aan het vullen...
  zondag 8 mei 2005 @ 23:51:41 #282
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26840436
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, ik wilde reageren op de post van DM. Jij zat er net tussendoor.

Ik vraag me altijd af als mensen hun mening uitzonderlijk moeilijk gaan lopen verpakken, wat ze nou liever hebben. Dat mensen onder de indruk zijn van je taalgebruik of dat duidelijk overkomt wat je vindt?
  zondag 8 mei 2005 @ 23:52:56 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26840479
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ach, die zijn nu vast de fora van de PvdA aan het vullen...
Idd, daar waren ze wel goed in

Ze keren ook wel weer terug, denk ik. Ook een beetje flauw van me om erover te beginnen terwijl ze er zelf niet zijn .
  zondag 8 mei 2005 @ 23:54:06 #284
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26840521
Dit in het kader van een volledig off-topic discussie.
Nja, topic was toch al verloren, denk ik.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:59:14 #285
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26840694
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef NiNi het volgende:
Nja, topic was toch al verloren, denk ik.
Als we dit handig spelen kunnen we die Marokkaan daar de schuld van geven.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:59:46 #286
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26840714
Het topic is ook nog eens bijna vol.
pi_26840717
Topic is toch bijna vol.
pi_26840802
Misschien moet ik mod worden. .
  maandag 9 mei 2005 @ 00:06:42 #289
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26840945
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moet ik mod worden. .
Wil jij een collega van Verbal worden?
  maandag 9 mei 2005 @ 00:07:30 #290
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26840973
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Topic is toch bijna vol.
Kutcookies
  maandag 9 mei 2005 @ 00:08:07 #291
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26840986
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In het kader van 'If you can't beat 'em, join 'em.'
  maandag 9 mei 2005 @ 00:10:17 #292
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26841041
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:08 schreef Lemmeb het volgende:
In het kader van 'If you can't beat 'em, join 'em.'
Dan moet je wel de zuurgraad van koningswater aannemen.

Persoonlijk ga ik liever gewoon dood.
pi_26841094
quote:

En dan met één gezicht naar buiten treden, elkaars optreden verdedigen?
Hell no! .
  maandag 9 mei 2005 @ 00:15:03 #294
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26841168
Ik heb slaap en moet voor morgenochtend nog een paar A4'tjes schrijven over het berekenen van vrije energie verschillen in Alzheimer's amyloid beta proteïne met gromacs
  maandag 9 mei 2005 @ 00:17:08 #295
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26841225
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef Lemmeb het volgende:
vrije energie verschillen in Alzheimer's amyloid beta proteïne met gromacs
Oeh, nerdy talk.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:17:20 #296
94405 Tarak
pi_26841228
quote:

[..]

In het kader van alle HeintjeDavidsmoderatorontwikkelingen van de laatste tijd, zou het misschien leuk zijn als NiNi weer moderator zou worden.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:18:05 #297
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_26841248
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb slaap en moet voor morgenochtend nog een paar A4'tjes schrijven over het berekenen van vrije energie verschillen in Alzheimer's amyloid beta proteïne met gromacs
Welterusten dude.
Was it as good for you as it was for me?
  maandag 9 mei 2005 @ 00:18:12 #298
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26841252
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef NiNi het volgende:

[..]

Oeh, nerdy talk.
In een poging wat inspiratie op te doen, dacht ik het er gewoon maar uit te gooien.
pi_26841263
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef Tarak het volgende:

In het kader van alle HeintjeDavidsmoderatorontwikkelingen van de laatste tijd, zou het misschien leuk zijn als NiNi weer moderator zou worden.
En aangezien ik dan met NiNi trouw, kan ik automatisch alle notes lezen enzo.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:20:13 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26841310
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:18 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Welterusten dude.
Was it as good for you as it was for me?
Het was ouderwets lekker
  maandag 9 mei 2005 @ 00:20:17 #301
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26841313
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef Tarak het volgende:
als NiNi weer moderator zou worden.
Weer? What the fuck did I miss?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')