abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26822758
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen Verbal, het is niet logisch, maar het valt te verwachten. Kijk, ik ben het er ook absoluut niet mee eens als doodnormale mensen in elkaar worden geslagen, maar het zou mooi zijn als de ''slachtoffers in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minder

Jij ziet een uiting van liefde en genegenheid als legitimatie voor geweld. Dan ben je ver heen en ik vraag me dan werkelijk af of je de essentie van je eigen godsdienst snapt. Zelfs El Moumni riep op dat homo's met rust dienden te worden gelaten.
pi_26822768
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef SCH het volgende:
Dit soort stompzinnige geweld is erg triest, dat mensen worden aangevallen omdat ze hand in hand lopen past in onze huidige samenleving waarin mensen meer dan ooit worden bekeken op uiterlijke kenmerken als kleding, gedrag en kleur.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je op je gedrag wordt aangekeken
Power perceived is power achieved.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:38:52 #28
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26822782
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:36 schreef DennisMoore het volgende:
"En meisjes met te korte rokjes kunnen gewoon verwachten dat ze verkracht worden."
dus dat moeten we ook gaan verbieden.
tering zeg, dan smaakt mijn biertje in de zomer op het terras veel minder als opeens alle dames in burka gaan lopen.
van thuiswonende studenten word niemand geil
  zondag 8 mei 2005 @ 13:39:33 #29
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_26822799
@ BSB In je sig roep je op om de oorlog tegen de islam te stoppen. In dezelfde sig roep je op om Israel te boycotten. M.A.W. je bent ook gewoon een rascist. Je staat alleen aan de andere kant van de streep. Het lijkt me beter dat die marocjes eesrt eens bij zichzelf te rade gaan. Onder het mom van zelf kritiek. Niet meer, niets minder...
Lang leve mij! *O*
pi_26822814
Ik loop ook niet hand in hand omdat het altijd reacties oproept hier in de stad, van zowel tokkie-achtigen als van sommige allochtonen. Je valt wat uit de toon dus je krijgt nou eenmaal blikken, dat moet je voor lief nemen, net als iemand die in een rolstoel zeg maar

Maar echt verbaal en fysiek geweld is natuurlijk vele grenzen te ver.

Gelukkig vind ik het nogal ongemakkelijk lopen, dat hand in hand en mis het niet zo erg.
pi_26822819
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:38 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Jij ziet een uiting van liefde en genegenheid als legitimatie voor geweld. Dan ben je ver heen en ik vraag me dan werkelijk af of je de essentie van je eigen godsdienst snapt. Zelfs El Moumni riep op dat homo's met rust dienden te worden gelaten.
Geeft ook gelijk een duidelijk beeld van hoe sommige van dit soort jongens gehersenspoeld worden door pseudo imams. Ik heb verschillende vrienden die overtuigt moslim zijn, en die schamen zich ook duidelijk voor dit soort lui.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_26822834
raptorix, wil je met mij hand in hand lopen?
pi_26822836
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet, al die omstanders die niets deden en bleven staan of doorliepen.
Omstanders kunnen kiezen tussen of ingrijpen of niets doen... Ingrijpen levert een veroordeling op of een mes tussen de ribben... dan is de keuze zo gemaakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26822848
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geeft ook gelijk een duidelijk beeld van hoe sommige van dit soort jongens gehersenspoeld worden door pseudo imams. Ik heb verschillende vrienden die overtuigt moslim zijn, en die schamen zich ook duidelijk voor dit soort lui.
Het heeft ook niet zoveel met de islam te maken. Veel meer met leeftijd en groepsgedrag.
pi_26822861
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik loop ook niet hand in hand omdat het altijd reacties oproept hier in de stad, van zowel tokkie-achtigen als van sommige allochtonen. Je valt wat uit de toon dus je krijgt nou eenmaal blikken, dat moet je voor lief nemen, net als iemand die in een rolstoel zeg maar

Maar echt verbaal en fysiek geweld is natuurlijk vele grenzen te ver.

Gelukkig vind ik het nogal ongemakkelijk lopen, dat hand in hand en mis het niet zo erg.
Ook als je niet hand in hand loopt heb ik al diverse keren problemen gehad. Gelukkig kan ik me meestal beheersen want ik heb geen zin in problemen, ik ben iemand die nogal aardig door het lint kan gaan, en als ik wel iemand (half) dood sla kan ik me nog gaan verdedigen ook bij mijnheer Cohen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:42:16 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26822871
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:38 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Jij ziet een uiting van liefde en genegenheid als legitimatie voor geweld.
Neen, ik vind zelden dat geweld legitiem is. Ik probeer enkel uit te leggen dat er diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving rondlopen waar ook rekening mee gehouden moet worden, er zijn groepen die hier dus aanstoot aan nemen, ik ben er ook 1 van. Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
quote:
Dan ben je ver heen en ik vraag me dan werkelijk af of je de essentie van je eigen godsdienst snapt. Zelfs El Moumni riep op dat homo's met rust dienden te worden gelaten.
Dat roep ik ook op hoor.

Is er nou echt niemand die mij begrijpt?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 mei 2005 @ 13:42:38 #37
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_26822877
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen Verbal, het is niet logisch, maar het valt te verwachten. Kijk, ik ben het er ook absoluut niet mee eens als doodnormale mensen in elkaar worden geslagen, maar het zou mooi zijn als de ''slachtoffers in kwestie'' eens bij zichzelf te raden gingen, onder het mom van zelfkritiek zeg maar, niet meer niet minder

Nou zeg?!?!
Er zijn toch doodgewone mensen in elkaar geslagen?
Waarom moeten die doodgewone mensen die doodgewoon handje-in-handje liepen bij zichzelf te rade gaan?

Laat maar ... wij doodgewone mensen moet begrip hebben voor die kutmarrokaantjes ja ... die hoeven niet bij zichzelf te rade te gaan ... nieuwe uitleg van het begrip 'vrijheid' in nederland schijnbaar anno 2005. Vrijheid is synoniem aan niet openlijk dingen doen waar een Koranist met een fundamentalistische uitleg zich aan zou kunnen storen ...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26822882
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
raptorix, wil je met mij hand in hand lopen?
Met jou wel hoor
Me lange haren zijn er trouwens af
  zondag 8 mei 2005 @ 13:42:45 #39
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26822883
@ BSB

stel een stel homo's krijgt het idee om maar eens een paar lesjes kickboxen te doen.
op een mooie zomerse dag gaan ze hand in hand lopen in amsterdam.
elk marocje die een verkeerde blik geeft of ze beledigd aanvalt slaan ze het ziekenhuis in.

dat moet dan ook weer kunnen vind je niet...
van thuiswonende studenten word niemand geil
pi_26822907
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
Nuff said
  zondag 8 mei 2005 @ 13:44:14 #41
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26822920
Totaal onbegrijpelijk dat dit maar blijft duren, stel dat iemand een oplossing vindt vvor dit samenlevingsprobleem, hoeveel jaren gaan er dan nog overheen, weer een genratie of drie, deze generatie heeft zichzelf afgeschreven, ondanks alle inzet en ondersteuning.
Koning Hassan II had de oplossing, maar ja daar had niemand oren naar.
Wat mis ik die wijze man.
pi_26822927
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die ken ik dus ook. Het overgrote deel van de moslims zal dit geweld ook afkeuren maar je blijft helaas een groep houden (zoals BSB) die de essentie van zijn godsdienst niet snapt en daarom geweld legitimeert. Tegen die intolerantie mag je niet tolerant zijn.
pi_26822932
quote:

diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving rondlopen waar ook rekening mee gehouden moet worden
Nee hoor, wanneer hun 'mening' tegen de wet ingaat, dien je daar geen rekening mee te houden.
quote:
Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
Wat doe je wel? Ze uitschelden, naroepen, vies aankijken?
pi_26822954
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef Roquefort het volgende:

[..]
Vrijheid is synoniem aan niet openlijk dingen doen waar een Koranist met een fundamentalistische uitleg zich aan zou kunnen storen ...
Het moet toch niet gekker worden
WIl je nu gaan zeggen dat ik geen dingen mag doen waar een Koranist zich aan kan storen??????
  zondag 8 mei 2005 @ 13:45:40 #45
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_26822958
quote:

..
Dat roep ik ook op hoor.

Kusje voor Bansheeboy
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26822961
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef dancemacabre het volgende:

Koning Hassan II had de oplossing, maar ja daar had niemand oren naar.
Herhaal eens?
pi_26822974
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Die ken ik dus ook. Het overgrote deel van de moslims zal dit geweld ook afkeuren maar je blijft helaas een groep houden (zoals BSB) die de essentie van zijn godsdienst niet snapt en daarom geweld legitimeert. Tegen die intolerantie mag je niet tolerant zijn.
Ook veel autochtonen zijn natuurlijk niet zo tolerant. Het is echt niet zo dat als er geen Marokkaan meer in Nederland zou zijn, dit probleem verdwenen zou zijn.
pi_26822976
quote:

[..]

Neen, ik vind zelden dat geweld legitiem is. Ik probeer enkel uit te leggen dat er diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving rondlopen waar ook rekening mee gehouden moet worden, er zijn groepen die hier dus aanstoot aan nemen, ik ben er ook 1 van. Ik vind het niet fijn als ik 2 mannen hand in hand met elkaar zie lopen of sensual stuff zie doen, maar ik ga ze niet in elkaar slaan.
[..]

Dat roep ik ook op hoor.

Hehe we zijn er. Inderdaad, geen geweld. Meer valt er eigenlijk niet te zeggen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:47:10 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26822998
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee hoor, wanneer hun 'mening' tegen de wet ingaat, dien je daar geen rekening mee te houden.
[..]
Is het tegen de wet om homo-taferelen vies te vinden ??? Ik denk het niet hoor
quote:
Wat doe je wel? Ze uitschelden, naroepen, vies aankijken?
Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet. Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26823015
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook veel autochtonen zijn natuurlijk niet zo tolerant. Het is echt niet zo dat als er geen Marokkaan meer in Nederland zou zijn, dit probleem verdwenen zou zijn.
Nee ben ik met je eens. Maar het is wel zo dat het gevoel van onveiligheid toeneemt. Ik zou toch wel graag willen weten wat daar de reden van is, laat wat dat betreft de onderste steen maar boven komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')