Ja, taaljuweeltjes. Heerlijk wollig, maar voor de goede verstaander zeker met inhoud.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:38 schreef Lemmeb het volgende:
Jij wel? Hun ingewikkelde posts vertragen de discussie alleen maar. Daar kan ik slecht tegen, dan word ik alleen maar vervelender.
Oh zeker wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, taaljuweeltjes. Heerlijk wollig, maar voor de goede verstaander zeker met inhoud.
Omdat hij niet anders kan?quote:
Bedoel je daar de stijl van lucida en sjun mee? Want die vind ik meestal verre van helder.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef NiNi het volgende:
Maar wat is mis er met je standpunt in heldere bewoordingen uiteen zetten?
Ach, die zijn nu vast de fora van de PvdA aan het vullen...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef Lemmeb het volgende:
Bedoel je daar de stijl van lucida en sjun mee? Want die vind ik meestal verre van helder.
Typisch alfa-taalgebruik voor gevorderden, wat zij tentoonspreiden. Zie je in de ambtenarij en bij juristen ook veel.
Nee, ik wilde reageren op de post van DM. Jij zat er net tussendoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bedoel je daar de stijl van lucida en sjun mee? Want die vind ik meestal verre van helder.
Typisch alfa-taalgebruik voor gevorderden, wat zij tentoonspreiden. Zie je in de ambtenarij en bij juristen ook veel.
Idd, daar waren ze wel goed inquote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, die zijn nu vast de fora van de PvdA aan het vullen...
Als we dit handig spelen kunnen we die Marokkaan daar de schuld van geven.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef NiNi het volgende:
Nja, topic was toch al verloren, denk ik.
Wil jij een collega van Verbal worden?quote:
Kutcookiesquote:Op zondag 8 mei 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Topic is toch bijna vol.
In het kader van 'If you can't beat 'em, join 'em.'quote:Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil jij een collega van Verbal worden?
Dan moet je wel de zuurgraad van koningswater aannemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:08 schreef Lemmeb het volgende:
In het kader van 'If you can't beat 'em, join 'em.'
Oeh, nerdy talk.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef Lemmeb het volgende:
vrije energie verschillen in Alzheimer's amyloid beta proteïne met gromacs
In het kader van alle HeintjeDavidsmoderatorontwikkelingen van de laatste tijd, zou het misschien leuk zijn als NiNi weer moderator zou worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil jij een collega van Verbal worden?
Welterusten dude.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb slaap en moet voor morgenochtend nog een paar A4'tjes schrijven over het berekenen van vrije energie verschillen in Alzheimer's amyloid beta proteïne met gromacs
In een poging wat inspiratie op te doen, dacht ik het er gewoon maar uit te gooien.quote:
En aangezien ik dan met NiNi trouw, kan ik automatisch alle notes lezen enzo.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef Tarak het volgende:
In het kader van alle HeintjeDavidsmoderatorontwikkelingen van de laatste tijd, zou het misschien leuk zijn als NiNi weer moderator zou worden.
Het was ouderwets lekkerquote:Op maandag 9 mei 2005 00:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Welterusten dude.
Was it as good for you as it was for me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |