Dat je zonder vergunning nog naar de Gamma mag...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De politie heeft een verregaande geweldsmonopolie. Soms verbaas ik mij erover dat je bestek en ander eetgerei zonder vergunning mag bezitten.
LOLquote:Op zondag 8 mei 2005 21:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup staan ze mensen half af te persen: heey, ik krijg nog 100 euro van je, ik: is je mondje een beetje zacht
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zonder van te voren de situatie in te schatten, kijken wie er nog meer op het terron staan, en daarna met een rood hoofd weg te lopen, denkend dat iedereen me nakijkt..
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Allochtonen leren van autochtonen hoe ze een hekel aan homo's moeten hebben, misschien ben jij daar wel 1 van.
Been there, done that..quote:
DennisMoore, even een inhoudelijke vraag: Ben jij homo ?quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
DennisMoore, even een inhoudelijke vraag: Ben jij homo ?
Inhoudelijk? Wat voegt het verder toe aan de discussie?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
DennisMoore, even een inhoudelijke vraag: Ben jij homo ?
Ik wilde even checken of hij redeneert vanuit zijn eigen klankkleurquote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Wat voegt het verder toe aan de discussie?
Zoals jij redeneert vanuit je marokkaanse gedachtengoed bedoel je?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wilde even checken of hij redeneert vanuit zijn eigen klankkleur
Net als jij bedoel je?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wilde even checken of hij redeneert vanuit zijn eigen klankkleur
Jaaa.quote:
ik heb het hele topic niet doorgelezen maar dit sprong er uitquote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb het zo gehad met al dat softe gedoe waar het de aanpak van deze figuren betreft. Het schiet allemaal voor geen meter op. Stop met al die nonsens van 10 hulpverleners per kut-Marokkaan, integratietrajecten, gesubsidieerde taal- en versiercursussen, het subsidiëren en regelen van VMBO-stageplaatsen voor dit tuig dat vanwege een te grote bek toch geen stageplek kan vasthouden, de zogenaamde 'buddy's' voor individuele kut-Marokkaantjes (politieagenten met tijd teveel, blijkbaar), tolereren van al die achterlijke nonsens zoals hoofddoeken en burka's in publieke functies, thee in de moskee, en al die andere flauwekul die de belastingbetaler alleen maar veel geld kost, maar helemaal nul komma niks oplevert.
In plaats daarvan moeten we dit soort klootzakjes daadwerkelijk hard aanpakken, oppakken, 'van de trap af laten vallen', en oplsuiten in een isoleercel. Ja, knak die opgeblazen egootjes maar eens flink in tweeën. Laat ze voor mijn part een maandje of drie verpieteren op water en brood, en geef ze vervolgens de keus: verplichte tewerkstelling als aspergesteker (met bewapende opzichters, zodat er geen één kan ontsnappen), of ontneming van de Nederlandse nationaliteit en een door de ouders betaald ticket naar de Westelijke Sahara.
En we moeten die hele Marokkaanse gemeenschap duidelijk maken dat de maat vol is wat dit soort zaken betreft. Dat men zich heel rap moet gaan aanpassen, of dat er anders veel ergere dingen gaan gebeuren. Dat er dan Marokkaanse moskeeën worden afgebroken, Marokkaans-islamtisiche schooltjes worden opgeheven, uitkeringen worden ingetrokken en mensen worden uitgezet met voor mijn part onbekende bestemming. Maw dat deze hele gemeenschap dan massaal uitgekotst gaat worden.
Die kut-Marokkanen zijn bovenal een produkt van de Marokkaanse gemeenschap. Maar die hele Marokkaanse gemeenschap blijft net doen of het hun probleem niet is. Alsof het niet zou liggen aan belabberde opvoeding, aan het achterlijke geloof dat mannen boven vrouwen plaatst, en aan de algemene onbereidheid de handen uit de mouwen te steken. Men kan alleen maar verongelijkt zitten janken dat men 'gediscrimineerd' wordt door al die 'racisten'.
Gisteren was er ook weer zo'n kereltje op televisie bij de NMO. De manier waarop hij de Marokkaanse loverboys openlijk verdedigde, en de bijval die hij daarin kreeg van sommigen, doet mij vermoeden dat er veel meer mis is binnen die hele Marokkaanse gemeenschap, dan wij ooit kunnen vermoeden. We hebben een gigantisch Paard van Troje binnengehaald.
Het is fijn voor je dat je het naar je zin hebt, maar de interesse voor het Fortuynisme is dalende, getuige de geringe belangstelling voor zijn herdenking op 6 mei en dat stemt me tevredenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar op de één of andere manier vond ik dit een heel leuk topique. Het deed de tijden van Pim weer een beetje herleven, lekker scherp, en dan heb ik het naar m'n zin.
Soms op, soms over het randje. Zoals het hoort.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar op de één of andere manier vond ik dit een heel leuk topique. Het deed de tijden van Pim weer een beetje herleven, lekker scherp, en dan heb ik het naar m'n zin.
Het gaat me ook niet om Pim, maar om het romantische gevoel dat ik erbij krijg.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is fijn voor je dat je het naar je zin hebt, maar de interesse voor het Fortuynisme is dalende, getuige de geringe belangstelling voor zijn herdenking op 6 mei en dat stemt me tevreden
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
sjun en lucida heb ik in elk geval niet eens gemist.
Als ik dat doe ben ik aan het trollenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Soms op, soms over het randje. Zoals het hoort.
Jij wel? Hun ingewikkelde posts vertragen de discussie alleen maar. Daar kan ik slecht tegen, dan word ik alleen maar vervelender.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |