abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 14:08:12 #76
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823547
de uren die ze in een politie cel moeten doorbrengen hun grootste straf.

Juist.
pi_26823577
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:07 schreef raptorix het volgende:

Ja dat zal ook moeten veranderen, maar in dezelfde lijn zou je dus bijvoorbeeld ook juristen kunnen opleiden tijdens sociale dienstplicht om dit soort mensen te verdedigen dan wel te veroordelen, kortom deze mensen kunnen prima opgeleid worden tot rechters die bevoegt zijn om lagere straffen (bijvoorbeeld als politierechter) op te leggen.
Er mag heel wat meer geld naar justitie.
En bij het politie-kader mogen wel eens wat banen geschrapt worden.
pi_26823682
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Er mag heel wat meer geld naar justitie.
En bij het politie-kader mogen wel eens wat banen geschrapt worden.
Kortom het leger gebruiken voor binnenlandse kwesties en de Amerikanen lief blijven aankijken voor het buitenlandse gedoe.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_26823727
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:14 schreef raptorix het volgende:

Kortom het leger gebruiken voor binnenlandse kwesties en de Amerikanen lief blijven aankijken voor het buitenlandse gedoe.
'k Vind niet dat dat tot de taken van het leger behoort.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:16:49 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26823735
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben benieuwd wat BSB's oplossing zou zijn om zijn cultuurgenoten te overtuigen van zijn houding: niet slaan, niet schelden, niet vies aankijken, maar slechts denken.
Ik ben daar niet de aangewezen persoon voor. Hier word ik al te pas en te onpas onjuist bejegend, laat staan door hitsige Marokkanen in real life
quote:
Ga je wel eens met je cultuurgenoten in discussie om ze te overtuigen van de juistheid van jouw houding, BSB?
Nee nooit. Ik heb geen X-Box

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 mei 2005 @ 14:18:42 #81
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26823786
--normaal doen is teveel gevraagd?--

[ Bericht 82% gewijzigd door Dagonet op 08-05-2005 15:49:48 ]
van thuiswonende studenten word niemand geil
pi_26823844
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik ben daar niet de aangewezen persoon voor. Hier word ik al te pas en te onpas onjuist bejegend, laat staan door hitsige Marokkanen in real life
Wat zou de oplossing zijn om hen te overtuigen van jouw houding?
pi_26823861
Nederland is een raar land geworden. Tot voor kort was potenrammen nog iets typisch rechts, van blanke conservatieven die het licht nog niet hadden gezien.

Tegenwoordig zijn het nog steeds conservatieven die aan potenrammen doen, maar ze zijn inmiddels niet meer (uitsluitend) blank, dus ook niet meer (uitsluitend) rechts. Zowel rechts als links heeft er problemen mee deze nieuwe conservatieven te plaatsen, dat blijkt wel uit topics als deze.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:29:23 #84
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_26824026
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef Soul79 het volgende:
Nederland is een raar land geworden. Tot voor kort was potenrammen nog iets typisch rechts, van blanke conservatieven die het licht nog niet hadden gezien.
Potenrammen was een sport dat typisch was voor blanke homos die het licht nog niet hadden gezien.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:37:33 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26824238
Waarom moeten hier verdomme 4(!) topics aan worden gewijd

Het is toch heel simpel. Een Amerikaanse toerist is fysiek mishandeld in Amsterdam. Het gaat hier om een homo, en de daders waren Marokkanen. Marokkanen die dit soort dingen flikken noemen we kut-Marokkanen, en daar hebben we er helaas een heleboel van in Nederland.

Ook die zielige kereltjes op dit forum die dit soort zaken proberen goed te praten door te beweren dat 'deze vuile homo het zelf heeft uitgelokt', zijn net zo goed kut-Marokkanen. En daar dient men niet mee in discussie te gaan, die dient men meteen te permbannen.

Wat is daar nou zo moeilijk aan
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26824286
Wat zou volgens jou een oplossing IRL zijn, Lemmeb?
  zondag 8 mei 2005 @ 14:41:28 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26824340
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ook een ban (opsluiten)?
pi_26824381
En wél boekjes verbieden die oproepen om homo's van flatgebouwen te gooien.
pi_26824483
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
En wél boekjes verbieden die oproepen om homo's van flatgebouwen te gooien.
En cameratoezicht in moskees, net als in metrostations.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 mei 2005 @ 14:59:20 #90
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26824793
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb het zo gehad met al dat softe gedoe waar het de aanpak van deze figuren betreft. Het schiet allemaal voor geen meter op. Stop met al die nonsens van 10 hulpverleners per kut-Marokkaan, integratietrajecten, gesubsidieerde taal- en versiercursussen, het subsidiëren en regelen van VMBO-stageplaatsen voor dit tuig dat vanwege een te grote bek toch geen stageplek kan vasthouden, de zogenaamde 'buddy's' voor individuele kut-Marokkaantjes (politieagenten met tijd teveel, blijkbaar), tolereren van al die achterlijke nonsens zoals hoofddoeken en burka's in publieke functies, thee in de moskee, en al die andere flauwekul die de belastingbetaler alleen maar veel geld kost, maar helemaal nul komma niks oplevert.

In plaats daarvan moeten we dit soort klootzakjes daadwerkelijk hard aanpakken, oppakken, 'van de trap af laten vallen', en oplsuiten in een isoleercel. Ja, knak die opgeblazen egootjes maar eens flink in tweeën. Laat ze voor mijn part een maandje of drie verpieteren op water en brood, en geef ze vervolgens de keus: verplichte tewerkstelling als aspergesteker (met bewapende opzichters, zodat er geen één kan ontsnappen), of ontneming van de Nederlandse nationaliteit en een door de ouders betaald ticket naar de Westelijke Sahara.

En we moeten die hele Marokkaanse gemeenschap duidelijk maken dat de maat vol is wat dit soort zaken betreft. Dat men zich heel rap moet gaan aanpassen, of dat er anders veel ergere dingen gaan gebeuren. Dat er dan Marokkaanse moskeeën worden afgebroken, Marokkaans-islamtisiche schooltjes worden opgeheven, uitkeringen worden ingetrokken en mensen worden uitgezet met voor mijn part onbekende bestemming. Maw dat deze hele gemeenschap dan massaal uitgekotst gaat worden.

Die kut-Marokkanen zijn bovenal een produkt van de Marokkaanse gemeenschap. Maar die hele Marokkaanse gemeenschap blijft net doen of het hun probleem niet is. Alsof het niet zou liggen aan belabberde opvoeding, aan het achterlijke geloof dat mannen boven vrouwen plaatst, en aan de algemene onbereidheid de handen uit de mouwen te steken. Men kan alleen maar verongelijkt zitten janken dat men 'gediscrimineerd' wordt door al die 'racisten'.

Gisteren was er ook weer zo'n kereltje op televisie bij de NMO. De manier waarop hij de Marokkaanse loverboys openlijk verdedigde, en de bijval die hij daarin kreeg van sommigen, doet mij vermoeden dat er veel meer mis is binnen die hele Marokkaanse gemeenschap, dan wij ooit kunnen vermoeden. We hebben een gigantisch Paard van Troje binnengehaald.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:13:04 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26825198
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Lemmeb het volgende:

Ik heb het zo gehad met al dat softe gedoe waar het de aanpak van deze figuren betreft. Het schiet allemaal voor geen meter op. Stop met al die nonsens van 10 hulpverleners per kut-Marokkaan, integratietrajecten, gesubsidieerde taal- en versiercursussen, het subsidiëren en regelen van VMBO-stageplaatsen voor dit tuig dat vanwege een te grote bek toch geen stageplek kan vasthouden, de zogenaamde 'buddy's' voor individuele kut-Marokkaantjes (politieagenten met tijd teveel, blijkbaar), tolereren van al die achterlijke nonsens zoals hoofddoeken en burka's in publieke functies, thee in de moskee, en al die andere flauwekul die de belastingbetaler alleen maar veel geld kost, maar helemaal nul komma niks oplevert.

In plaats daarvan moeten we dit soort klootzakjes daadwerkelijk hard aanpakken, oppakken, 'van de trap af laten vallen', en oplsuiten in een isoleercel. Ja, knak die opgeblazen egootjes maar eens flink in tweeën. Laat ze voor mijn part een maandje of drie verpieteren op water en brood, en geef ze vervolgens de keus: verplichte tewerkstelling als aspergesteker (met bewapende opzichters, zodat er geen één kan ontsnappen), of ontneming van de Nederlandse nationaliteit en een door de ouders betaald ticket naar de Westelijke Sahara.

En we moeten die hele Marokkaanse gemeenschap duidelijk maken dat de maat vol is wat dit soort zaken betreft. Dat men zich heel rap moet gaan aanpassen, of dat er anders veel ergere dingen gaan gebeuren. Dat er dan Marokkaanse moskeeën worden afgebroken, Marokkaans-islamtisiche schooltjes worden opgeheven, uitkeringen worden ingetrokken en mensen worden uitgezet met voor mijn part onbekende bestemming. Maw dat deze hele gemeenschap dan massaal uitgekotst gaat worden.

Die kut-Marokkanen zijn bovenal een produkt van de Marokkaanse gemeenschap. Maar die hele Marokkaanse gemeenschap blijft net doen of het hun probleem niet is. Alsof het niet zou liggen aan belabberde opvoeding, aan het achterlijke geloof dat mannen boven vrouwen plaatst, en aan de algemene onbereidheid de handen uit de mouwen te steken. Men kan alleen maar verongelijkt zitten janken dat men 'gediscrimineerd' wordt door al die 'racisten'.

Gisteren was er ook weer zo'n kereltje op televisie bij de NMO. De manier waarop hij de Marokkaanse loverboys openlijk verdedigde, en de bijval die hij daarin kreeg van sommigen, doet mij vermoeden dat er veel meer mis is binnen die hele Marokkaanse gemeenschap, dan wij ooit kunnen vermoeden. We hebben een gigantisch Paard van Troje binnengehaald.

Mag ik de Beierse aanpak suggereren? Een soort two-strikes-out die geldt voor het hele gezin. Eerste keer, waarschuwing, plus vervolging, uiteraard. Tweede keer, uitzetting van de hele familie. In Beieren gedraagt men zich.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 8 mei 2005 @ 15:14:46 #92
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  zondag 8 mei 2005 @ 15:21:33 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825408
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mag ik de Beierse aanpak suggereren? Een soort two-strikes-out die geldt voor het hele gezin. Eerste keer, waarschuwing, plus vervolging, uiteraard. Tweede keer, uitzetting van de hele familie. In Beieren gedraagt men zich.
In Bayern, daar weet men wel raad met tuig .

Het is jammer dat het zo moet. We hadden het immers ooit zo gezellig met elkaar in ons links-liberale kikkerlandje, het meest vrije land ter wereld, waar alles mocht en alles kon, elke freak welkom was en gerespecteerd werd, en waar iedereen min of meer tevreden was. Maar bepaalde figuren weten deze vrijheid niet te waarderen, en leven blijkbaar liever in een door angst en onderdrukking geregeerde islamitische heilstaat. Laten we deze heilstaat dan op kleine schaal creëren voor diegenen die zich daardoor aangesproken voelen, als intrument om hen buiten onze vrije maatschappij te plaatsen en toch nog van enig nut te laten zijn.
pi_26825480
Hoe zouden we kunnen komen tot de Beierse aanpak?

Moet dat van partijen in DenHaag komen? Wat zou een gekozen burgemeester voor invloed hebben?
  zondag 8 mei 2005 @ 15:24:34 #95
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26825486
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Lemmeb het volgende:
In Bayern, daar weet men wel raad met tuig .

Het is jammer dat het zo moet. We hadden het immers ooit zo gezellig met elkaar in ons links-liberale kikkerlandje, het meest vrije land ter wereld, waar alles mocht en alles kon, elke freak welkom was en gerespecteerd werd, en waar iedereen min of meer tevreden was. Maar bepaalde figuren weten deze vrijheid niet te waarderen, en leven blijkbaar liever in een door angst en onderdrukking geregeerde islamitische heilstaat. Laten we deze heilstaat dan op kleine schaal creëren voor diegenen die zich daardoor aangesproken voelen, als intrument om hen buiten onze vrije maatschappij te plaatsen en toch nog van enig nut te laten zijn.
Ik vind het met 16 miljoen sowieso een beetje te gezellig aan het worden. Mag best in geselecteerd worden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 8 mei 2005 @ 15:26:26 #96
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26825522
doen ze dat echt in beieren? heb je nog een bron.
ziet er uit als een mooie plek om later te gaan wonen als ze hier in nederland zo blijven doorknoeien
van thuiswonende studenten word niemand geil
  zondag 8 mei 2005 @ 15:27:19 #97
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825550
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind het met 16 miljoen sowieso een beetje te gezellig aan het worden. Mag best in geselecteerd worden.
Wat mij betreft selectie achteraf. Jij crimineel en dubbele nationaliteit? Jij oprotten .

En neem dat tuig van die familie van je maar mee. Allemaal op eigen kosten uiteraard, we zijn toch zeker Sinterklaas niet .
  zondag 8 mei 2005 @ 15:27:46 #98
103866 attila
st.anger
pi_26825560
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bedoel je nu gezin of familie? Dat zijn twee verschillend dingen. Ik ben het overigens wel met de Beierse aanpak eens en ik snap niet dat het wel zo kan in Beieren en niet bij ons.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:28:42 #99
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26825584
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:26 schreef 2drunk2horny het volgende:
doen ze dat echt in beieren? heb je nog een bron.
ziet er uit als een mooie plek om later te gaan wonen als ze hier in nederland zo blijven doorknoeien
Beieren, Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland, Lapland, Bloemendaal en Drenthe. Dat zijn een beetje de plekken in Europa waar je als blanke nog prettig kunt vertoeven.
pi_26825606
Vandaag was de NMO-uitzending ook weer hetzelfde (klaagzang)liedje. Een jurk met hoedje vertelde hoe onheus de Marokkaanse jeugd bejegend en gedicrimineerd wordt en dat het logisch is dat ze hun frustratisch AFREAGEREN. Was waarschijnlijk weer zo!n pseudo-iman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')