abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26823017
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef DennisMoore het volgende:
Wat doe je wel? Ze uitschelden, naroepen, vies aankijken?
Dat is nou eenmaal part of the game, vervelend maar toch een stuk minder erg dan fysiek geweld.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:47:51 #52
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_26823020
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het moet toch niet gekker worden
WIl je nu gaan zeggen dat ik geen dingen mag doen waar een Koranist zich aan kan storen??????
Weleens van sarcasme of ironie gehoord?
Dat bedoel ik juist, piemel, natuurlijk is dat de omgekeerde wereld.
Onzin dat iemand niet hand in hand zou mogen lopen omdat een bekrompen bevolkingsgroep zich daaraan zou storen! Ben ik nu duidelijk genoeg voor je?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26823039
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Weleens van sarcasme of ironie gehoord?
Dat bedoel ik juist, piemel, natuurlijk is dat de omgekeerde wereld.
Onzin dat iemand niet hand in hand zou mogen lopen omdat een bekrompen bevolkingsgroep zich daaraan zou storen! Ben ik nu duidelijk genoeg voor je?
De kapper heeft met zijn haren ook een deel van zijn hersenen weggeknipt
pi_26823044
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:

Is het tegen de wet om homo-taferelen vies te vinden ??? Ik denk het niet hoor
Het ligt er maar net aan hoe je dat 'vies vinden' tot uitdrukking brengt.
quote:
Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet.
Hou het daarbij.
pi_26823056
quote:

[..]

[..]

Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet. Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."

Zo snap ik niet wat iemand in de islam ziet. Maar dat weerhoudt mij niet om zo iemand in haar of zijn waarde te laten. Kortom, we zijn het eens.
pi_26823078
quote:
Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."
Als je doelt op anale seks: minder als 50 procent van de homos heeft ooit anale seks gehad, terwijl rond de 70% van de heteros dit 1 of meerdere keren heeft gedaan. Kortom dit staat los van homos/heteros.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 mei 2005 @ 13:50:51 #57
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_26823092
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geeft ook gelijk een duidelijk beeld van hoe sommige van dit soort jongens gehersenspoeld worden door pseudo imams. Ik heb verschillende vrienden die overtuigt moslim zijn, en die schamen zich ook duidelijk voor dit soort lui.
Denk je werkelijk dat deze jongens naar een moskee gaan?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:50:53 #58
103866 attila
st.anger
pi_26823094
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik probeer enkel uit te leggen dat er diverse groepen in onze Multi-culturele samenleving ......
er zijn groepen die hier dus aanstoot aan nemen, ik ben er ook 1 van.
Ik heb een hekel aan hoofdoeken. maar toch sla ik niemand in elkaar die deze draagt. het is namelijk het recht van deze persoon om zich te kleden zoals zij wilt. Zo hebben homofielen het recht om ongestoord hand-in-hand met elkaar te lopen. ongeacht wat jij en ik er van vinden. en als dit teveel is voor een bepaalde deel van onze bevolkng moeten deze lieden worden aangepakt, niet de homofielen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:51:38 #59
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26823109
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je doelt op anale seks: minder als 50 procent van de homos heeft ooit anale seks gehad, terwijl rond de 70% van de heteros dit 1 of meerdere keren heeft gedaan. Kortom dit staat los van homos/heteros.
Huh ??? Wat voor keuzes hebben ze nog meer dan? Zo blijft er niet veel voor ze over

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26823120
'k Ben benieuwd wat BSB's oplossing zou zijn om zijn cultuurgenoten te overtuigen van zijn houding: niet slaan, niet schelden, niet vies aankijken, maar slechts denken.

Ga je wel eens met je cultuurgenoten in discussie om ze te overtuigen van de juistheid van jouw houding, BSB?
pi_26823128
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huh ??? Wat voor keuzes hebben ze nog meer dan? Zo blijft er niet veel voor ze over

Wil je het echt weten????? Zeg het maar
pi_26823129
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef Monus het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat deze jongens naar een moskee gaan?
Nou ja, je hebt verschillende groepen, of ze nou wel of niet gaan, je merkt duidelijk dat hun kennis over het geloof nogal matig is, en dat ze zich richten op verkeerde interpretaties.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:52:58 #63
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26823150
quote:

[..]

[..]

Ik scheld ze niet uit, ik roep ze niet na, ik kijk ze niet vies aan. Ik denk alleen in mij zelf van:''Ik snap die gasten niet. Dat ze plezier kunnen hebben met praktijken waar het lichaam niet voor is geschapen. Maar ik laat ze toch in hun waarde."

euhm is het niet zo dat veel moslim meisjes die maagd moeten blijven wel in hun kont worden geneukt? een vriend van me date daarom juist moslim meisjes om eens lekker anaal te kunnen.

mmm, pijpen, tussen de tieten en in het kontje bij een meid is dan ook onnatuurlijk? zoenen ook?
dus je mag je pik alleen in een kut steken met het doel om een meid zwanger te maken? rukken ook onnatuurlijk?

geen wonder dat die moslim meisjes tegenwoordig liever een hollandse knul hebben
van thuiswonende studenten word niemand geil
pi_26823159
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt verschillende groepen, of ze nou wel of niet gaan, je merkt duidelijk dat hun kennis over het geloof nogal matig is, en dat ze zich richten op verkeerde interpretaties.
Het heeft niet zoveel met het geloof te maken rap, het heeft te maken met groepsgedrag, leeftijd, machoisme etc.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:53:38 #65
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823166
Wijlen Hassan II, was voorstander om jeugdige veelplegers terug te halen naar het land van afkomst, zodat ze aan de lijve ondervonden wat een geluk ze op het spel zetten met hun onaangepast gedrag.
Een verblijf in een Marokkaanse cel is nou eenmaal geen pretje, geen tv,pc,gamebox,waardigheid, voldoende te eten,hygiëne,hasjies,bezoek,verlof,herscholing,begeleiding,enz.......
pi_26823231
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef dancemacabre het volgende:

Wijlen Hassan II, was voorstander om jeugdige veelplegers terug te halen naar het land van afkomst, zodat ze aan de lijve ondervonden wat een geluk ze op het spel zetten met hun onaangepast gedrag.
Een verblijf in een Marokkaanse cel is nou eenmaal geen pretje, geen tv,pc,gamebox,waardigheid, voldoende te eten,hygiëne,hasjies,bezoek,verlof,herscholing,begeleiding,enz.......
Och, laten we de kutmarokkaantjes eerst maar eens echt aanpakken met de mogelijkheden die we daartoe in NL al hebben.

Daarnaast ben ik een voorstander van de Lubbers-kampen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:58:07 #67
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823282
Worden die mogelijkheden dan niet weggelachen door de doelgroep?

Niet dat ik iemand ook maar zulk een barbaars regime toewens, zelfs geen veelpleger.
pi_26823305
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Och, laten we de kutmarokkaantjes eerst maar eens echt aanpakken met de mogelijkheden die we daartoe in NL al hebben.

Daarnaast ben ik een voorstander van de Lubbers-kampen.
Gewoon weer dienstplicht invoeren, en solidariteit, teamwork en discipline er in rammen, vervolgen kan iedereen die deze opleiding heeft gedaan optreden als een soort permanente agent ingezet worden, eventueel bewapend, moet je zien hoe snel criminaliteit dan af neemt.
pi_26823331
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef dancemacabre het volgende:

Niet dat ik iemand ook maar zulk een barbaars regime toewens, zelfs geen veelpleger.
Mee eens, hard straffen heeft geen preventieve werking, preventieve acties zijn vele malen doeltreffender.
pi_26823334
quote:

Denk niet dat de huidige wettelijke mogelijkheden al echt geprobeerd zijn.
Niet onder leiding van Cohen in ieder geval. Die gaat thee-drinken, en zet een legertje hulpverleners en projectgroepjes in.
quote:
Er zou een enorme preventieve werking vanuit gaan.
In Nederland wordt er nog maar zelden een brood gestolen.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:00:40 #71
120355 2drunk2horny
altijd geil
pi_26823349
quote:

zij zijn toch zo tegen de nederlandse samenleving en de vrijheden ervan?
kunnen ze weer terug naar het thuisland waar alles beter is.
hasan 2 zal misschien homosexualiteit ook niet goed hebben gekeurd maar hij respecteerde dus wel andere landen/samenlevingen die dat wel doen ...
van thuiswonende studenten word niemand geil
  zondag 8 mei 2005 @ 14:04:47 #72
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_26823453
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon weer dienstplicht invoeren, en solidariteit, teamwork en discipline er in rammen, vervolgen kan iedereen die deze opleiding heeft gedaan optreden als een soort permanente agent ingezet worden, eventueel bewapend, moet je zien hoe snel criminaliteit dan af neemt.
Zal eerst de minds van de rechters radicaal moeten veranderen, als je twee/drie jaar van alles kan uitvreten meerdere malen er voor opgepakt bent en dan een dienstverlening van 150 uur krijgt zal niet erg veel indruk maken. Voor de meenste van die gasten zijn de uren die ze in een politie cel moeten doorbrengen hun grootste straf.
pi_26823463
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:59 schreef raptorix het volgende:

'Meer blauw op straat', och, 'k weet niet of dat dé oplossing is.

Het huidige blauw weet vaak prima wie de raddraaiers zijn. Het ontbreekt echter aan wilkracht en mogelijkheden om ze daadwerkelijk aan te pakken. En wanneer een agent een keer het lef heeft om er eentje op te pakken, wordt hij daarin nauwelijks ondersteund door zijn superieuren, en wordt betreffende raddraaier weer losgelaten met redenen 'gebrek aan bewijs', of 'geen celruimte beschikbaar'.

Zo zou je ook verwachten dat bij de vele rellen/vechtpartijen (Hoog Catherijne, bioscopen tijdens Suikerfeest, etc) gewoon tientallen mensen in ME-busjes afgevoerd zouden worden. Nee, slechts enkele individuen worden gearresteerd.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:06:02 #74
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26823479
Hassan II was wel souvereine leider van Marokko, maar had helaas weinig invloed in de Rif, waar de meeste broedertjes uit afstammen en nog steeds massaal toestromen door toedoen van een lakse wetgeving en handhaving.
pi_26823535
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'Meer blauw op straat', och, 'k weet niet of dat dé oplossing is.

Het huidige blauw weet vaak prima wie de raddraaiers zijn. Het ontbreekt echter aan wilkracht en mogelijkheden om ze daadwerkelijk aan te pakken. En wanneer een agent een keer het lef heeft om er eentje op te pakken, wordt hij daarin nauwelijks ondersteund door zijn superieuren, en wordt betreffende raddraaier weer losgelaten met redenen 'gebrek aan bewijs', of 'geen celruimte beschikbaar'.

Zo zou je ook verwachten dat bij de vele rellen/vechtpartijen (Hoog Catherijne, bioscopen tijdens Suikerfeest, etc) gewoon tientallen mensen in ME-busjes afgevoerd zouden worden. Nee, slechts enkele individuen worden gearresteerd.
Ja dat zal ook moeten veranderen, maar in dezelfde lijn zou je dus bijvoorbeeld ook juristen kunnen opleiden tijdens sociale dienstplicht om dit soort mensen te verdedigen dan wel te veroordelen, kortom deze mensen kunnen prima opgeleid worden tot rechters die bevoegt zijn om lagere straffen (bijvoorbeeld als politierechter) op te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')